Wij danken Quinten Hermans. Ja waar voor eigenlijkquote:Op zondag 8 november 2020 17:56 schreef Steven184 het volgende:
@:immerdebestebob
Onze beider kneuzenklasje weten exact evenveel punten te scoren
Ik kon tenminste nog genieten van de Twitter berichten van Nathan Haas. Blijkbaar vergeten dat zijn beroep bestaat uit fietsen.quote:Op zondag 8 november 2020 18:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij danken Quinten Hermans. Ja waar voor eigenlijk
Ik dank Primoz voor zijn constante seizoen, de altijd vervelende Dennis voor zijn werken in Italië en Kuss voor zijn luitenantschap naast Roglic. Het zegt niks maar het staat leukquote:Op zondag 8 november 2020 17:50 schreef wimderon het volgende:
De immer nietszeggende gescoorde punten dit jaar:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik het zou redden met Mas en Carthy maar Primoz was er net te veel aan. Gefeliciteerd!quote:Op zondag 8 november 2020 19:12 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik dank Primoz voor zijn constante seizoen, de altijd vervelende Dennis voor zijn werken in Italië en Kuss voor zijn luitenantschap naast Roglic. Het zegt niks maar het staat leuk
Gefeliciteerd met Roglic Sabata! Dankzij Wout van Aert is mij een blamage bespaard gebleven.quote:Op zondag 8 november 2020 17:50 schreef wimderon het volgende:
De immer nietszeggende gescoorde punten dit jaar:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 november 2020 20:31 schreef hhh38 het volgende:
1. wimderon
2. Steven184
3. Rellende_Rotscholier
4. Momo
5. Franklop
6. ijs_beer
7. Koffieplanter
8. Chiappucci
9. Aguero
10. maxi-mus
11. Immerdebestebob
12. baggerbaas
13. GotenSSJ
14. heywoodu
15. Sabata
16. Faraday01
17. Felagund
18. Bill_Hillie
19. Dale_Cooper
20. hhh38
21. Knijn1985
Je moet er snel bij zijn
Misschien even de deelnemers van dit jaar taggen?
Dankjewel 😘😘😘quote:Op zondag 8 november 2020 20:36 schreef Momo het volgende:
@:mani89 @:showtimer @:El-Stinho @:Frozen-assassin
Jij bent uitgesloten vanwege al je gimmick teams. Heb je de PM van Wimderon nog niet ontvangen?quote:
@Slobeend vergeten? Of beschouwen we de Slob als 'gedegradeerd'?quote:Op zondag 8 november 2020 20:36 schreef Momo het volgende:
@:mani89 @:showtimer @:El-Stinho @:Frozen-assassin
Ik had dit jaar niet eens geen gimmick team sukkeltje.quote:Op zondag 8 november 2020 21:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij bent uitgesloten vanwege al je gimmick teams. Heb je de PM van Wimderon nog niet ontvangen?
Seething.quote:Op zondag 8 november 2020 21:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik had dit jaar niet eens geen gimmick team sukkeltje.
Nu ik hierover nadenk vraag ik me af hoe het zou gaan als de huidige teams het uitgangspunt zijn en je vanaf daar via transfers aan een nieuw team zou mogen bouwen.quote:Op zondag 8 november 2020 21:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
@:slobeend vergeten? Of beschouwen we de Slob als 'gedegradeerd'?
Yes! Als het kanquote:
1. wimderonquote:Op zondag 8 november 2020 23:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dan is dit het moment op je naam toe te voegen zou ik zeggen.
Je bedoelt in plaats van de budgettaire biedingen een soort draft systeem met beurtelings een renner kiezen? Of dat je ook echt renners mag houden? Wat betreft het eerste geloof ik niet dat je snel afstevent op een vergelijkbare eindstand.quote:Op zondag 8 november 2020 21:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu ik hierover nadenk vraag ik me af hoe het zou gaan als de huidige teams het uitgangspunt zijn en je vanaf daar via transfers aan een nieuw team zou mogen bouwen.
Waarschijnlijk een ranglijst die sterk lijkt op die van dit jaar
Dat 2e. Dus dat iedereen budget krijgt en je de renners van dit jaar onderling kan verhandelen en op renners kan bieden die "transfervrij" zijn.quote:Op maandag 9 november 2020 09:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je bedoelt in plaats van de budgettaire biedingen een soort draft systeem met beurtelings een renner kiezen? Of dat je ook echt renners mag houden? Wat betreft het eerste geloof ik niet dat je snel afstevent op een vergelijkbare eindstand.
Wordt dat niet vooral een puinzooi?quote:Op maandag 9 november 2020 10:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat 2e. Dus dat iedereen budget krijgt en je de renners van dit jaar onderling kan verhandelen en op renners kan bieden die "transfervrij" zijn.
Waarschijnlijkquote:Op maandag 9 november 2020 11:52 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wordt dat niet vooral een puinzooi?
Of verplichten om 7 renners te releasen(daarvan krijg je budget terug). Je mag uiteraard ook alles releasen.quote:Op maandag 9 november 2020 13:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk
Was ook geen voorstel, meer een gedachte-experiment
Ik zat nog te denken dat het vermakelijk zou zijn als renners bijvoorbeeld 4x gekocht kunnen worden, waardoor je bijvoorbeeld 4 teams met Sagan hebt. Dan heb je net iets minder brandhout per team.quote:Op maandag 9 november 2020 09:56 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je bedoelt in plaats van de budgettaire biedingen een soort draft systeem met beurtelings een renner kiezen? Of dat je ook echt renners mag houden? Wat betreft het eerste geloof ik niet dat je snel afstevent op een vergelijkbare eindstand.
De charme van dit spel is juist om iedereen te slim af te zijn met bepaalde biedingen en het vinden van verborgen diamanten. Wat jij voorstelt is meer iets voor een CQ-game, waar iedereen vrij spel heeft te doen en laten wat hij wenst, wat we hier nog best zouden kunnen organiseren.quote:Op maandag 9 november 2020 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zat nog te denken dat het vermakelijk zou zijn als renners bijvoorbeeld 4x gekocht kunnen worden, waardoor je bijvoorbeeld 4 teams met Sagan hebt. Dan heb je net iets minder brandhout per team.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |