Ajax heeft nog wel eens moeite met kansen afmaken. Antony had deze namelijk het stadion uitgeschoten.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lachwekkend dat Ajax niet heeft kunnen winnen van AS Roma
Als Fernandes bij Ajax mee had gedaan hij er wel tien gemaakt tegen Roma.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax had hier zo'n moeite mee allen.
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat alle users die eerst zeiden hoe Ajax hier in godsnaam heeft verloren nu totaal anders piepen na de gelijkmaker van Roma
Ik was eerder vandaag thuis mijn paraplu vergeten.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
KingRoland oogt wat gefrustreerd.
Het blijft een grof schandaalquote:Op donderdag 29 april 2021 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Mooi dat alle users die eerst zeiden hoe Ajax hier in godsnaam heeft verloren nu totaal anders piepen na de gelijkmaker van Roma
Die heb je binnen doorgaans ook niet nodig.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik was eerder vandaag thuis mijn paraplu vergeten.
Good ebening Rikkert.quote:
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax had hier zo'n moeite mee allen.
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lachwekkend dat Ajax niet heeft kunnen winnen van AS Roma
2e helft heb je weer 3 wisselmogelijkhedenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Roma nu muv de rust alle wisselmogelijkeden gebruikt?
Is dit zo ja? (al heb je er natuurlijk maar 2)quote:Op donderdag 29 april 2021 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2e helft heb je weer 3 wisselmogelijkheden
Maar je mag maar drie keer wisselen.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2e helft heb je weer 3 wisselmogelijkheden
Meen ik althans
Ja ik zit nu even te zoeken hoorquote:Op donderdag 29 april 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit zo ja? (al heb je er natuurlijk maar 2)
Je hebt vijf wissels maar hebt slechts 3 momenten om te gebruiken.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit zo ja? (al heb je er natuurlijk maar 2)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |