Die jongen moet lekker naar Betis teruggaan denk ik. Plezier terugwinnen, vond het al zonde dat hij zolang bleef aanklooien bij Real Madrid toen het duidelijk was dat het niets meer werd.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gezien de geruchten dat hij wil vertrekken naar Spanje zou het mij niets verbazen als hij klaar is met Arsenal.
Volgende week Aubameyang er vanaf het begin bij, voor hem het moment om weer eens wat te laten zien. Bakt er weinig van en ook nog dat malaria-gedoe.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die jongen moet lekker naar Betis teruggaan denk ik. Plezier terugwinnen, vond het al zonde dat hij zolang bleef aanklooien bij Real Madrid toen het duidelijk was dat het niets meer werd.
Denk dat Coq Capoue vervangt. Foyth zou nog wel eens als 6 hebben kunnen gespeeld als hij zijn hamstring niet deed klappen.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:11 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgende week Aubameyang er vanaf het begin bij, voor hem het moment om weer eens wat te laten zien. Bakt er weinig van en ook nog dat malaria-gedoe.
Ze kregen daarna nog vier tegengoals denk ik.quote:Op donderdag 29 april 2021 23:55 schreef TjjWester het volgende:
Wtf is er bij as roma gebeurt?? Laatste keer dat ik keek was het 2-2.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 08:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kregen daarna nog vier tegengoals denk ik.
quote:Op donderdag 29 april 2021 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die jongen moet lekker naar Betis teruggaan denk ik. Plezier terugwinnen, vond het al zonde dat hij zolang bleef aanklooien bij Real Madrid toen het duidelijk was dat het niets meer werd.
Roma, Thursday 6th May, 8pm.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
United heeft ook een aardig druk schema toch?
Koekoek. De heren zullen weer lekker uitgerust aan het EK beginnen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Roma, Thursday 6th May, 8pm.
Aston Villa, Sunday 9th May, 2.05pm
Leicester, Tuesday 11th May, 6pm
Liverpool, Thursday, 13th May, 8.15pm.
Lekker man.
Tering, dat is pas echt druk.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker man.
Nee, dit kan niet.quote:Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker man.
Dan had ik toch ingezet op doorgaan van de wedstrijd afgelopen weekendquote:Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Lekker man.
Robertquote:
En net nu had ik besloten de wielerpooltjes in te vullen.quote:
Ik moet nog drie namen voor zaterdagquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En net nu had ik besloten de wielerpooltjes in te vullen.
Dat betekent vooral dat Ajax nog matiger isquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef TLC het volgende:
Toch jammer hoor voor Ajax als je ziet dat zo'n middelmatige ploeg als ManU totaal geen moeite heeft what so ever met AS Roma.
Maarja.
Ganna, Campenaerts en Van Emdenquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik moet nog drie namen voor zaterdag
uhmquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat betekent vooral dat Ajax nog matiger is
Gelukkig maar dat Ajax respect heeft in Europa als we Haggie moeten gelovenquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:05 schreef TLC het volgende:
Toch jammer hoor voor Ajax als je ziet dat zo'n middelmatige ploeg als ManU totaal geen moeite heeft what so ever met AS Roma.
Maarja.
Ik heb morgen lekker vrij dus alle tijd.quote:Op donderdag 6 mei 2021 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En net nu had ik besloten de wielerpooltjes in te vullen.
Ja ja en twijfelquote:Op donderdag 6 mei 2021 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ganna, Campenaerts en Van Emden
Geen dank!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |