abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 7 oktober 2020 @ 00:18:49 #1
426493 crew  PippenScottie
pi_195477401
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiėren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
My friends all drive horses
pi_195477478
twitter

Wat vinden jullie? Vuil spel of slim?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195477490
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 00:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]

Collins kan toch echt niet gaan klagen dat ze gelinked word aan Trump, lijkt mij, als je hem vrijspreekt en zegt dat hij zijn lesje geleerd heeft terwijl hij nog dezelfde dag die uitspraak compleet voor gek zet dan is dit de consequentie.

Vote Collins Vote Trump...tja, dat klopt dus gewoon. Intelligent gespeeld van haar tegenstander.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 00:32:29 ]
pi_195477492
quote:
[ twitter ]

Slim. Als je niet met de president geassocieerd wilt worden moet je ook niet zo vaak zijn posities onderschrijven met je stemgedrag: https://projects.fivethir(...)ore/susan-m-collins/
  woensdag 7 oktober 2020 @ 00:37:16 #5
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195477546
Kerel moet niet huilen inderdaad
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 00:46:06 #6
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195477634
Ik zit te wachten tot het nieuws komt dat Trump volledig instort. Hij heeft medicijnen gekregen toen het virus nog niet op volle kracht is gekomen. Op gegeven moment zal Trumps immuun systeem nog verdoofd zijn, maar niet in staat om de verspreiding van het virus tegen te houden. Als dit virus terug slaat heeft Trump geen opties meer om zelfs een milde besmetting tegen te houden, want zijn afweersysteem is volslagen uit balans nu. Het debat van Harris en Pence kan maar zo uitdraaien op een debat tussen een toekomstige vp en een toekomstige tussenpaus.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195477646
Ik vond het ook wel slim. Als campagnes daar nou altijd super clean waren had hij misschien een puntje, maar dan had je heel Trump niet gehad.

Dat gijzelen van de bevolking voor COVID steun lijkt trouwens wel echt serieus verkeerd te vallen van wat ik zo her en der zie. Je weet natuurlijk nooit of het echt is, maar dit kon wel eens de druppel zijn voor wat Republikeinen.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_195477649
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 00:46 schreef klappernootopreis het volgende:
Ik zit te wachten tot het nieuws komt dat Trump volledig instort. Hij heeft medicijnen gekregen toen het virus nog niet op volle kracht is gekomen. Op gegeven moment zal Trumps immuun systeem nog verdoofd zijn, maar niet in staat om de verspreiding van het virus tegen te houden. Als dit virus terug slaat heeft Trump geen opties meer om zelfs een milde besmetting tegen te houden, want zijn afweersysteem is volslagen uit balans nu. Het debat van Harris en Pence kan maar zo uitdraaien op een debat tussen een toekomstige vp en een toekomstige tussenpaus.
Als dat gebeurt gaan we er waarschijnlijk helemaal niets van horen. Zou mij tenminste niet verbazen als het zo ging.
pi_195477724
quote:
[ twitter ]

Sluw is het wel maar het haalt het niet qua misdadigheid bij de voter surpression en intimidatie technieken van de GOP.
pi_195477738
Stephen Miller WH-bobo testte positief.
Geef neks.. is toch maar als een griepje
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:02:03 #11
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195477759
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 00:47 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als dat gebeurt gaan we er waarschijnlijk helemaal niets van horen. Zou mij tenminste niet verbazen als het zo ging.
Ik heb een hypochonder als collega gehad, die rende bij een snotneus al richting de apotheek. En nam zware paracetamols en dergelijke. En werd een keer naar het ziekenhuis afgevoerd omdat hij geen natuurlijke weerstand meer had. Dat kan trump ook overkomen.

BTW Stephen Miller is ook besmet vernam ik net.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195477773
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:02 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik heb een hypochonder als collega gehad, die rende bij een snotneus al richting de apotheek. En nam zware paracetamols en dergelijke. En werd een keer naar het ziekenhuis afgevoerd omdat hij geen natuurlijke weerstand meer had. Dat kan trump ook overkomen.

BTW Stephen Miller is ook besmet vernam ik net.

Ik moest wel hard lachen toen ik Trump zag klagen over Bidens Town Hall, hij zal zich waarschijnlijk op zitten vreten dat Biden alle aandacht krijgt nu en hij niet.
Ach gossie....thoughts and prayers dan maar.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2020 01:05:11 ]
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:05:13 #13
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195477786
Na vier jaar aanmodderen levert de regering-Trump wel eindelijk positieve resultaten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_195477792
WH code oranje verklaren ? Of ben ik te gretig ?
Trump was toch altijd al oranje? Die huidskleur van hem snapte ik nooit.
Schminkt hij zichzelf ofzo Of de visagistes doen dat op zijn verzoek

Uiteraard vertellen sommige WH-samenzweerders niet aan de media dat ze positief zijn.
Ik zou het ook niet doen. Snor drukken 2 weekjes en afwachten.
pi_195477801
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:05 schreef Szura het volgende:
Na vier jaar aanmodderen levert de regering-Trump wel eindelijk positieve resultaten
_O-
pi_195477813
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:06 schreef Bluesdude het volgende:
WH code oranje verklaren ? Of ben ik te gretig ?
Trump was toch altijd al oranje? Die huidskleur van hem snapte ik nooit.
Schminkt hij zichzelf ofzo Of de visagistes doen dat op zijn verzoek

Uiteraard vertellen sommige WH-samenzweerders niet aan de media dat ze positief zijn.
Ik zou het ook niet doen. Snor drukken 2 weekjes en afwachten.
Washington DC zou dat wel willen, vermoed ik maar dat zal wel op wat legale probleempjes stuiten, het Witte Huis is federaal land.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:08:49 #17
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195477818
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:05 schreef Szura het volgende:
Klopt! Op het eind van z'n termijn louter positieve dingen uit het Witte Huis.

Het is echt 1 grote shitshow. De ultieme reality show. CNN er bijna 24/7 op. Kan hier echt van genieten.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195477861
Stephen Miller positief getest? Nu zijn doodsverwensingen totaal ongepast maar mag ik het niet zo erg vinden dat de ubersupremacist in het witte huis wiens idee het was om kinderen in kooien te stoppen een potentieel dodelijke ziekte heeft opgelopen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195477873
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:16 schreef Barbusse het volgende:
Stephen Miller positief getest? Nu zijn doodsverwensingen totaal ongepast maar mag ik het niet zo erg vinden dat de ubersupremacist in het witte huis wiens idee het was om kinderen in kooien te stoppen een potentieel dodelijke ziekte heeft opgelopen?
Ik betrapte mezelf ook een beetje op deze gedachte :@
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:20:32 #20
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195477881
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:16 schreef Barbusse het volgende:
Voor deze keer zien we het door de vingers.

Ook mooi al die beterschapswensen van democraten in de VS. Daar menen ze natuurlijk geen flikker van.
Zuiger van het FOK!-OMT
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:26:10 #21
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195477913
Biden die zei dat hij graag debateerd met Trump, maar alleen als zijn doctoren het er mee eens zijn dat hij het kan is misschien wel een van de beste campagne uitspraken die er ooit is geweest.

Je ziet die mensen hier niet meer, en het laat zien dat Trump zwak is, zich heeft laten infecteren. En zeg maar gewoon nee tegen die pauze iedere 30 minuten die Biden wilde en Trump nu ook waarschijnlijk wilt.
pi_195478007
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:45:35 #23
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195478047
quote:
9s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 01:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
De sub cultuur die masturbeert op foto's van Trump begrijp ik wel. Die vinden dit lekker. Dan ziet ie er uit als een natte droom.

Maar de beste man stond daar te happen naar adem. Zegt vervolgens dat de griep dodelijker is, stopt de support aan de armen en getroffenen door de economische neer gang. En dat moet hem de winst brengen.

Vandaag was er ook een rapport dat de boeren vrij vaak zelfmoord plegen. Hoor je hem dan niet over.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 01:50:05 #24
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_195478072
quote:
[ twitter ]

Heel netjes is het opzich niet maar ik snap wel dat de Democraten het iets viezer gaan spelen als je tegenstander bij iedere gelegenheid vals gaat spelen.

Bovendien is het eigenlijk alleen smerig spel als Collins duidelijk voor andere dingen staat dan Trump, iets dat ze af en toe probeert maar puntje bij paaltje komt daar niks van terecht. Dus in dat opzicht is het niet heel veel anders dan de fouten/zwaktes van de tegenstander zo duidelijk mogelijk maken.

In een ideale wereld gebeurt het niet maar we zijn de ideale wereld ver voorbij.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_195478132
Stephen Miller ook al? Goh. Zijn zwangere vrouw is gelukkig immuun.
Die was al eerder (licht) besmet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')