chufi en DJMO doen niet mee.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:25:39 ]![]()
jammer wilde kapenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 06-10-2020 21:30 nr / user / score / tot. aant. posts in reeks 1. m1st1g / 130 / 2620 2. Justin_Case / 71 / 2858 3. Limoentjuh / 71 / 770 4. engine / 62 / 619 5. dud0r / 58 / 2187 6. jerney / 46 / 1919 7. devzero / 44 / 432 8. kree / 38 / 1079 9. Dotteke / 34 / 1130 10. mario390 / 27 / 539 11. FreshFruit / 21 / 915 12. aloa / 21 / 1668 13. Ferrous / 20 / 1182 14. Jacquelinehasselbaink / 19 / 1923 15. Superbadeendje / 16 / 541 16. DeBraad / 16 / 2091 17. maily / 14 / 1186 18. hollandia02 / 14 / 419 19. Moonlight / 13 / 1280 20. Maanvis / 12 / 264
2 puntenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2020 21:45:19 ]![]()
Arme Eddie."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ik wil een zelfrijdende autoIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
thanksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef aloa het volgende:
Even rust aan mijn kop...ik gun jullie puntenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
aloa!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef aloa het volgende:
Even rust aan mijn kop...ik gun jullie punten![]()
The time is right, your perfume fills my head
The stars get red, and, oh, the night's so blue
And then I go and spoil it all
By saying somethin' stupid like, "I love you"In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Lekker Rob doe nog maar een bakkie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef Rob het volgende:
o E E N o B A K K I E o K O F F I E o D A N o M A A R o ? o
![]()
![]()
Kga ff een bakkie zettenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Bastognes.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Heb ik helaas, niet meerquote:
Alhoewel, een jodekoekIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Opsporings?quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mijn oudste dochter noemt dat Jodelkoekenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:52 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heb ik helaas, niet meer
Alhoewel, een jodekoek![]()
![]()
Mooie muziek ripquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Met joggingbroek en een klein tasjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:54 schreef Rob het volgende:
Wie herkent dit Bontkraagje met baseballcap![]()
Zij reden op een eerlijk omgekatte scooterquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:55 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met joggingbroek en een klein tasje![]()
wist t!quote:
Marokko Got Talent noemt een vriend t lolIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ze zaten allebei wel of niet achter het stuurquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:56 schreef Rob het volgende:
[..]
Zij reden op een eerlijk omgekatte scooter![]()
![]()
Lekker. Dank je lieffie 😘quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef Rob het volgende:
o E E N o B A K K I E o K O F F I E o D A N o M A A R o ? o
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Longkanker lees ik erg verraderlijk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
HeerlijkIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
smack that ass Paul!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef Paul het volgende:
DIT GAAT TE VER!
@:Flippiee JE GAAT NU JE EXCUSES MAKEN AAN DTS!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat heeft ze gezegd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef Paul het volgende:
DIT GAAT TE VER!
@:Flippiee JE GAAT NU JE EXCUSES MAKEN AAN DTS!![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bah bahquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Longkanker lees ik erg verraderlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nare ziekte iddThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
halts maul..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef Paul het volgende:
DIT GAAT TE VER!
@:Flippiee JE GAAT NU JE EXCUSES MAKEN AAN DTS!
geh und modereer etwas![]()
JahwullThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:58 schreef Paul het volgende:
DIT GAAT TE VER!
@:Flippiee JE GAAT NU JE EXCUSES MAKEN AAN DTS!![]()
![]()
Cholera?quote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja, is het zekerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:01 schreef madam-april het volgende:
[..]ik dacht dat je hier nooooit meer wilde komen
![]()
![]()
![]()
Vanaf nu mag jij DTS modereren en dan doe ik die anders slowchat wel (toch maar 2 posts per dag daarquote:)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Rip eddieIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Vanaf nu mag jij DTS modereren en dan doe ik die anders slowchat wel (toch maar 2 posts per dag daar)
ik bemoei me al af en toe met DTS ja
![]()
![]()
Ze heeft vrijstelling van DTSquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Vanaf nu mag jij DTS modereren en dan doe ik die anders slowchat wel (toch maar 2 posts per dag daar)
![]()
![]()
Gelijk heb je Paul!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
![]()
Ben je het hier zat Paul?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik bemoei me al af en toe met DTS ja
Je had toch vrijstelling gekregen?
![]()
![]()
Gaat heel goed!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Rob het volgende:
en @:paul ..
Wil het modereren een beetje lukken of lig je er al wakker vanWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik was je nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Flippiee het volgende:
Waarom denk je dat ik hier al een paar dagen kom![]()
![]()
Ja maar kan niet alles aan SwJ en Paul overlaten, voelde niet goed of zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef madam-april het volgende:
[..]Je had toch vrijstelling gekregen?
![]()
Was aan het kijken of er misschien een beter filmpje op Youtube was van Eddie van Halen, kom ik @DeBraad tegen![]()
![]()
Gewoon alles en iedereen de moeder noten!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat is aardig van jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar kan niet alles aan SwJ en Paul overlaten, voelde niet goed of zo.![]()
![]()
Oepsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar kan niet alles aan SwJ en Paul overlaten, voelde niet goed of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Let it goquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef Rob het volgende:
durf los te laten
heb vertrouwen in de mensheid
Veel roken en een plectrum in je mond houden = 65 jaar worden jongensWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Jippie het volgende:
Was aan het kijken of er misschien een beter filmpje op Youtube was van Eddie van Halen, kom ik @:deBraad tegen
De overlijdensvideo heeft echt al 2k views in 15 minuten..
De Jump Intro nu 10 of zo![]()
Kon het niet latenHoe zielig het ook is..
![]()
Ninjaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef Rob het volgende:
durf los te laten
heb vertrouwen in de mensheid![]()
Dat laatste heb ik nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, eigenlijk heb je hier wel 5 mods nodig heequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar kan niet alles aan SwJ en Paul overlaten, voelde niet goed of zo.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Mijn tuinslang is 10 cm,
vraag mij allesIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ik rook niet maar hou soms wel een plectrum tussen m'n tanden, word ik nu 75?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef Paul het volgende:
Veel roken en een plectrum in je mond houden = 65 jaar worden jongens![]()
is er leven na de doodquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
Mijn tuinslang is 10 cm,
vraag mij allesWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Rare naam voor je piemelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
Mijn tuinslang is 10 cm,
vraag mij alles![]()
Eddie vocht al zo’n tien jaar tegen keelkanker. Hij was jarenlang een fervent roker, maar kreeg kanker door het metalen plectrum dat hij al zo’n twintig jaar lang regelmatig in z’n mond hield.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ik rook niet maar hou soms wel een plectrum tussen m'n tanden, word ik nu 75?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
HEHquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Eddie vocht al zo’n tien jaar tegen keelkanker. Hij was jarenlang een fervent roker, maar kreeg kanker door het metalen plectrum dat hij al zo’n twintig jaar lang regelmatig in z’n mond hield.![]()
Fixed !quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt, eigenlijk heb je hier wel 50 mods nodig hee![]()
Ow Jippie en Flippiee .....quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Flippiee het volgende:
Waarom denk je dat ik hier al een paar dagen kom![]()
quote:
Ikke niet, Ikke ben heul lief en onschuldigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:07 schreef Rob het volgende:
[..]
nee zeker niet. WIJ... maken er een rotzooitje van![]()
![]()
Ik bedoel:Ja jongens het regime van Flippiee gaat nu gelden in DTS!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
regimequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef Paul het volgende:
Ik bedoel:
[modbreak]Ja jongens het regime van Flippiee gaat nu gelden in DTS![/modbreak]![]()
![]()
En wat is dat regimequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef Paul het volgende:
Ik bedoel:
[modbreak]Ja jongens het regime van Flippiee gaat nu gelden in DTS![/modbreak]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar lig ik zeker wakker vanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef Paul het volgende:
Ik bedoel:
[modbreak]Ja jongens het regime van Flippiee gaat nu gelden in DTS![/modbreak]![]()
![]()
![]()
Je hebt gelijk, maar wil zijn muziek op de FP erbij. Miscchien leverte een reactie met jouw filmpje eronder nog meer views op ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
De overlijdensvideo heeft echt al 2k views in 15 minuten..
De Jump Intro nu 10 of zo![]()
Kon het niet latenHoe zielig het ook is..
![]()
Vrouwen zijn wel vaak strengerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:08 schreef Paul het volgende:
Ja jongens het regime van Flippiee gaat nu gelden in DTS!![]()
![]()
Erger dan eht Fidelquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
ik heb 2 konijnenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:09 schreef Paul het volgende:
[..]
Flippiee ben je nog vrijgezel eigenlijk hee![]()
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Allemaal of is 1 genoeg?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen maar kusjes en knuffels aan elkaar geven
Vanaf nu moet iedere post een![]()
![]()
![]()
bevatten
![]()
![]()
O das makkelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
bevatten
Ik een grote BBQ.. een keer bij elkaar komen ?quote:
[ Bericht 9% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:12:05 ]![]()
Succes 🖐🏻😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is dit een aanzoekquote:In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wel andere huisdieren?quote:
1 is genoegquote:quote:Dat dacht ik
Omanijn ken ik nietquote:ik zeg NON tegen konijnen op de bbqquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:10 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik een grote BBQ.. een keer bij elkaar komen ?
![]()
![]()
Ik heb 2 katten, Binky en Beautyquote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:14:19 ]In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Neequote:
Okequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel andere huisdieren?
[..]
1 is genoeg
[..]Dat dacht ik
[..]
Omanijn ken ik niet
[..]
ik zeg NON tegen konijnen op de bbq![]()
![]()
quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:14:43 ]In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:14 ]
[ Bericht 24% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:15:55 ]![]()
@DerRabbit en @Homijn zijn heul niet voor de bbq.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:16:07 ]"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
@Flippiee wel actief modden op je ingevoerde regime hè! Alle posts zonder 1 van die emojis verwijderen!![]()
![]()
Geen interesse inquote:![]()
Leuke namenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:13 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik heb 2 katten, Binky en Beauty![]()
quote:![]()
![]()
Ik ookquote:
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Mooi!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
Lange frans is van twitter gegooid.
[ afbeelding ]
[ Bericht 8% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:17:03 ]![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen interesse in![]()
[..]
Leuke namen
[..]![]()
![]()
![]()
ik edit alle posts, best vermoeiend dus dat houd ik niet lang volquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef madam-april het volgende:
@:flippiee wel actief modden op je ingevoerde regime hè! Alle posts zonder 1 van die emojis verwijderen!
![]()
![]()
ONDERDRUKKING!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:15 schreef FreshFruit het volgende:
Lange frans is van twitter gegooid.
[ afbeelding ]
Ik kan niet vinden waarom.quote:
[ Bericht 10% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:17:23 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hebben jullie dan totaal geen respect voor mijn hartezeer?
Een minuut stilte lijkt me wel gepast! (Of 2, of 3)
[ Bericht 14% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:17:34 ]![]()
Ok ok.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef jerney het volgende:
Of 10.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef jerney het volgende:
[ Bericht 6% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:17:48 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het plaatsen van berichten die tegen de community richtlijnen van Twitter ingaanquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik edit alle posts, best vermoeiend dus dat houd ik niet lang vol
![]()
Kan ik me voorstellen
![]()
![]()
![]()
Rob.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk vanwege bepaalde uitspraken die hij recent heeft gedaan over Rutte.. En hij zal zich vast wel mens onterend hebben uitgelaten op Twitter, geen idee verder, volg hem niet.quote:
[ Bericht 6% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:19:13 ]![]()
FreshSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik voel een edit aankomenquote:
Kan dat niet geautomatiseerd?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik edit alle posts, best vermoeiend dus dat houd ik niet lang vol
![]()
![]()
Dat met die zweep is niet van mij hoor. Mijn post is ge-edit.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:20:46 ]![]()
Dat zei mijn buurvrouw ook vannachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die zweep is niet van mij hoor. Mijn post is ge-edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst mijn waardigheid en nu mijn zelfbeschikkingsrecht!!quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:21:00 ]![]()
Nieuw regime, moet je even terug lezenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Nog beter!
(Waarom zit Flippo aan je post?)
![]()
![]()
Zou erg cool zijn maar zo handig ben ik nietquote:
Dat denk je bij iedere vrouw, Paulquote:een grapjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Nog beter!
(Waarom zit Flippo aan je post?)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die zweep is niet van mij hoor. Mijn post is ge-edit.![]()
![]()
![]()
Hehehehheehquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Eerst mijn waardigheid en nu mijn zelfbeschikkingsrecht!!
[ Bericht 8% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:21:45 ]In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Wat is er lieffiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef jerney het volgende:
![]()
PAUL!! CONTROL YOUR FLIPPO!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die zweep is niet van mij hoor. Mijn post is ge-edit.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:22:02 ]![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
bevatten
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat zei mijn buurvrouw ook vannachtJe buurvrouw? 😯SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zet het even de OP.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nieuw regime, moet je even terug lezen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nieuw regimequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Eerst mijn waardigheid en nu mijn zelfbeschikkingsrecht!!
![]()
![]()
![]()
Ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nieuw regime, moet je even terug lezen
[ Bericht 6% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:22:51 ]![]()
Ja het is gehorig hier in de flatquote:
[ Bericht 5% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:22:17 ]![]()
Mag @Flippiee doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zet het even de OP.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wel grappig dat je posts ineens door een vreemde aangevuld wordt... Geeft een nieuwe dynamiek.
[ Bericht 36% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:23:13 ]![]()
Askim💋❤quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Dud0r zit nu al andere vrouwen te bepotelen! Ik zag dit wel aankomen, maar dit is wel heel snel!!quote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:23:23 ]![]()
goedeavond vriendjes, vriendinnetjes
[ Bericht 1% gewijzigd door Paul op 06-10-2020 22:25:26 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mag dat van het Hooggerechtshof Danny?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel grappig dat je posts ineens door een vreemde aangevuld wordt... Geeft een nieuwe dynamiek.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Tja ik zeg maar beter nietsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Dud0r zit nu al andere vrouwen te bepotelen! Ik zag dit wel aankomen, maar dit is wel heel snel!!
Lieffie💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Birtanem.quote:
Slaap lekker voor straksquote:
We komen er weer aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedeavond vriendjes, vriendinnetjesHallo
![]()
![]()
Jij ook.quote:
Hey gebroken glas💋quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Beloofd: als jerney post zal ik niet posten.
Hoi Jacq! 💋Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Er mag zoveel niet...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:23 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Mag dat van het Hooggerechtshof Danny?![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
goedeavond vriendjes, vriendinnetjesIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
❤quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
Bietanem bietanem
zonder broek en schoenen sta ik lelijk in mijn hem
🥳🥳🥳
[ Bericht 0% gewijzigd door Paul op 06-10-2020 22:25:47 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
beauty is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:24 schreef maily het volgende:
[..]
Bietanem bietanem
zonder broek en schoenen sta ik lelijk in mijn hem![]()
Zelfs een stilstaande klok geeft af en toe de juiste tijd.In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Nieuwe regel toegevoegd:
Lief spelen:
- SC mag, maar het blijft een spel.
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.
- Gedraag je: blijf binnen de policy en hou het netjes.
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.
- Toevoeging Flippiee 06-10-2020 22.25: Alleen maar kusjes en knuffels aan elkaar geven
![]()
![]()
bevatten
![]()
Dat is correct en tevens juist.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:26 schreef hollandia02 het volgende:
Zelfs een stilstaande klok geeft af en toe de juiste tijd.
[ Bericht 9% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:33:45 ]![]()
Hey je bent er weerquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Netjes.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[modbreak] Nieuwe regel toegevoegd:
Lief spelen:
- Er is geen "regel" wie het volgende deel opent. In eerste instantie doet de lapo dat, maar niet miepen als het eens iemand anders is.
- Plaats gerust een tr als iemand zich buiten de policy begeeft of grofgebekt wordt.
- Toevoeging Flippiee 06-10-2020 22.25: Alleen maar kusjes en knuffels aan elkaar geven
![]()
![]()
bevatten[/modbreak]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:26 schreef Flippiee het volgende:
[modbreak] Nieuwe regel toegevoegd:
Lief spelen:
![]()
![]()
bevatten[/modbreak]
![]()
![]()
![]()
Türkçe konuşamıyorum
![]()
![]()
Haha komt goedquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slopen jullie in een volgend deel ermaar weer uit (mijn regel dan(
Fijne avond allen![]()
![]()
Joost is anders geaard
[ Bericht 71% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:30:40 ]In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Ja ik ga zo.quote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
GA JE NU ALWEER, MOET IK HET HIER WEER OPRUIMENquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slopen jullie in een volgend deel ermaar weer uit (mijn regel dan)
Fijne avond allen
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:30:30 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Fijne avond!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijne avond allenIn Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
eens met deze vrouwquote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:30:18 ]In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
ZE DOEN LIEF DAT ZIE JE TOCHquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
GA JE NU ALWEER, MOET IK HET HIER WEER OPRUIMEN
ZE DOEN![]()
![]()
![]()
posten
Gvd breng ik vrede op aarde![]()
Nee nu zal je blijven editen ook!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijne avond allen
[ Bericht 6% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:31:35 ]![]()
😲quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Altijd hè.quote:
Het is jippie haar schuld! Zij wilde samen koken.
Ik wist niet dat ze me ging verleiden.
En het vlees was zwak, zo zwak![]()
Keiharde porno!![]()
Ik zei al dat ze allemaal moesten opzouten, dat zou jou werk schelen.. maar ze luisteren nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
GA JE NU ALWEER, MOET IK HET HIER WEER OPRUIMEN![]()
![]()
![]()
Konuşabiliyor musun?quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:31:20 ]In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Hahaatjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
GA JE NU ALWEER, MOET IK HET HIER WEER OPRUIMEN![]()
![]()
![]()
Word je voor betaald.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
[ Bericht 9% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:31:03 ]![]()
Fijne avondquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fijne avond allen
Opruimploeg,opruimploeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Beter hier dan in de kroeg.
quote:
Ohja 2000 euro op 28 oktoberquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:32:41 ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja geef jippie maar ze schuld, je hebt toch een ruggengraatquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Altijd hè.
Het is jippie haar schuld! Zij wilde samen koken.
Ik wist niet dat ze me ging verleiden.
En het vlees was zwak, zo zwak![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:32:51 ]![]()
Als de uitsmijter de kroeg binnenkwam wist je dat er ergens achter trammelant was...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Opruimploeg,opruimploeg.
Beter hier dan in de kroeg.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:33:03 ]![]()
U is een kenner.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de uitsmijter de kroeg binnenkwam wist je dat er ergens achter trammelant was...
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:33:11 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jammer wel, ik keek wel uit naar Bora Bora
[ Bericht 28% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:33:19 ]![]()
We zijn de kroeg wel eens uitgezet ja. Maar goed, dat is voor een andere keer.quote:
[ Bericht 4% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:34:07 ]![]()
Denken dat @dud0r een ruggengraat heeftquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja geef jippie maar ze schuld, je hebt toch een ruggengraat
![]()
![]()
![]()
![]()
WAAROM KRIJG IK STEEDS TROUWSMILIES FLIPPO?![]()
Zo ongevoelig van je
[ Bericht 17% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:34:52 ]![]()
Oke het was m'n eigen schuld.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:32 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja geef jippie maar ze schuld, je hebt toch een ruggengraat
![]()
Ik schaam me diep.
Kan je me ooit vergeven
Keiharde porno!![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Denken dat @:dud0r een ruggengraat heeft![]()
[..]
Ik ben te naïef voor deze wereld
[ Bericht 3% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:35:33 ]![]()
Als je die niet wil moet je zelf een andere goedgekeurde emoji postenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:34 schreef jerney het volgende:
Zo ongevoelig van je![]()
![]()
sorry hadi k niet doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:34 schreef jerney het volgende:
Zo ongevoelig van je
![]()
ik klik gewoon eerste smiley aan die ik zie
![]()
![]()
Türkçe de konuşan iyi biriquote:
[ Bericht 7% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:35:51 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
![]()
Jaja zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
sorry hadi k niet doorik klik gewoon eerste smiley aan die ik zie
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Keiharde porno!![]()
🤣quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jawel hoor, ik vind je nog lief!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke het was m'n eigen schuld.
Ik schaam me diep.
Kan je me ooit vergeven
Maar we gaan niet meer trouwen
[ Bericht 6% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:36:35 ]![]()
smailyquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mag ik zelf wetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je die niet wil moet je zelf een andere goedgekeurde emoji posten
[ Bericht 6% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:37:04 ]![]()
WT heeft duud Gedaan?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik vind je nog lief!
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik denk hetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef jerney het volgende:
[..]
[..]
Ik ben te naïef voor deze wereld
![]()
![]()
( @Flippieestaat niet tussen de goed gekeurde emojis
)
![]()
Nou vooruitquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
![]()
oh momentjequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
( @:Flippieestaat niet tussen de goed gekeurde emojis
)
![]()
![]()
![]()
waarom post iedereen een 🤣
[ Bericht 31% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:38:22 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Gefoefeld met Jippie!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
WT heeft duud Gedaan?
[ Bericht 8% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:38:31 ]![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef jerney het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik vind je nog lief!
![]()
![]()
![]()
![]()
Keiharde porno!![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
waarom post iedereen een 🤣
[ Bericht 9% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:38:44 ]![]()
🤗🤗🤗🤗quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door Paul op 06-10-2020 22:38:24 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
D'r wordt hier wat afgezweept en afgetimmerd...
[ Bericht 53% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:38:54 ]![]()
Ohhhh zoveel posts die flippo nu weer moet editenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik denk het![]()
( @:Flippieestaat niet tussen de goed gekeurde emojis
)
![]()
[ Bericht 50% gewijzigd door Flippiee op 06-10-2020 22:39:46 ]![]()
Wij niet hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
D'r wordt hier wat afgezweept en afgetimmerd...
[ Bericht 0% gewijzigd door Paul op 06-10-2020 22:38:51 ]Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
😲Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wel keuze om te miepenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:37 schreef madam-april het volgende:
[..]
Klopt maar dan heb je geen keuze in welke emoji je krijgt![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: