Dat kan maar een NL kenteken is er makkelijk uit te pikken, natuurlijk en mensen die over de grens werken moet sowieso al zo'n negatieve test hebben, dacht ik.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me lastig te handhaven of gaan ze willekeurige Nederlanders in de grensregio staande houden. Bedenkt ook dat een groot deel dat daar woont ook regelmatig over de grens werkt.
Weer eens wat anders dat de Duitsers ons buiten houden in plaats van dat ze ons land binnentrekken.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me lastig te handhaven of gaan ze willekeurige Nederlanders in de grensregio staande houden. Bedenkt ook dat een groot deel dat daar woont ook regelmatig over de grens werkt.
Scheelt een berg fietsenquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dat de Duitsers ons buiten houden in plaats van dat ze ons land binnentrekken.
Hoe lang is zo'n negatieve test geldig dan? Of moet je elke week zo'n staaf in je neus laten boren.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan maar een NL kenteken is er makkelijk uit te pikken, natuurlijk en mensen die over de grens werken moet sowieso al zo'n negatieve test hebben, dacht ik.
Etnisch profileren! Dat mag niet!quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat kan maar een NL kenteken is er makkelijk uit te pikken, natuurlijk en mensen die over de grens werken moet sowieso al zo'n negatieve test hebben, dacht ik.
De vorige keer liep dat idd ietwat uit de handquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dat de Duitsers ons buiten houden in plaats van dat ze ons land binnentrekken.
48 uurquote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe lang is zo'n negatieve test geldig dan? Of moet je elke week zo'n staaf in je neus laten boren.
Meestal een dag of 3quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe lang is zo'n negatieve test geldig dan?
Hahaha, dus als je iedere week in Duitsland gaat tanken moet je iedere week een test laten doenquote:
Is dat laatste zo? Dacht dat daar een uitzondering voor was, ik ook geen beginnen aan natuurlijk als je meerdere keren per week of zelfs dagelijks de grens over moet ben je permanent aan het testen....quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sterker nog, als je elke dag in Duitsland werkt, moet je om de dag een test laten afnemen.quote:Op maandag 5 oktober 2020 11:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hahaha, dus als je iedere week in Duitsland gaat tanken moet je iedere week een test laten doen
Serieus? Ik las dat je je aan moet melden bij de lokale Duitse GGD, niet dat je je daarbij ook moet testen...quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, als je elke dag in Duitsland werkt, moet je om de dag een test laten afnemen.
Aiiii...quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Sterker nog, als je elke dag in Duitsland werkt, moet je om de dag een test laten afnemen.
Kijken of Urk en Staphorst zich eraan houden, de pastoor in Urk stelde recentelijk nog dat zijn gelovigen zich niet druk hoefden te maken over corona als ze maar genoeg beden.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Geen zingen meer in de kerk en terug naar 30 mensen, heel goed!
Bron?quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Je zou toch bijna hopen dat die idioot er zelf zwaar ziek van wordtquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijken of Urk en Staphorst zich eraan houden, de pastoor in Urk stelde recentelijk nog dat zijn gelovigen zich niet druk hoefden te maken over corona als ze maar genoeg beden.
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-en-niet-zingen.html
Voor het zingen de kerk uit. Schijnveiligheid, leerde ik altijd.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef Elan het volgende:
Een advies dus. Wordt een spannend weekend.quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:06 schreef Tijn het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-en-niet-zingen.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |