Maar ze hadden toch kunnen aannemen dat het wel mogelijk was om één van die partijen op LL te spelen?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was blijkbaar regen voorspeld waardoor ze alle wedstrijden op 1 baan hebben gepland met het dak dicht. En dan moest er eerst ook nog een wedstrijd uit de 4de ronde worden afgemaakt waardoor ze pas veel later begonnen dan normaal..
Ja, precies.quote:Maar alsnog wel extreem gepland ja, zeker op gravel zijn partijen bij de heren van 4/5 uur geen uitzondering. En dan sla je al een flik gat in het schema.
Waarschijnlijk omdat ze dus niks gaan wijzigen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En je wordt ook totaal niet op de hoogte gehouden...
Ik kan me een slechtere nachtrust dan afgelopen nacht slecht voorstellen, dus ook al wordt het nachtwerk durf ik nog te hopen op een betere nacht dan gisteren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze dus niks gaan wijzigen.
Aaah dit dusquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Gelukkig is die halve finale pas vrijdag. Wat een slooppartij.
Niks mis mee, idd.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Graveltennis zoals graveltennis hoort te zijn.
Ja, vraag me af of Nadal liever vandaag nog speelt of morgen Morgen lijkt mij fijner.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 20:08 schreef GwaiLow het volgende:
Wel een enorm nadeel voor Nadal of Sinner dat ze zo laat moeten spelen, en dus laat klaar zijn.
Ja. Dit is kwartfinale. De halve finales zijn op vrijdag.quote:Of hebben de heren winnaars van vandaag 2 dagen rust? Dan is het niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |