Het Aquarius + Airfryert clubje ook naar Friendweb?quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:51 schreef Brybry het volgende:
Met ze alle lekkah jenken over zware piet en alle buutnlanders
Eigen volk eerst!!11!
Gezellig clubje
Dacht ik ook al!quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo wordt facebook mogelijk toch ooit eens interessant.
Als FOK! een onderdeel van friendweb gaat worden, dan krijgen we al die altright mongolen op FOK!quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:01 schreef valentijn101 het volgende:
Zeker omdat onze filosofie is: geen reclametracking, geen trackingcookies, geen volgen van je surfgedrag. Daarmee maak je je bij adverteerders niet echt populair."
Toch denkt Beek, die in het verleden eigenaar was van een IT-bedrijf, de komende tijd de groei aan te kunnen. "Friendweb draait op een aantal monsters van servers. Dat kan ik zoals het er nu uitziet heel lang volhouden. Ik zal de serverhosting blijven sponsoren en ik heb nog meer mensen in mijn netwerk, die net als ik, hier aan willen bijdragen als het nodig is."
Geen tracking en veel plaats op de monsterservers. Kan FOK! Daar niet op draaien?
Kijk eens rond op die zwarte piet groepen. Allemaal gekanker op buitenlanders.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:08 schreef hunterrnl het volgende:
[..]
Volgens mij roep je bij iedereen die anders denkt al alt-right. Misschien toch maar is beter onderzoeken wat alt-right is, inplaats van een wannabe Amerikaan zijn en dat bij alles te schreeuwen wat je tegenstaat. Zo gooi je alleen maar je eigen ruiten in en ben je totaal ongeloofwaardig.
En het is ook niet zo dat we daar op dit moment een gebrek aan hebben.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als FOK! een onderdeel van friendweb gaat worden, dan krijgen we al die altright mongolen op FOK!Doe dus maar niet
Neeeee, alleen gebruik maken van de monsterserver zonder tracking.quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als FOK! een onderdeel van friendweb gaat worden, dan krijgen we al die altright mongolen op FOK!Doe dus maar niet
Als ik de verhalen van de usual suspects moet geloven is Fok! die vergaarbak al...quote:Op maandag 5 oktober 2020 08:29 schreef Hexagon het volgende:
Friendweb wordt dus de nieuwe vergaarbak van onnozel rechtse figuren
Alsof iemand hier van hen wakker ligt.quote:Op maandag 5 oktober 2020 19:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als ik de verhalen van de usual suspects moet geloven is Fok! die vergaarbak al...
ish seer moeluk begreipquote:Op maandag 5 oktober 2020 09:11 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het is alsof ik onze voorzitter van de Tweede Kamer hoor praten
We zijn er niet van afhankelijk. Als het morgen allemaal verdwijnt is er niks aan de hand.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:48 schreef WammesWaggel het volgende:
En toch zou het wel fijn zijn als wij niet zo afhankelijk waren van Facebook, Instagram en WhatsApp daar het allemaal onder Facebook valt.
Die afhankelijkheid is natuurlijk relatief. Als dit morgen verdwijnt heeft niemand meer een platform om zijn mening te ventileren en is ieders invloed gelijk aan nul, maar een monopolist kan selectief de hem onwelgevallige geluiden uitschakelen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 09:48 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
We zijn er niet van afhankelijk. Als het morgen allemaal verdwijnt is er niks aan de hand.
Dit is een van de meest wereldvreemde volkse quotes die ik in de afgelopen jaren heb gelezen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 07:46 schreef Mikeytt het volgende:
"Ik ben hier terechtgekomen als vluchteling van Facebook omdat ik tegen censuur ben."
Ben jij dat dan? Ik gebruik ook facebook, maar als het er morgen niet meer zou zijn zou ik het geen seconde missen. En instagram en whatsapp gebruik ik al helemaal niet.quote:Op maandag 5 oktober 2020 20:48 schreef WammesWaggel het volgende:
En toch zou het wel fijn zijn als wij niet zo afhankelijk waren van Facebook, Instagram en WhatsApp daar het allemaal onder Facebook valt.
Veel kort pittig denk ik zo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:27 schreef GM78 het volgende:
Zitten er lekkere wijven op, en mag je naaktfoto's plaatsen?
puik plan, voor onze facebookvluchtelingenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 11:39 schreef Qarrad het volgende:
Kunnen we niet een irl Friendweb verzinnen? Zeg maar de 2.0 versie van asocontainerwoningen? En dan om de dag wat brood naar binnen flikkeren en een abbo op FOX Sports?
O? Ik zie wel gekkere dingen langskomen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 10:11 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dit is een van de meest wereldvreemde volkse quotes die ik in de afgelopen jaren heb gelezen.
Dit is toch gewoon een valide motief om over te stappen? Een beetje sneu om dit soort mensen, van wie je verder niets weet, meteen weer het stempeltje "tokkie" op te drukken. Ik begrijp dat hautaine toontje niet zo. Het zal wel iets met overcompensatie te maken hebben.quote:Ook de 43-jarige Ronnie is na een blok van Facebook overgestapt. "Ik deelde een foto van familie met Zwarte Piet. Die blok is naar mijn mening censuur." Hij ziet Friendweb elke dag drukker worden. "Het bevalt me prima." Gerrit is het daarmee eens. "Ook vind ik het wel wat hebben dat het een Nederlands platform is en niet Amerikaans."
Als je gelezen had wat ik schreef had je niet hoeven reutelen op je keyboardquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:16 schreef Iblardi het volgende:
[..]
O? Ik zie wel gekkere dingen langskomen.
[..]
Dit is toch gewoon een valide motief om over te stappen? Een beetje sneu om dit soort mensen, van wie je verder niets weet, meteen weer het stempeltje "tokkie" op te drukken. Ik begrijp dat hautaine toontje niet zo. Het zal wel iets met overcompensatie te maken hebben.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 09:50 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als jij real-life asocontainerwoningen voor overstappers naar dat Friendweb geen "puik plan" zegt te vinden, heb ik inderdaad niet gelezen wat je schreef. Anders vrees ik dat ik je hier niet kan volgen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:25 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Als je gelezen had wat ik schreef had je niet hoeven reutelen op je keyboard
Ik vond het een puik plan dat iedere zichzelf noemende 'facebookvluchteling' werkelijk op een eiland zou komen en kan ervaren hoe het is om te vluchtenquote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:38 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Als jij real-life asocontainerwoningen voor overstappers naar dat Friendweb geen "puik plan" zegt te vinden, heb ik inderdaad niet gelezen wat je schreef. Anders vrees ik dat ik je hier niet kan volgen.
Volgens mij was dat niet de strekking van het bericht waar je op reageerde. Een "asocontainerwoning" is dit:quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik vond het een puik plan dat iedere zichzelf noemende 'facebookvluchteling' werkelijk op een eiland zou komen en kan ervaren hoe het is om te vluchten
Ik interpreteerde het meer als: "Sluit ze maar op en gooi de sleutel weg, zodat we er geen last van hebben."quote:
Ik vind dat men hier ook wel negatief doet over de mensen op friendweb. Facebook past gewoon censuur toe, dus dan is het niet gek dat mensen vertrekken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:46 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Volgens mij was dat niet de strekking van het bericht waar je op reageerde. Een "asocontainerwoning" is dit:
[..]
Ik interpreteerde het meer als: "Sluit ze maar op en gooi de sleutel weg, zodat we er geen last van hebben."
Overigens was het laatste stuk van mijn reactie #53 meer als algemene opmerking bedoeld en niet in het bijzonder tegen jou gericht. Het gebruik van "je" was wat dat betreft misschien een beetje verwarrend.
Misschien wordt het oordeel ook wel a priori beïnvloed door het standpunt dat men inneemt in de Zwarte Piet-discussie.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind dat men hier ook wel negatief doet over de mensen op friendweb. Facebook past gewoon censuur toe, dus dan is het niet gek dat mensen vertrekken.
Als Danny slim was geweest had hij geadverteerd op facebook en dingen gedaan om die mensen naar hier te krijgen. Fok heeft al jaren last van dalende bezoekersaantallen.
Facebook is privaat en mag eigen regels en dagkoersen hanteren. Net als friendweb.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 13:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik vind dat men hier ook wel negatief doet over de mensen op friendweb. Facebook past gewoon censuur toe, dus dan is het niet gek dat mensen vertrekken.
Op een platform dat 'blackfaces' weert adverteren dat je elders wel blackfaces mag posten. Hoe zie je dat allemaal voor je?quote:Als Danny slim was geweest had hij geadverteerd op facebook en dingen gedaan om die mensen naar hier te krijgen. Fok heeft al jaren last van dalende bezoekersaantallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |