Presentator jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:34 schreef Sableheart het volgende:
Ik geloof dat dit een van de presentatoren van vanavond is. Deze Noor mag wel in het Engels zingen.
Goed verstaan dusquote:
Een van de laatste jarenquote:
En handig om op te zoeken wie nu de openingsact doetquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:35 schreef Aoibhin het volgende:
Wikipedia er ook weer bij gepakt. Leuk om te zien wat de volgorde is
Dat ookquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:36 schreef sportfreak het volgende:
[..]
En handig om op te zoeken wie nu de openingsact doet
De troffee jaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Wie, de linker of de rechter?
eens, als je het over de trofee hebt.
Leipe Mocro flavour😛quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:43 schreef koffieleuk het volgende:
Door het haar vind ik Sebnem wat weg hebben van Ali B
Ja, echt tof gedaan!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:43 schreef Sableheart het volgende:
Dit zijn goede postcards. Men laat Noorwegen zien, maar door te beginnen met de deelnemer en te eindigen met een politicus voelt het toch speciaal voor ieder land.
Wacht maar af.....quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:43 schreef Sableheart het volgende:
Dit zijn goede postcards. Men laat Noorwegen zien, maar door te beginnen met de deelnemer en te eindigen met een politicus voelt het toch speciaal voor ieder land.
Oh, dan ben ik benieuwd wat je van Turkije 1997 vindt. Zelfde zangeres, maar met een nog beter nummer dan deze. En persoonlijk kan ik deze ook erg waarderenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:44 schreef Sableheart het volgende:
De intro is goed, maar de zang spreekt me niet echt aan, helaas.
Noorwegen en violen mmmquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:45 schreef sportfreak het volgende:
Ah daar is de eerste viool al. Noorwegen won er een jaar eerder mee dus daar zullen we er dan nu wel veel van krijgen neem ik aan.
Wachten totdat er wit Russische toestanden uitbrekenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:44 schreef Momo het volgende:
Als ik dit zie in de pakjes vind ik het jammer dat Turkije terug in de tijd is gegaan met Erdolf
Ik ga kijken of ik 1997 morgen kan luisteren, en dan kom ik hier bij je op terug, ok?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik benieuwd wat je van Turkije 1997 vindt. Zelfde zangeres, maar met een nog beter nummer dan deze. En persoonlijk kan ik deze ook erg waarderen
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:46 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik ga kijken of ik 1997 morgen kan luisteren, en dan kom ik hier bij je op terug, ok?
Waarschijnlijk het bekendste nummer van dit jaar. Iig voor degenen die het songfestival niet echt volgen.quote:
Preciesquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het bekendste nummer van dit jaar. Iig voor degenen die het songfestival niet echt volgen.
Ben het met je eens. In het totale deelnemersveld maakt dit toch niet veel indruk.quote:
Zat vandaag wat eurodance compilaties te kijken, past er precies tussen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:48 schreef Momo het volgende:
Dit was ook niet ouderwets maar juist voor die tijd
Haha ja VK toen het enige met up-tempo zo'n beetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedoel je niet avondgymnastiek?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Zijn we al aan het ochtendgymnastieken?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:49 schreef Momo het volgende:
En dit werd maarMaar toegegeven; heel veel erboven vond ik ook wel terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:49 schreef Momo het volgende:
En dit werd maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Ik ben er juist jaren later achtergekomen dat het wel leuk is en niets om voor te schamenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:50 schreef Sableheart het volgende:
Leuk inderdaad, maar voor mij niet geweldig. Misschien niet mijn stijl. Doet me iets te veel herinneren aan waarom ik in mijn basisschooljaren dacht dat ik niet van pop muziek hield.
Dan ook maar met de telekids versie.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:49 schreef Aoibhin het volgende:
Zijn we al aan het ochtendgymnastieken?
Is het niet @Strani zelf?quote:
En de post erna tag je @Strani ?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben er juist jaren later achtergekomen dat het wel leuk is en niets om voor te schamen
Jaaaaaquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan ook maar met de telekids versie.
Hahaha nee, Strani doet op Jitsi nooit zo raarquote:
Het één houdt soms verband met het anderquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
En de post erna tag je @:strani ?
Ik ben ook best leuk en niet om je voor te schamen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
En de post erna tag je @:strani ?
Je zegt het een stuk beter dan ik!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook best leuk en niet om je voor te schamen.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook best leuk en niet om je voor te schamen.
Ik vond die lelijke streepjes jurk ook wel gewaagdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:53 schreef usagi414 het volgende:
@:Strani Een van de meest gewaagde Spaanse inzendingen.
Wat is er met jouw ritme gebeurdquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:54 schreef Strani het volgende:
Ook wel eens leuk om al thuis te zijn tijdens het tagmoment.
Ik zag dit nooit want ik sliep uit op zaterdagquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dan ook maar met de telekids versie.
Hahaha ja, die gast had wat te vertellenquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:55 schreef koffieleuk het volgende:
Irma is hier niets bij hoor, rusteloze handjes
Ok, ik begrijp waarom jij het een top jaar vind. De 15 nummers die ik had opgeschreven moeten hierna allemaal nog komen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
Hierna komt gelukkig een heel leuke inzending
quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ok, ik begrijp waarom jij het een top jaar vind. De 15 nummers die ik had opgeschreven moeten hierna allemaal nog komen.
Ik zal extra opletten nuquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Portugal met Lucia Moniz, die ook in Love Actually speelde als de huishoudster van Colin Firth
Tevens vóór Salvador de hoogst scorende Portugese inzending ooit, met een 6e plaats
Wat mij betreft een echt vergeten pareltjeHeel leuk nummer
Als het aan @Aoibhin ligt moet je bij elk nummer goed opletten, dit jaar.quote:
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo lelijk horen praten als Colin Firth toen hij Portugees sprak.quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Nu Portugal met Lucia Moniz, die ook in Love Actually speelde als de huishoudster van Colin Firth
Tevens vóór Salvador de hoogst scorende Portugese inzending ooit, met een 6e plaats
Wat mij betreft een echt vergeten pareltjeHeel leuk nummer
Haha, nou ik vond Spanje niks hoorquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als het aan @:Aoibhin ligt moet je bij elk nummer goed opletten, dit jaar.
Maar dit is zeker niet slecht, nee.
Die doet vanavond gelukkig ook niet mee!quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog nooit iemand zo lelijk horen praten als Colin Firth toen hij Portugees sprak.
Nu je het zegtquote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
Shit, ze lijkt op Kathleen van K3.
Wie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2020 21:59 schreef koffieleuk het volgende:
Shit, ze lijkt op Kathleen van K3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |