De beoogde doelpuntenmaker is ook nog steeds geblesseerd natuurlijk maar het is wel heel karig nu ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sparta heeft gewoon ook nog niet gescoord dit seizoen
Ik wilde deze ook maken maar zag er toch maar vanaf.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou ze in een pannetje doen trouwens. Als je ze op het vuur gooit branden ze zo aan
@KingRolandquote:
Van Beek.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen raden wie 1 van de 2 Feyenord-verdedigers in mijn voetbalmanager is.
Verstandig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook maken maar zag er toch maar vanaf.
Dat was een 100% juiste beslissing.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer, dat is niet juist!quote:
Ontzettend goed ingeschat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haps en Nieuwkoop.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, dat is niet juist!
Naast Haps heb ik Geertruida.quote:
Dat magquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb Lazio-Inter maar samen met deze pot aangezet
picsquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb maar een speciaalbiertje erbij gepakt.
@:saind
Zie DE APPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
Ik had een goed recept gekregen van Braddie
1. Pak de gehaktballen uit
2. Kneed het gehakt in ei-vormen
3. Gooi het in de Airfryer
4. Wacht tot de gehaktballen aangebrand zijn en bestel een pizza
Als je alleen Rotterdammers vraagt dan krijg je de volgende uitslag:quote:
Eerder andersom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je Rotterdammers in Rotterdam vraagt dan krijg je de volgende uitslag:
Sparta = Volksclub
Feyenoord = Eliteclub
Excelsior mag je zelf invullen.
Toch wel opmerkelijk.quote:
Waar is het filmpje eigenlijk?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb hier nog een ontbijttip voor je:
[ afbeelding ]
"Goedemorgen"
Heeft die zo'n zelfde super afstandschot?quote:
Het is een vrij dynamische speler wat ik ervan ziequote:
Geen flauw idee.quote:
Sow, die heb ik al lang niet meer gezienquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie is ook een type Hendrix
@:BadderHaring
Gaat een monsterscore worden zoquote:
Gemistquote:
In die rol kan Hendrix ook spelen , zolang ie maar niet op goal schietquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een vrij dynamische speler wat ik ervan zie
Dat is dus alles wat Hendrix niet is
Nu Ajax matig is verwacht ik hem elk moment weer terug.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow, die heb ik al lang niet meer gezien
Hij wilde Sparta niet te hard vernederen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:09 schreef Tagliano het volgende:
Koopmeiners mist
Eindelijk van die hype af
Ja, ik kan ook in die rol spelenquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In die rol kan Hendrix ook spelen , zolang ie maar niet op goal schiet
Liever Badder in de topics dan Alvarez op het veld ouwe reusquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu Ajax matig is verwacht ik hem elk moment weer terug.
Alvarez tegen Liverpool, dat wordt lachen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liever Badder in de topics dan Alvarez op het veld ouwe reus
Ik krijg de indruk dat jij Alvarez niet zo'n goede speler vindt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alvarez tegen Liverpool, dat wordt lachen.
Gewoon lekker Martinez op die plek, of KUDUS natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Überhaupt Ajax tegen Liverpool.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kansloosquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Überhaupt Ajax tegen Liverpool.
Leuk toch.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Überhaupt Ajax tegen Liverpool.
Is er iemand te vinden die Alvarez wel een goede speler vindt?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij Alvarez niet zo'n goede speler vindt.
Klaassen - Promes - Alvarez middenveld, u las het hier.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon lekker Martinez op die plek, of KUDUS natuurlijk
Kan Gravenberch ook lekker op rechts met zijn rechterbeen
Ten Hag blijkbaar. Die stelt hem elke week op.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er iemand te vinden die Alvarez wel een goede speler vindt?
Ten Hagquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hagquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promes was wat ongelukkig hequote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen - Promes - Alvarez middenveld, u las het hier.
Nee ook niet wendbaar en snel genoeg, gewoon verkopen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ten Hag
Ik denk dat het als CV ook nog wel moet kunnen in de Eredivisiepotjes
Ja dat wordt hem niet op die plek.quote:
Klopt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Diemers speelt niet zo goed. @:slobeend
Het is niet eens een voldoendequote:
Akwasiquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Die donkere man in de studio naast Perez, wie is dat ook alweer? (geen Jan Joost)
Pieter Zwart.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Die donkere man in de studio naast Perez, wie is dat ook alweer? (geen Jan Joost)
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Marciano Vinkquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb het even aan Perez zelf gevraagdquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Daar had je ook een boek over, Joe Speedboot.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mag ze jouw vogelhokken schoonmaken?
Stukje noaberschop.
Ik schrijf normaliter ook met één hand.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mag ze jouw vogelhokken schoonmaken?
Stukje noaberschop.
Oh toevallig zeg.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik ben toevallig tegen racisme.
Ging dat daarover?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar had je ook een boek over, Joe Speedboot.
Kutboek van Tommy Wieringa.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ging dat daarover?
Van dat boek weet ik eigenlijk alleen nog dat ik het gelezen heb
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ging dat daarover?
Van dat boek weet ik eigenlijk alleen nog dat ik het gelezen heb
Een man van 50(?) die het verschil tussen als en dan niet snapt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef Tagliano het volgende:
"Willem II begon best sterk"
"Ja, beter als Feyenoord want Feyenoord blabla"
-Mario Been, objectief analist van fox
Nogmaals: ik vind het mooi dat Been een x aantal jaren na zijn ontslag toch nog voor Feyenoord isquote:
En wat doe je met die andere?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schrijf normaliter ook met één hand.
X is het Romeinse cijfer voor 10.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nogmaals: ik vind het mooi dat Been een x aantal jaren na zijn ontslag toch nog voor Feyenoord is
Hebben wel laatst Rangers vernederd, alleen de scheidsrechter werkte niet mee.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:35 schreef Scorpie het volgende:
Willem II is ook een parodie op een voetbalclub hè?
We moeten Sparta dus niet onderschatten!quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:42 schreef Tagliano het volgende:
Sparta scoort, jawel
Uit een indirecte vrije trap
Wat was dat commentaar extreem slecht die wedstrijd.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben wel laatst Rangers vernederd, alleen de scheidsrechter werkte niet mee.
- Koert Westerman
Dat was dan niet zo handig!quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:42 schreef Tagliano het volgende:
Die vrije trap werd gegeven omdat Bizot zijn eigen doeltrap van de grond pakte
Alsof je @PSVCL het commentaar laat doen bij wedstrijden van PSV.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat was dat commentaar extreem slecht die wedstrijd.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof je @:PSVCL het commentaar laat doen bij wedstrijden van PSV.
Dat is echt apart. Die laat toch al lange tijd zien dat hij er wel wat van kan.quote:
Lekker bij Feyenoord laten.quote:
Niet te geloven voor dat bedrag. En dan wel Idrissi halen voor 12 miljoen om op de bank te komen zitten..quote:
Hier kon Bizot niet zoveel aan doenquote:
Wie zegt dat?quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Lekker bij Feyenoord laten.
Zoals het Ajax topic altijd roept, Berghuis kan er niks van.
Same, Rijnmond heeft Sinclair Bisschop daar... Altijd enthousiast die gozerquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:17 schreef Scheepskok het volgende:
Ben niet iemand van Sparta, maar ik zit in spanning te luisteren. 4-4 door AZ-geklungel.
Zal vast iemand ooit geroepen hebben, maar niet geheel serieus waarschijnlijk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gelezen eigenlijk.
Newcastle - Azzenal.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:18 schreef Coco het volgende:
Van 0-4 naar 4-4![]()
Zoiets gebeurt normaal alleen in cruciale thuiswedstrijden van de CL.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:15 schreef Zorro het volgende:
@:PSVCL had dus toch maar Sparta - AZ moeten kijken
Ja, leuk.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, we zijn vrij laat begonnen met de competitie.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt wel mee, we zijn vrij laat begonnen met de competitie.
Hij voorspelt bijna elke week puntverlies voor Feyenoord (lol) dus hij staat niet echt achter deze opmerking.quote:
Alsof Feyenoord dan nog bovenaan staatquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je dit voortaan doen ná een speelronde?
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord dan nog bovenaan staat
Feyenoord heeft geen spelers die mee zouden doen bij Ajax in het eerste dit dat.quote:
Ik zie PSV niet met 5-0 winnen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord dan nog bovenaan staat
Nee, ik vind het wat primitief om elke week Feyenoord of PSV te kijken en dan te juichen voor de tegenstander. Ik ga ook niet kijken.quote:
Ik heb hem ook helemaal gemist makker. Maar prima toch.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godsamme, zie nu pas dat het 4-4 is geworden
Klopt, die mikken een niveautje hogerquote:Op zondag 4 oktober 2020 16:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Feyenoord heeft geen spelers die mee zouden doen bij Ajax in het eerste dit dat.
#DICKIEDquote:
Waarvan akte.quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wat primitief om elke week Feyenoord of PSV te kijken en dan te juichen voor de tegenstander. Ik ga ook niet kijken.
Wij mikken op wereldsterren zoals Willem Janssen en Ramselaar .quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:27 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, die mikken een niveautje hoger![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2020 16:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met 5-0 kan je alleen tevreden zijn idd
Willempiequote:Op zondag 4 oktober 2020 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wij mikken op wereldsterren zoals Willem Janssen en Ramselaar .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |