Ik vond die lelijke streepjes jurk ook wel gewaagdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:53 schreef usagi414 het volgende:
@:Strani Een van de meest gewaagde Spaanse inzendingen.
Wat is er met jouw ritme gebeurdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:54 schreef Strani het volgende:
Ook wel eens leuk om al thuis te zijn tijdens het tagmoment.
Ik zag dit nooit want ik sliep uit op zaterdagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan ook maar met de telekids versie.
Hahaha ja, die gast had wat te vertellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:55 schreef koffieleuk het volgende:
Irma is hier niets bij hoor, rusteloze handjes
Ok, ik begrijp waarom jij het een top jaar vind. De 15 nummers die ik had opgeschreven moeten hierna allemaal nog komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
Hierna komt gelukkig een heel leuke inzending
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp waarom jij het een top jaar vind. De 15 nummers die ik had opgeschreven moeten hierna allemaal nog komen.
Ik zal extra opletten nuquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Portugal met Lucia Moniz, die ook in Love Actually speelde als de huishoudster van Colin Firth
Tevens vóór Salvador de hoogst scorende Portugese inzending ooit, met een 6e plaats
Wat mij betreft een echt vergeten pareltjeHeel leuk nummer
Als het aan @Aoibhin ligt moet je bij elk nummer goed opletten, dit jaar.quote:
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo lelijk horen praten als Colin Firth toen hij Portugees sprak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Portugal met Lucia Moniz, die ook in Love Actually speelde als de huishoudster van Colin Firth
Tevens vóór Salvador de hoogst scorende Portugese inzending ooit, met een 6e plaats
Wat mij betreft een echt vergeten pareltjeHeel leuk nummer
Haha, nou ik vond Spanje niks hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als het aan @:Aoibhin ligt moet je bij elk nummer goed opletten, dit jaar.
Maar dit is zeker niet slecht, nee.
Die doet vanavond gelukkig ook niet mee!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo lelijk horen praten als Colin Firth toen hij Portugees sprak.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
Shit, ze lijkt op Kathleen van K3.
Wie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
Shit, ze lijkt op Kathleen van K3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |