SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Gemeente Hollands Kroon. Kunnen ze nou geen goede namen verzinnen voor al die nieuw samengestelde gemeentes?
Gewoon de 'Kop van Noord Holland' was inderdaad fraaier geweest...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Gemeente Hollands Kroon. Kunnen ze nou geen goede namen verzinnen voor al die nieuw samengestelde gemeentes?
Ik had het 'Lange Heren Broek' genoemd...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
De gemeentenaam is absurd. Hier krijgt de nieuwe fusiegemeente (Heerhugowaard en Broek op Langedijk) ook een fraaie naam’ Dijk en Waard’. Hoe komen ze erop zeg
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het 'Lange Heren Broek' genoemd...
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had het 'Lange Heren Broek' genoemd...
De buurgemeente met nog minder inspiratie heet Hollandse kloon?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
De buurgemeente met nog minder inspiratie heet Hollandse kloon?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
De buurgemeente met nog minder inspiratie heet Hollandse kloon?
Vrij naar Finkers.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
- Goedemiddag met gemeente Pantalon, waarmee kan ik u van dienst zijn?
.....
- We hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit
Ik heb vanmiddag in een dumpstore in de polder wel degelijk een kussentje gekocht...quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:18 schreef Symphonic het volgende:
- Goedemiddag met gemeente Pantalon, waarmee kan ik u van dienst zijn?
.....
- We hebben ze wel, maar we verkopen ze nooit
Ik zag vandaag een ‘ feest- en sfeerwinkel’ ofzoquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag in een dumpstore in de polder wel degelijk een kussentje gekocht...![]()
Je komt er de meest vreemde winkels tegen.
Ik ben jaloers.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben trouwens straks alles in de wijk: een nieuw gezondheidscentrum, politie, gemeente, bibliotheek
Kroeg?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben trouwens straks alles in de wijk: een nieuw gezondheidscentrum, politie, gemeente, bibliotheek
Ook kabeltelevisie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Verkleedkleren, pruiken en geurkaarsen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik zag vandaag een ‘ feest- en sfeerwinkel’ ofzo
Ja.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Verkleedkleren, pruiken en geurkaarsen?
Alleen riolering is er nog niet, zeker?quote:
Gewoon je behoefte doen tussen de tulpen, groeien ze goed van.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen riolering is er nog niet, zeker?
Hmm, ik wil niet weten waar de geurkaarsen dan naar ruiken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja.
Allemaal in zwart leer uitgevoerd...
Waarom?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Alleen riolering is er nog niet, zeker?
Ik vind het ook luxe, net als op een kwartier lopen 4 supermarkten, een kleine hema, action, kruidvat en tig andere winkels.quote:
Ze hadden ook wel matchende stemmen kunnen kiezen inderdaad.quote:
Net als de geurkaars van Gwyneth Paltrow waarschijnlijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Hmm, ik wil niet weten waar de geurkaarsen dan naar ruiken.
had ik nou maar niet gegoogled..quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Net als de geurkaars van Gwyneth Paltrow waarschijnlijk
Smells like... geen teen spirit in ieder geval.quote:
Plofkraak?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, dat was bijna een gevalletje ‘blowing up the house’ hier in de straat. Wat een knal
Kun je beter de Toendra's draaienquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om Willeke Alberti te draaien
Dat kan er ook nog wel bijquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik krijg bijna de neiging om Willeke Alberti te draaien
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
B-kant van Bring your daugther.....
Ik zie dat ik hem wel heb maar nog nooit geluisterd blijkbaar.quote:
De rol van de behanger had ook nog gekund.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had toch echt de Heidezangers verwacht
Die vrachtwagen had beter een paar keer heen en weer kunnen rijden.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Het klinkt een beetje alsof er een vrachtwagen overheen gereden is
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
De rol van de behanger had ook nog gekund.
Je leert haar Nederlands.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:00 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin riep "du og" (jij ook) toen je "nog een hele fijne avond" zei
Niet eensquote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:05 schreef livelink het volgende:
Eros Ramazotti, maar de titel kom ik niet op.
Tofquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:00 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin riep "du og" (jij ook) toen je "nog een hele fijne avond" zei
Jij doet het op jouw manier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 21:09 schreef Rafeiro het volgende:
Ik doet nog een sapje om op adem te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |