quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Vanaf nu mag jij DTS modereren en dan doe ik die anders slowchat wel (toch maar 2 posts per dag daar)
Ze heeft vrijstelling van DTSquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Vanaf nu mag jij DTS modereren en dan doe ik die anders slowchat wel (toch maar 2 posts per dag daar)
Gelijk heb je Paul!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben je het hier zat Paul?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:02 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]ik bemoei me al af en toe met DTS ja
Gaat heel goed!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Rob het volgende:
en @:paul ..
Wil het modereren een beetje lukken of lig je er al wakker van
Ik was je nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef Flippiee het volgende:
Waarom denk je dat ik hier al een paar dagen kom
Ja maar kan niet alles aan SwJ en Paul overlaten, voelde niet goed of zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:03 schreef madam-april het volgende:
[..]Je had toch vrijstelling gekregen?
Gewoon alles en iedereen de moeder noten!quote:
Dat is aardig van jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja maar kan niet alles aan SwJ en Paul overlaten, voelde niet goed of zo.
Oepsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Let it goquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef Rob het volgende:
durf los te laten
heb vertrouwen in de mensheid![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Jippie het volgende:
Was aan het kijken of er misschien een beter filmpje op Youtube was van Eddie van Halen, kom ik @:deBraad tegen
Ninjaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:05 schreef Rob het volgende:
durf los te laten
heb vertrouwen in de mensheid![]()
Klopt, eigenlijk heb je hier wel 5 mods nodig heequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |