Dit idd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het wordt sowieso interessant om te zien hoe de F1 die budget cap denkt te kunnen gaan handhaven. Het WK Creatief Boekhouden kan beginnen.
https://www.autosport.com(...)-engine-deal-to-2025quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:50 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik sluit niet uit dat Williams met Renault motoren gaat rijden.
Williams heeft al eens met Renault motoren gereden toch?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:38 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
https://www.autosport.com(...)-engine-deal-to-2025
Rijden in ieder geval met Mercedes tot en met 2025. Meende ook ergens gelezen te hebben dat de Mercs zelfs goedkoper zouden zijn dan de renault motoren.
Horner en Tost zeggen nu ook dat dat een no-go is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
In het verleden hebben RBR en Toro Rosso vaker met verschillende motoren gereden.
https://www.autosport.com(...)ould-use-same-enginequote:However, the current business model is built around the two teams sharing technology, such as gearboxes and associated rear suspension.
"I think it's very much a two-for-one scenario," said Horner. "So due to the synergy projects, due to the integration of the drivetrain, then it's inconceivable to think that the two teams could operate on different power units.
"That introduces all kinds of complexities particularly with IP etc, from the different suppliers. So it will be way from ideal to have both teams on different power unit solutions."
AlphaTauri boss Franz Tost agreed that the two teams have to continue to share a power supplier, with the Faenza outfit having now closed its gearbox department.
"We don't want to use a different power unit to what Red Bull Racing is using because we want to continue with the synergy process," said the Austrian.
"I don't want that we at AlphaTauri start once more designing our own gearbox, the complete rear suspension, that kind of stuff. We have a very close cooperation with Red Bull Technology, and we want to continue with them, and definitely want to have the same engine."
Inderdaad, zou wel een erg domme zet zijn van de nieuwe eigenaar.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 15:56 schreef Starflyer het volgende:
Waarom zou je überhaupt van de Mercedes motoren af willen als team?
Zijn de beste motoren van het veld.
Hoever komt dat grind als vanaf Pouhon met 290 erin gaat? Denk over de 3e rij toeschouwers.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan verhalen rond dat Spa wel eens omgeven kan gaan worden door grind. Alle bochten van start tot Pouhon.
Dat zou een positieve ontwikkeling zijn. Nu worden fouten op Spa niet afgestraft omdat je simpelweg volgas over de uitloopstroken kunt rijden. Een klein kind had dit overigens van tevoren kunnen bedenken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Er gaan verhalen rond dat Spa wel eens omgeven kan gaan worden door grind. Alle bochten van start tot Pouhon.
Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zou een positieve ontwikkeling zijn. Nu worden fouten op Spa niet afgestraft omdat je simpelweg volgas over de uitloopstroken kunt rijden. Een klein kind had dit overigens van tevoren kunnen bedenken.
Op een circuit als Paul Ricard is het helemaal onmogelijk om te crashen. Ik heb nog nooit zoveel asfalt bij elkaar gezien. Wie bedenkt zoiets? "wEl NEtJes bINneN dE lIjNtjeS blIjVEn RiJDEn, h0Or"
Waarom wil je dat niet?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.
Dan loop je vast en is het over en uit.quote:
Ongelofelijk, hoe krijg je het je toetsenboord uit.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat zou een positieve ontwikkeling zijn. Nu worden fouten op Spa niet afgestraft omdat je simpelweg volgas over de uitloopstroken kunt rijden. Een klein kind had dit overigens van tevoren kunnen bedenken.
Op een circuit als Paul Ricard is het helemaal onmogelijk om te crashen. Ik heb nog nooit zoveel asfalt bij elkaar gezien. Wie bedenkt zoiets? "wEl NEtJes bINneN dE lIjNtjeS blIjVEn RiJDEn, h0Or"
Ongelofelijk zelfs, wow. Inderdaad een heel controversieel standpunt wat ik hier gedeponeerd heb. Hopelijk kom je nog in slaap vanavond.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Ongelofelijk, hoe krijg je het je toetsenboord uit.
Grosjean is het niet met je eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.
Het circuit zou juist weer in oude glorie hersteld worden mocht dit daadwerkelijk gebeuren. Jij vindt het positief dat fouten niet afgestraft worden?quote:
ja, maar op een veilige manier. een strookje gras naast de racelijn bij de meeste bochten. Eau Rouge Raidillon moet gewoon asfalt blijven. Coureurs moeten bij een uitstapje niet direct de baan weer op kunnen rijden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het circuit zou juist weer in oude glorie hersteld worden mocht dit daadwerkelijk gebeuren. Jij vindt het positief dat fouten niet afgestraft worden?
Dat was idd lachwekkend, maar geen maatstaf.quote:Ik kan me nog dat gevecht tussen Kimi en Lewis herinneren op Spa 2008. Dat was echt lachwekkend. Ze reden meer naast de baan dan erop. Waar zit je dan nog naar te kijken? Zo kan ik ook F1 rijden.
Dit is wel een hele onnozele opmerking. Het dodelijke ongeval van Hubert werd juist veroorzaakt doordat Correa vol over de geasfalteerde uitloopstrook reed. Als daar grind had gelegen had Hubert nu nog geleefd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:03 schreef opreis het volgende:
De baan waar de meest recente dode is gevallen wil je nog een tandje onveiliger hebben.
Nou liever zo vaak naast de baan en een gevecht dan treintje rijden kijken.quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het circuit zou juist weer in oude glorie hersteld worden mocht dit daadwerkelijk gebeuren. Jij vindt het positief dat fouten niet afgestraft worden?
Ik kan me nog dat gevecht tussen Kimi en Lewis herinneren op Spa 2008. Dat was echt lachwekkend. Ze reden meer naast de baan dan erop. Waar zit je dan nog naar te kijken? Zo kan ik ook F1 rijden.
Dus gravel is veiliger dan een effen ondergrond?quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 19:11 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dit is wel een hele onnozele opmerking. Het dodelijke ongeval van Hubert werd juist veroorzaakt doordat Correa vol over de geasfalteerde uitloopstrook reed. Als daar grind had gelegen had Hubert nu nog geleefd.
Goed idee. Dan vliegen ze letterlijk de baan af....quote:Op vrijdag 9 oktober 2020 18:15 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Paul Richard is een echte rotbaan. Niks wordt afgestraft. Maar Spa met grind omgeven, nee dat ook weer niet. Doe dan hogere kerbstones.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |