Hoe kan ik het gratis kijken? Eurosport zend de giro uitquote:
Heb je France 2?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hoe kan ik het gratis kijken? Eurosport zend de giro uit
Ai dat weet ik niet. Kijk zelf op de player. Hier hoorde ik eerder iemand zeggen dat er een Franse zender op tv is die dit uitzendt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ja, altijd dat saaie wielrennenquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Schijt Eurosport. Waarom zenden ze geen RG uit op Eurosport 1?
Vanaf 17.00 u. geloof ik.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:27 schreef Opnaarutrecht het volgende:
Schijt Eurosport. Waarom zenden ze geen RG uit op Eurosport 1?
Ja, bijna een half uur voor de eerste drie games.quote:
France 2 Kanaal 92 op kpnquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:22 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hij slaat met zo veel spin dat zelfs die ballen lastig zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:00 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom slaat Nadal zo ondiep? Bijna alles valt rond de servicelijn...
Jij denkt dat het bewust is?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij slaat met zo veel spin dat zelfs die ballen lastig zijn.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:11 schreef Norrage het volgende:
Het zal niet de meest makkelijke 6-3 zijn van Nadal ooit, maar ergens wel weer makkelijk naar setwinst. Ik kan geen andere uitkomst zien dan 3x 6-3 ofzo deze pot.
Makkelijke voorspelling....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 16:11 schreef Norrage het volgende:
Het zal niet de meest makkelijke 6-3 zijn van Nadal ooit, maar ergens wel weer makkelijk naar setwinst. Ik kan geen andere uitkomst zien dan 3x 6-3 ofzo deze pot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |