Wat is er lieffiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:16 schreef jerney het volgende:
Hebben jullie dan totaal geen respect voor mijn hartezeer?
Een minuut stilte lijkt me wel gepast! (Of 2, of 3)
![]()
PAUL!! CONTROL YOUR FLIPPO!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat met die zweep is niet van mij hoor. Mijn post is ge-edit.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen maar kusjes en knuffels aan elkaar geven
Vanaf nu moet iedere post een![]()
![]()
![]()
bevatten
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef Rob het volgende:
[..]
Dat zei mijn buurvrouw ook vannachtJe buurvrouw? 😯SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄
Zet het even de OP.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nieuw regime, moet je even terug lezen
Nieuw regimequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Eerst mijn waardigheid en nu mijn zelfbeschikkingsrecht!!
![]()
Ben ik te lui voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:19 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nieuw regime, moet je even terug lezen
Ja het is gehorig hier in de flatquote:
Mag @Flippiee doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zet het even de OP.
[ afbeelding ]
Askim💋❤quote:
Dud0r zit nu al andere vrouwen te bepotelen! Ik zag dit wel aankomen, maar dit is wel heel snel!!quote:
Mag dat van het Hooggerechtshof Danny?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Wel grappig dat je posts ineens door een vreemde aangevuld wordt... Geeft een nieuwe dynamiek.
Tja ik zeg maar beter nietsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 22:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Dud0r zit nu al andere vrouwen te bepotelen! Ik zag dit wel aankomen, maar dit is wel heel snel!!
Lieffie💋quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |