Ja, maar waarschijnlijk privé...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:05 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Was er voor vanavond al een DJ met draaiplannen?
Okéquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kijkt zo darts en ik vegeteer op de bank en ga vroeg naar bed, dus hier geen luisteraars helaas
Daar lijkt het inderdaad wel op. Wellicht morgenavond, anders in het weekend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Momenteel kan ik maximaal +/- 1 uur meeluisteren, maar als er geen andere mensen zich melden denk ik dat je het uitzend moment beter kan verplaatsten.
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga aan de zuip. Doerakje is er mee opgehouden net.
Gofferdomme
Dank u. FF zitten janken, nu potje bier.quote:
Oh wat verdrietig ..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Gofferdomme
Sterkte...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Gofferdomme
Ach wat ergquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Gofferdomme
Ook al vervelend nieuwsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
We kregen vanmiddag een rouwkaart in de brievenbus waaruit bleek dat de buurman verderop afgelopen vrijdag is overleden.
Heb 'm 's middags nog gesproken, heb geen idee wat er gebeurd is...
Ook sterkte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
We kregen vanmiddag een rouwkaart in de brievenbus waaruit bleek dat de buurman verderop afgelopen vrijdag is overleden.
Ach nee, wat sneuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Gofferdomme
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |