SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
he can't help itquote:
Soms is dat net het duwtje dat je nodig hebtquote:
Oh ja, dat zie ik nu ook wel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vent achter in het midden, dat was de publiekstrekker...
Ik twijfelde of ik all er nog tussen zou gooien.quote:
Ik lees tussen de woorden door...quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik all er nog tussen zou gooien.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze woont hier vlakbij.
Weinig wulps en sexy nog. Maar een zeer vriendelijke buuf...
Da's het voordeel van niks plannen.quote:
Ik dacht dat ze veel jonger was eigenlijk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze woont hier vlakbij.
Weinig wulps en sexy nog. Maar een zeer vriendelijke buuf...
Doe ik ook weleensquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's het voordeel van niks plannen.
Je moet alleen lezen, anticiperen en op tijd een volgende plaat klaar hebben staan...
Nee, ze heeft nog wel haar blonde pruik, maar verder is ze best wel op leeftijd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze veel jonger was eigenlijk.
Hij heeft een soort etiquette-rubriek in de krant. Daar is hij echt enorm botquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ze heeft nog wel haar blonde pruik, maar verder is ze best wel op leeftijd.
Joost Prinsen kom ik ook vaak tegen bij de Albert Heijn, die is ook veel vriendelijker dan hij op TV is.
We helpen hem soms met boodschappen pakken van de bovenste schappen, dat lukt 'm niet meer...
Ja, net als JJ de Bom, voorheen de kindervriend, Erik Engerd, allemaal typetjes.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij heeft een soort etiquette-rubriek in de krant. Daar is hij echt enorm bot
Ik ook hoor.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, net als JJ de Bom, voorheen de kindervriend, Erik Engerd, allemaal typetjes.
Ik denk dat je op een gegeven moment dan gaat doen zoals mensen je willen zien.
Maar hij is altijd in voor een praatje. En ik ben fan van 'm...
Ik ken ze vanuit het AD.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:36 schreef livelink het volgende:
Dit is dan nog een milde.
https://www.ad.nl/koken-e(...)art-vragen~a20b4c07/
Ja precies. Hij zegt heel vaak precies wat ik denk.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken ze vanuit het AD.
Altijd over familie zeuren en zo...
Herkenbaar...quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja precies. Hij zegt heel vaak precies wat ik denk.
Ik heb ooit toneel gespeeld en in dat stuk had ik een hekel aan mijn "man" en ik het eggie kreeg ik dat ookquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, net als JJ de Bom, voorheen de kindervriend, Erik Engerd, allemaal typetjes.
Ik denk dat je op een gegeven moment dan gaat doen zoals mensen je willen zien.
Maar hij is altijd in voor een praatje. En ik ben fan van 'm...
Dan leef je je iets te veel in, in je rol. Method-acting heet dat toch? Volgens mij werkt het andersom ook. Als je speelt dat je weer heel erg verliefd bent komt dat ook vanzelf weer een beetje terug.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ooit toneel gespeeld en in dat stuk had ik een hekel aan mijn "man" en ik het eggie kreeg ik dat ook
terwijl hij eigenlijk best lief was
Boney M was dat...quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Wie is dit ook alweer? Ik ken er een remix van, door Todd Terje.
Hij zei tegen mij: Uw buik is een woestijn mevrouw, waar ik eenzaam in ronddoolde, dat is toch niet aardigquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan leef je je iets te veel in, in je rol. Method-acting heet dat toch? Volgens mij werkt het andersom ook. Als je speelt dat je weer heel erg verliefd bent komt dat ook vanzelf weer een beetje terug.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij: Uw buik is een woestijn mevrouw, waar ik eenzaam in ronddoolde, dat is toch niet aardig
quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Boney M was dat...
https://en.wikipedia.org/wiki/Baby_Do_You_Wanna_Bump
Nee, dat is wel een moodkillerquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:46 schreef just me het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij: Uw buik is een woestijn mevrouw, waar ik eenzaam in ronddoolde, dat is toch niet aardig
dus was het Bye bye babyquote:Op maandag 5 oktober 2020 22:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat is wel een moodkiller![]()
En als hij het overtuigend speelt....
Mmm, niet mijn types.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Meiden waren gek op ze, totdat de zanger zo gay als een draaideur bleek te zijn.
Een vroege George Michael, zeg maar...
Jij bent gescheiden en hebt nog een leuk partnerpensioen. Ik kwam er laatst achter dat hij mij nog steeds niet als partner heeft geregistreerd voor zijn pensioen. Ik hem wel (al jaren). Wat moet ik daar nu weer mee? Ik kan hem moeilijk dwingen. Ik kan hem wel ontregistreren bij mijn pensioen, maar dat is ook zo kleinzielig.quote:
Ze hebben m.i. toch wel heel veel moois gemaakt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:52 schreef DJ11 het volgende:
Dit vind ik toch wel het leukste liedje van The Doors
Gewoon het gesprek aangaan, het lijkt me belangrijk genoeg!quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent gescheiden en hebt nog een leuk partnerpensioen. Ik kwam er laatst achter dat hij mij nog steeds niet als partner heeft geregistreerd voor zijn pensioen. Ik hem wel (al jaren). Wat moet ik daar nu weer mee? Ik kan hem moeilijk dwingen. Ik kan hem wel ontregistreren bij mijn pensioen, maar dat is ook zo kleinzielig.
Dwingen niet, maar vragen misschien?quote:Op maandag 5 oktober 2020 22:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij bent gescheiden en hebt nog een leuk partnerpensioen. Ik kwam er laatst achter dat hij mij nog steeds niet als partner heeft geregistreerd voor zijn pensioen. Ik hem wel (al jaren). Wat moet ik daar nu weer mee? Ik kan hem moeilijk dwingen. Ik kan hem wel ontregistreren bij mijn pensioen, maar dat is ook zo kleinzielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |