Ik wou het stukje "Can't touch this" snoeihard als alarm op mijn scooter.quote:
Goedemorgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:53 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
wat is er veel regen gevallen vannacht en wat ging het tekeer
Dan heb je toch goed geslapen of het heeft minder geregend bij jequote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Echt? Lekker flink geplensd dus.Was ook wel eens nodig.
Heb er niets van gemerkt, hoewel ik wel een paar keer wakker ben geweest.
quote:
Ik kom net van de huisarts vandaan en in het gebouw mondkapje op en in de spreekkamer mondkapje af en ook tijdens het onderzoekje geen mondkapje op.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh joepie, fysio belde net, je mag zonder mondkapje de praktijk niet in. Man, wat een ellende, zo’n ding op tijdens de behandeling. Ik lig daar al met mijn hoofd in zo’n gat in de behandelbank, dat is al naar genoeg.
Goedemorgen!quote:
Da’s beter geregeld. Ik krijg vandaag voor tijdens de behandeling een wegwerpmondkapje van de fysio, want dat eigen klusding kan ik echt niet op houden tijdens de marteling.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kom net van de huisarts vandaan en in het gebouw mondkapje op en in de spreekkamer mondkapje af en ook tijdens het onderzoekje geen mondkapje op.
[..]
Goedemorgen!
er zijn genoeg simpele patroontjes te vinden, succesquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Da’s beter geregeld. Ik krijg vandaag voor tijdens de behandeling een wegwerpmondkapje van de fysio, want dat eigen klusding kan ik echt niet op houden tijdens de marteling.
Dus nu toch op zoek naar een eigen mondkapje, ik denk dat ik maar iets wasbaars zelf ga fröbelen, even kijken of ik een beetje prettig stofje heb liggen
Ik ga niks ingewikkelds maken, ik heb nog wel stoffen zakdoeken liggen, ik ga daar wel lintjes aan maken ofzo, het is alleen maar voor bij de fysioquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:56 schreef just me het volgende:
[..]
er zijn genoeg simpele patroontjes te vinden, succes
Ik was gister naar de fysio. Fysio had wel mondkapje, maar ik hoefde niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh joepie, fysio belde net, je mag zonder mondkapje de praktijk niet in. Man, wat een ellende, zo’n ding op tijdens de behandeling. Ik lig daar al met mijn hoofd in zo’n gat in de behandelbank, dat is al naar genoeg.
Vandaag heeft hij wel sokken aan, z’n happy socksquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:18 schreef Rafeiro het volgende:
Even vrij naar mijn herinnering:
Symph zit er inmiddels bij alsof het midwinter is en de kachtel het niet doet.
Maar ho maar dat hij sokken aandoet.
Blaas ik het wel een klein beetje op zo, maar wel iets in die strekking kwam langs
Met kleurtjes dus?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Vandaag heeft hij wel sokken aan, z’n happy socks
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:25 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben gehackt door Vout
" Titus Jones - The Greatest Teenage Turtle Bitch (TMNT vs. Drake vs. Sia vs. Ludacris vs. Rihanna "
EEP
Wansmaak is ook smaakquote:
quote:
Ja, maar waarschijnlijk privé...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 17:05 schreef DJ11 het volgende:
Goedemiddag
Was er voor vanavond al een DJ met draaiplannen?
Okéquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kijkt zo darts en ik vegeteer op de bank en ga vroeg naar bed, dus hier geen luisteraars helaas
Daar lijkt het inderdaad wel op. Wellicht morgenavond, anders in het weekend.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 18:58 schreef anotherRandomdude het volgende:
Momenteel kan ik maximaal +/- 1 uur meeluisteren, maar als er geen andere mensen zich melden denk ik dat je het uitzend moment beter kan verplaatsten.
Sterkte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga aan de zuip. Doerakje is er mee opgehouden net.
Gofferdomme
Dank u. FF zitten janken, nu potje bier.quote:
Oh wat verdrietig ..quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Gofferdomme
Sterkte...quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Gofferdomme
Ach wat ergquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Gofferdomme
Ook al vervelend nieuwsquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
We kregen vanmiddag een rouwkaart in de brievenbus waaruit bleek dat de buurman verderop afgelopen vrijdag is overleden.
Heb 'm 's middags nog gesproken, heb geen idee wat er gebeurd is...
Ook sterkte.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
We kregen vanmiddag een rouwkaart in de brievenbus waaruit bleek dat de buurman verderop afgelopen vrijdag is overleden.
Ach nee, wat sneuquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:17 schreef Rafeiro het volgende:
Gofferdomme
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |