Ook gewoon bijna dezelfde landen als wij allemaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
Kan zo geen ranking maken, maar deze zitten in m'n top 10.
Finland
Roemenië
Bosnië Herzegovina
Duitsland
Ierland
Oekraïne
Zweden
Griekenland
Noorwegen
Rusland
België zou er zeker instaan als ze door waren
Maar wel echt opvallend dat ongeveer de helft van de nummers deze avond boven de andere helft uitsteken. En dat we daar nog aardig unaniem in zijn hier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:21 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Litouwen was echt goed fout. Dus alles wat slecht was kwam eronder, alles dat ik goed vond er boven.
Die kniezwengelde zich helaas uit de strijdquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:21 schreef koffieleuk het volgende:
België zou er zeker instaan als ze door waren
Zeker, de meeste jaren is er hier echt veel meer verschil van mening.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar wel echt opvallend dat ongeveer de helft van de nummers deze avond boven de andere helft uitsteken. En dat we daar nog aardig unaniem in zijn hier.
Dan heeft Serebro het destijds wel goed om gedaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:23 schreef sportfreak het volgende:
Oh ja, ik zie nu in de recap dat dit ook het jaar was van Las Ketchup. Die blijven voor van de Ketchup Song en daar hadden ze het ook bij moeten laten...
quote:
Ongetwijfeldquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:28 schreef Fred_B het volgende:
Het was wederom gezellig, maar de puntentelling laat ik even zitten. Alvast welterusten
Ik denk het ook hoor. Ben toch officieel ziek, ook al voel ik me niet zoquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:28 schreef Fred_B het volgende:
Het was wederom gezellig, maar de puntentelling laat ik even zitten. Alvast welterusten
De eerste keer dat ik dit nummer hoorde schoot ik in de lach en weigerde ik te geloven dat het serieus wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 23:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Dan heeft Serebro het destijds wel goed om gedaan.
die zat waarschijnlijk tegen deze tijd al wel zo'n beetje klaar, toch? Of in ieder geval al bij de makeup.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |