abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:17:02 #1
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195408330
The Masked Singer is een Nederlands televisieprogramma dat wordt uitgezonden door RTL 4 en gebaseerd is op het Zuid-Koreaanse programma King of Mask Singer. De presentatie van het programma is in handen van Ruben Nicolai, die wordt bijgestaan door juryleden Gerard Joling, Buddy Vedder, Carlo Boszhard en Loretta Schrijver.

In het programma gaat een geselecteerde groep bekende Nederlanders gemaskerd de zangstrijd met elkaar aan.


Deelnemers 2020


Ontmaskerd tot nu toe;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:21:40 #2
403253 Meke
after all this time? always.
pi_195408395
Ik wist niet zeker of de ontmaskerde deelnemers in de OP in een spoiler moeten. Ik vind het zelf wel altijd fijn om zo'n lijstje ergens te hebben _O- Maar een beetje zuur als je nu het topic binnenkomt om mee te lezen tijdens het kijken en meteen in de OP de ontmaskering van gisteren ziet :+

--

En ik kwam tijdens het zoeken naar plaatjes ook dit artikel tegen; een Amerikaanse deelnemer heet halverwege de show z'n masker afgezet omdat het te warm was _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_195409626
Is Eddy Zoey al weer genoemd? :+
dag
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 18:46:24 #4
2681 Dave
Aardig op drave
pi_195409744
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:39 schreef Peter het volgende:
Is Eddy Zoey al weer genoemd? :+
Nee, Quincy Trustful wel.
:o)
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:04:12 #5
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_195411058
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:46 schreef Dave het volgende:

[..]

Nee, Quincy Trustful wel.
_O- inderdaad.
pi_195413330
Kan die panter Ellen ten Damme zijn? Anders is ze Birgit Schuurman.
Yeti is zeker ED Smith, dat trillen is duidelijk.
Neptunus denk ik ook charley luske.
Leuke show! ^O^
pi_195415428
Ik had het idee dat de panter een vrij lange vrouw was, dan vallen Ellen en Nikkie en Birgit al af. Zal Jaimie Vaes bn-er genoeg zijn? Ik dacht aan haar.
pi_195429009
Martina. Hoorde het meteen. _O_

Mooie kerel.
  zondag 4 oktober 2020 @ 18:51:51 #9
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_195429478
Birgit is heel klein en heel tenger, denk niet dat ze in het panterpak zit.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator / Miss SHO zondag 4 oktober 2020 @ 19:00:19 #10
22592 crew  Ole
pi_195429638
Hoe dan ook iemand die goed op hakken kan lopen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:05:59 #11
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195429755
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:00 schreef Ole het volgende:
Hoe dan ook iemand die goed op hakken kan lopen!
Fred van Leer.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Miss SHO zondag 4 oktober 2020 @ 19:13:38 #12
22592 crew  Ole
pi_195429925
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Fred van Leer.
Die werd terecht genoemd ook _O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_195430203
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 21:53 schreef Kupelu het volgende:
Kan die panter Ellen ten Damme zijn? Anders is ze Birgit Schuurman.
Yeti is zeker ED Smith, dat trillen is duidelijk.
Neptunus denk ik ook charley luske.
Leuke show! ^O^
Nog eens teruggeluisterd en de hints bekeken, panter lijkt mij inderdaad Ellen ten Damme te zijn.
Hints:
-Altijd onderweg, Arriva heeft een trein naar Ellen vernoemd.
-Vraag van een panellid: Heeft u samengewerkt met een kledingmerk? Antwoord was ja (maar niet echt kleding), ze is volgens haar Wikipedia ondergoed-model voor Mey.
-Vraag van Loretta: Heeft u wel eens koffie bij mij gedronken bij Koffietijd? Antwoord was ja, even gegoogeld en dit was 29-11-2017.
  Moderator / Miss SHO zondag 4 oktober 2020 @ 19:27:57 #14
22592 crew  Ole
pi_195430228
Hmm. maar allemaal hints die voor heel veel mensen opgaan
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_195430262
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:27 schreef Ole het volgende:
Hmm. maar allemaal hints die voor heel veel mensen opgaan
Maar in combi met de stem vind ik het wel passend :)
pi_195430321
Op oud jaars avond een speciale the masked singer aflevering
  Moderator / Miss SHO zondag 4 oktober 2020 @ 19:33:02 #17
22592 crew  Ole
pi_195430338
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:29 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Maar in combi met de stem vind ik het wel passend :)
ik ga nog even terugluisteren! Met nadruk op luisteren
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 4 oktober 2020 @ 19:33:39 #18
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_195430351
The Masked Singer komt op oudejaars avond met een extra uitzending, vertelde Eddy Zoey bij Boulevard.
pi_195430372
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Fred van Leer.
Deze zou ik zo hopen hè _O-
pi_195430877
Kameleon blijf ik bij Samantha Steenwijk.
In het filmpje voor haar optreden heeft ze het over een andere carrière. Voor ze fulltime als zangeres aan de slag was had ze een kantoorbaan volgens mij. Het deuntje van Eigen Huis en Tuin slaat op het feit dat ze een keer een verbouwing bij haar hebben gedaan. Ze is een pechvogel, want ze stond in de finale van Dancing With The Stars en die week kreeg ze een enorme voetblessure. In het filmpje zag je het tijdschrift Mama voorbij komen, zo heet een van haar liedjes. Ze geeft aan een vreemde eend in de bijt te zijn, ze heeft een eendje grootgebracht. Ze geeft ook aan een andere kleur van zichzelf te willen laten zien, normaal zingt ze natuurlijk het levenslied, dus Higher Love was iets compleet anders (en ze is fan van Whitney Houston).

De Koning lijkt inderdaad Diederik Jekel te zijn.
DJ staat dan voor de initialen van zijn naam. Hij houdt van spelletjes (deed mee aan Wie is de Mol? en Amerika kan daarnaar verwijzen). Mensen vinden dingen die hij doet onbegrijpelijk (hij is wetenschapsjournalist), klaar als een klontje(suikerklontje in een kopje laten vallen in het filmpje) zou dan slaan op zijn suikerziekte.

Skelet denk ik voorlopig nog even aan Kim Feenstra.
Ze geeft aan vol leven te zitten en dat er nieuwe tijden zullen aanbreken waarbij ze meer verantwoordelijkheden krijgt. Kim is zwanger, dus dit kan daar op wijzen. Ze geeft aan dat dit niet de eerste competitie is waaraan ze meedoet, dat zou dan kloppen want ze heeft meegedaan aan Hollands Next Top Model, Sterren Dansen Op Het IJs en Het Perfecte Plaatje. De hints zijn Boek, Snelheid en Ring. Kim heeft de foto's voor een kookboek gemaakt, is model voor Zinzi(sieradenmerk) en ze racet blijkbaar volgens google :+ Haar zwangere buik is denk ik wel te verhullen in het kostuum en dan zou degene in het zwarte pak aan het begin van de aflevering iemand anders zijn geweest.

De Lama is denk ik Joris Linssen.
Gezin breidt uit, iedereen is welkom geeft hij aan in het filmpje voor het optreden. Joris is pleegouder, zie interview. In ditzelfde interview is te lezen dat hij in een koor zat, wat een van de hints is. Julio Iglesias kwam ook voorbij in het filmpje, wat dan weer kan slaan op zijn band Caramba waarin hij Spaanstalig zingt. Daarnaast maakt hij natuurlijk programma's over verhalen van mensen (Taxi, Hello/Goodbye) waardoor hij verhalen heeft voor tien.
pi_195431125
De Vlinder is denk ik Babette van Veen.
Ze was nog een jong rupsje toen Nederland haar leerde kennen (30 jaar geleden in GTST). Ze voelde zich een superster (met Linda, Roos en Jessica?). Ze bewandelde meerdere paden (tv/film/theater/musical/zang). Er zat jazzy muziek in het filmpje, ze zingt ook jazz. Vraag van panel: Bent u vaak reizend bezig? Ja, ze is gezicht van Novasol (een reissite).

De Panter is dus Ellen ten Damme gok ik.
Altijd onderweg, Arriva heeft een trein naar Ellen vernoemd. Vraag van een panellid: Heeft u samengewerkt met een kledingmerk? Antwoord was ja (maar niet echt kleding), ze is volgens haar Wikipedia ondergoed-model voor Mey. Vraag van Loretta: Heeft u wel eens koffie bij mij gedronken bij Koffietijd? Antwoord was ja, even gegoogeld en dit was 29-11-2017.

Ernst Daniel Smid als de Yeti lijkt mij redelijk duidelijk. Hij rijdt motor, zijn kleine yeti is in zijn voetsporen getreden (dochter Coosje zingt ook). Daarnaast komen stem en postuur overeen.

Neptunus is Jan Dulles.
Qua stem geen twijfel over mogelijk. Hij heeft wat met water, dat is zijn favoriete element. Zijn favoriete stekje zal hij niet snel verlaten. Dit slaat natuurlijk op Volendam, Volendammers verhuizen niet vaak buiten Volendam is het beeld. Hij hoopt indruk te maken met zijn sound(palingsound). Jan lijkt een Elvisfan te zijn. in 2011 deden de 3JS mee aan het Songfestival.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 4 oktober 2020 @ 20:09:05 #22
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_195431198
quote:
7s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Kameleon blijf ik bij Samantha Steenwijk.
In het filmpje voor haar optreden heeft ze het over een andere carrière. Voor ze fulltime als zangeres aan de slag was had ze een kantoorbaan volgens mij. Het deuntje van Eigen Huis en Tuin slaat op het feit dat ze een keer een verbouwing bij haar hebben gedaan. Ze is een pechvogel, want ze stond in de finale van Dancing With The Stars en die week kreeg ze een enorme voetblessure. In het filmpje zag je het tijdschrift Mama voorbij komen, zo heet een van haar liedjes. Ze geeft aan een vreemde eend in de bijt te zijn, ze heeft een eendje grootgebracht. Ze geeft ook aan een andere kleur van zichzelf te willen laten zien, normaal zingt ze natuurlijk het levenslied, dus Higher Love was iets compleet anders (en ze is fan van Whitney Houston).

De Koning lijkt inderdaad Diederik Jekel te zijn.
DJ staat dan voor de initialen van zijn naam. Hij houdt van spelletjes (deed mee aan Wie is de Mol? en Amerika kan daarnaar verwijzen). Mensen vinden dingen die hij doet onbegrijpelijk (hij is wetenschapsjournalist), klaar als een klontje(suikerklontje in een kopje laten vallen in het filmpje) zou dan slaan op zijn suikerziekte.

Skelet denk ik voorlopig nog even aan Kim Feenstra.
Ze geeft aan vol leven te zitten en dat er nieuwe tijden zullen aanbreken waarbij ze meer verantwoordelijkheden krijgt. Kim is zwanger, dus dit kan daar op wijzen. Ze geeft aan dat dit niet de eerste competitie is waaraan ze meedoet, dat zou dan kloppen want ze heeft meegedaan aan Hollands Next Top Model, Sterren Dansen Op Het IJs en Het Perfecte Plaatje. De hints zijn Boek, Snelheid en Ring. Kim heeft de foto's voor een kookboek gemaakt, is model voor Zinzi(sieradenmerk) en ze racet blijkbaar volgens google :+ Haar zwangere buik is denk ik wel te verhullen in het kostuum en dan zou degene in het zwarte pak aan het begin van de aflevering iemand anders zijn geweest.

De Lama is denk ik Joris Linssen.
Gezin breidt uit, iedereen is welkom geeft hij aan in het filmpje voor het optreden. Joris is pleegouder, zie interview. In ditzelfde interview is te lezen dat hij in een koor zat, wat een van de hints is. Julio Iglesias kwam ook voorbij in het filmpje, wat dan weer kan slaan op zijn band Caramba waarin hij Spaanstalig zingt. Daarnaast maakt hij natuurlijk programma's over verhalen van mensen (Taxi, Hello/Goodbye) waardoor hij verhalen heeft voor tien.
vooral de stem van Jekel was bij de groepszang goed te herkennen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Miss SHO zondag 4 oktober 2020 @ 20:42:07 #23
22592 crew  Ole
pi_195431932
quote:
17s.gif Op zondag 4 oktober 2020 19:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Deze zou ik zo hopen hè _O-
Dat zeker!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_195431985
Dat vind ik wel leuk met oud & nieuw 👍🏼
Alius aliud dicit
pi_195434058
Overigens vind ik de kostuums een beetje mwoaah dit seizoen.

Net een willekeurige carnavalswinkel die je binnenloopt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')