Wij danken Quinten Hermans. Ja waar voor eigenlijkquote:Op zondag 8 november 2020 17:56 schreef Steven184 het volgende:
@:immerdebestebob
Onze beider kneuzenklasje weten exact evenveel punten te scoren
Ik kon tenminste nog genieten van de Twitter berichten van Nathan Haas. Blijkbaar vergeten dat zijn beroep bestaat uit fietsen.quote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij danken Quinten Hermans. Ja waar voor eigenlijk
Ik dank Primoz voor zijn constante seizoen, de altijd vervelende Dennis voor zijn werken in Italië en Kuss voor zijn luitenantschap naast Roglic. Het zegt niks maar het staat leukquote:Op zondag 8 november 2020 17:50 schreef wimderon het volgende:
De immer nietszeggende gescoorde punten dit jaar:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik het zou redden met Mas en Carthy maar Primoz was er net te veel aan. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik dank Primoz voor zijn constante seizoen, de altijd vervelende Dennis voor zijn werken in Italië en Kuss voor zijn luitenantschap naast Roglic. Het zegt niks maar het staat leuk
Gefeliciteerd met Roglic Sabata! Dankzij Wout van Aert is mij een blamage bespaard gebleven.quote:Op zondag 8 november 2020 17:50 schreef wimderon het volgende:
De immer nietszeggende gescoorde punten dit jaar:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2020 20:31 schreef hhh38 het volgende:
1. wimderon
2. Steven184
3. Rellende_Rotscholier
4. Momo
5. Franklop
6. ijs_beer
7. Koffieplanter
8. Chiappucci
9. Aguero
10. maxi-mus
11. Immerdebestebob
12. baggerbaas
13. GotenSSJ
14. heywoodu
15. Sabata
16. Faraday01
17. Felagund
18. Bill_Hillie
19. Dale_Cooper
20. hhh38
21. Knijn1985
Je moet er snel bij zijn
Misschien even de deelnemers van dit jaar taggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |