abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 15:56:00 #151
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195466617
quote:
6s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
Kennen wij dit scenario al :?

De heimwee moord

https://www.bertsmeets.nl/de-heimwee-moord/

Uitvoerig beschreven met namen en past prima binnen de feiten
Heb je een tldr?
Wat een lap tekst zeg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195466829
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:25 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Als Jos iets meer zou vertellen dan kan er op een eerlijke manier bepaald worden of en waaraan hij schuldig is. Als hij wordt vrijgesproken (ook in hoger beroep) dan heeft de man nog steeds geen leven in NL. Ongeveer de hele wereld ziet de man als schuldig en kindermoordenaars cq verkrachters hebben meestal geen fijn leven.

Dus als hij werkelijk onschuldig is dan zou hij er meer aan hebben om open kaart te spelen.

En ja een advocaat moet zijn cliënt bijstaan. Of feitelijk en zeer actief aanmoedigen om alles te ontkennen daar ook bij hoort... Het is niet verboden maar erg ethisch vind ik dat persoonlijk niet. Dat is niet opkomen voor rechten maar het meewerken aan ontkenning van misdaad. (legaal dan, dat dan weer wel).
Op welke manier moedigt de advocaat in deze zaak zijn cliënt zeer actief aan om alles te ontkennen? Hoe weet je dat? Roethof is heel actief gedurende het proces en wijst zijn cliënt vaak op zijn zwijgrecht, dat klopt. Maar dat is ook precies wat hij als advocaat hoort te doen. De wet verplicht een advocaat om partijdig te zijn bij de behartiging van de belangen van zijn cliënt. Als het in het juridisch belang van Jos is om gebruik te maken van zijn zwijgplicht, dan dient zijn advocaat hem daar dus ook (voortdurend) op te wijzen. Wat is daar onethisch aan?
pi_195467256
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:56 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Heb je een tldr?
Wat een lap tekst zeg.
Het is niet te lezen, maar ik doe even een poging tot een beknopte versie.

Nicky werd wakker van de heimwee, ging naar de douches. Komt daar ene Jacob tegen van die priestergroep.
Die wil hem wel naar huis brengen, Joos B komt zich ermee bemoeien en geeft Nicky een slaappil, veel te veel beseft die later.

Die priester moet nog ff iemand ophalen op de homoontmoetingsplek, en dan geven ze Nicky ook nog bier en die slaapt en wordt niet meer wakken. Dus brengen ze hem naar het huis van die vriend en s nachts dus naar het kerstbomenperceel.

Tja, mij iets teveel gedoe.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:00:01 #155
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195467748
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 14:49 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Wat als Jos onschuldig is?

Wie komt er dan op voor zijn rechten?
Jos onschuldig ?/ Met al die DNA op de piemeltje van Nicky en de onderbroek

Hij liep als een speer naar de moordplek , na dat ie uit Spanje gehaald was op de vlucht
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_195467906
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:00 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Jos onschuldig ?/ Met al die DNA op de piemeltje van Nicky en de onderbroek

Hij liep als een speer naar de moordplek , na dat ie uit Spanje gehaald was op de vlucht
Waar heb jij het nou allemaal over? Lees eerst eens de feiten.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:18:00 #157
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_195468005
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 22:08 schreef Barlexus het volgende:

[..]

[..]

Jos B kan de eerste worden....
Jos B is geen arts, alleen een arts mag een lichaam dood verklaren.
Hij verklaart Nicky te hebben gevonden toen hij dood was, maar dat was eigenlijk niet aan Jos om te bepalen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:18:11 #158
323876 michaelmoore
pi_195468013
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:12 schreef Petpampim het volgende:

[..]

Waar heb jij het nou allemaal over? Lees eerst eens de feiten.
Hij was toch al eerder veroordeelt voor verkrachting van een meisje van 3

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:18 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Jos B is geen arts, alleen een arts mag een lichaam dood verklaren.
Hij verklaart Nicky te hebben gevonden toen hij dood was, maar dat was eigenlijk niet aan Jos om te bepalen.
en toen heeft ie ook de onderbroek aangedaan en op de onderbroek gespuugd
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:19:32 #159
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_195468034
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2020 16:34 schreef Barlexus het volgende:
[poll=691]
Hoe kan in hemelsnaam bijna de helft van de mensen denken dat hij onschuldig is? Een veroordeelde pedofiel die op de dag van de verdwijning op de moordlocatie aanwezig was en wiens DNA gevonden is op het ondergoed van het slachtoffer en die vervolgens toen hem de grond te heet onder de voeten werd vluchtte naar Spanje?
Serieus?
The End Times are wild
pi_195468249
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 15:25 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Als Jos iets meer zou vertellen dan kan er op een eerlijke manier bepaald worden of en waaraan hij schuldig is. Als hij wordt vrijgesproken (ook in hoger beroep) dan heeft de man nog steeds geen leven in NL. Ongeveer de hele wereld ziet de man als schuldig en kindermoordenaars cq verkrachters hebben meestal geen fijn leven.

Dus als hij werkelijk onschuldig is dan zou hij er meer aan hebben om open kaart te spelen.

En ja een advocaat moet zijn cliënt bijstaan. Of feitelijk en zeer actief aanmoedigen om alles te ontkennen daar ook bij hoort... Het is niet verboden maar erg ethisch vind ik dat persoonlijk niet. Dat is niet opkomen voor rechten maar het meewerken aan ontkenning van misdaad. (legaal dan, dat dan weer wel).
Volledig mee eens.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_195468531
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 17:19 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoe kan in hemelsnaam bijna de helft van de mensen denken dat hij onschuldig is? Een veroordeelde pedofiel die op de dag van de verdwijning op de moordlocatie aanwezig was en wiens DNA gevonden is op het ondergoed van het slachtoffer en die vervolgens toen hem de grond te heet onder de voeten werd vluchtte naar Spanje?
Serieus?
- Hij was niet veroordeeld, maar is inderdaad wel pedofiel.
- De moordlocatie is niet bekend. Wel was hij aanwezig op de vindlocatie.
- Het heeft er inderdaad schijn van dat hij is gevlucht, maar ook dat staat niet vast.
- DNA op de onderbroek betekent dat hij aan de onderbroek van Nicky heeft gezeten. Heel ziek natuurlijk, maar het is nog geen bewijs dat hij Nicky bij leven misbruikt en toen gedood heeft.
- Het is niet vast te stellen of Nicky daadwerkelijk seksueel is misbruikt.

Het is allemaal heel verdacht, maar direct bewijs dat hij Nicky bij leven heeft misbruikt en gedood, is er gewoon niet.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 17:53:35 #162
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195468780
quote:

[..]

Serieus?
Hij heeft de schijn heel erg tegen. Maar niet voldoende bewijs om hem te straffen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:06:27 #163
323876 michaelmoore
pi_195469001
quote:

[..]

Serieus?
Ja toch zijn er van die mafjoekels die zich inbeelden dat ze een soort Roethof advocaat zijn om tegen beter weten in een zieke pedo die na zijn daad op de vlucht sloeg en na 20 jaar eindelijk gevonden is vrij te pleiten

Het is niet te hopen dat ze zelf een kind krijgen dat te grazen wordt genomen in een dennenbosje achter een maisveld op een zomerdag door een geile oude pedo
pi_195469136
quote:
In tegenstelling tot wat de rechtbank maandag beweerde, kon Jos Brech in de avond van 11 augustus 1998 wel degelijk weten dat er een jongetje vermist was op de Brunssummerheide. Die dag besteedde omroep TV8 namelijk al aandacht aan de vermissing.
Ik heb geen plus abbo maar lijkt erop dat ook het laatste argument nu weg valt........
speak only if it improves the silence.
pi_195469245
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Ik heb geen plus abbo maar lijkt erop dat ook het laatste argument nu weg valt........
Nee, hoor. Je blijft steeds vergeten dat zijn verklaring vals is en er nog steeds DNA van hem op de onderbroek zat.
pi_195469527
Het staat 15-14 in de Poll...wat is er met die mensen aan de hand die denken dat hij onschuldig is?
pi_195469559
quote:
3s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:12 schreef TjjWester het volgende:

[..]

Dat maakt het alternatieve scenario weer aannemelijker dat Jos is gaan zoeken, toen op het overleden lichaam van Nicky is gestuit, en het niet kon laten om aan zijn onderbroek te zitten.

Dit bewijs laat zoveel scneario's open. Als alle mogelijke alternatieve scenario's uitgeschreven moeten worden, zijn we hier wel enkele pagina's verder.
pi_195469657
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:35 schreef Petpampim het volgende:

[..]

Dat maakt het alternatieve scenario weer aannemelijker dat Jos is gaan zoeken, toen op het overleden lichaam van Nicky is gestuit, en het niet kon laten om aan zijn onderbroek te zitten.

Dit bewijs laat zoveel scneario's open. Als alle mogelijke alternatieve scenario's uitgeschreven moeten worden, zijn we hier wel enkele pagina's verder.
Zijn verklaring is dat hij was gaan pissen. Hij was helemaal niet op zoek naar iets. Hij kon het lijkje niet zien vanuit die locatie waar hij ging pissen. Hij gebruikt zijn pedofielen gevoelens als alibi om de politie niet in te lichten. En dan zijn er ook nog die sporen op het onderbroekje.

Wiskundig en wetenschappelijk is het allemaal onmogelijk dat zoveel toevalligheden bij elkaar komen met deze man en de dood van de jongen als je hem onschuldig zou verklaren.. Als je hier een kansberekening op loslaat en je verklaart hem onschuldig kan je de nobelprijs winnen denk ik .......
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:45:05 #169
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195469691
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:42 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Zijn verklaring is dat hij was gaan pissen. Hij was helemaal niet op zoek naar iets. Hij kon het lijkje niet zien vanuit die locatie waar hij ging pissen. Hij gebruikt zijn pedofielen gevoelens als alibi om de politie niet in te lichten. En dan zijn er ook nog die sporen op het onderbroekje.

Wiskundig en wetenschappelijk is het allemaal onmogelijk dat zoveel toevalligheden bij elkaar komen met deze man en de dood van de jongen als je hem onschuldig zou verklaren.. Als je hier een kansberekening op loslaat en je verklaart hem onschuldig kan je de nobelprijs winnen denk ik .......
Ja, dat stukje kansrekening hebben ze ook bij Lucia de B geprobeerd. Zoveel toeval was echt onmogelijk, zeiden de experts.

Bleek toch mogelijk _O-
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195469783
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:45 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, dat stukje kansrekening hebben ze ook bij Lucia de B geprobeerd. Zoveel toeval was echt onmogelijk, zeiden de experts.

Bleek toch mogelijk _O-
Je probeert mijn stelling onderuit te halen met een andere zaak die totaal niet vergelijkbaar is met deze zaak.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 18:57:44 #171
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195469934
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:33 schreef Barlexus het volgende:
Het staat 15-14 in de Poll...wat is er met die mensen aan de hand die denken dat hij onschuldig is?
Die mensen lijden niet aan tunnelvisie.

Als je het mij vraagt heeft Jos B het niet gedaan en waren er meerdere mensen betrokken bij deze zaak. Maar goed, ik was er ook niet bij.

Het is sowieso één groot faalcircus: weinig bewijs en reconstructies van dingen die TWINTIG jaar geleden gebeurd zijn. Het is nu ongeloofwaardig iemand te veroordelen. Kap met deze show en accepteer gewoon als OM dat je er een puinhoop van gemaakt hebt. Dan had je je zaakjes als OM maar op orde moeten hebben. Nu is het te laat.
pi_195470008
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:57 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Die mensen lijden niet aan tunnelvisie.

Als je het mij vraagt heeft Jos B het niet gedaan en waren er meerdere mensen betrokken bij deze zaak. Maar goed, ik was er ook niet bij.

Het is sowieso één groot faalcircus: weinig bewijs en reconstructies van dingen die TWINTIG jaar geleden gebeurd zijn. Het is nu ongeloofwaardig iemand te veroordelen. Kap met deze show en accepteer gewoon als OM dat je er een puinhoop van gemaakt hebt. Dan had je je zaakjes als OM maar op orde moeten hebben. Nu is het te laat.
Die is gek.
pi_195470178
Rond 02:00 was er consternatie bij de meidentent, die zagen een vent met een puntkin rondlopen op hun terrein.

Diverse personen hebben hem met een kind zien fietsen.

Hij zegt zelf op de PD te zijn geweest.

Er zit DNA op een dood kind.

Hij heeft geen excuus voor die dagen zoals werk of iemand die kon bevestigen waar hij was.

Getuigen hebben hem met een rotvaart zien wegfietsen.

Hij meldt dit niet maar vlucht weg, komt later weer terug om te genieten van zijn daad.

Meer dan genoeg om hem voor te veroordelen.

Tevens is meneer gaat bushcraften in het buitenland toen hem duidelijk werd dat het dna spoor naar hem kon gaan wijzen.
pi_195470455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:50 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Je probeert mijn stelling onderuit te halen met een andere zaak die totaal niet vergelijkbaar is met deze zaak.
Vergelijk het dan maar met de Schiedammer parkmoord.

Toeval is geen wettig bewijsmiddel. Gelukkig niet.

quote:

[..]

Zijn verklaring is dat hij was gaan pissen. Hij was helemaal niet op zoek naar iets.

Ja, dat was zijn verklaring. Zegt niets over welk scenario nou uiteindelijk waar is.

quote:

[..]

Hij kon het lijkje niet zien vanuit die locatie waar hij ging pissen.

Dat beweert hij ook niet. Hij zegt dat ?iets? in de verte zijn aandacht trok.
  dinsdag 6 oktober 2020 @ 19:28:39 #175
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195470689
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:50 schreef Barlexus het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat je niet zomaar blind moet staren op kansrekening. Iemand kan nou eenmaal flink pech hebben.

Harde bewijzen is wat er nodig is voor een veroordeling. Of dat DNA voldoende is, zullen we gaan zien.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')