Het goede moment afwachten en dan aankaarten en zeggen hoe jij je eronder voelt!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:56 schreef livelink het volgende:
Twee jaar geleden hadden we een gesprek bij de bank en zij wezen ons toen op die ongelijkheid en zeiden letterlijk botweg tegen hem dat dat echt een rotstreek was. En nu heeft hij er nog steeds niets aan gedaan.
En dan samen een tijdstip afspreken om het te regelen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Het goede moment afwachten en dan aankaarten en zeggen hoe jij je eronder voelt!!
En start alvast die pagina op
Ja, moet ik maar doen. En volgens mij kan het gewoon online, dus maar even samen doen dan.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Het goede moment afwachten en dan aankaarten en zeggen hoe jij je eronder voelt!!
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
Heeft Youp nou ook corona gehad? Hij overleeft echt alles.
Ja, hij was een early adopter, in maart/april al...quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:59 schreef livelink het volgende:
Heeft Youp nou ook corona gehad? Hij overleeft echt alles.
even doorbijten!!quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Dank MM, Mijn hoofd is te druk met andere dingen om echt te genieten, maar wat ik meekreeg was fijn.
Stom gelul ook allemaal. Belafspraken met UWV, WMO en al dat soort gelul, dat MOET. gewoon f2f. Idioten daar.
Je hebt gelijk...quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Dank MM, Mijn hoofd is te druk met andere dingen om echt te genieten, maar wat ik meekreeg was fijn.
Stom gelul ook allemaal. Belafspraken met UWV, WMO en al dat soort gelul, dat MOET. gewoon f2f. Idioten daar.
Hou vol. Deze periode gaat ook weer voorbij.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:00 schreef Rafeiro het volgende:
Ik hoop dat het laatste toch overheerst...quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:03 schreef livelink het volgende:
Dank je wel MadMaster voor een mooie show met een traan en een lach.
Vooral dat kut cq. kloteweerquote:Op maandag 5 oktober 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het laatste toch overheerst...
Ja, maar het einde hakte er een beetje in.quote:Op maandag 5 oktober 2020 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoop dat het laatste toch overheerst...
U baggert graag? Ik weet nog wel ergens een putje....quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 06:28 schreef Rafeiro het volgende:
Nooit programma's afsluiten helpt op dat vlak natuurlijk ook niet
Nogmaals..... start je pc eens opnieuw op. Dat werkt meestal wel.quote:
Zolang staat hij niet aan nu. Binnenkort maar weer eens een schone installatie doen, dat helpt vaak nog meer.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 06:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Nogmaals..... start je pc eens opnieuw op. Dat werkt meestal wel.
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 06:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang staat hij niet aan nu. Binnenkort maar weer eens een schone installatie doen, dat helpt vaak nog meer.
En je muziek?quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 06:45 schreef Rafeiro het volgende:
En ja ook daar ga ik spijt van hebben, want ik vergeet altijd wel "iets" in de backup te gooien.
Maar frequent gebruikte dingen staan op de externe HDD, dat bevalt me goed. Nee melting OS niet en FF ook niet en dat gebruik ik frequent...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:14 schreef Rafeiro het volgende:
Goedemorgen, klein dingetje dat me opviel in het nieuws.
"Marechaussee schiet gewapende man neer in vertrekhal Schiphol, passagiers rennen weg"
Ehm ja... wat zouden ze (de passagiers) anders moeten doen, proberen de kogels te vangen?
Ja dan ga je toch rennen. Leuke krantenkop hoor, maar "echt?"quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat lijkt me niet zo'n straks plan inderdaad.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 07:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja dan ga je toch rennen. Leuke krantenkop hoor, maar "echt?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |