niet alleen dom maar ook stront in de ogenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
doet die zoekdienst het nog wel kan helemaal niks vinden over chai
jij bent in je eentje of ben je nog samen met @Amaranthaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
omdat we thuis niets te vertellen hebben
Gewoon droppen, hoe groot is de kans na zo'n lange pauze dat dit geschikte moment er komtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een quote van Pharkus die nooit overtroffen kan worden, maar die plaats ik wel op een andere dag
Maak er eens een? Ben wel beetje nieuwsgierigquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:07 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
nu wordt het extra spannend, dit moet je niet doen he
Zo is ze altijd, alleen maar quoten en zichzelf verheven voelenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:05 schreef Le_Professeur het volgende:
Kom op Chai nu niet hele tijd Braddie quotes. Sowieso wordt het niet beter dan die tirade over chloro
Ik heb Ama ingeruild voor een opblaasbaar exemplaar.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
jij bent in je eentje of ben je nog samen met @:amarantha
nee nu leg je de druk te hoog, straks valt ie tegen en dan ben ik een sukkel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maak er eens een? Ben wel beetje nieuwsgierig
@Crip?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb Ama ingeruild voor een opblaasbaar exemplaar.
Linkje leidt naar een aardige samenvatting.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist, wie praat me bij
Dat is het risico hequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:10 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
nee nu leg je de druk te hoog, straks valt ie tegen en dan ben ik een sukkel.
ja weet ik toch niet dat iedereen als een loser op anoniem gegaan isquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:08 schreef InstortendeSter het volgende:
[..]
niet alleen dom maar ook stront in de ogen
Iets met een dode vriend, maar geen zin om alles uit te spitten. Dm me gewoon het verhaal chai.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Linkje leidt naar een aardige samenvatting.
Dat maakt haar wel een erg aantrekkelijke forumtijger vind je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Zo is ze altijd, alleen maar quoten en zichzelf verheven voelen
Ja dat is het. Iets met een dode vriend van Solo en privégegevens van Kiid.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Iets met een dode vriend, maar geen zin om alles uit te spitten. Dm me gewoon het verhaal chai.
Wat een anticlimax.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat is het. Iets met een dode vriend van Solo en privégegevens van Kiid.
spanning en spektakelquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat is het. Iets met een dode vriend van Solo en privégegevens van Kiid.
Lucht is een stuk goedkoper dan die vette troep om de boel op spanning te houden he, en het beweegt toch nagenoeg evenveel hahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb Ama ingeruild voor een opblaasbaar exemplaar.
Echt hèquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Lucht is een stuk goedkoper dan die vette troep om de boel op spanning te houden he, en het beweegt toch nagenoeg evenveel haha
Ik ook niet, tijd voor een whisky. Kan best op een dinsdagquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Man kan niet geloven dat we weer in dezelfde trechter zitten
morgen toch weer lekker thuis aan de bakquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, tijd voor een whisky. Kan best op een dinsdag
Natuurlijk, even die spanning eraf.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:16 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook niet, tijd voor een whisky. Kan best op een dinsdag
ik heb een uitkering gelukkig, dus het kan allemaal primaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
morgen toch weer lekker thuis aan de bak
had bij sommige wel de hoop dat ze verder zouden zijn gekomen in t leven maar valt vies tegenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
Man kan niet geloven dat we weer in dezelfde trechter zitten
ik geloof je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef HPLC het volgende:
[..]
ik heb een uitkering gelukkig, dus het kan allemaal prima
Dat je überhaupt nog de hoop hadquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had bij sommige wel de hoop dat ze verder zouden zijn gekomen in t leven maar valt vies tegen
Gaat dit over Manchester United hahahquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had bij sommige wel de hoop dat ze verder zouden zijn gekomen in t leven maar valt vies tegen
altijd blijven hopenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat je überhaupt nog de hoop had
ja want de kliek staat voor betrouwbaarquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
De hele kliek kan beamen dat dit waar is
Bij wie had je de hoop nog dan?quote:
ahahaquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat dit over Manchester United hahah
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja want de kliek staat voor betrouwbaar
jouquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij wie had je de hoop nog dan?
Wil dit weten zodat ik kan inschatten in hoeverre ik jou kan uitlachen.
mijn goede vriend @Catkiller danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja want de kliek staat voor betrouwbaar
Je reageerde niet eens op mn laatste heyquote:
als ik nu zeg dat ik met mijn bff's bekend sta als de hahaatjes dan gaat iedereen meteen weer wegquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Bedoelde je die niet dan? De hahaatjes? Die zijn iig trouw aan elkaar.
om hoop te blijven houden snap jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je reageerde niet eens op mn laatste hey
Tering. Ik zeg toch gewoon dat ik geen zin heb.quote:
Oh sorry, dacht dat dat een algemeen begrip wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
als ik nu zeg dat ik met mijn bff's bekend sta als de hahaatjes dan gaat iedereen meteen weer weg
Duidelijke taalquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tering. Ik zeg toch gewoon dat ik geen zin heb.
Wat voor een mongool ben jij nou weer klojoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tering. Ik zeg toch gewoon dat ik geen zin heb.
Wiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef HPLC het volgende:
denk dat Heeltje nu gaat voor een ban omdat ik weer terug ben
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef HPLC het volgende:
denk dat Heeltje nu gaat voor een ban omdat ik weer terug ben
Omdat het een verzameling is van mensen zonder echte vriendschappen en zonder echte doelen in het leven en zonder het uitoefenen van hobbies, dus gaan ze van het afzeiken van mensen die het in dat opzicht beter voor elkaar hebben maar hun hobby maken.quote:
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het een verzameling is van mensen zonder echte vriendschappen en zonder echte doelen in het leven en zonder het uitoefenen van hobbies, dus gaan ze van het afzeiken van mensen die het in dat opzicht beter voor elkaar hebben maar hun hobby maken.
Ja en dat braddie daarvan nog steeds in de hoofdrol staat is nog wel het meest kwalijke in deze kwestiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het een verzameling is van mensen zonder echte vriendschappen en zonder echte doelen in het leven en zonder het uitoefenen van hobbies, dus gaan ze van het afzeiken van mensen die het in dat opzicht beter voor elkaar hebben maar hun hobby maken.
Daar heb je vrijheid van schelden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo te zien zit CK ook wat te veel op Discord
ff srs hebben ze dat nou echtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
heb je al aandelen fagron gekocht?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja en dat braddie daarvan nog steeds in de hoofdrol staat is nog wel het meest kwalijke in deze kwestie
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
om hoop te blijven houden snap je
Hij is denk ik teleurgesteld omdat zijn roodharige mattie niet mee wil doen met Apex Legendsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
nee wat dan ik zit in RDS met 1100 stuks op GAK 11quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al aandelen fagron gekocht?
Daarom heb ik de hoop al opgegevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat ben je toch een moeilijk mens
188quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
welke rank ben je op apex ck?
fagron heeft hele goede q3 cijfers en veelbelovende q4 vooruitzichtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
nee wat dan ik zit in RDS met 1100 stuks op GAK 11
met zo'n instelling eindig je net als ckquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom heb ik de hoop al opgegeven
werkloos, thuis de hele dag gamen terwijl je vrouw de kost verdient. Niets mis meequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met zo'n instelling eindig je net als ck
Ik wil geen kinderen, dus sta sowieso altijd boven ckquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
met zo'n instelling eindig je net als ck
hoezo ben je werkloos danquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
werkloos, thuis de hele dag gamen terwijl je vrouw de kost verdient. Niets mis mee
Heb je Inside information of zeg je nu dingen die al in de markt verwerkt zitten broquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
fagron heeft hele goede q3 cijfers en veelbelovende q4 vooruitzichten
je hebt er een hele verzameling tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wil geen kinderen, dus sta sowieso altijd boven ck
inside infoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Heb je Inside information of zeg je nu dingen die al in de markt verwerkt zitten bro
toen ik op anoniem ging ben ik gaan werken en toen kostte ik meer dan ik opleverde en besloten ze het contract niet te verlengenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoezo ben je werkloos dan
iedereen kost meer dan dat ie opbrengst dus dat is niet het hele verhaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
toen ik op anoniem ging ben ik gaan werken en toen kostte ik meer dan ik opleverde en besloten ze het contract niet te verlengen
ja tuurlijk, heb dm gehad van aber met uitnodiging en hele lijst namenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ff srs hebben ze dat nou echt
braddie bevestigde het net in mijn dmquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja tuurlijk, heb dm gehad van aber met uitnodiging en hele lijst namen
owquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
iedereen kost meer dan dat ie opbrengst dus dat is niet het hele verhaal
Toen ik jou naam niet zag staan, ben ik er maar niet op ingegaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Voel me wel klein beetje buitengesloten, dacht dat ik wel beetje bij de kliek hoorde maar blijkbaar niet dus
Discord word ook vervuild door Chai die iedereen loopt te quoten , daarom ben ik er maar uit gegaan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Voel me wel klein beetje buitengesloten, dacht dat ik wel beetje bij de kliek hoorde maar blijkbaar niet dus
ow ik dacht omdat jij mij eerst dm'dequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:51 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Discord word ook vervuild door Chai die iedereen loopt te quoten , daarom ben ik er maar uit gegaan.
vleiendquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Toen ik jou naam niet zag staan, ben ik er maar niet op ingegaan
Michielos?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt die jongen met die vechthonden ook nog
Geen idee, hij zegt nooit zoveel. Meestal komt hij om 17 uur online en dan speelt hij Heroes of the Storm of Apex Legends.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Komt die jongen met die vechthonden ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |