was toch een mooie wedstrijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staan er hoogtepunten van Kiev - AZ in de OP?
omdat @HPLC mij niet magquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staan er hoogtepunten van Kiev - AZ in de OP?
vorig jaar mochten we niet eens zeggen dat het maar een spelletje was en nu ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaf laatst aan dat voetbal je toch niet meer zo boeide dus een matige troll dan.
@Drizzt_D0urdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer die een foto van zijn dikke, lange lul in kpd had gezet
dit klinkt als smegmanusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer die een foto van zijn dikke, lange lul in kpd had gezet
Interesse in voetbal gaat bij mij ook met een golfbeweging hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
vorig jaar mochten we niet eens zeggen dat het maar een spelletje was en nu dit
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaf laatst aan dat voetbal je toch niet meer zo boeide dus een matige troll dan.
Blijven een paar matige woorden in 1 zinquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
vorig jaar mochten we niet eens zeggen dat het maar een spelletje was en nu dit
geen idequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer
wk 74 was wel goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interesse in voetbal gaat bij mij ook met een golfbeweging hoor.
@Tjacka?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer
alleen als mijn aller Ajax bovenaan staat is het interessant en anders is het inderdaad maar een spelletjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interesse in voetbal gaat bij mij ook met een golfbeweging hoor.
2 jaquote:
Waar staan ze nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als mijn aller Ajax bovenaan staat is het interessant en anders is het inderdaad maar een spelletje
Niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland verloor de finale gewoon terecht.
Gelukkig ben ik niet meer zo emotioneel over voetbalwedstrijden als vroeger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als mijn aller Ajax bovenaan staat is het interessant en anders is het inderdaad maar een spelletje
gelukkig niet ja want klinkt echt heel gênantquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet meer zo emotioneel over voetbalwedstrijden als vroeger.
Toen was ik echt ZIEDEND als Ajax verloor.
Behalve in 1939.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet.
Hoewel Polen sowieso de beste waren.
Gênante dingen doen is een essentieel onderdeel van het menselijk bestaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gelukkig niet ja want klinkt echt heel gênant
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gelukkig niet ja want klinkt echt heel gênant
yupquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
heeft iemand hier ooit Shoah gezien?
helemaal? heb laatst het eerste uur gekeken, heel slecht geslapen die nachtquote:
yep helemaal...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
helemaal? heb laatst het eerste uur gekeken, heel slecht geslapen die nacht
zal hem binnenkort zeker afkijken, in stukken wel waarschijnlijk. heb nog nooit zoiets indrukwekkends gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yep helemaal...
Meest indrukwekkende zijn de interviews met Poolse boeren... heel surrealistisch... Volgens een professor wiens naam ik even kwijt ben zien we daar wandelende PTSS... boeren die iets heel ergs gezien hebben, dat niet hebben kunnen verwerken, en door een zweem van antisemitisme zoals dat in Polen nogal aanwezig was heeft geleid tot een soort vreemde schuldgevoelens.
Omdat er geen sensationele beelden of gore in zit... echt een soort 7-urige nachtmerrie van apathie en verbazing, allemaal met het kille Poolse landschap op de achtergrondquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zal hem binnenkort zeker afkijken, in stukken wel waarschijnlijk. heb nog nooit zoiets indrukwekkends gezien
heb je ooit zijn recensie van Schindler's List gelezen? daar zegt hij het volgende in:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat er geen sensationele beelden of gore in zit... echt een soort 7-urige nachtmerrie van apathie en verbazing, allemaal met het kille Poolse landschap op de achtergrond
https://web.archive.org/w(...)zmannschindler.shtmlquote:If I had found an existing film-a secret film because filming was highly forbidden-shot by an SS-man, that shows how 3000 jews, men, women, children die together, choking, in a gas chamber or crematorium, then not only would I not have shown it, I would have destroyed it. I cannot say why. It speaks for itself.
diepquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb je ooit zijn recensie van Schindler's List gelezen? daar zegt hij het volgende in:
[..]
https://web.archive.org/w(...)zmannschindler.shtml
maar echt. het gevaar van zo'n houding is misschien dat je het gaat sensationaliseren. maar werkelijk onvoorstelbaar, op geen enkel niveau. dat was het hele punt van Shoah denk ikquote:
Leve de VOC!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
maar goed, tegenwoordig draait het mainstream debat weer vrolijk om cultuurmarxisten en omvolking. geen ene fuck geleerd schijnbaar
Na die pizza van vannacht? Ik hou me maar even koest!quote:
:squote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na die pizza van vannacht? Ik hou me maar even koest!
Wou dat ik weer eens jetlag hadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s
ik heb slecht geslapen en nu hongerig.
Voel me beetje jetlag achtig
Preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook, zou betekenen dat ik eens verder dan Europa ben gekomen
Naar Amerika valt mee ja. Terug hing beetje af welk tijdstip lol.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PreciesToch viel het bij mij wel mee met jetlag. Ligt er volgens mij ook aan welke kant je opvliegt. Naar Amerika had ik nergens last van
Vlieg je altijd economy of business? Kan je ook niet echt slapen ofzo als je weinig ruimte hebtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar Amerika valt mee ja. Terug hing beetje af welk tijdstip lol.
Ben wel eens op maandagochtend om 9 u aangekomen, daarna werken was geen groot succes.
Premium economy dus vloog niet met KLM danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vlieg je altijd economy of business? Kan je ook niet echt slapen ofzo als je weinig ruimte hebt
Voorrang op het klootjesvolk. We zagen gister al dat je dat prima afging inderdaad!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:47 schreef Flippiee het volgende:
Vind eigenlijk vooral skypriority genot
!! Niet alleen gisteren hoor!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorrang op het klootjesvolk. We zagen gister al dat je dat prima afging inderdaad!
Ooit nog een keer First Class lijkt me wel echt baas. Beetje douchen op 10 km hoogtequote:
Vooral slaapgenot en het etenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooit nog een keer First Class lijkt me wel echt baas. Beetje douchen op 10 km hoogte
Meh. Zou niet snel in slaap kunnen vallen in een vliegtuig denk ikquote:
Lukt ansich wel met noisecancelling koptelefoonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Zou niet snel in slaap kunnen vallen in een vliegtuig denk ik
Meer dat ik het idee nooit prettig heb gevondenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lukt ansich wel met noisecancelling koptelefoon
Ik ben daarvoor veel te oninteressant.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen vlogger bent?
Geen controle over omgeving?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat ik het idee nooit prettig heb gevonden
HANSIE, ik heb laatst 600 legosteentjes gekocht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen vlogger bent?
door corona eigenlijk veel minder dan zou moetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben daarvoor veel te oninteressant.
Doe je nog knutselen met lego?
owquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
door corona eigenlijk veel minder dan zou moeten
Gefeliciteerd denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HANSIE, ik heb laatst 600 legosteentjes gekocht.
gayyyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik dacht dan kunnen we samen iets moois bouwen.
Waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HANSIE, ik heb laatst 600 legosteentjes gekocht.
Jij kunt juist alleen maar dingen brekenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik dacht dan kunnen we samen iets moois bouwen.
Komt het ooit nog goed tussen onsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij kunt juist alleen maar dingen breken
Kan ik grotere dingen bouwen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zou je er zoveel willen hebben?
Op het moment dat ik je niet negeer is er niets te vrezen denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Komt het ooit nog goed tussen ons
Oh, fijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op het moment dat ik je niet negeer is er niets te vrezen denk ik
Inderdaad. Toch iets anders op 10 km hoogte dan laag aan de grondquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben daarvoor veel te oninteressant.
Doe je nog knutselen met lego?
[..]
Geen controle over omgeving?
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:41 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb Pokemon kaarten gekocht sinds corona begon
Zo'n 40-45 cmquote:
Ik dacht, probeer op jullie niveau te gaan zitten.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat wij dit leuk vinden? Walgelijk feitje!
Kleuterquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht, probeer op jullie niveau te gaan zitten.
Bouw maar eens wat kwaliteit op als FOK! userquote:
En heb je niveau gevraagd hoe die erover denkt dat je zomaar op hem/haar/hen gaat zitten?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht, probeer op jullie niveau te gaan zitten.
KOEKOEK, deze zit hoor!!! 1-0 @Fok-itquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bouw maar eens wat kwaliteit op als FOK! user
Zo dan
Ja en grappig genoeg mede door corona, ook best een hype.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bestaat dat nog?
[..]
Zo'n 40-45 cm
quote:
Ik denk dat hij/zij/het het zwaar vindt.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En heb je niveau gevraagd hoe die erover denkt dat je zomaar op hem/haar/hen gaat zitten?
dit is wel echt slechtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En heb je niveau gevraagd hoe die erover denkt dat je zomaar op hem/haar/hen gaat zitten?
De tering.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en grappig genoeg mede door corona, ook best een hype.
Een bekend persoon? heeft laatst voor 200k USD een onuitgepakte box vol 1ste editie pokemonkaarten gekocht lol.
Charizard uit die box levert 50000 op gr
[..]je bent zelf een kleuter!!
[..]
Ik denk dat hij/zij/het het zwaar vindt.
Zo dik ben je toch nietquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en grappig genoeg mede door corona, ook best een hype.
Een bekend persoon? heeft laatst voor 200k USD een onuitgepakte box vol 1ste editie pokemonkaarten gekocht lol.
Charizard uit die box levert 50000 op gr
[..]je bent zelf een kleuter!!
[..]
Ik denk dat hij/zij/het het zwaar vindt.
Misschien doet ze aan intermittent fastingquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
na al die pizza en koekjes denk ik dat dik nog lichtjes is uitgedrukt
Ik heb geel in het Duits, met Raupi, Taubsi en Glumandaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:46 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb nog ergens pokemon yellow, gold en silver liggen voor de gameboy
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb geel in het Duits, met Raupi, Taubsi en Glumanda
Ben beetje aangekomen, not gonna lie. Maar nu wel weer aan het sporten en iedere dag uurtje wandelen. Moet ik alleen geen koekjes gaan eten zoals vandaagquote:
Viesdikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
na al die pizza en koekjes denk ik dat dik nog lichtjes is uitgedrukt
Volgens mij met originele verpakking ook nog best wat waard dacht ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:46 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb nog ergens pokemon yellow, gold en silver liggen voor de gameboy
Ja die heb ik dan niet meer.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben beetje aangekomen, not gonna lie. Maar nu wel weer aan het sporten en iedere dag uurtje wandelen. Moet ik alleen geen koekjes gaan eten zoals vandaag
[..]
Viesdik
[..]
Volgens mij met originele verpakking ook nog best wat waard dacht ik
half 5, ik gaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Stop met je act. Ik ben hem nu al beu.
Mensen met een act op fokquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Stop met je act. Ik ben hem nu al beu.
Die heb ik nog welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Kan ze zelf ook niet meer spelen want de gameboy is wel verkocht.
Cool. Had je ook de kleurenversie?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die heb ik nog welbij mijn ouders denk ik dat dan wel.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja das redelijk uniek moet ik zeggen.
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Cool. Had je ook de kleurenversie?
Ach heb me er prima mee vermaakt toen ik jong was.quote:
Ja das wel zoquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach heb me er prima mee vermaakt toen ik jong was.
Ouders gaven spelletje als we naar Frankrijk in de auto zaten en we waren uren stil.
Ja ik ookquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja das wel zo
Ik had voor die oldskool gameboy ook zo'n vergrootglas geval met een kek lichtje erin.
Ik ben gvd niet oudquote:
kijk maar!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben je oud als je dat kent?
Zo ja, dan ken ik het niet
Als je de gameboy hebt meegemaakt eigenlijk welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben gvd niet oud
[..]
kijk maar!!!
haha broekiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik had een gameboy advance SP. Een zwarte.
Is dat zo'n klapding?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik had een gameboy advance SP. Een zwarte.
Ja diequote:
Kan me niet herinneren dat ik er ooit iets anders dan Pokemon op heb gespeeld lolquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:09 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Zullen toch wel op marktplaats staan ja
Tetris jonguhquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik er ooit iets anders dan Pokemon op heb gespeeld lol
Heel veel van die disney spellen. Aladdin, Sneeuwwitje, Winnie de poehquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kan me niet herinneren dat ik er ooit iets anders dan Pokemon op heb gespeeld lol
Kirby natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die had ik niet in mijn collectiequote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel veel van die disney spellen. Aladdin, Sneeuwwitje, Winnie de poeh
Komt me niet bekend voorquote:
Ik kan me echt geen voorstelling maken wat je zou moeten doen bij een Sneeuwwitje spelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heel veel van die disney spellen. Aladdin, Sneeuwwitje, Winnie de poeh
Als ik het me goed kan herinneren moest je appels verzamelen en ging je in het spel door alle omgevingen heen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me echt geen voorstelling maken wat je zou moeten doen bij een Sneeuwwitje spel
Dat waren de spellen. De jeugd van vandaag zit met zo'n dom stuurtje beetje rondjes te rijden en ze denken dat het indruk maakt op een autistenforumquote:
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat waren de spellen. De jeugd van vandaag zit met zo'n dom stuurtje beetje rondjes te rijden en ze denken dat het indruk maakt op een autistenforum
Je laten neuken door zeven dwergenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me echt geen voorstelling maken wat je zou moeten doen bij een Sneeuwwitje spel
Wist niet dat Heleen van Royen ook een Gameboy spel hadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je laten neuken door zeven dwergen
Lolquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wist niet dat Heleen van Royen ook een Gameboy spel had
Maar wat ga jij nou weer hopen op een 6-0 nederlaag voor Oranje vanavond, wat ben je nou voor nepNederlanderquote:
Nee natuurlijk niet man.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat ga jij nou weer hopen op een 6-0 nederlaag voor Oranje vanavond, wat ben je nou voor nepNederlander
Naja, nu het gebeurt is kan je net zo goed maar gewoon vertrouwen erin hebbenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet man.
Ik heb er alleen niet zoveel vertrouwen in met Frank de Boer. Ik was best wel een beetje gehecht aan Koeman. Had ook veel zin en vertrouwen in het EK, dat is nu toch een beetje weg.
Ja heb je ook gelijk in. Had jij liever een andere bondscoach gezien?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, nu het gebeurt is kan je net zo goed maar gewoon vertrouwen erin hebben
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:32 schreef HPLC het volgende:
ik ben denk ik 1 van de weinigen die denkt dat F. de Boer geen verkeerde keuze was
Ja, dat snap ik echt niet. Waarschijnlijk vinden ze Louis te lastig ofzo.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja heb je ook gelijk in. Had jij liever een andere bondscoach gezien?
Ik vind het echt behoorlijk tegenvallen dat de spelers geen Louis van Gaal willen.
Ja precies, kunnen ze niet laten en doen wat ze zelf willen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik echt niet. Waarschijnlijk vinden ze Louis te lastig ofzo.
van Gaal tot en met het EK en daarna Bosz was mijn wens
Hij lijkt me wel iemand die nog kan verrassen met een andere basiself, dus gewoon beginnen met een Stengs ofzo in plaats van een Babelquote:
Dat denk ik ook wel ja. Hij zei het eigenlijk ook al dat hij niet meteen dingen wilde switchen, maar dat dus wel gaat doen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die nog kan verrassen met een andere basiself, dus gewoon beginnen met een Stengs ofzo in plaats van een Babel
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja. Hij zei het eigenlijk ook al dat hij niet meteen dingen wilde switchen, maar dat dus wel gaat doen.
Dus zeg maar dag dag Babel en Strootman
Ja dat is natuurlijk altijd goed. Strootman kom op heyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hij lijkt me wel iemand die nog kan verrassen met een andere basiself, dus gewoon beginnen met een Stengs ofzo in plaats van een Babel
En Krul en Bizot mogen ook wel movenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
[..]
Ja dat is natuurlijk altijd goed. Strootman kom op heyzelfde geldt natuurlijk voor Babel
Ik denk dat ik die bal zo om Tim Krulquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Krul en Bizot mogen ook wel moven
WAAROM VERWIJDER JE JE LIKE DANquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die bal zo om Tim Krul
Wat een kutsmoesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat er vroeger nog geen like knopjes waren en daar de quoteknop zou zitten
Wat prachtig.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die bal zo om Tim Krul
Na die sessies met mij welquote:Op woensdag 7 oktober 2020 17:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat prachtig.
Was die psychiater ook poëet ofzo :s
Blij dat ze tenminste nog niet zo diep zijn afgezaktquote:
Hallo vriendquote:
wie is zequote:Op woensdag 7 oktober 2020 18:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blij dat ze tenminste nog niet zo diep zijn afgezakt
Koeman is misschien wel iets conservatiever nog ja. Maar Babelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:10 schreef HPLC het volgende:
@:fok-it Wijndal en Koopmeiners in de basis, denk niet dat Koeman dat zou doen
Om vervolgens wel betekend eraan toe te voegenquote:
te veel afzeggingen volgens mij, maar hoop wel dat dit zijn laatste jaar in Oranje is jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koeman is misschien wel iets conservatiever nog ja. Maar BabelNou ja hopelijk doet hij het symbolisch om hem volgende interlandperiode eruit te flikkeren
Gooi je Memphis toch op links. Luuk de Jong verdient ook wel basisplek op dit momentquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
te veel afzeggingen volgens mij, maar hoop wel dat dit zijn laatste jaar in Oranje is ja
Denk niet dat je veel aan Luuk hebt met Berghuis en Memphis in één team, beetje hetzelfde als dat Huntelaar ook nooit in Oranje kon spelen eigenlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gooi je Memphis toch op links. Luuk de Jong verdient ook wel basisplek op dit moment
En Siem dan?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gooi je Memphis toch op links. Luuk de Jong verdient ook wel basisplek op dit moment
Siem is Amerika onveilig aan het makenquote:
De mensenquote:
#souvereinmensvanvleesenbloed!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wees dan niet zo'n krenterig stuk vreten en betaal die 20 ekkies per jaar ouwe dibbes.quote:
Geen geld voorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wees dan niet zo'n krenterig stuk vreten en betaal die 20 ekkies per jaar ouwe dibbes.
Maar wel voor Netflix zekerquote:
Dat doe je goed vriendquote:
Preciesquote:
Ben zelf groot fan van Edgar Davidsquote:
ik heb adblock voor het eerst in jaren uit hier en moet zeggen dat het niet zo erg is dan voorheenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wees dan niet zo'n krenterig stuk vreten en betaal die 20 ekkies per jaar ouwe dibbes.
danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb adblock voor het eerst in jaren uit hier en moet zeggen dat het niet zo erg is dan voorheen
Eigenwijs figuur vind ik dat.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben zelf groot fan van Edgar Davids
Daarom heeft hij er ook zoveel meequote:
Jij zit onder de plak.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee zo'n slecht huwelijk heb ik nu ook weer niet
echt hequote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze zijn ook een beetje in de war daar meteen, nu die twee raddraaiers weer terug zijn
Iedereen zit bibberend van de spanning voetbal te kijkenquote:
Ik heb wel flink wat Harry Potter candy crush gespeeld tijdens die wedstrijd, best vermakelijk.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen zit bibberend van de spanning voetbal te kijken
Ik schakelde in minuut 85 in en dat was best spannendquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Iedereen zit bibberend van de spanning voetbal te kijken
Wat is dat nou weerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel flink wat Harry Potter candy crush gespeeld tijdens die wedstrijd, best vermakelijk.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:43 schreef Mortaxx het volgende:
Ama modereert een keertje en meteen rellen in klb
Ach, op Wembley verlies je ook met dit soort voetbal hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:24 schreef HPLC het volgende:
Ik lees net dat oranje al 14 keer heeft verloren in de Arena sinds de laatste nederlaag in de Kuip. Toch maar de wedstrijden op een andere locatie doen dan
maar misschien durven de tegenstanders in de Kuip niet voluit te gaan omdat ze bang zijn dat het instort. Is toch een mooi voordeelquote:Op woensdag 7 oktober 2020 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, op Wembley verlies je ook met dit soort voetbal hoor
Ik ga dit downloadenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuw Harry Potter spel voor mobiel.
Best geinig om tijd door te brengen. En verslavend.
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:36 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn jullie stiekem ook blij dat het aantal coronadoden stijgt? Zodat er weer wat ruimte in de ziekenhuizen komt
Ach ja whatever happens happens weet je wel.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
wat een manier om daar naar te kijken
Nee dat weet ik niet. Vertel meerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ach ja whatever happens happens weet je wel.
Predestinatieleer. Alles gebeurt om een reden. Dan kan je van ellende maar ook meteen beter de goede dingen inzienquote:Op donderdag 8 oktober 2020 09:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat weet ik niet. Vertel meer
Bedankt voor dit inzichtquote:Op donderdag 8 oktober 2020 10:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Predestinatieleer. Alles gebeurt om een reden. Dan kan je van ellende maar ook meteen beter de goede dingen inzien
Welk level ben jequote:
Dat is hoog. Ik vind dat ze het grappig hebben gedaan. Niet je standaard candy crushquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Level 12, puzzel 117.
Hogwarts Mystery is ook wel een leuke mobiele app.
Ik vond de eerste 100 puzzels ofzo wel erg simpel, maar gisteren eindelijk eentje waar ik een paar keer voor nodig had.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is hoog. Ik vind dat ze het grappig hebben gedaan. Niet je standaard candy crush
Dat vond ik niks aan
Hey Chevyquote:Op donderdag 8 oktober 2020 11:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond de eerste 100 puzzels ofzo wel erg simpel, maar gisteren eindelijk eentje waar ik een paar keer voor nodig had.
Oh ik snap wel dat mensen het niks aan vinden hoor, is het eigenlijk ook niet maar ik ben gewoon verslaafd (lol)
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 17:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij was hij helemaal hoteldebotel op jou
Dit is nieuw voor mij.quote:
Lekker tijdstip maatquote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:mortaxx check deze ondergewaardeerde post
COR / Hoe noem jij het virus?
Dat griepje?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:mortaxx check deze ondergewaardeerde post
COR / Hoe noem jij het virus?
Zomervakantiegenotquote:
Staat die 'G' in 5G voor griep? (lol)quote:
Heb je je boeken al gekaft?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zomervakantiegenot
[..]
Staat die 'G' in 5G voor griep? (lol)
Vooral bij mij gezien ik de hand oog coördinatie van een mongooltje heb en die kaft na 2 weken bij alle boeken al kapot was lolquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was het meest nutteloze ooit.
Daarom, en in de haast nam je dan de verkeerde boeken mee naar de klas (lol)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral bij mij gezien ik de hand oog coördinatie van een mongooltje heb en die kaft na 2 weken bij alle boeken al kapot was lol
Paar rondjes Monaco in de sim lost dat probleem zo opquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral bij mij gezien ik de hand oog coördinatie van een mongooltje heb en die kaft na 2 weken bij alle boeken al kapot was lol
Nee man is voor losersquote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom, en in de haast nam je dan de verkeerde boeken mee naar de klas (lol)
In de bovenbouw deed ik dat kaften niet eens meer volgens mij, maakt geen reet verschil. Enige voordeel aan kaften is dat je iets hebt om te tekenen terwijl de leraar een saaie monoloog houdt.
Was jij een coole boi op school ja?quote:
@Kiid ben jij dat??quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paar rondjes Monaco in de sim lost dat probleem zo op
Ja ik vergat ook altijd die A4'tjes mee te nemen, zo'n onzin altijd van die leraren dat je met al dat papier opgescheept zit. Dat was altijd kwijt. Huiswerk maakte ik ook zelden, weet nog in de eerste dat ik niet eens doorhad dat we ineens een toets hadden lol. Ik mij verbazen waarom al die mensjes gingen leren (lol)quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]vergat jij veel?
Ik echt altijdvooral in mijn eerste jaar. Of boeken, of huiswerk, of pennen. Ben keer zelfs zonder rugtas naar school gefietst en pas bij school erachter komen
Nee joh. Ik zat er netjes tussen in. Ik was gewoon mezelf. Dat is de beste versie van mijquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was jij een coole boi op school ja?
quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vergat ook altijd die A4'tjes mee te nemen, zo'n onzin altijd van die leraren dat je met al dat papier opgescheept zit. Dat was altijd kwijt. Huiswerk maakte ik ook zelden, weet nog in de eerste dat ik niet eens doorhad dat we ineens een toets hadden lol. Ik mij verbazen waarom al die mensjes gingen leren (lol)
Man man man mentaliteitje weerquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik vergat ook altijd die A4'tjes mee te nemen, zo'n onzin altijd van die leraren dat je met al dat papier opgescheept zit. Dat was altijd kwijt. Huiswerk maakte ik ook zelden, weet nog in de eerste dat ik niet eens doorhad dat we ineens een toets hadden lol. Ik mij verbazen waarom al die mensjes gingen leren (lol)
Nee dat schoolsysteem werkte gewoon niet bij mij.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Man man man mentaliteitje weer
Nee man heb braaf gewacht tot ik 18 was.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Ama was vast al stoned op brugklaskamp (lol)
Waar gingen jullie heen op brugklaskamp?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:14 schreef Fok-it het volgende:
Ama was vast al stoned op brugklaskamp (lol)
En dan je mentor naar huis bellenquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had toen zelfs een weekrapport in de brugklas omdat ik zoveel onvoldoendes had (lol)
10-minutengesprekjesquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan je mentor naar huis bellen
Wat een feest
Was in Emmen he. Dus het bos. Was opzich best leuk. Herinner me nog dat paar gasten het al voor elkaar hadden gekregen dat een paar chicks bij hen in bed kropen sochtends vroeg. Maar was alleen 1 lelijk meisje wat mij leuk vond ripquote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar gingen jullie heen op brugklaskamp?
Ohja vergeet steeds dat je hier ook hebt gewoond.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was in Emmen he. Dus het bos. Was opzich best leuk. Herinner me nog dat paar gasten het al voor elkaar hadden gekregen dat een paar chicks bij hen in bed kropen sochtends vroeg. Maar was alleen 1 lelijk meisje wat mij leuk vond rip
Heeft ze daadwerkelijk een poging gewaagd bij je of hoorde je dat via-via?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was in Emmen he. Dus het bos. Was opzich best leuk. Herinner me nog dat paar gasten het al voor elkaar hadden gekregen dat een paar chicks bij hen in bed kropen sochtends vroeg. Maar was alleen 1 lelijk meisje wat mij leuk vond rip
Zat je op een speciale school?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat schoolsysteem werkte gewoon niet bij mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |