abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195528161
Het wordt sowieso interessant om te zien hoe de F1 die budget cap denkt te kunnen gaan handhaven. Het WK Creatief Boekhouden kan beginnen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_195528492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het wordt sowieso interessant om te zien hoe de F1 die budget cap denkt te kunnen gaan handhaven. Het WK Creatief Boekhouden kan beginnen.
Dit idd.
pi_195528518
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Williams met Renault motoren gaat rijden.
https://www.autosport.com(...)-engine-deal-to-2025

Rijden in ieder geval met Mercedes tot en met 2025. Meende ook ergens gelezen te hebben dat de Mercs zelfs goedkoper zouden zijn dan de renault motoren.
pi_195528549
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 15:38 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

https://www.autosport.com(...)-engine-deal-to-2025

Rijden in ieder geval met Mercedes tot en met 2025. Meende ook ergens gelezen te hebben dat de Mercs zelfs goedkoper zouden zijn dan de renault motoren.
Williams heeft al eens met Renault motoren gereden toch?

Ik denk niet dat er nu een reden is om met Renault motoren te rijden, zeker nu ze een andere eigenaar hebben. De reden dat Renault motoren werden overwogen was juist het budget van Williams.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 15:56:47 #255
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195528843
Waarom zou je überhaupt van de Mercedes motoren af willen als team?
Zijn de beste motoren van het veld.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:18:26 #256
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_195529267
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het verleden hebben RBR en Toro Rosso vaker met verschillende motoren gereden.
Horner en Tost zeggen nu ook dat dat een no-go is.

quote:
However, the current business model is built around the two teams sharing technology, such as gearboxes and associated rear suspension.

"I think it's very much a two-for-one scenario," said Horner. "So due to the synergy projects, due to the integration of the drivetrain, then it's inconceivable to think that the two teams could operate on different power units.

"That introduces all kinds of complexities particularly with IP etc, from the different suppliers. So it will be way from ideal to have both teams on different power unit solutions."

AlphaTauri boss Franz Tost agreed that the two teams have to continue to share a power supplier, with the Faenza outfit having now closed its gearbox department.

"We don't want to use a different power unit to what Red Bull Racing is using because we want to continue with the synergy process," said the Austrian.

"I don't want that we at AlphaTauri start once more designing our own gearbox, the complete rear suspension, that kind of stuff. We have a very close cooperation with Red Bull Technology, and we want to continue with them, and definitely want to have the same engine."
https://www.autosport.com(...)ould-use-same-engine
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_195529988
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 15:56 schreef Starflyer het volgende:
Waarom zou je überhaupt van de Mercedes motoren af willen als team?
Zijn de beste motoren van het veld.
Inderdaad, zou wel een erg domme zet zijn van de nieuwe eigenaar.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 9 oktober 2020 @ 17:14:29 #258
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_195530135
Er gaan verhalen rond dat Spa wel eens omgeven kan gaan worden door grind. Alle bochten van start tot Pouhon.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_195530219
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan verhalen rond dat Spa wel eens omgeven kan gaan worden door grind. Alle bochten van start tot Pouhon.
Hoever komt dat grind als vanaf Pouhon met 290 erin gaat? Denk over de 3e rij toeschouwers.
.
pi_195531277
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Dat zou een positieve ontwikkeling zijn. Nu worden fouten op Spa niet afgestraft omdat je simpelweg volgas over de uitloopstroken kunt rijden. Een klein kind had dit overigens van tevoren kunnen bedenken.

Op een circuit als Paul Ricard is het helemaal onmogelijk om te crashen. Ik heb nog nooit zoveel asfalt bij elkaar gezien. Wie bedenkt zoiets? "wEl NEtJes bINneN dE lIjNtjeS blIjVEn RiJDEn, h0Or"
pi_195531376
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat zou een positieve ontwikkeling zijn. Nu worden fouten op Spa niet afgestraft omdat je simpelweg volgas over de uitloopstroken kunt rijden. Een klein kind had dit overigens van tevoren kunnen bedenken.

Op een circuit als Paul Ricard is het helemaal onmogelijk om te crashen. Ik heb nog nooit zoveel asfalt bij elkaar gezien. Wie bedenkt zoiets? "wEl NEtJes bINneN dE lIjNtjeS blIjVEn RiJDEn, h0Or"
Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.
pi_195531646
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.
Waarom wil je dat niet?
pi_195531657
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Waarom wil je dat niet?
Dan loop je vast en is het over en uit.
En dat grind spat alle kanten op, dus (V)SC's om die rommel op te ruimen als het op de baan is gekomen.
pi_195531735
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ongelofelijk, hoe krijg je het je toetsenboord uit.
pi_195531813
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:37 schreef opreis het volgende:

[..]

Ongelofelijk, hoe krijg je het je toetsenboord uit.
Ongelofelijk zelfs, wow. Inderdaad een heel controversieel standpunt wat ik hier gedeponeerd heb. Hopelijk kom je nog in slaap vanavond.
pi_195531898
Er zijn maar 20 bolides. Wanneer er een paar uitvallen door het grind is er niks meer aan de race. Geen ophouders, niks.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 18:47:47 #267
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_195531929
Leave Spa alone. :(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_195531986
quote:

[..]

Grosjean is het niet met je eens :D
pi_195532101
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:47 schreef Hyperdude het volgende:
Leave Spa alone. :(
Het circuit zou juist weer in oude glorie hersteld worden mocht dit daadwerkelijk gebeuren. Jij vindt het positief dat fouten niet afgestraft worden?

Ik kan me nog dat gevecht tussen Kimi en Lewis herinneren op Spa 2008. Dat was echt lachwekkend. Ze reden meer naast de baan dan erop. Waar zit je dan nog naar te kijken? Zo kan ik ook F1 rijden.

[ Bericht 20% gewijzigd door Lokale_Notabele op 09-10-2020 19:12:51 ]
pi_195532184
De baan waar de meest recente dode is gevallen wil je nog een tandje onveiliger hebben.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:08:22 #271
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195532276
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Het circuit zou juist weer in oude glorie hersteld worden mocht dit daadwerkelijk gebeuren. Jij vindt het positief dat fouten niet afgestraft worden?
ja, maar op een veilige manier. een strookje gras naast de racelijn bij de meeste bochten. Eau Rouge Raidillon moet gewoon asfalt blijven. Coureurs moeten bij een uitstapje niet direct de baan weer op kunnen rijden.
quote:
Ik kan me nog dat gevecht tussen Kimi en Lewis herinneren op Spa 2008. Dat was echt lachwekkend. Ze reden meer naast de baan dan erop. Waar zit je dan nog naar te kijken? Zo kan ik ook F1 rijden.
Dat was idd lachwekkend, maar geen maatstaf.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_195532337
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:03 schreef opreis het volgende:
De baan waar de meest recente dode is gevallen wil je nog een tandje onveiliger hebben.
Dit is wel een hele onnozele opmerking. Het dodelijke ongeval van Hubert werd juist veroorzaakt doordat Correa vol over de geasfalteerde uitloopstrook reed. Als daar grind had gelegen had Hubert nu nog geleefd.
pi_195532418
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 18:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Nou liever zo vaak naast de baan en een gevecht dan treintje rijden kijken.

pi_195532756
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dit is wel een hele onnozele opmerking. Het dodelijke ongeval van Hubert werd juist veroorzaakt doordat Correa vol over de geasfalteerde uitloopstrook reed. Als daar grind had gelegen had Hubert nu nog geleefd.
Dus gravel is veiliger dan een effen ondergrond?
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 19:40:33 #275
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_195532921
quote:

[..]

Goed idee. Dan vliegen ze letterlijk de baan af....
wordt aan gewerkt....ben net terug
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')