Lekker open relatie hebben hmmmmmquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 14:57 schreef superniger het volgende:
Exit Svitolina. Verloren van een qualifier.
Op naar Monfils om je te laten troosten.
BLACKED
Komt precies uit ja...tegenstander rafa straks aan beademing en Rafa zelf in straight sets doorquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 16:37 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Beetje conform verwachting. Die wint nog wel, maar is dan tegen Nadal niets meer waard.
Halve finale is wel pas vrijdag toch? Hebben ze iets meer rust na een slopende partij vandaag.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Komt precies uit ja...tegenstander rafa straks aan beademing en Rafa zelf in straight sets door
Erg fijne planning van de altijd sympathieke Fransenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:51 schreef Federer-fan het volgende:
Sinner-Nadal kan toch niet meer gespeeld worden met de huidige planning? Het is 17.50 u. Schwartzman-Thiem duurt nog wel twee uur lijkt me. Dan is het 20.00 u. Dan nog een damespartij van ongeveer twee uur. Rond 22.15 u. zou Nadal dan de baan op kunnen maar ze spelen maar tot 23.00 u.
Laat ze die damespartij verplaatsen naar Lenglen.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Dacht dat dit pas de vierde ronde was. Verwacht jij dat ze Nadal woensdag laten spelen of dat ze die damespartij die na Schwartzman-Thiem komt naar Lenglen verplaatsen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:06 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Halve finale is wel pas vrijdag toch? Hebben ze iets meer rust na een slopende partij vandaag.
Inderdaad. Ik heb nog nooit een sympathieke Fransman ontmoet. Enige onsympathieke volk dat ik ken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg fijne planning van de altijd sympathieke Fransen
Als we GwaiLow moeten geloven is Nadal zo ongelofelijk kansloos tegen de grootheid Sinner dat de kans groot is dat hij in 3 sets van 6-1, 6-2 en 6-0 klaar is. Tenzij hij echt héél veel geluk heeft, Sinner een mindere dag heeft, het plots heel warm wordt, de baan sneller wordt en hij op de juiste momenten wind mee heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Dacht dat dit pas de vierde ronde was. Verwacht jij dat ze Nadal woensdag laten spelen of dat ze die damespartij die na Schwartzman-Thiem komt naar Lenglen verplaatsen?
ik heb dat ook bij marokkanen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb nog nooit een sympathieke Fransman ontmoet. Enige onsympathieke volk dat ik ken.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als we GwaiLow moeten geloven is Nadal zo ongelofelijk kansloos tegen de grootheid Sinner dat de kans groot is dat hij in 3 sets van 6-1, 6-2 en 6-0 klaar is. Tenzij hij echt héél veel geluk heeft, Sinner een mindere dag heeft, het plots heel warm wordt, de baan sneller wordt en hij op de juiste momenten wind mee heeft.
Ik heb dat met Burundi'squote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik heb dat ook bij marokkanen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hindoes ook wel. Die ruiken ook kruidig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |