quote:Op zondag 10 januari 2021 11:40 schreef Tjacka het volgende:
zou die @:fugue ook keihard doen hoor
maar ga niet zo wanhopig doen dan het forumdebieltje paul
Your lossquote:Op zondag 10 januari 2021 15:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb nooit pics gezien hoor
maak je geen zorgen
Waarom hebben veel mensen een hekel aan jou? Tot nu toe ben ik alleen maar positief over jou. Of is er een zijde van jou die je voor mij verborgen houdt?quote:
Geen idee, vraag het zequote:Op zondag 10 januari 2021 17:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarom hebben veel mensen een hekel aan jou? Tot nu toe ben ik alleen maar positief over jou. Of is er een zijde van jou die je voor mij verborgen houdt?
Is die sneeuwpop in het midden jullie zoon?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef Paul het volgende:
Op verzoek hierbij een foto van @:Fugue en van mij in de sneeuw gisteren
[ afbeelding ]
Ha die ijsbeer, hoe is het ermee? Jouw vacht doet het goed als deken bij het slapen (deken dat op een ijsbeervel lijkt, geen echte ijsbeervel natuurlijk).quote:
Is genderneutraal. ben je blind ofzoquote:Op maandag 11 januari 2021 14:22 schreef stokj het volgende:
[..]
Is die sneeuwpop in het midden jullie zoon?
quote:Op zondag 10 januari 2021 11:40 schreef Tjacka het volgende:
zou die @:fugue ook keihard doen hoor
maar ga niet zo wanhopig doen dan het forumdebieltje paul
nog geneukt?quote:Op maandag 11 januari 2021 10:40 schreef Paul het volgende:
Op verzoek hierbij een foto van @:Fugue en van mij in de sneeuw gisteren
[ afbeelding ]
Ah Wim-Lex, lang niet van je gehoord? Goed om te horen dat je nepijsberenacht inmiddels op waarde weet te schatten.quote:Op maandag 11 januari 2021 14:23 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die ijsbeer, hoe is het ermee? Jouw vacht doet het goed als deken bij het slapen (deken dat op een ijsbeervel lijkt, geen echte ijsbeervel natuurlijk).
Ik ga je binnenkort benaderen om als informateur een kabinet samen te stellen. Halverwege maart.
Tegenwoordig kan men het verschil niet zien maar goed dat jij anderen daarop kan wijzen!quote:Op maandag 11 januari 2021 14:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Is genderneutraal. ben je blind ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |