abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 5 oktober 2020 @ 23:09:56 #126
5428 crew  miss_sly
pi_195456722
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:07 schreef Predator40 het volgende:

[..]

luisteren naar Rutte _O-
Right :D
Niet per se naar Rutte, maar echt, heb jij bijvoorbeeld in de afgelopen maanden ook eens andere bronnen geraadpleegd? Je zit zo vast in een heel negatief riedeltje van dezelfde opmerkingen en het is zo weinig constructief. Ik snap echt dat de situatie voor jou met je vrouw echt lastig is, maar dan nog...
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195456736
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:08 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Arjen Lubach heeft trouwens perfect verwoord waarom we zo'n kaart als Ierland nodig hebben.
Sterk gedaan. Hoe eerder het er is des te beter.
Mischien moet je even lezen wat de Ierse regering met die kaart doet voor je al te enthousiast word.

Niets.
pi_195456831
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien moet je even lezen wat de Ierse regering met die kaart doet voor je al te enthousiast word.

Niets.
Dat boeit toch niet? Het idee is wel precies wat er moet gebeure. Gewoon koppelen aan signaalwaardes en veiligheidsregio's.
Nederlanders missen duidelijkheid, perspectief. De onzekerheid en willekeur haalt de draagvlak onderuit.
Dat fix je met zo'n kaart. Bovendien leg je het verantwoordelijkheidsgevoel neer bij de burgers.

Ik zie niet in hoe we dit anders nog een jaar gaan volhouden op deze manier.
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:16:31 #129
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_195456845
Janssen vaccines bij Jinek: als alles goed gaat q1/q2 eerste mensen te vaccineren.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_195456848
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dat boeit toch niet? Het idee is wel precies wat er moet gebeure. Gewoon koppelen aan signaalwaardes en veiligheidsregio's.
Nederlanders missen duidelijkheid, perspectief. De onzekerheid en willekeur haalt de draagvlak onderuit.
Dat fix je met zo'n kaart. Bovendien leg je het verantwoordelijkheidsgevoel neer bij de burgers.

Dat boeit wel. Als je zo'n kaart maakt zonder dat je hem uitvoert als de experts zeggen dat de hoogste fase moet ingaan dan is het compleet waardeloos. Een fopspeen dus.
pi_195456865
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:16 schreef matthijst het volgende:
Janssen vaccines bij Jinek: als alles goed gaat q1/q2 eerste mensen te vaccineren.
Laten we het hopen.
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:24:33 #132
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195456946
quote:
1s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:16 schreef matthijst het volgende:
'Als alles goed gaat'
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:25:47 #133
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195456961
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 22:52 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Het is alsof mensen inderdaad denken: ja die maatregelen hebben tijd nodig en ondertussen niet beseffen dat ze zelf onderdeel uitmaken van diezelfde maatregelen. Alsof een ander land de beslissende set bij tennis voor ons speelt.
Dat liedje van Fluitsma & Van Tijn is bijna 30 jaar later nog steeds relevant.

'Land van duizend meningen'
'Wars van betutteling'
'Geen uniform is heilig'
'Die schrijf je niet de wetten voor'
pi_195456967
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

We hadden/hebben hier ook signaalwaardes, werd ook niet zoveel mee gedaan totdat ze werkelijk allemaal in het rood stonden. Toen gingen ze overleggen en het aan de regio's overlaten. :')
pi_195457004
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:09 schreef Confetti het volgende:

[..]

Krijg je weer gezeik over 'maatwerk', let maar op.
voor maatwerk is het te laat, het had wel gekund en ze hebben er genoeg tijd voor gehad
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_195457018
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Niet per se naar Rutte, maar echt, heb jij bijvoorbeeld in de afgelopen maanden ook eens andere bronnen geraadpleegd? Je zit zo vast in een heel negatief riedeltje van dezelfde opmerkingen en het is zo weinig constructief. Ik snap echt dat de situatie voor jou met je vrouw echt lastig is, maar dan nog...
ik heb zoveel bronnen van verschillende landen gelezen....aangezien we ook in dubai/australie hebben gezeten in de eerste golf.
en ik volg de USA ook nog een beetje.
pi_195457040
maandag 5 oktober 2020 23:26 schreef Mammietje het volgende:[/b]

[..]

We hadden/hebben hier ook signaalwaardes, werd ook niet zoveel mee gedaan totdat ze werkelijk allemaal in het rood stonden. Toen gingen ze overleggen en het aan de regio's overlaten. :')
[/quote]

en dan het gek vinden dat je Rutte en Co niet meer geloofd ?
ze zouden regionaal ingrijpen !!
pi_195457063
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

[/quote]
Dat hadden ze in mijn ogen meteen regionaal moeten doen zodra de BCO het niet meer aankon. Dan hadden we volgens mij niet zover gekomen dat er dit soort strenge regels nodig zijn. Ik dacht eerlijk gezegd ook dat dat ooit het plan was.
pi_195457094
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:16 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Dat boeit wel. Als je zo'n kaart maakt zonder dat je hem uitvoert als de experts zeggen dat de hoogste fase moet ingaan dan is het compleet waardeloos. Een fopspeen dus.
Dat is Ierlands probleem en zelfde wat wij hadden met dat dashboard.
Zodra je wel aan houdt dan helpt het gewoon. We hebben zoiets in Nederland wel echt nodig iov dat vrijblijvende, onzekere, onduidelijke tegenstrijdige gelul.
Zelfs al is het niet perfect is het wel beter dan wat we nu doen.
pi_195457108
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:35 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Dat is Ierlands probleem en zelfde wat wij hadden met dat dashboard.
Zodra je wel aan houdt dan helpt het gewoon. We hebben zoiets in Nederland wel echt nodig iov dat vrijblijvende, onzekere, onduidelijke tegenstrijdige gelul.
Zelfs al is het niet perfect is het wel beter dan wat we nu doen.
gaan we niet doen, we kijken niet naar duitsland of Ierland, wat we wel gaan doen is nog weken/maanden lang aanmodderen, fijne kerst iedereen aangeboden door Rutte en Co -O-
pi_195457114
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:31 schreef Predator40 het volgende:

[..]

[/quote]
Ook zoiets, regionaal ingrijpen. Als je uit Zeeland vertrekt en je moet nodig poepen, haal je Leeuwarden nog.
Nederland is te klein om op die manier te denken.
Bovendien is het voor heel veel mensen heel erg onduidelijk en slecht uit te leggen.
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:38:21 #142
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195457121
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:37 schreef Predator40 het volgende:

[..]

gaan we niet doen, we kijken niet naar duitsland of de uk, wat we wel gaan doen is nog weken/maanden lang aanmodderen, fijne kerst iedereen aangeboden door Rutte en Co -O-
Naar de UK zou ik sowieso maar niet kijken, die hebben er helemaal weinig van gebakken qua corona.
pi_195457132
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:38 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Naar de UK zou ik sowieso maar niet kijken, die hebben er helemaal weinig van gebakken qua corona.
Ierland bedoelde ik sorry
pi_195457165
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:37 schreef Xqtress het volgende:

[..]

Ook zoiets, regionaal ingrijpen. Als je uit Zeeland vertrekt en je moet nodig poepen, haal je Leeuwarden nog.
Nederland is te klein om op die manier te denken.
Bovendien is het voor heel veel mensen heel erg onduidelijk en slecht uit te leggen.
Denk het ook, maar als ze het dan toch al van plan waren, was het leuk geweest om het op z'n minst te proberen, toch?
Bewondering voor jouw sluitspier trouwens! :D ;)
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:49:37 #145
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195457218
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:24 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

'Als alles goed gaat'
Dat Oxford vaccin is er eerder meen ik.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_195457225
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:37 schreef Predator40 het volgende:

[..]

gaan we niet doen, we kijken niet naar duitsland of Ierland, wat we wel gaan doen is nog weken/maanden lang aanmodderen, fijne kerst iedereen aangeboden door Rutte en Co -O-
Ik mag hopen dat we toch echt een keer het licht zien, een andere koers gaan varen en we niet doorgaan hiermee.

Het beleid is tot nu toe knudde maar leer er dan minimaal va. Analyseer wat mis gaat, heb voortschrijdend inzicht, neem verantwoordelijkheid en maak het echt een intelligente lockdown.

Als we niet flexibel zijn en aanpassen worden we gewoon onnodig keihard geraakt.

Daar kan je dan gewoon het kabibet en de burgers voor verantwoordelijkheid houden imo.
pi_195457232
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

6 maanden las ik vandaag.
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:50:57 #148
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195457233
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:39 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Ierland bedoelde ik sorry
Veel maatregelen, en ondanks die maatregelen nog steeds corona (ja minder dan hier, maar toch), ook geen perspectief.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_195457236
quote:
7s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:49 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Als alles goed gaat en dat moeten we nog even afwachten.
  maandag 5 oktober 2020 @ 23:52:43 #150
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195457250
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 23:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

6 maanden las ik vandaag.
Das wel lang. Mijn laatste bron is deze:
https://www.telegraaf.nl/(...)voor-eind-2020-klaar
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')