Je moet niet zo liegenquote:
Ik heb gewoon hele vervelende dingen gepost ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Al die kloontjesZeker omdat jullie je schamen voor je fok verleden. Terecht wel overigens.
fok is helemaal kut nuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:49 schreef InstortendeSter het volgende:
Waarom doet de update-functie het niet de helft van de tijd en verdwijnt mijn post-knop naar "bezig..."
Geen halve?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:49 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Ik heb gewoon hele vervelende dingen gepost ja.
ff een forum@fok.nl hoor, abuse modrechten van @fugue.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Jezus let eens even opHij was al dicht hoor
Hey profquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vrouwenverjager las ik net maar wel leuk? Heb je het al goedgemaakt met Ronnie haha
Ik wil chai hier natuurlijk niet de grond in boren, maar chloe bennetquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zelfs chai is nog knapper dan dat wijf
Ik weet niet wie je bent dus tjahquote:
Tjonge wat slim gedaan weerquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij is gewoon opnieuw begonnen met dezelfde naam.
Echt hè, daarom gewoon weer verder onder deze naamquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:49 schreef Chloroform het volgende:
Al die kloontjesZeker omdat jullie je schamen voor je fok verleden. Terecht wel overigens.
Nou nu dus wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent dus tjah
Gast jij bent een dwerg van 1.85m ofzo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef Solotovski het volgende:
Ik klik elke keer op die tyfusreclames. Fok mobiel is niet te doen voor grote blote mannenklauwen
Meneer Flex?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vrouwenverjager las ik net maar wel leuk? Heb je het al goedgemaakt met Ronnie haha
Niet meer gezienquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Watquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:51 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
Gast jij bent een dwerg van 1.85m ofzo.
Zuchtquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
mooi we gaan weer verder waar we gebleven waren
Is die telles goed trouwens, ken m niequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja snap ik wel als je hem bedreigt op zijn werk
Ja wat is er gebeurdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef InstortendeSter het volgende:
Zijn er weer users (@:kiid, @:solotovski) lekker sneu geweest?
Dat is altijd nog beter dan een tindermatch bezoeken op haar werk ghehequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja snap ik wel als je hem bedreigt op zijn werk
ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgtquote:
Ja man altijd toch.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef InstortendeSter het volgende:
Zijn er weer users (@:kiid, @:solotovski) lekker sneu geweest?
Die tekst komt me bekend voorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt
hij houdt zich aan zn woord
Volgens mij is dat wel wat ja, lees daar veel goeds over. En nee kijk ook niet naar Porto. Zou mooi voor je zijn als die dikke Shaw op de bank belandt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Is die telles goed trouwens, ken m nie
@Sounddragon pik je dit?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:55 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is altijd nog beter dan een tindermatch bezoeken op haar werk ghehe
Wil je me weg hebben ofzoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
pak weer eens ouderwets een goeie ban dan
ken er wel meer achterin die op de bank mogenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij is dat wel wat ja, lees daar veel goeds over. En nee kijk ook niet naar Porto. Zou mooi voor je zijn als die dikke Shaw op de bank belandt.
Oke stinkende kankerhoer zonder enige sympathie, empathie, denkvermogen, aantrekkelijkheid.quote:
Wat een ongekende woede in die postquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke stinkende kankerhoer zonder enige sympathie, empathie, denkvermogen, aantrekkelijkheid.
Jouw leven bestaat uit het afbranden en afzeiken en afkankeren van mensen die het volgens jou slechter hebben dan jijzelf, maar vervolgens is de kankerdebiel achter dat account degene die het het slechtst heeft van iedereen want waarom zou je anders afgeven op mensen?
Naja, maakt verder niet uit, hoop dat je kanker krijgt, een lange lijdensweg krijgt, het overleefd, vervolgens jezelf verstapt, je poot breekt, dat dat geinfecteerd raakt, je poot er af moet, en je vervolgens gedurende de laatste (Jammer genoeg) 50 jaar van je leven er steeds meer lichaamsdelen infecties krijgen en steeds meer organen uitvallen, laat het maar een hel worden.
Chloromongolenform.
Heej, daar ben je eindelijk weer
Hahaha gvdquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke stinkende kankerhoer zonder enige sympathie, empathie, denkvermogen, aantrekkelijkheid.
Jouw leven bestaat uit het afbranden en afzeiken en afkankeren van mensen die het volgens jou slechter hebben dan jijzelf, maar vervolgens is de kankerdebiel achter dat account degene die het het slechtst heeft van iedereen want waarom zou je anders afgeven op mensen?
Naja, maakt verder niet uit, hoop dat je kanker krijgt, een lange lijdensweg krijgt, het overleefd, vervolgens jezelf verstapt, je poot breekt, dat dat geinfecteerd raakt, je poot er af moet, en je vervolgens gedurende de laatste (Jammer genoeg) 50 jaar van je leven er steeds meer lichaamsdelen infecties krijgen en steeds meer organen uitvallen, laat het maar een hel worden.
Chloromongolenform.
Das niet genoeg voor een goeie banquote:
Wat leuk dat je dit ergens opgeslagen hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Chloromongolenform.
weenie, kijk es, zet eens een trquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:00 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Das niet genoeg voor een goeie ban
Opnieuw is het de KLB-SC die het hele forum op de schouders moet dragen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:00 schreef Chloroform het volgende:
Volgens mij is fok al jaren niet zo leuk geweest
Oke jij bent @Kiid niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:01 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja dat was op mn vorige account.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |