Grappen over zwarten is VERBOTEN.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:49 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dus ook een racistische grap die door een racist verteld wordt is niet serieus (racistisch) bedoeld?
Jaquote:Op woensdag 7 oktober 2020 10:22 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat lijkt me nu juist zo'n type die er zelf zure recenties plaatst
Als je me wilt pijpen mag je gewoon zeggen hoor flikkertje. Met je obsessie!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis kanttekeningen over types als @:pferdfahrer
quote:
Ze zitten in een Zimbabwaan. Laat ze maar gaan.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:33 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb ook gewoon niks tegen papoea's én ik kom niet in NWS.
Godver alweerquote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ze zitten in een Zimbabwaan. Laat ze maar gaan.
Best pijnlijk, lijkt mij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 16:08 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ze zitten in een Zimbabwaan. Laat ze maar gaan.
Het feit dat je de voorkeur hebt om bij je eigen "soort" mensen te willen wonen is nu juist de definitie van xenofobie: bang wezen voor mensen die anders zijn dan jij. Racisme is meer een haat voor mensen die anders zijn dan jij.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 07:26 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Hij heeft een voorkeur, er staat nergens iets in zijn bericht over angst.
Juist deze manier van discussiëren is zo slecht. De woorden 'xenofoob' en 'racist' worden gebruikt op manieren die nergens opslaan. Je kunt gewoon midden in een discussie iemand voor xenofoob uitmaken en de discussie is gewonnen, aangezien diegene zich daar nooit meer uit kan trekken.
quote:Kim Jung-un
1 review
NL
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
6 dagen geleden
Fok is de corona en kanke van het…
Fok is de corona en kanke van het internet
ik zou het als mod echt schitterend vinden als een of andere debiel die je waarschijnlijk volkomen terecht hebt geband de moeite neemt om een ziedende recensie te schrijven waarin je wordt vergeleken met Hitler ofzoquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:45 schreef Twiitch het volgende:
Mijn vertrouwen in de mensheid is inmiddels op een dergelijk laag punt aanbeland dat ik meteen geloof dat het gros van die reviews geen trollen zijn maar gewoon mensen die ZIEDEND de tijd genomen hebben om zoiets te plaatsen. En dat vind ik ergens wel lekker.
quote:Homijn
1 review
NL
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren
1 dag geleden
Best een leuk forum, met voor ieder wat wils. Maar sommige users zijn wel héél erg aanwezig en duiken werkelijk overal op. Vooral #ANONIEM spant de kroon.
quote:
heb je al vaak gedaan hoorquote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:26 schreef jarajosefff het volgende:
morgen ook maar reviewtje schrijven
Laatste stuk over chinezen is wel waar @fetX @RamboDirk @Coco @Oriente en TS is er zelf niet vies van hoor!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 23:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:flippingcoin
[..]
@:GGMM
[..]
@:yvonne
[..]
@:caland Pik jij zoiets?
Klacht: Mensen die negatief doen over Fok!
klik De link.
Je ziet aan de manier van schrijven dat het vaak één en dezelfde sneuneus is…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
heb je al vaak gedaan hoor
Passant deed stoer. Nooit meer iets van vernomen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 13:15 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Als je me wilt pijpen mag je gewoon zeggen hoor flikkertje. Met je obsessie!!!
Ja, doe! Die zijn altijd erg vermakelijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 01:26 schreef jarajosefff het volgende:
morgen ook maar reviewtje schrijven
Argument is net zo onzinnig qls dat ik tegen vrouwen zou roepen dat ze niet als hoeren moeten bijlopen zodat ze niet verkracht wordenquote:Op woensdag 7 oktober 2020 09:50 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zie hier eigenlijk ook nooit opmerkingen waarvan ik vind dat ze racistisch zijn. Er komen zat humoristische opmerkingen voorbij uiteraard, maar humor is per definitie niet racistisch. Dat mensen daar aanstoot aan nemen is in beginsel toch echt hun eigen probleem.
Alle vrouwen zijn toch hoeren?quote:Op zaterdag 11 februari 2023 20:43 schreef corehype het volgende:
[..]
Argument is net zo onzinnig qls dat ik tegen vrouwen zou roepen dat ze niet als hoeren moeten bijlopen zodat ze niet verkracht worden
Ja aanstoot nemen is dan ook zeker hunnie schuld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Ze bedoelen ook jou Corhype.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 08:55 schreef corehype het volgende:
Dit forum is ook shit ze hebben gelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |