Wat voor een mongool ben jij nou weer klojoquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Tering. Ik zeg toch gewoon dat ik geen zin heb.
Wiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef HPLC het volgende:
denk dat Heeltje nu gaat voor een ban omdat ik weer terug ben
Beter om mij hier niet meer in te mengen, slecht voor m'n gezondheid. Eerste week was gezellig, ben nu weer fucking overprikkeld en mad om alles.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:32 schreef HPLC het volgende:
denk dat Heeltje nu gaat voor een ban omdat ik weer terug ben
Omdat het een verzameling is van mensen zonder echte vriendschappen en zonder echte doelen in het leven en zonder het uitoefenen van hobbies, dus gaan ze van het afzeiken van mensen die het in dat opzicht beter voor elkaar hebben maar hun hobby maken.quote:
Mooi gesproken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het een verzameling is van mensen zonder echte vriendschappen en zonder echte doelen in het leven en zonder het uitoefenen van hobbies, dus gaan ze van het afzeiken van mensen die het in dat opzicht beter voor elkaar hebben maar hun hobby maken.
Ja en dat braddie daarvan nog steeds in de hoofdrol staat is nog wel het meest kwalijke in deze kwestiequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:33 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Omdat het een verzameling is van mensen zonder echte vriendschappen en zonder echte doelen in het leven en zonder het uitoefenen van hobbies, dus gaan ze van het afzeiken van mensen die het in dat opzicht beter voor elkaar hebben maar hun hobby maken.
Daar heb je vrijheid van schelden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo te zien zit CK ook wat te veel op Discord
ff srs hebben ze dat nou echtquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
heb je al aandelen fagron gekocht?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:34 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ja en dat braddie daarvan nog steeds in de hoofdrol staat is nog wel het meest kwalijke in deze kwestie
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
om hoop te blijven houden snap je
Hij is denk ik teleurgesteld omdat zijn roodharige mattie niet mee wil doen met Apex Legendsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:35 schreef Le_Professeur het volgende:
nee wat dan ik zit in RDS met 1100 stuks op GAK 11quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je al aandelen fagron gekocht?
Daarom heb ik de hoop al opgegevenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wat ben je toch een moeilijk mens
188quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
welke rank ben je op apex ck?
fagron heeft hele goede q3 cijfers en veelbelovende q4 vooruitzichtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 21:39 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
nee wat dan ik zit in RDS met 1100 stuks op GAK 11
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |