beetje de stijl van Gilles Simonquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zelden heb ik iemand zo laf zien spelen als CB vandaag. Elke keerdie ballen naar Djokovic toe spelen.
Commentator is van mening dat CB een ontzettend mooie speler is. Heeft alles in huis! 😅quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:34 schreef Federer-fan het volgende:
Zelden heb ik iemand zo laf zien spelen als CB vandaag. Elke keerdie ballen naar Djokovic toe spelen.
Ja exact! Dat is er ook zo eentje.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:44 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
beetje de stijl van Gilles Simon
Alles veilig cross midtempo terugquote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja exact! Dat is er ook zo eentje.
Muffin topje gekocht zie ikquote:
Enorm. Ik hoop dat ze zwanger is...quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:51 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zag het niet. Zwaar geworden zeker?.
Hoogzwanger.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Enorm. Ik hoop dat ze zwanger is...
Vergis je niet. Anonymousz is fan!quote:Op woensdag 7 oktober 2020 21:44 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Commentator is van mening dat CB een ontzettend mooie speler is. Heeft alles in huis! 😅
LAten we het hopen.quote:Op donderdag 8 oktober 2020 08:29 schreef GwaiLow het volgende:
Kenin bijna alles met 2-1 gewonnen en Kvitova alles 2-0. Zou vermoeidheid dan een rol gaan spelen? 🤣
Waarom zou hij dat blijven doen? Dat intrigeert me echt. Of hij is de grootste psychosomatische neuroot ooit, zou ook kunnen.quote:Op woensdag 7 oktober 2020 20:27 schreef EP3 het volgende:
Jullie trappen nog altijd in die act van Djoko?
Wie is bloedkop?quote:Op donderdag 8 oktober 2020 12:06 schreef de_boswachter het volgende:
Bloedkop is weer bezig een Fransoos aan zijn speer te rijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |