quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef Sableheart het volgende:
Hij weet in ieder geval gelijk mijn aandacht te trekken.
Ik vind het knap van mezelf dat ik het meteen snapquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef Fred_B het volgende:
Dá hedde Brian. Kennedy?![]()
![]()
![]()
Eigenlijk te matig dit Brabantse grapje, maar het is 11 uur geweest.![]()
Het is geen "You Raise Me Up" helaas maar wel ok verder.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh en nu Ierland met een typisch Ierse ballad zoals we die eerder van Johnny Logan en in de jaren '90 veel hebben gehoord
Kwam wellicht wat te laat na de hype om nog écht goed te scoren, maar ik vind het wel echt een mooi nummer verder
Moest lachenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef Fred_B het volgende:
Dá hedde Brian. Kennedy?![]()
![]()
![]()
Eigenlijk te matig dit Brabantse grapje, maar het is 11 uur geweest.![]()
Jaaaa kloptquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef Fred_B het volgende:
Zijn semi optreden was het 1000e ooit op het ESF.
Oh, hij was lid van dat koor dat opende? Daar kan ik hem zeker tussen horen zingen, inderdaad.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Hij deed ook mee met Riverdance, niet als danser dan natuurlijk.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:02 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is geen "You Raise Me Up" helaas maar wel ok verder.
Eensquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:04 schreef Sableheart het volgende:
Uitstekend nummer, dit. 10e plaats is ondergewaardeerd.
Niets dan waarheid hierquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
En nu oud-winnares Carola namens Zweden met weer een prima nummer![]()
Het einde van deze avond is duidelijk beter dan het begin
Oh ben benieuwd naar je uiteindelijke top 10quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:05 schreef Sableheart het volgende:
Denemarken staat nog net in mijn top 10
Deed ze ookquote:
Er was anders veel durf voor nodig hoor!quote:
Had dit al verwachtquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:07 schreef Sableheart het volgende:
Denemarken staat niet meer in mijn top 10
Dit jaar ook, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er was anders veel durf voor nodig hoor!
In dat jaar had ik een andere favoriet
Oh, nee zeker nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:08 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dit jaar ook, mag ik hopen?
Dit is een prima nummer, volkomen terechte klassering, maar zeker geen winnaar.
Ditquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:10 schreef Fred_B het volgende:
Turkije met een opvallend matige inzending.
Daar dacht Nederland anders over gezien de puntenverdeling.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:10 schreef Fred_B het volgende:
Turkije met een opvallend matige inzending.
‘Wij’ waren collectief boos dat Treble uitgeschakeld was en keken niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dit
Maar Nederland natuurlijk wel weer 12 punten geven
Ik keek welquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
‘Wij’ waren collectief boos dat Treble uitgeschakeld was en keken niet.
Ja ik ook uiteraard, maar veel Nederlanders waren oprecht boos.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik keek welWilde toch weten hoe het dan afloopt enzo
Tjaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja ik ook uiteraard, maar veel Nederlanders waren oprecht boos.
En toen kwam het optredenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
TjaIk was ook echt wel even down hoor. Je blijft toch hopen
Top of the popsquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:13 schreef Sableheart het volgende:
Dit was nog een paar jaar voordat ik keek.
Een jaar later kreeg ik voor het eerst iets van de festival mee, dankzij een Top of the Pops uitzending op de BBC.
Hou ooopppquote:
Ik weet nu wat er waar is van de geruchten dat er in Almelo telefoonkaarten werden uitgedeeld (schijnt een flinke Armeense gemeenschap te zijn daar) maar meteen 10 punten van Nederland.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:13 schreef Fred_B het volgende:
Armenië nu. En ook dat vond Nederland beter dan Lordi.
Was op zich een prima uitzending. Ze lieten allemaal goede winnaars horen.quote:
Wie weet hebben ze de deur open gezet voor Georgië het jaar erop, en die debuteerden echt goedquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:15 schreef Sableheart het volgende:
Wat is dit ontzettend generiek. Was het echt de moeite waard daarvoor te debuteren?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wie weet hebben ze de deur open gezet voor Georgië het jaar erop, en die debuteerden echt goed
Mijn lijstje van voor de show er even bij pakkend, hebben we dezelfde nummers in onze top 10!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:17 schreef Sableheart het volgende:
12 Bosnie en Herzegovina
10 Finland
8 Duitsland
7 Ierland
6 Ukraine
5 Zweden
4 Kroatie
3 Roemenie
2 Noorwegen
1 Griekenland
Denemarken
Litouwen
Turkije
United Kingdom
Ik denk dat er letterlijk inderdaad maar 10 goede nummers waren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:17 schreef usagi414 het volgende:
Ik heb dezelfde 10 landen in de top 10 als Aoibhin maar in een iets andere volgorde.
1. Bosnië & Herzegovina
2. Finland
3 Zweden
4. Griekenland
5, Noorwegen
6. Duitsland
7. Roemenië
8. Oekraďne
9. Kroatië
10. Ierland
Het is eigenlijk alleen Noorwegen die we echt anders beoordelen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn lijstje van voor de show er even bij pakkend, hebben we dezelfde nummers in onze top 10!Zij het een iets andere volgorde
Visionary Dreamquote:
Mijn nummer 11 was trouwens Litouwen en 12 was Denemarkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:19 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik denk dat er letterlijk inderdaad maar 10 goede nummers waren.
Denemarken was precies de grens.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:20 schreef sportfreak het volgende:
Even gemist, is dit nou Nana Mouskouri?
Ja!quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:20 schreef sportfreak het volgende:
Even gemist, is dit nou Nana Mouskouri?
Litouwen was echt goed fout. Dus alles wat slecht was kwam eronder, alles dat ik goed vond er boven.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn nummer 11 was trouwens Litouwen en 12 was Denemarken![]()
Om het nog eensgezinderte maken
Ook gewoon bijna dezelfde landen als wij allemaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
Kan zo geen ranking maken, maar deze zitten in m'n top 10.
Finland
Roemenië
Bosnië Herzegovina
Duitsland
Ierland
Oekraďne
Zweden
Griekenland
Noorwegen
Rusland
België zou er zeker instaan als ze door waren
Maar wel echt opvallend dat ongeveer de helft van de nummers deze avond boven de andere helft uitsteken. En dat we daar nog aardig unaniem in zijn hier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Litouwen was echt goed fout. Dus alles wat slecht was kwam eronder, alles dat ik goed vond er boven.
Die kniezwengelde zich helaas uit de strijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
België zou er zeker instaan als ze door waren
Zeker, de meeste jaren is er hier echt veel meer verschil van mening.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel echt opvallend dat ongeveer de helft van de nummers deze avond boven de andere helft uitsteken. En dat we daar nog aardig unaniem in zijn hier.
Dan heeft Serebro het destijds wel goed om gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:23 schreef sportfreak het volgende:
Oh ja, ik zie nu in de recap dat dit ook het jaar was van Las Ketchup. Die blijven voor van de Ketchup Song en daar hadden ze het ook bij moeten laten...
quote:
Ongetwijfeldquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:28 schreef Fred_B het volgende:
Het was wederom gezellig, maar de puntentelling laat ik even zitten. Alvast welterusten
Ik denk het ook hoor. Ben toch officieel ziek, ook al voel ik me niet zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:28 schreef Fred_B het volgende:
Het was wederom gezellig, maar de puntentelling laat ik even zitten. Alvast welterusten
De eerste keer dat ik dit nummer hoorde schoot ik in de lach en weigerde ik te geloven dat het serieus wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan heeft Serebro het destijds wel goed om gedaan.
die zat waarschijnlijk tegen deze tijd al wel zo'n beetje klaar, toch? Of in ieder geval al bij de makeup.quote:
Eerst nog een lekker lange intervalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |