was toch een mooie wedstrijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staan er hoogtepunten van Kiev - AZ in de OP?
omdat @HPLC mij niet magquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom staan er hoogtepunten van Kiev - AZ in de OP?
vorig jaar mochten we niet eens zeggen dat het maar een spelletje was en nu ditquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaf laatst aan dat voetbal je toch niet meer zo boeide dus een matige troll dan.
@Drizzt_D0urdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer die een foto van zijn dikke, lange lul in kpd had gezet
dit klinkt als smegmanusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer die een foto van zijn dikke, lange lul in kpd had gezet
Interesse in voetbal gaat bij mij ook met een golfbeweging hoor.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
vorig jaar mochten we niet eens zeggen dat het maar een spelletje was en nu dit
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij gaf laatst aan dat voetbal je toch niet meer zo boeide dus een matige troll dan.
Blijven een paar matige woorden in 1 zinquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
vorig jaar mochten we niet eens zeggen dat het maar een spelletje was en nu dit
geen idequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer
wk 74 was wel goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interesse in voetbal gaat bij mij ook met een golfbeweging hoor.
@Tjacka?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:35 schreef CharlesKinbote het volgende:
hoe heet die (ex?)mod van ONZ ook alweer
alleen als mijn aller Ajax bovenaan staat is het interessant en anders is het inderdaad maar een spelletjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interesse in voetbal gaat bij mij ook met een golfbeweging hoor.
2 jaquote:
Waar staan ze nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als mijn aller Ajax bovenaan staat is het interessant en anders is het inderdaad maar een spelletje
Niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland verloor de finale gewoon terecht.
Gelukkig ben ik niet meer zo emotioneel over voetbalwedstrijden als vroeger.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
alleen als mijn aller Ajax bovenaan staat is het interessant en anders is het inderdaad maar een spelletje
gelukkig niet ja want klinkt echt heel gênantquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet meer zo emotioneel over voetbalwedstrijden als vroeger.
Toen was ik echt ZIEDEND als Ajax verloor.
Behalve in 1939.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet.
Hoewel Polen sowieso de beste waren.
Gênante dingen doen is een essentieel onderdeel van het menselijk bestaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gelukkig niet ja want klinkt echt heel gênant
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:38 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
gelukkig niet ja want klinkt echt heel gênant
yupquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:43 schreef CharlesKinbote het volgende:
heeft iemand hier ooit Shoah gezien?
helemaal? heb laatst het eerste uur gekeken, heel slecht geslapen die nachtquote:
yep helemaal...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:44 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
helemaal? heb laatst het eerste uur gekeken, heel slecht geslapen die nacht
zal hem binnenkort zeker afkijken, in stukken wel waarschijnlijk. heb nog nooit zoiets indrukwekkends gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
yep helemaal...
Meest indrukwekkende zijn de interviews met Poolse boeren... heel surrealistisch... Volgens een professor wiens naam ik even kwijt ben zien we daar wandelende PTSS... boeren die iets heel ergs gezien hebben, dat niet hebben kunnen verwerken, en door een zweem van antisemitisme zoals dat in Polen nogal aanwezig was heeft geleid tot een soort vreemde schuldgevoelens.
Omdat er geen sensationele beelden of gore in zit... echt een soort 7-urige nachtmerrie van apathie en verbazing, allemaal met het kille Poolse landschap op de achtergrondquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:49 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
zal hem binnenkort zeker afkijken, in stukken wel waarschijnlijk. heb nog nooit zoiets indrukwekkends gezien
heb je ooit zijn recensie van Schindler's List gelezen? daar zegt hij het volgende in:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat er geen sensationele beelden of gore in zit... echt een soort 7-urige nachtmerrie van apathie en verbazing, allemaal met het kille Poolse landschap op de achtergrond
https://web.archive.org/w(...)zmannschindler.shtmlquote:If I had found an existing film-a secret film because filming was highly forbidden-shot by an SS-man, that shows how 3000 jews, men, women, children die together, choking, in a gas chamber or crematorium, then not only would I not have shown it, I would have destroyed it. I cannot say why. It speaks for itself.
diepquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:52 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
heb je ooit zijn recensie van Schindler's List gelezen? daar zegt hij het volgende in:
[..]
https://web.archive.org/w(...)zmannschindler.shtml
maar echt. het gevaar van zo'n houding is misschien dat je het gaat sensationaliseren. maar werkelijk onvoorstelbaar, op geen enkel niveau. dat was het hele punt van Shoah denk ikquote:
Leve de VOC!!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:59 schreef CharlesKinbote het volgende:
maar goed, tegenwoordig draait het mainstream debat weer vrolijk om cultuurmarxisten en omvolking. geen ene fuck geleerd schijnbaar
Na die pizza van vannacht? Ik hou me maar even koest!quote:
:squote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na die pizza van vannacht? Ik hou me maar even koest!
Wou dat ik weer eens jetlag hadquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s
ik heb slecht geslapen en nu hongerig.
Voel me beetje jetlag achtig
Preciesquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook, zou betekenen dat ik eens verder dan Europa ben gekomen
Naar Amerika valt mee ja. Terug hing beetje af welk tijdstip lol.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
PreciesToch viel het bij mij wel mee met jetlag. Ligt er volgens mij ook aan welke kant je opvliegt. Naar Amerika had ik nergens last van
Vlieg je altijd economy of business? Kan je ook niet echt slapen ofzo als je weinig ruimte hebtquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naar Amerika valt mee ja. Terug hing beetje af welk tijdstip lol.
Ben wel eens op maandagochtend om 9 u aangekomen, daarna werken was geen groot succes.
Premium economy dus vloog niet met KLM danquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vlieg je altijd economy of business? Kan je ook niet echt slapen ofzo als je weinig ruimte hebt
Voorrang op het klootjesvolk. We zagen gister al dat je dat prima afging inderdaad!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:47 schreef Flippiee het volgende:
Vind eigenlijk vooral skypriority genot
!! Niet alleen gisteren hoor!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voorrang op het klootjesvolk. We zagen gister al dat je dat prima afging inderdaad!
Ooit nog een keer First Class lijkt me wel echt baas. Beetje douchen op 10 km hoogtequote:
Vooral slaapgenot en het etenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 15:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ooit nog een keer First Class lijkt me wel echt baas. Beetje douchen op 10 km hoogte
Meh. Zou niet snel in slaap kunnen vallen in een vliegtuig denk ikquote:
Lukt ansich wel met noisecancelling koptelefoonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Zou niet snel in slaap kunnen vallen in een vliegtuig denk ik
Meer dat ik het idee nooit prettig heb gevondenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lukt ansich wel met noisecancelling koptelefoon
Ik ben daarvoor veel te oninteressant.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen vlogger bent?
Geen controle over omgeving?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meer dat ik het idee nooit prettig heb gevonden
HANSIE, ik heb laatst 600 legosteentjes gekocht.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je geen vlogger bent?
door corona eigenlijk veel minder dan zou moetenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Flippiee het volgende:
Ik ben daarvoor veel te oninteressant.
Doe je nog knutselen met lego?
owquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
door corona eigenlijk veel minder dan zou moeten
Gefeliciteerd denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HANSIE, ik heb laatst 600 legosteentjes gekocht.
gayyyquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik dacht dan kunnen we samen iets moois bouwen.
Waarom?quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
HANSIE, ik heb laatst 600 legosteentjes gekocht.
Jij kunt juist alleen maar dingen brekenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik dacht dan kunnen we samen iets moois bouwen.
Komt het ooit nog goed tussen onsquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij kunt juist alleen maar dingen breken
Kan ik grotere dingen bouwen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zou je er zoveel willen hebben?
Op het moment dat ik je niet negeer is er niets te vrezen denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Komt het ooit nog goed tussen ons
Oh, fijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op het moment dat ik je niet negeer is er niets te vrezen denk ik
Inderdaad. Toch iets anders op 10 km hoogte dan laag aan de grondquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben daarvoor veel te oninteressant.
Doe je nog knutselen met lego?
[..]
Geen controle over omgeving?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |