quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ken er wel meer achterin die op de bank mogen
Bakken met Kiid #1quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Heb begrepen dat mentions als onaangenaam worden ervaren
En weer door dezelfde mensenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Opnieuw is het de KLB-SC die het hele forum op de schouders moet dragen.
Ook dit komt mij bekend voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef Chia het volgende:
Aha, dat was voor jou dus een reden om dan maar te strooien met gevoelige privé gegevens? Omdat je het met woorden niet meer aan kon? Wellicht is het dan beter om ergens in R&P te zitten waar men wat zoetsappiger is.
Raad je quoteje
Deze ken ik nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef Chia het volgende:
Aha, dat was voor jou dus een reden om dan maar te strooien met gevoelige privé gegevens? Omdat je het met woorden niet meer aan kon? Wellicht is het dan beter om ergens in R&P te zitten waar men wat zoetsappiger is.
Raad je quoteje
Ik ook hoor, hopelijk kan ik dat blijvenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:03 schreef InstortendeSter het volgende:
Noel ik had een heel repertoire aan gemene grapjes opgesteld n.a.v je fittie met @:kiid maar toch post ik ze niet ben echt kk trots op mezelf @:solotovski
@DeBraadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:04 schreef Chia het volgende:
Ik heb al een paar keer ge TRd afgelopen week dat ik het ontzettend vervelend vind om maar overal in getagged te worden. Vooral Solotovski vindt dit erg leuk om te doen. Kan er even op gelet worden? Heb wel 10-15 mentions per dag en allemaal in rare topics met de nadruk om mij te treiteren, dank je wel.
Hahahahhahahahhahahhaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
Snap je hzaw the fridge want zo wordt die olietanker achterin van jullie genoemd ;p
heb niet te veel vertrouwen in mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ook hoor, hopelijk kan ik dat blijven
Was gewoon Kiid en maar 1 Braddie quotequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom op Chai nu niet hele tijd Braddie quotes. Sowieso wordt het niet beter dan die tirade over chloro
Ik ken nog wel een quote van Pharkus die nooit overtroffen kan worden, maar die plaats ik wel op een andere dagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom op Chai nu niet hele tijd Braddie quotes. Sowieso wordt het niet beter dan die tirade over chloro
Doe maar niequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
heb niet te veel vertrouwen in mij
ik ga dit seizoen geen voetbal meer kijken echt saai kan wel wat heters doen met mn tijdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Droog je tranen even dit is erg gênant
Hoe komt het dat deze SC mensen tot waanzin drijft?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een quote van Pharkus die nooit overtroffen kan worden, maar die plaats ik wel op een andere dag
omdat we thuis niets te vertellen hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Hoe komt het dat deze SC mensen tot waanzin drijft?
Wat heb ik gemist, wie praat me bijquote:
niet alleen dom maar ook stront in de ogenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
doet die zoekdienst het nog wel kan helemaal niks vinden over chai
jij bent in je eentje of ben je nog samen met @Amaranthaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat we thuis niets te vertellen hebben
Gewoon droppen, hoe groot is de kans na zo'n lange pauze dat dit geschikte moment er komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een quote van Pharkus die nooit overtroffen kan worden, maar die plaats ik wel op een andere dag
Maak er eens een? Ben wel beetje nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
nu wordt het extra spannend, dit moet je niet doen he
Zo is ze altijd, alleen maar quoten en zichzelf verheven voelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Ik heb Ama ingeruild voor een opblaasbaar exemplaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
jij bent in je eentje of ben je nog samen met @:amarantha
nee nu leg je de druk te hoog, straks valt ie tegen en dan ben ik een sukkel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maak er eens een? Ben wel beetje nieuwsgierig
@Crip?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb Ama ingeruild voor een opblaasbaar exemplaar.
Linkje leidt naar een aardige samenvatting.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, wie praat me bij
Dat is het risico hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
nee nu leg je de druk te hoog, straks valt ie tegen en dan ben ik een sukkel.
ja weet ik toch niet dat iedereen als een loser op anoniem gegaan isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
niet alleen dom maar ook stront in de ogen
Iets met een dode vriend, maar geen zin om alles uit te spitten. Dm me gewoon het verhaal chai.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Linkje leidt naar een aardige samenvatting.
Dat maakt haar wel een erg aantrekkelijke forumtijger vind je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zo is ze altijd, alleen maar quoten en zichzelf verheven voelen
Ja dat is het. Iets met een dode vriend van Solo en privégegevens van Kiid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iets met een dode vriend, maar geen zin om alles uit te spitten. Dm me gewoon het verhaal chai.
Wat een anticlimax.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat is het. Iets met een dode vriend van Solo en privégegevens van Kiid.
spanning en spektakelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat is het. Iets met een dode vriend van Solo en privégegevens van Kiid.
Lucht is een stuk goedkoper dan die vette troep om de boel op spanning te houden he, en het beweegt toch nagenoeg evenveel hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb Ama ingeruild voor een opblaasbaar exemplaar.
Echt hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lucht is een stuk goedkoper dan die vette troep om de boel op spanning te houden he, en het beweegt toch nagenoeg evenveel haha
Ik ook niet, tijd voor een whisky. Kan best op een dinsdagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Man kan niet geloven dat we weer in dezelfde trechter zitten
morgen toch weer lekker thuis aan de bakquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, tijd voor een whisky. Kan best op een dinsdag
Natuurlijk, even die spanning eraf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, tijd voor een whisky. Kan best op een dinsdag
ik heb een uitkering gelukkig, dus het kan allemaal primaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
morgen toch weer lekker thuis aan de bak
had bij sommige wel de hoop dat ze verder zouden zijn gekomen in t leven maar valt vies tegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Man kan niet geloven dat we weer in dezelfde trechter zitten
ik geloof je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb een uitkering gelukkig, dus het kan allemaal prima
Dat je überhaupt nog de hoop hadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had bij sommige wel de hoop dat ze verder zouden zijn gekomen in t leven maar valt vies tegen
Gaat dit over Manchester United hahahquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had bij sommige wel de hoop dat ze verder zouden zijn gekomen in t leven maar valt vies tegen
altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog de hoop had
ja want de kliek staat voor betrouwbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
De hele kliek kan beamen dat dit waar is
Bij wie had je de hoop nog dan?quote:
ahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat dit over Manchester United hahah
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja want de kliek staat voor betrouwbaar
jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij wie had je de hoop nog dan?
Wil dit weten zodat ik kan inschatten in hoeverre ik jou kan uitlachen.
mijn goede vriend @Catkiller danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja want de kliek staat voor betrouwbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |