Kenedy vind ik geen mongool, maar hij was zeker niet de oppermongool van dat team. Deyverson doel je vast op?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 13:52 schreef de_boswachter het volgende:
Kenedy speelt bij Granada zie ik. Is dat niet die mongool van Getafe - Ajax ?
Villarreal ook. Niet gezond.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:16 schreef tompsv18 het volgende:
Arsenal heeft wel een eenvoudige poule, zeg.
Nicequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:24 schreef El-Stinho het volgende:
Tegen de tijd dat de schema's uit zijn, open ik wel een apart topic voor de Nederlandse teams.
lolquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die krijgen geen apart topic.
Young Boys is nog een degelijke ploeg. Die nomineer ik niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat die van Roma makkelijker is eerlijk gezegd
Roflquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse wel? @yatsquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar het B-team van Spurs had het best lastig met Shkendija.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:12 schreef Bolasie het volgende:
Spurs, Leicester en Arsenal kunnen zelfs met het G-team door.
Ik heb het deels gezien, maar van wat ik heb gezien/gelezen op de socials hadden ze dat allang al moeten afmaken (afgelopen weekend v NUFC trouwens hetzelfde verhaal) en hebben ze het zich zelf onnodig moeilijk gemaakt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 15:21 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar het B-team van Spurs had het best lastig met Shkendija.
Toch hebben behoorlijk wat Belgische en Portugese teams regelmatig resultaten behaald tegen clubs van het niveau Real Sociedad of zelfs beter. Dat zouden Nederlandse teams ook moeten kunnen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:50 schreef TLC het volgende:
AZ is kansloos, bij Feyenoord acht ik CSKA Moskou en Dinamo Zagreb hoger in, en bij PSV zou het moeten kunnen lukken.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:22 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / [Europa League Live] AZ, Feyenoord en PSV #1: In coronatijden just4you
Abonneer je nu het kan
Heb gekeken. Kubo, Foyth, Alcacer allemaal prima.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker potje zeg van Villarreal
Heb je nou niet gekeken?
Lekker hoor. Jaloers na 90 minuten oogaids in Zagrebquote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb gekeken. Kubo, Foyth, Alcacer allemaal prima.
Villarreal zit in een makkelijke poule met hun kwaliteiten natuurlijk, ook voor B/C-teams prima. Dus dan extra interessant wat een Kubo bijvoorbeeld doet. Diens 2e geel van tegen Valencia is overigens ingetrokken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 23:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker hoor. Jaloers na 90 minuten oogaids in Zagreb
Vinicius?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 18:02 schreef Bolasie het volgende:
Antwerp XI: Butez, De Laet, Gelin, Seck, Miyoshi, Hongla, Haroun, Jukleroed, Gerkens, Refaelov, Mbokani
Tottenham XI: Lloris, Aurier, Sanchez, Davies, Reguilon, Lo Celso, Winks, Bergwijn, Alli, Bale, Vinicius
18:55 Canvas.
Backup spits van Kane, de nieuwe Llorente, Janssen, Soldado enzovoorts. Komt van Benfica.quote:
Beetje 50-50. Maar de wissels zijn niet veel minder. Alleen middenveld wat minder.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:01 schreef El-Stinho het volgende:
Ospina, Hysaj, Maksimovic, Koulibaly, Mario Rui, Demme, Bakayoko, Politano, Lobotka, Insigne, Petagna.
@:slobeend @:lorvoldermort a-team of b-team
quote:Bij het door corona geplaagde Club Brugge heeft ook sterspeler Noa Lang een positieve coronatest afgelegd. De aanvaller die door de Belgische koploper bij Ajax werd weggeplukt reist niet mee naar Kiev waar donderdag de wedstrijd in de Europa League tegen Dinamo Kiev op het menu staat.
Mikos Gouka 17-02-21, 08:12 Laatste update: 08:53
Brugge mist de technische staf en veel spelers in Oekraïne, allen getroffen door het virus. Onder andere verdediger Stefano Denswil en middenvelder Hans Vanaken, Matej Mitrovic en trainer Philippe Clement testten eerder al positief.
Club Brugge kreeg bij het eerste Europese duel van het seizoen, de openingswedstrijd in de groepsfase van de Champions League eind oktober bij Zenit (1-2), ook al te maken met enkele coronagevallen. Bij de club spelen vijf Nederlanders. Naast Denswil en Lang zijn dat Bas Dost, Ruud Vormer en Tahith Chong.
Lang was in de competitie al elfmaal trefzeker en bereidde acht goals voor. Mede dankzij zijn goede spel heeft Club al een voorsprong van dertien punten op Antwerp.
Jammer van Dan James dat die weer mag opdraven. Verder toch wel een vrij serieuze opstelling van United, ben benieuwd hoe het ze afgaat zonder Cavani in de spits.quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:59 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Hier dus, @:Bolasie
Laatste tijd heeft La Real wel gekwakkeld, mede door de blessures van Oyarzabal en Silva, maar het spel en zeker defensief zit in de lift. Oyarzabal, Isak zijn in vorm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het Spaanse voetbal achterhaald?quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:43 schreef El-Stinho het volgende:
Vind Sevilla v Haaland een bijzonder geval, maar de Spaanse ploegen worden toch allemaal overrompeld op fysiek/omschakeling in deze Europese week.
Terwijl la Real in de Liga niet extreem veel 'goede' kansen weggeeft. Zo'n omschakelingsstorm van United en de manier waarop de hele laatste linie van la Real aan het rennen wordt weggezet, gebeurt in ieder geval vrij weinig.
Achterhaald is een verkeerd woord, maar als je twee uithangborden (Barça, Real Madrid) al een paar jaar willen teren op het verleden, wanbeleid voeren en dat zelf niet inzien wordt het lastig. Door de ongelijke TV-geldenverdeling hebben de grote twee sowieso een groot voordeel, maar door Corona wordt hun rotzooi net iets sneller duidelijk. Barça heeft geen cent te makken; Real Madrid heeft het ook verdacht lastig.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is het Spaanse voetbal achterhaald?
Atlético moet het dan maar doen.quote:
Chelsea wacht dit weekend voor United, dus dat zal ook wel een B-elftalletje geworden zeker gezien het resultaat.quote:Op woensdag 24 februari 2021 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
Tweede duel had al geen zin en La Real laat Illaramendi en El Mago nu ook thuis. Maandag immers Real Madrid v Real Sociedad.
@:Bolasie
VBL / [Europa League Live] Ajax & PSV #34 Poepeleplop 2quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:42 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Fonte niet fit lijkt mij wel gunstig, als ik Pietertje zijn verhaaltje voor dit tweeluik mag geloven zet die alles neer.
Goenavond.quote:Op donderdag 25 februari 2021 17:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
VBL / [Europa League Live] Ajax & PSV #34 Poepeleplop 2
Hierheen Sjef.
Alleen Iborra is niet fit, maar die ligt er al sinds Betis-uit rond nov/dec uit.quote:
Pépé begint in de spits; dus dit klopt inderdaad niet.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij faalt Livescore.com hier gruwelijk trouwens.
Zeg het maar, @:Bolasie .
Ik ben toch benieuwd naar de in het stof bijtende blunderrubriek Geronimo Rulli.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:47 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Pépé begint in de spits; dus dit klopt inderdaad niet.
Maar als Donny verliest wint Rick, dus WIJ winnen altijd.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
Koeman en Frenkie verloren, hopelijk wint Donny wel
Ajax > Feyenoordquote:Op donderdag 29 april 2021 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar als Donny verliest wint Rick, dus WIJ winnen altijd.
Drinker.quote:
Ajax heeft nog wel eens moeite met kansen afmaken. Antony had deze namelijk het stadion uitgeschoten.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lachwekkend dat Ajax niet heeft kunnen winnen van AS Roma
Als Fernandes bij Ajax mee had gedaan hij er wel tien gemaakt tegen Roma.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax had hier zo'n moeite mee allen.
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat alle users die eerst zeiden hoe Ajax hier in godsnaam heeft verloren nu totaal anders piepen na de gelijkmaker van Roma
Ik was eerder vandaag thuis mijn paraplu vergeten.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
KingRoland oogt wat gefrustreerd.
Het blijft een grof schandaalquote:Op donderdag 29 april 2021 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat alle users die eerst zeiden hoe Ajax hier in godsnaam heeft verloren nu totaal anders piepen na de gelijkmaker van Roma
Die heb je binnen doorgaans ook niet nodig.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was eerder vandaag thuis mijn paraplu vergeten.
Good ebening Rikkert.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax had hier zo'n moeite mee allen.
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lachwekkend dat Ajax niet heeft kunnen winnen van AS Roma
2e helft heb je weer 3 wisselmogelijkhedenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Roma nu muv de rust alle wisselmogelijkeden gebruikt?
Is dit zo ja? (al heb je er natuurlijk maar 2)quote:Op donderdag 29 april 2021 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2e helft heb je weer 3 wisselmogelijkheden
Maar je mag maar drie keer wisselen.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2e helft heb je weer 3 wisselmogelijkheden
Meen ik althans
Ja ik zit nu even te zoeken hoorquote:Op donderdag 29 april 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit zo ja? (al heb je er natuurlijk maar 2)
Je hebt vijf wissels maar hebt slechts 3 momenten om te gebruiken.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit zo ja? (al heb je er natuurlijk maar 2)
#SuperLeaguedquote:Op donderdag 29 april 2021 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roma - Villarreal lijkt me wel een leuke vinale.
Mij ook, Premier League clubs die klop krijgen is sowieso altijd leukquote:Op donderdag 29 april 2021 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roma - Villarreal lijkt me wel een leuke vinale.
Dan moet jij het eerst krijgen, dat is ook niet handig.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:13 schreef KingRoland het volgende:
iedereen die zegt 'hier kon ajax niet van winnen' mag vanaf nu van mij covid krijgen
Triest inderdaad. Niveautje eredivisie.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier kon Ajax dus niet van winnen
Boeiend. Roma heeft zijn belangrijkste taak gedaan, wat ze nu nog doen is niet interessant.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Lekker voor Roma JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gerechtigheid
Lijkt Obama welquote:
dan doe jij niet aan betjesquote:Op donderdag 29 april 2021 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Boeiend. Roma heeft zijn belangrijkste taak gedaan, wat ze nu nog doen is niet interessant.
Kloptquote:
Dan verdien je het ook gewoon niet.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax kon hier maar niet tegen scoren allen.
Villareal ookquote:
Nee hoor, die spelen tegen 11. Of nog meer, als je de assistenten en VAR ook meerekent.quote:
Maar we misten Haller, Onana en Blindquote:Op donderdag 29 april 2021 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat Ajax hier niet van wist te winnen?
Hmm, goed punt.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee hoor, die spelen tegen 11. Of nog meer, als je de assistenten en VAR ook meerekent.
Waarom deed Blind niet mee? Oogblessure?quote:Op donderdag 29 april 2021 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar we misten Haller, Onana en Blind
Je mag vragen waarom eerste twee niet meededen
En de eerste wedstrijd Stekelenburg, maar zijn vervanger deed het erg goed.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 april 2021 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie al dat Ajax hier niet van wist te winnen?
Voor Appie.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:53 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Donny kan weer lekker in het tweede gaan spelen.
Ajax mistte wel meer spelers tegen Roma maar nog stelde Roma nauwelijks wat voor en had je er vier moeten maken thuis. Gewoon een verschil in kwaliteit. United geeft aan een speler meer uit dan Ajax aan een half elftal.quote:Op donderdag 29 april 2021 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gezien de geruchten dat hij wil vertrekken naar Spanje zou het mij niets verbazen als hij klaar is met Arsenal.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
De dubbele wissel van Arteta in de 95e minuut en het niet-wisselen van een naar wild schoppende Ceballos is wel peak-deze avond @:bolasie
Die jongen moet lekker naar Betis teruggaan denk ik. Plezier terugwinnen, vond het al zonde dat hij zolang bleef aanklooien bij Real Madrid toen het duidelijk was dat het niets meer werd.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gezien de geruchten dat hij wil vertrekken naar Spanje zou het mij niets verbazen als hij klaar is met Arsenal.
Volgende week Aubameyang er vanaf het begin bij, voor hem het moment om weer eens wat te laten zien. Bakt er weinig van en ook nog dat malaria-gedoe.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die jongen moet lekker naar Betis teruggaan denk ik. Plezier terugwinnen, vond het al zonde dat hij zolang bleef aanklooien bij Real Madrid toen het duidelijk was dat het niets meer werd.
Denk dat Coq Capoue vervangt. Foyth zou nog wel eens als 6 hebben kunnen gespeeld als hij zijn hamstring niet deed klappen.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgende week Aubameyang er vanaf het begin bij, voor hem het moment om weer eens wat te laten zien. Bakt er weinig van en ook nog dat malaria-gedoe.
Ze kregen daarna nog vier tegengoals denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:55 schreef TjjWester het volgende:
Wtf is er bij as roma gebeurt?? Laatste keer dat ik keek was het 2-2.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 08:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kregen daarna nog vier tegengoals denk ik.
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die jongen moet lekker naar Betis teruggaan denk ik. Plezier terugwinnen, vond het al zonde dat hij zolang bleef aanklooien bij Real Madrid toen het duidelijk was dat het niets meer werd.
Roma, Thursday 6th May, 8pm.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
United heeft ook een aardig druk schema toch?
Koekoek. De heren zullen weer lekker uitgerust aan het EK beginnen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Roma, Thursday 6th May, 8pm.
Aston Villa, Sunday 9th May, 2.05pm
Leicester, Tuesday 11th May, 6pm
Liverpool, Thursday, 13th May, 8.15pm.
Lekker man.
Tering, dat is pas echt druk.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker man.
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker man.
Dan had ik toch ingezet op doorgaan van de wedstrijd afgelopen weekendquote:Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker man.
Robertquote:
En net nu had ik besloten de wielerpooltjes in te vullen.quote:
Ik moet nog drie namen voor zaterdagquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En net nu had ik besloten de wielerpooltjes in te vullen.
Dat betekent vooral dat Ajax nog matiger isquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef TLC het volgende:
Toch jammer hoor voor Ajax als je ziet dat zo'n middelmatige ploeg als ManU totaal geen moeite heeft what so ever met AS Roma.
Maarja.
Ganna, Campenaerts en Van Emdenquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet nog drie namen voor zaterdag
uhmquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betekent vooral dat Ajax nog matiger is
Gelukkig maar dat Ajax respect heeft in Europa als we Haggie moeten gelovenquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef TLC het volgende:
Toch jammer hoor voor Ajax als je ziet dat zo'n middelmatige ploeg als ManU totaal geen moeite heeft what so ever met AS Roma.
Maarja.
Ik heb morgen lekker vrij dus alle tijd.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En net nu had ik besloten de wielerpooltjes in te vullen.
Ja ja en twijfelquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ganna, Campenaerts en Van Emden
Geen dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |