De beoogde doelpuntenmaker is ook nog steeds geblesseerd natuurlijk maar het is wel heel karig nu ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sparta heeft gewoon ook nog niet gescoord dit seizoen
Ik wilde deze ook maken maar zag er toch maar vanaf.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef onlogisch het volgende:
Ik zou ze in een pannetje doen trouwens. Als je ze op het vuur gooit branden ze zo aan
@KingRolandquote:
Van Beek.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie mogen raden wie 1 van de 2 Feyenord-verdedigers in mijn voetbalmanager is.
Verstandig.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wilde deze ook maken maar zag er toch maar vanaf.
Dat was een 100% juiste beslissing.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg jammer, dat is niet juist!quote:
Ontzettend goed ingeschat.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haps en Nieuwkoop.quote:Op zondag 4 oktober 2020 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erg jammer, dat is niet juist!
Naast Haps heb ik Geertruida.quote:
Dat magquote:Op zondag 4 oktober 2020 14:59 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb Lazio-Inter maar samen met deze pot aangezet
picsquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:00 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb maar een speciaalbiertje erbij gepakt.
@:saind
Zie DE APPquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
Ik had een goed recept gekregen van Braddie
1. Pak de gehaktballen uit
2. Kneed het gehakt in ei-vormen
3. Gooi het in de Airfryer
4. Wacht tot de gehaktballen aangebrand zijn en bestel een pizza
Als je alleen Rotterdammers vraagt dan krijg je de volgende uitslag:quote:
Eerder andersom.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je Rotterdammers in Rotterdam vraagt dan krijg je de volgende uitslag:
Sparta = Volksclub
Feyenoord = Eliteclub
Excelsior mag je zelf invullen.
Toch wel opmerkelijk.quote:
Waar is het filmpje eigenlijk?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb hier nog een ontbijttip voor je:
[ afbeelding ]
"Goedemorgen"
Heeft die zo'n zelfde super afstandschot?quote:
Het is een vrij dynamische speler wat ik ervan ziequote:
Geen flauw idee.quote:
Sow, die heb ik al lang niet meer gezienquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie is ook een type Hendrix
@:BadderHaring
Gaat een monsterscore worden zoquote:
Gemistquote:
In die rol kan Hendrix ook spelen , zolang ie maar niet op goal schietquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is een vrij dynamische speler wat ik ervan zie
Dat is dus alles wat Hendrix niet is
Nu Ajax matig is verwacht ik hem elk moment weer terug.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sow, die heb ik al lang niet meer gezien
Hij wilde Sparta niet te hard vernederen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:09 schreef Tagliano het volgende:
Koopmeiners mist
Eindelijk van die hype af
Ja, ik kan ook in die rol spelenquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
In die rol kan Hendrix ook spelen , zolang ie maar niet op goal schiet
Liever Badder in de topics dan Alvarez op het veld ouwe reusquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu Ajax matig is verwacht ik hem elk moment weer terug.
Alvarez tegen Liverpool, dat wordt lachen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Liever Badder in de topics dan Alvarez op het veld ouwe reus
Ik krijg de indruk dat jij Alvarez niet zo'n goede speler vindt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alvarez tegen Liverpool, dat wordt lachen.
Gewoon lekker Martinez op die plek, of KUDUS natuurlijkquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Überhaupt Ajax tegen Liverpool.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kansloosquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Überhaupt Ajax tegen Liverpool.
Leuk toch.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Überhaupt Ajax tegen Liverpool.
Is er iemand te vinden die Alvarez wel een goede speler vindt?quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat jij Alvarez niet zo'n goede speler vindt.
Klaassen - Promes - Alvarez middenveld, u las het hier.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gewoon lekker Martinez op die plek, of KUDUS natuurlijk
Kan Gravenberch ook lekker op rechts met zijn rechterbeen
Ten Hag blijkbaar. Die stelt hem elke week op.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er iemand te vinden die Alvarez wel een goede speler vindt?
Ten Hagquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ten Hagquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Promes was wat ongelukkig hequote:Op zondag 4 oktober 2020 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen - Promes - Alvarez middenveld, u las het hier.
Nee ook niet wendbaar en snel genoeg, gewoon verkopen.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ten Hag
Ik denk dat het als CV ook nog wel moet kunnen in de Eredivisiepotjes
Ja dat wordt hem niet op die plek.quote:
Klopt.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
Diemers speelt niet zo goed. @:slobeend
Het is niet eens een voldoendequote:
Akwasiquote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Die donkere man in de studio naast Perez, wie is dat ook alweer? (geen Jan Joost)
Pieter Zwart.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Die donkere man in de studio naast Perez, wie is dat ook alweer? (geen Jan Joost)
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |