Ja, wel met je eens. Maarrrr, het zorgt voor een uitsmeereffect. De resultaten zullen pas veel later komen dan beraamd.quote:
ja vooral zo denken, dan weet je zeker dat we nog heel lang met (zwaardere) maatregelen blijven zittenquote:
Was toch de week ervoorquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorige week was er toch nog een persconferentie?
Die was toch ook sneller dan gepland i.v.m. de cijfers?quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Vorige week was er toch nog een persconferentie?
Ja, ik weet ook niet meer altijd precies wanneer wat was hahaquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Was toch de week ervoor? Of ben ik nog niet wakker
Je hebt gelijk
Volgens mij pas weer op 20 oktober.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:28 schreef Benny het volgende:
Hebben we deze week weer een nieuwe persco, aangezien we die vorige week niet hebben gehad en ze 2x in de maand van zich wilden laten horen?
laten we dat eerst maar even afwachtenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ja vooral zo denken, dan weet je zeker dat we nog heel lang met (zwaardere) maatregelen blijven zitten
Valt mij ook op dat er aanzienlijk meer met mondmaskers wordt gewinkeldquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Zowel in de super als in de stad zelf lopen een stuk meer mensen (dan voorheen) met een mondmasker hier in het oosten des lands.
Moet wel zeggen dat het zaterdagvolk nog altijd evengoed in grote getale winkelt en niet perse geneigd is om veel afstand te houden.
Als je je mondmasker bij de neusvleugel iets naar binnen vouwt heb je dat probleem niet meer.quote:Heb wel medelijden met de brildragers icm mondmasker, want dat vond ik echt helemaal niets
Degene die ik had daarmee lukte dat dus niet echt, bleef niet zittenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:38 schreef Benny het volgende:
Als je je mondmasker bij de neusvleugel iets naar binnen vouwt heb je dat probleem niet meer.
Heb je een:quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degene die ik had daarmee lukte dat dus niet echt, bleef niet zitten
Mischien een goed idee om een topic te openen met mondkapjes adviezen en/of tips en waar ze te kopen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Degene die ik had daarmee lukte dat dus niet echt, bleef niet zitten
Duitsland? Die doen dat wel, ja.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tsland-mag-niet-meer
Genot hoor. Benieuwd of ze hier ook op gaan handhaven.
Heb dan volgens mij A, zo'n blauw, met witte achterkant. Daar zit idd zo'n strip in waar je hem kan aandrukken, maar die werkte blijkbaar niet goed. Heb bij anderen daar minder problemen mee gehad.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Heb je een:
A. Niet medisch, maar medisch uitziend mondmasker
B. Een stoffen, rechthoekige met vouwen. Die je als het ware zelf gemaakt had kunnen maken
C. Zo'n designerding naar de vorm van je gezicht
?
Bij A en B zou het mogelijk moeten zijn. Bij C zou je een stukje wax onder/aan het mondkapje kunnen proberen.
COR / Het grote mondkapjes-topic #1 : Tips & trics, waar kopen, etc.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien een goed idee om een topic te openen met mondkapjes adviezen en/of tips en waar ze te kopen.
Een Flak 88 bij elke grensovergangquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
In de grensregio is tanken sowieso goedkoper toch, ook in Nederland? Ik dacht dat ze zoiets hadden geregeld om de Nederlandse pomphouder een beetje tegemoet te komen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
Met bril is het echt kut jaquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:34 schreef Cue_ het volgende:
Zowel in de super als in de stad zelf lopen een stuk meer mensen (dan voorheen) met een mondmasker hier in het oosten des lands.
Moet wel zeggen dat het zaterdagvolk nog altijd evengoed in grote getale winkelt en niet perse geneigd is om veel afstand te houden.
Heb wel medelijden met de brildragers icm mondmasker, want dat vond ik echt helemaal niets
quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:48 schreef Benny het volgende:
[..]
COR / Het grote mondkapjes-topic #1 : Tips & trics, waar kopen, etc.
Probeer eens het witte bovenkantje/randje dubbel te vouwenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb dan volgens mij A, zo'n blauw, met witte achterkant. Daar zit idd zo'n strip in waar je hem kan aandrukken, maar die werkte blijkbaar niet goed. Heb bij anderen daar minder problemen mee gehad.
Normaal draag ik ook geen bril, dus dan valt het ook niet echt op als het niet perfect aangesloten zit
Ik heb nu stoffen maskers die beter aansluiten en zaterdag viel het 100% mee met het beslaan van de bril, het lijkt toch verschil te maken welk masker je hebt. Voor mij iig wel.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met bril is het echt kut ja
Ding gaat ook alleen op in de supermarkt hier, verder winkel ik wel online.
Lijkt me lastig te handhaven of gaan ze willekeurige Nederlanders in de grensregio staande houden. Bedenkt ook dat een groot deel dat daar woont ook regelmatig over de grens werkt.quote:
Ik heb ook een setje stoffen. Het helpt mij wel als ik de bril iets verder naar voren op de neus duw.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb nu stoffen maskers die beter aansluiten en zaterdag viel het 100% mee met het beslaan van de bril, het lijkt toch verschil te maken welk masker je hebt. Voor mij iig wel.
Goed dat ik dit nog even zie! Wij gaan regelmatig die kant op om te tanken of drank te halenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:45 schreef Elan het volgende:
Dat kan maar een NL kenteken is er makkelijk uit te pikken, natuurlijk en mensen die over de grens werken moet sowieso al zo'n negatieve test hebben, dacht ik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me lastig te handhaven of gaan ze willekeurige Nederlanders in de grensregio staande houden. Bedenkt ook dat een groot deel dat daar woont ook regelmatig over de grens werkt.
Weer eens wat anders dat de Duitsers ons buiten houden in plaats van dat ze ons land binnentrekken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me lastig te handhaven of gaan ze willekeurige Nederlanders in de grensregio staande houden. Bedenkt ook dat een groot deel dat daar woont ook regelmatig over de grens werkt.
Scheelt een berg fietsenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dat de Duitsers ons buiten houden in plaats van dat ze ons land binnentrekken.
Hoe lang is zo'n negatieve test geldig dan? Of moet je elke week zo'n staaf in je neus laten boren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan maar een NL kenteken is er makkelijk uit te pikken, natuurlijk en mensen die over de grens werken moet sowieso al zo'n negatieve test hebben, dacht ik.
Etnisch profileren! Dat mag niet!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan maar een NL kenteken is er makkelijk uit te pikken, natuurlijk en mensen die over de grens werken moet sowieso al zo'n negatieve test hebben, dacht ik.
De vorige keer liep dat idd ietwat uit de handquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dat de Duitsers ons buiten houden in plaats van dat ze ons land binnentrekken.
48 uurquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe lang is zo'n negatieve test geldig dan? Of moet je elke week zo'n staaf in je neus laten boren.
Meestal een dag of 3quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe lang is zo'n negatieve test geldig dan?
Hahaha, dus als je iedere week in Duitsland gaat tanken moet je iedere week een test laten doenquote:
Is dat laatste zo? Dacht dat daar een uitzondering voor was, ik ook geen beginnen aan natuurlijk als je meerdere keren per week of zelfs dagelijks de grens over moet ben je permanent aan het testen....quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sterker nog, als je elke dag in Duitsland werkt, moet je om de dag een test laten afnemen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hahaha, dus als je iedere week in Duitsland gaat tanken moet je iedere week een test laten doen
Serieus? Ik las dat je je aan moet melden bij de lokale Duitse GGD, niet dat je je daarbij ook moet testen...quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, als je elke dag in Duitsland werkt, moet je om de dag een test laten afnemen.
Aiiii...quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, als je elke dag in Duitsland werkt, moet je om de dag een test laten afnemen.
Kijken of Urk en Staphorst zich eraan houden, de pastoor in Urk stelde recentelijk nog dat zijn gelovigen zich niet druk hoefden te maken over corona als ze maar genoeg beden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Geen zingen meer in de kerk en terug naar 30 mensen, heel goed!
Bron?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Je zou toch bijna hopen dat die idioot er zelf zwaar ziek van wordtquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijken of Urk en Staphorst zich eraan houden, de pastoor in Urk stelde recentelijk nog dat zijn gelovigen zich niet druk hoefden te maken over corona als ze maar genoeg beden.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-en-niet-zingen.html
Voor het zingen de kerk uit. Schijnveiligheid, leerde ik altijd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Een advies dus. Wordt een spannend weekend.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-en-niet-zingen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |