abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:53:07 #151
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195457252
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als alles goed gaat en dat moeten we nog even afwachten.
Ja true. Maar ik ben niet de persoon die alle ballen op het vaccin speelt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_195457261
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:50 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Veel maatregelen, en ondanks die maatregelen nog steeds corona (ja minder dan hier, maar toch), ook geen perspectief.
Ierland heeft minder cases vandaag dan Rotterdam, besef...
En volgens mij gingen ze hun strengste fase in hierdoor.
pi_195457264
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat Oxford vaccin is er eerder meen ik.
dat Amerikaanse is er 1 week voor de USA verkiezingen :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195457307
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Ierland heeft minder cases vandaag dan Rotterdam, besef...
En volgens mij gingen ze hun strengste fase in hierdoor.
Nee hoor. Fase 3. 5 is het hoogste

https://news.sky.com/stor(...)al-lockdown-12091226

[ Bericht 17% gewijzigd door RipCity op 06-10-2020 00:14:33 ]
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 00:27:46 #155
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_195457442
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 22:17 schreef tesssssssss het volgende:

[..]

Die man bij Nieuwsuur zie dat als we geen voorbeeld aan Duitsland zouden nemen, we gewoon zouden blijven dweilen met de kraan open.
Het is redelijk zinloos om Duitsland te volgen en te vergelijken. Hun (infra)structuur is totaal anders en ook ken ik hun registratie/aanpak niet.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_195457805
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 22:42 schreef Mammietje het volgende:

[..]

De GGD registreert alleen de ziekenhuisopnames van mensen die ze zelf nagebeld hebben.
Is dit echt? Want dan kunnen die cijfers ook bij het grofvuil gezet worden :')
zie email 27 oktober
pi_195457943
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 01:32 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Is dit echt? Want dan kunnen die cijfers ook bij het grofvuil gezet worden :')
Waarom denk je dat er hier steeds geroepen wordt dat we eerst de cijfers van Nice maar even moeten afwachten?
Quote: De GGD’s moeten alle besmette patiënten nabellen om te horen hoe het ze vergaat. Pas als dan blijkt dat een patiënt in het ziekenhuis is beland, registreert het RIVM deze persoon als opgenomen patiënt. Bij dit nabellen is een achterstand ontstaan.
Bron: https://www.volkskrant.nl(...)ekenhuizen~b0ac78f2/
En dat nieuws was van 21 augustus. Toen hadden ze al wel bedacht dat ze die cijfers van Nice misschien over konden nemen. Maar de cijfers verschillen meer en meer, zelfs nu in oktober nog. Die signaalwaarde kan je dus zoals je al zegt bij het grofvuil zetten, het is altijd meer dan er staat.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 6 oktober 2020 @ 02:35:03 #159
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195458028
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 02:12 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Waarom denk je dat er hier steeds geroepen wordt dat we eerst de cijfers van Nice maar even moeten afwachten?
Quote: De GGD’s moeten alle besmette patiënten nabellen om te horen hoe het ze vergaat. Pas als dan blijkt dat een patiënt in het ziekenhuis is beland, registreert het RIVM deze persoon als opgenomen patiënt. Bij dit nabellen is een achterstand ontstaan.
Bron: https://www.volkskrant.nl(...)ekenhuizen~b0ac78f2/
En dat nieuws was van 21 augustus. Toen hadden ze al wel bedacht dat ze die cijfers van Nice misschien over konden nemen. Maar de cijfers verschillen meer en meer, zelfs nu in oktober nog. Die signaalwaarde kan je dus zoals je al zegt bij het grofvuil zetten, het is altijd meer dan er staat.
Paar dagen niet gekeken hier. Kom even weer even langs om bij te lezen, eerste post die ik zie is dit.

Iets met moed en schoenen. -O-
pi_195458032
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 02:35 schreef Kyran het volgende:

[..]

Paar dagen niet gekeken hier. Kom even weer even langs om bij te lezen, eerste post die ik zie is dit.

Iets met moed en schoenen. -O-
Sorry.... :@
Jij wist dit toch al wel? Of ligt je frustratie bij dat het nog niet opgelost is?
pi_195458058
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 02:30 schreef Za het volgende:
FWIW, in China worden al weken bijna dagelijks partijen vis, verschillende soorten uit allerlei verschillende landen uit de handel genomen omdat er covid op aangetroffen wordt.

In NL hoor je hier niets over, hier zijn wat voorbeelden:

https://www.themoscowtime(...)-on-packaging-a71633

https://www.ctvnews.ca/he(...)-outbreaks-1.5124790

https://www.globaltimes.cn/content/1201305.shtml

https://www.caixinglobal.(...)afood-101609705.html

https://en.mercopress.com(...)-19-in-the-packaging

www.seafoodsource.com/new(...)an-seafood-packaging

https://www.globaltimes.cn/content/1201798.shtml
Hmm... weet niet zo goed wat ik er van denken moet. Dan zou het in de visafslag net zo rond kunnen gaan als in slachterijen. Met die laatste info doe ik niet zoveel behalve goed doorbakken. Maar ik denk dat ik het vissie komende tijd wel kan missen.
pi_195459401
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 02:45 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Hmm... weet niet zo goed wat ik er van denken moet. Dan zou het in de visafslag net zo rond kunnen gaan als in slachterijen. Met die laatste info doe ik niet zoveel behalve goed doorbakken. Maar ik denk dat ik het vissie komende tijd wel kan missen.
Een vis kun je toch ook goed doorbakken?

Wojo, dat zou wel een plot twist zijn. Dat het in Madrid misgaat omdat iedereen gewoon ham blijft eten. :o
Bron: mn hoofd
Go hard or go home
pi_195459412
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:37 schreef Xqtress het volgende:

[..]

en dan het gek vinden dat je Rutte en Co niet meer geloofd ?
ze zouden regionaal ingrijpen !!
Ook zoiets, regionaal ingrijpen. Als je uit Zeeland vertrekt en je moet nodig poepen, haal je Leeuwarden nog.
Nederland is te klein om op die manier te denken.
Bovendien is het voor heel veel mensen heel erg onduidelijk en slecht uit te leggen.
[/quote]
Nou ja daar ben ik het niet mee eens.
In de randstad kan ik het me nog voorstellen, maar hier is Nijmegen een hotspot en omringende gemeenten (40km verderop) moeten hetzelfde beleid volgen ondanks dat het aantal besmettingen daar op # hand te tellen zijn.
pi_195459683
Gvd, nu is het medicijn Remidisivir op! :(

https://nos.nl/l/2351150

Met gelijk een alinea om ons gerust te stellen; het zou niet heel erg zijn maar wél vervelend. Geloof het zelf, hierdoor neemt minstens de druk op de ziekenhuizen toe en waarschijnlijk gaat dit ook levens kosten. :(
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 07:26:44 #165
80690 hooibaal
Be prepared.
pi_195459803
Marcouch wil een alcoholverkoopverbod in de avonduren instellen om de horecaondernemers tegemoet te komen. Lijkt me wel zo netjes, al zal het verder weinig verschil maken. De oproepen om strengere maatregelen worden wel steeds sterker, als ik de ochtendkranten mag geloven.
Brutalen hebben de halve wereld; doe mij die andere helft dan maar
pi_195459928
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 07:26 schreef hooibaal het volgende:
Marcouch wil een alcoholverkoopverbod in de avonduren instellen om de horecaondernemers tegemoet te komen. Lijkt me wel zo netjes, al zal het verder weinig verschil maken. De oproepen om strengere maatregelen worden wel steeds sterker, als ik de ochtendkranten mag geloven.
Wat je strenger zou kunnen maken is handhaven op quarantaine van Corona besmettingen.

Maar als het erg lang duurt voor je getest kan worden en voor je een uitslag hebt, is het ook niet zo gek dat mensen zich niet goed eraan houden.

Ik wacht al 60 uur op een testuitslag, met een vitaal beroep in de voorrangsregeling. Ik hoop zo dat ik niet nog een dag moet thuiswerken...
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:11:38 #168
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195460082
quote:
Is alleen voor abonnees leesbaar.

Wat staat er dan?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195460094
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 07:51 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat je strenger zou kunnen maken is handhaven op quarantaine van Corona besmettingen.

Maar als het erg lang duurt voor je getest kan worden en voor je een uitslag hebt, is het ook niet zo gek dat mensen zich niet goed eraan houden.

Ik wacht al 60 uur op een testuitslag, met een vitaal beroep in de voorrangsregeling. Ik hoop zo dat ik niet nog een dag moet thuiswerken...
Schandalig dat het testbeleid nog steeds niet op orde is.
Je moet gewoon in of vlskbij je eigen gemeente getest kunnen worden en dezelfde dag de uitslag hebben.
Hoe zit het met die sneltesten?
pi_195460106
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 08:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat staat er dan?
Dat corona een ravage kan aanrichten in het menselijk lichaam was bekend, maar nu lijkt het virus ook computersoftware klein te hebben gekregen.

Britse media melden dat de overheid vorige week dagelijks duizenden besmettingen te weinig meldde omdat het databestand niet meer paste in Excel, het statistisch programma van Microsoft. Excel-bestanden kunnen maximaal 65.536 (oudere versies) tot een miljoen rijen (nieuwste versies) aan gegevens verwerken, en het bestand van besmettingen groeide groter dan dat, aldus journalisten van de Daily Mail, the Guardian en Sky News.

Het gevolg? De extra datasets die werden aangeleverd door laboratoria werden door gezondheidsdienst Public Health England niet meegeteld. In totaal werden 15.841 besmettingen buiten beschouwing gelaten. Er is grote twijfel of de mensen die daadwerkelijk besmet zijn wel op tijd te horen hebben gekregen dat ze ziek zijn en dus in zelf-isolatie moeten.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:15:54 #171
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_195460109
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 08:11 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Wat staat er dan?
open in incognito venster ^^
pi_195460113
Kan toch echt niet :D

Zou zo op de speld kunnen staan. Wat een prutsers.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:17:04 #173
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195460119
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 08:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dat corona een ravage kan aanrichten in het menselijk lichaam was bekend, maar nu lijkt het virus ook computersoftware klein te hebben gekregen.

Britse media melden dat de overheid vorige week dagelijks duizenden besmettingen te weinig meldde omdat het databestand niet meer paste in Excel, het statistisch programma van Microsoft. Excel-bestanden kunnen maximaal 65.536 (oudere versies) tot een miljoen rijen (nieuwste versies) aan gegevens verwerken, en het bestand van besmettingen groeide groter dan dat, aldus journalisten van de Daily Mail, the Guardian en Sky News.

Het gevolg? De extra datasets die werden aangeleverd door laboratoria werden door gezondheidsdienst Public Health England niet meegeteld. In totaal werden 15.841 besmettingen buiten beschouwing gelaten. Er is grote twijfel of de mensen die daadwerkelijk besmet zijn wel op tijd te horen hebben gekregen dat ze ziek zijn en dus in zelf-isolatie moeten.
Oh dat :D
Dat was meen ik gisteren bekend geworden.
Althans,ik las het hier gisteren.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:18:40 #174
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195460135
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 08:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:

[..]

open in incognito venster ^^
Ah hetzelfde principe als bij Premium artikelen dus.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 08:19:38 #175
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195460145
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 08:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kan toch echt niet :D

Zou zo op de speld kunnen staan. Wat een prutsers.
Zo'n beetje het hele gepruts van de Nederlandse overheid zou een Speld artikel kunnen zijn.
Helaas.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')