abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:19:19 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_195383973

Wat is Radio 49?

Sinds 01-06-2011... 24 uur per dag webradio voor FOK!kers, door FOK!kers op FOK! en sinds 25-03-2015 thuis in MUZ. We draaien zowel Marilyn Monroe als Marilyn Manson, van 2 Unlimited tot 2Pac, van Gothic tot Goa, van 78 toeren tot Top 40 en alles daartussen in. Of in het geval van DJ Vout: alles daarbuiten. Wij zijn echter geen radio van FOK!

Klik hier om naar de website van Radio 49 te gaan (of klik daarvoor op de zwarte navigatieblokken hierboven), waar je een keuze kunt maken uit een ruim aanbod van songs en jouw favoriete songs kunt aanvragen. Als er tenminste geen DJ live draait, want die gaan altijd voor.
Meer informatie vind je onder de hierna volgende 'Frequently Asked Questions'.

SPOILER: Frequently Asked Questions
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak. :)

Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?

Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/

Klik hier voor onze Facebookpagina

Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.

DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_195383998
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:17 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik vind de willekeur en gebrek aan samenhang op dit moment echt heel zwaar. Waarom Ziggo dome niet en concertgebouw wel. Klinkt als persoonlijke voorkeur van de beslissers.
Dat is het ook. Het gaat nergens over. Maar dat vind ik met alle corona maatregelen
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:25:17 #3
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:34:50 #4
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195384286
Zo tegenstrijdig zijn de coronamaatregelen: een dag uit het leven van Jan en Marieke

De aangescherpte coronamaatregelen en afwijkende regels per veiligheidsregio zorgen voor verwarring. Want wat mag nou wel, en wat niet? We schetsen een dag in het leven van de fictieve Jan en Marieke, die zich een woensdag lang zo goed mogelijk aan alle maatregelen proberen te houden.

7.05 - Opstaan
Het maakt uit welke hobby je hebt, zo blijkt als Jan en Marieke tijdens het ontbijt de dinsdagavond bespreken. Mariekes schilderlessen werden namelijk afgelast: er mogen nog maar dertig mensen in het lokaal zijn. Maar terwijl haar kwasten nutteloos in de la moesten blijven, ging Jan vrolijk naar de sportschool en dat was geen probleem. Want sporten is een van de uitzonderingen waarvoor de dertig personen-regel niet geldt.

8.30 - Aan het werk
Marieke heeft sinds de laatste persconferentie van Rutte haar thuiskantoortje weer ingericht. Voor Jan zit dat er niet in: hij werkt op een middelbare school en staat de hele dag tussen dertig leerlingen. Zonder mondkapje, want hij werkt niet in Breda.

12.15 - Even boodschappen doen
Met de bus naar de stad om wat te winkelen dan maar: een mondkapje is verplicht. Als Marieke uitstapt, mag het weer af. Zodra ze de supermarkt inloopt, twijfelt ze, maar een mondkapje hoeft hier niet per se. Als ze vervolgens nog even de Bijenkorf inloopt, moet het mondkapje wél weer op. Maar als ze in die winkel niet vindt wat ze zoekt, en nog even de C&A inloopt, gaat het mondkapje weer af. Tot in de bus naar huis: daar moet het weer op.

13.45 - Telefoontje: bruiloft verzet
Een telefoontje van een vriendin van Marieke: ze hebben besloten hun bruiloft te verzetten. Bij de ceremonie mogen nu maar dertig mensen zijn. Het feestje na afloop zou helemaal karig worden: dan mogen er naast het bruidspaar nog maar twee anderen komen.

Trouwden ze nu maar voor de kerk: dan hadden er veel meer mensen kunnen komen. Of ze hadden het feestje in Zeeland moeten vieren: daar wordt voor bruiloften wél een uitzondering gemaakt en mogen de dertig man van de ceremonie wel allemaal blijven voor het feestje.

14.00 - Voetbal van de kinderen
Woensdagmiddag betekent voetballen voor de twee kinderen van Jan en Marieke, ze hebben een wedstrijd. Marieke brengt zoon Daan, die speelt thuis. Jammer voor Marieke, want ze mag niet blijven om hem aan te moedigen. Daarom zet ze hem bij de poort af. Ze moet zelf buiten wachten. Publiek is niet meer welkom.

Jan heeft meer geluk: hij brengt zoon Jesse naar een uitwedstrijd. Hij mag wél blijven kijken. Omdat hij zijn zoon heeft gebracht is hij er nu namelijk niet als publiek maar als chauffeur. En daarmee valt hij onder ‘teambegeleiding’. En teambegeleiders zijn wel welkom.

17.00 - Hockey
Aan het eind van de middag gaat Marieke zelf sporten, ze zit in een hockeyteam. Dat wordt even opletten. In de auto op de heenweg zit Marieke gewoon naast haar teamgenootje. Dat mag gewoon. Maar als ze uitstappen geldt de anderhalve meter weer: dus op afstand van elkaar lopen ze het terrein op. Tijdens de wedstrijd hoeven Marieke en haar teamgenoten weer geen afstand te houden van elkaar. Maar in de ‘derde helft’ weer wel: het biertje na afloop moet op anderhalve meter.

Maar dat biertje kan niet in de kantine van de club: die is gesloten. Het kan wél in een café net buiten de poort. Maar dan weer niet met z’n allen, want je mag nog maar met z’n vieren komen. Keurig op afstand van elkaar natuurlijk. Totdat ze weer naar huis gaan. Dan kruipen ze lekker met z'n allen in de auto.

21.00 - Avondje uit
De laatste activiteit van de dag: Jan en Marieke zouden allebei een avondje naar het theater gaan, coronaproof uiteraard. De oppas was al geregeld. Maar het is niet voor allebei feest: Marieke had haar voorstelling in Den Bosch, die is afgelast. In de regio Brabant-Noord is er namelijk geen ontheffing verleend aan de theaters en er mogen niet meer dan dertig mensen binnen zijn.

Het avondje uit van Jan gaat wel door: hij heeft gereserveerd in Tilburg en daar mogen wel meer mensen naar binnen.

Mazzel voor Jan, pech voor Marieke. Ze kon de oppas weer afbellen.

https://www.omroepbrabant(...)n-van-jan-en-marieke

[ Bericht 1% gewijzigd door Melting op 02-10-2020 12:45:22 ]
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:39:39 #5
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_195384366
Tja het is allemaal lastig, maar nog altijd beter dan dat alles nergens meer mag.
Denk toch niet dat iedereen dat wil.
pi_195384381
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:34 schreef Melting het volgende:
Zo tegenstrijdig zijn de coronamaatregelen: een dag uit het leven van Jan en Marieke

De aangescherpte coronamaatregelen en afwijkende regels per veiligheidsregio zorgen voor verwarring. Want wat mag nou wel, en wat niet? We schetsen een dag in het leven van de fictieve Jan en Marieke, die zich een woensdag lang zo goed mogelijk aan alle maatregelen proberen te houden.

7.05 - Opstaan
Het maakt uit welke hobby je hebt, zo blijkt als Jan en Marieke tijdens het ontbijt de dinsdagavond bespreken. Mariekes schilderlessen werden namelijk afgelast: er mogen nog maar dertig mensen in het lokaal zijn. Maar terwijl haar kwasten nutteloos in de la moesten blijven, ging Jan vrolijk naar de sportschool en dat was geen probleem. Want sporten is een van de uitzonderingen waarvoor de dertig personen-regel niet geldt.

8.30 - Aan het werk
Marieke heeft sinds de laatste persconferentie van Rutte haar thuiskantoortje weer ingericht. Voor Jan zit dat er niet in: hij werkt op een middelbare school en staat de hele dag tussen dertig leerlingen. Zonder mondkapje, want hij werkt niet in Breda.

12.15 - Even boodschappen doen
Met de bus naar de stad om wat te winkelen dan maar: een mondkapje is verplicht. Als Marieke uitstapt, mag het weer af. Zodra ze de supermarkt inloopt, twijfelt ze, maar een mondkapje hoeft hier niet per se. Als ze vervolgens nog even de Bijenkorf inloopt, moet het mondkapje wél weer op. Maar als ze in die winkel niet vindt wat ze zoekt, en nog even de C&A inloopt, gaat het mondkapje weer af. Tot in de bus naar huis: daar moet het weer op.

13.45 - Telefoontje: bruiloft verzet
Een telefoontje van een vriendin van Marieke: ze hebben besloten hun bruiloft te verzetten. Bij de ceremonie mogen nu maar dertig mensen zijn. Het feestje na afloop zou helemaal karig worden: dan mogen er naast het bruidspaar nog maar twee anderen komen.

Trouwden ze nu maar voor de kerk: dan hadden er veel meer mensen kunnen komen. Of ze hadden het feestje in Zeeland moeten vieren: daar wordt voor bruiloften wél een uitzondering gemaakt en mogen de dertig man van de ceremonie wel allemaal blijven voor het feestje.

14.00 - Voetbal van de kinderen
Woensdagmiddag betekent voetballen voor de twee kinderen van Jan en Marieke, ze hebben een wedstrijd. Marieke brengt zoon Daan, die speelt thuis. Jammer voor Marieke, want ze mag niet blijven om hem aan te moedigen. Daarom zet ze hem bij de poort af. Ze moet zelf buiten wachten. Publiek is niet meer welkom.

Jan heeft meer geluk: hij brengt zoon Jesse naar een uitwedstrijd. Hij mag wél blijven kijken. Omdat hij zijn zoon heeft gebracht is hij er nu namelijk niet als publiek maar als chauffeur. En daarmee valt hij onder ‘teambegeleiding’. En teambegeleiders zijn wel welkom.

17.00 - Hockey
Aan het eind van de middag gaat Marieke zelf sporten, ze zit in een hockeyteam. Dat wordt even opletten. In de auto op de heenweg zit Marieke gewoon naast haar teamgenootje. Dat mag gewoon. Maar als ze uitstappen geldt de anderhalve meter weer: dus op afstand van elkaar lopen ze het terrein op. Tijdens de wedstrijd hoeven Marieke en haar teamgenoten weer geen afstand te houden van elkaar. Maar in de ‘derde helft’ weer wel: het biertje na afloop moet op anderhalve meter.

Maar dat biertje kan niet in de kantine van de club: die is gesloten. Het kan wél in een café net buiten de poort. Maar dan weer niet met z’n allen, want je mag nog maar met z’n vieren komen. Keurig op afstand van elkaar natuurlijk. Totdat ze weer naar huis gaan. Dan kruipen ze lekker met z'n allen in de auto.

21.00 - Avondje uit
De laatste activiteit van de dag: Jan en Marieke zouden allebei een avondje naar het theater gaan, coronaproof uiteraard. De oppas was al geregeld. Maar het is niet voor allebei feest: Marieke had haar voorstelling in Den Bosch, die is afgelast. In de regio Brabant-Noord is er namelijk geen ontheffing verleend aan de theaters en er mogen niet meer dan dertig mensen binnen zijn.

Het avondje uit van Jan gaat wel door: hij heeft gereserveerd in Tilburg en daar mogen wel meer mensen naar binnen.

Mazzel voor Jan, pech voor Marieke. Ze kon de oppas weer afbellen.
_O_ En zo krom is die hele teringbende
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:51:18 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195384588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:40 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

_O_ En zo krom is die hele teringbende
Het is verwarrend allemaal dus gewoon je gezonde verstand gebruiken!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_195384601
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:39 schreef peaceman het volgende:
Tja het is allemaal lastig, maar nog altijd beter dan dat alles nergens meer mag.
Amen
pi_195384663
quote:
88s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:51 schreef just me het volgende:

[..]

Of de overheid houdt eens op met hun domme beleid en verschaft gewoon landelijke duidelijkheid.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:59:18 #10
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_195384758
quote:
88s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:51 schreef just me het volgende:

[..]

Mee eens, maar er zijn nu eenmaal mensen die liever klagen over het beleid ipv zelf na te denken.
En die vooral ook niet beseffen dat een algehele lockdown vele malen erger is dan wat verwarring.
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:02:49 #11
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195384835
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:59 schreef peaceman het volgende:

[..]

Mee eens, maar er zijn nu eenmaal mensen die liever klagen over het beleid ipv zelf na te denken.
En die vooral ook niet beseffen dat een algehele lockdown vele malen erger is dan wat verwarring.
Daar ben ik het ook mee eens!

Het is gewoon even niet anders en ik doe ook mijn mondkapje op als ik naar de buurtsuper ga, niet omdat het moet maar omdat het vriendelijk wordt gevraagd :)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:03:10 #12
37150 livelink
pi_195384843
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:39 schreef peaceman het volgende:
Ik denk dat dat onafwendbaar wordt. En dan vind ik deze 3 weken van verwarring nodeloos tijd verspillen. Kijk, ik zit nu thuis en blijf ook voorlopig thuis, want in de bussen was het onaangenaam vol. Maar die bussen zijn nog steeds overvol, want de rest van de passagiers waren vnl. scholieren en studenten, die nog steeds met de bus naar school, MBO en Universiteit gaan. Een collega van me woont bij de bushalte en mailde me dat de mensen nog steeds tegen elkaar aan stonden. Ik zie niet in hoe deze maatregelen gaan werken eigenlijk.
pi_195384860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:59 schreef peaceman het volgende:

[..]

Het is prima mogelijk om bepaalde zaken te definiëren ipv dit laten aanmodderen. Dat kan prima zonder lockdown.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:05:18 #14
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195384887
Ik heb de hik, moet ik nu ook in quarantaine?
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_195384894
We kunnen wat betreft het nieuwe huis best veel online doen, maar een keuken uitzoeken doe ik toch echt gewoon liever in het echt, maar het is maar de vraag of dat wel mogelijk is.
Gelukkig hebben we het behang al binnen...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:06:52 #16
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_195384915
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:03 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik denk dat dat onafwendbaar wordt. En dan vind ik deze 3 weken van verwarring nodeloos tijd verspillen. Kijk, ik zit nu thuis en blijf ook voorlopig thuis, want in de bussen was het onaangenaam vol. Maar die bussen zijn nog steeds overvol, want de rest van de passagiers waren vnl. scholieren en studenten, die nog steeds met de bus naar school, MBO en Universiteit gaan. Een collega van me woont bij de bushalte en mailde me dat de mensen nog steeds tegen elkaar aan stonden. Ik zie niet in hoe deze maatregelen gaan werken eigenlijk.
Als het zover komt, is het de schuld van mensen zelf. Zo moeilijk kan het niet zijn om wat afstand te houden bij de bushalte.
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:09:10 #17
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195384974
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
We kunnen wat betreft het nieuwe huis best veel online doen, maar een keuken uitzoeken doe ik toch echt gewoon liever in het echt, maar het is maar de vraag of dat wel mogelijk is.
Jep een keuken zou ik ook in het echt willen uitzoeken. Als je een winkel op het oog hebt gewoon bellen wat de mogelijkheden zijn :Y

*O* voorpret *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:09:35 #18
37150 livelink
pi_195384983
Mijn zoon is thuis, want klasgenoot positief getest. Van de school van mijn dochter krijg ik net een mailtje dat er inmiddels 5 positief geteste leerlingen zijn. Mijn man werkt in een revalidatiecentrum en daar is een patient positief getest en personeel in quarantaine gegaan. Ik denk dat we het tij alleen kunnen keren met een nieuwe lockdown. Ik wil het niet, maar ik zie het anders niet gebeuren.

Kijk, de andere optie is om het te laten gebeuren. Daar is misschien ook nog best wel iets voor te zeggen, maar er moet wel echt een keuze gemaakt worden wat mij betreft.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:10:08 #19
37150 livelink
pi_195384994
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Als het zover komt, is het de schuld van mensen zelf. Zo moeilijk kan het niet zijn om wat afstand te houden bij de bushalte.
Het gaat niet om de bushalte, het gaat om in de bus.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:10:11 #20
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_195384998
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat kan toch wel met een mondkapje op eventueel?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:11:31 #21
37150 livelink
pi_195385027
De laatste keren dat ik met het ov nog naar mijn werk ben gegaan stond ik in de bus met mijn mondkapje op op nog geen 30 cm. afstand van ongeveer 4 andere passagiers. En die situatie is dus niet veranderd nu.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:12:07 #22
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_195385042
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:10 schreef livelink het volgende:

[..]

Het gaat niet om de bushalte, het gaat om in de bus.
In de bus zo vol is wel slecht idd. Vervoerder niet meer bussen beschikbaar ofzo? Juist die zouden daar toch ook hun verantwoordelijkheid in moeten nemen, als ze dat kunnen natuurlijk.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:14:34 #23
37150 livelink
pi_195385093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

In de bus zo vol is wel slecht idd. Vervoerder niet meer bussen beschikbaar ofzo? Juist die zouden daar toch ook hun verantwoordelijkheid in moeten nemen, als ze dat kunnen natuurlijk.
De bus gaat al om de 8 minuten. Maar alle leerlingen moeten gewoon naar Utrecht voor hun opleiding. Een echte maatregel zou zijn om de aanvangstijden van de lessen aan te passen en te spreiden. Maar ja, dat wordt niet eens ergens gesuggereerd. Al die scholen beginnen gewoon om 08.30/09.00
pi_195385094
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:10 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat kan toch wel met een mondkapje op eventueel?
Bij ikea kan er alleen een afspraak in Amersfoort plaatsvinden, Haarlem, Amsterdam en Utrecht hebben dit jaar geen mogelijkheid
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:15:54 #25
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195385129
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Bij ikea kan er alleen een afspraak in Amersfoort plaatsvinden, Haarlem, Amsterdam en Utrecht hebben dit jaar geen mogelijkheid
Heb je al een keuken op het oog en wat zou de levertijd zijn ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:15:59 #26
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195385134
UWV / WMO loket gaat ook allemaal telefonisch, snap het deels wel, maar genoeg ofheidsgebouwen die leeg staan om dat soort gesprekken echt met goede afstand te doen. Ook bij de GGZ en soortgelijke instanties alleen maar bellen. dat werkt niet. POH voor jaarlijkse diabetescontrole mag ik wel langskomen, maar zij mag dan niet even de griepprik geven. Daar moet ik 1 week eerder voor naar een andere locatie.
Logica? geen idee, ze kunnen mijns inziens best een dosis daar bewaren. En ik mag dus voor diabetes onderzoek naar binnen, maar prikkie dat 5 seconden duurt mag er niet bij.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:16:08 #27
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_195385138
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Jeetje zo vol :o
pi_195385161
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:16 schreef peaceman het volgende:

[..]

Jeetje zo vol :o
Nou, ik denk dat ze het in die vestigingen grotendeels hebben afgeschaft en over zijn gegaan op online afspraken
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:17:11 #29
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_195385164
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef livelink het volgende:

[..]

De bus gaat al om de 8 minuten. Maar alle leerlingen moeten gewoon naar Utrecht voor hun opleiding. Een echte maatregel zou zijn om de aanvangstijden van de lessen aan te passen en te spreiden. Maar ja, dat wordt niet eens ergens gesuggereerd. Al die scholen beginnen gewoon om 08.30/09.00
Dat zou de school op zijn minst moeten onderzoeken.
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:19:36 #30
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195385220
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:15 schreef Rafeiro het volgende:
UWV / WMO loket gaat ook allemaal telefonisch, snap het deels wel, maar genoeg ofheidsgebouwen die leeg staan om dat soort gesprekken echt met goede afstand te doen. Ook bij de GGZ en soortgelijke instanties alleen maar bellen. dat werkt niet. POH voor jaarlijkse diabetescontrole mag ik wel langskomen, maar zij mag dan niet even de griepprik geven. Daar moet ik 1 week eerder voor naar een andere locatie.
Logica? geen idee, ze kunnen mijns inziens best een dosis daar bewaren. En ik mag dus voor diabetes onderzoek naar binnen, maar prikkie dat 5 seconden duurt mag er niet bij.
We moeten er gewoon mee dealen..

Junior is psycholoog, mag ook niet naar zijn werk en moet nu weer proberen om zijn cliënten telefonisch hun problemen kunnen/willen bespreken.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:19:53 #31
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195385228
Kijk dat ik voor bloedprikken een afspraak moet maken snap ik. Dat is altijd pest pokke druk.
Maar zo'n prikkie 1 week later, terwijl je dan juist de drukke locatie ontziet... die logica ontgaat me.
pi_195385329
Ach, 1 voordeel van de corona, de griep is uitgeroeid op deze planeet. Niemand heeft het meer! *G*
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:24:15 #33
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195385330
En als je uitnodiging krijgt voor de griepprik ben je in principe risicogroep.
Die moet je toch juist zo veel mogelijk bij elkaar weg houden?
Ik snap het niet. En vast niet iedereen zal in bijna de zelfde periode wel naar de huisartsenpost hoeven te gaan en eerder hadden ze alle doses daar.
De logica ontgaat me volkomen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:26:20 #34
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195385386
Ze willen alle griepprikken van deze huisarts in 2,5 uur doen. Ruimere locatie ok, maar dat kunnen er geen duizenden zijn.
pi_195385426
Het is trouwens heerlijk weer, de was hangt fijn buiten en eind van de dag ga ik het snoeisel uit de voortuin maar eens in de kliko mikken zonder dat ik zeiknat word. Ik negeer maar even dat er dan nog zeker twee kliko-ladingen liggen en het snoeien sowieso nog niet klaar is. Ik wacht op een volgende droge dag
pi_195385443
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ze willen alle griepprikken van deze huisarts in 2,5 uur doen. Ruimere locatie ok, maar dat kunnen er geen duizenden zijn.
Ai. Maar vertrouw er maar op dat ze er goed over nagedacht hebben qua logistiek
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:31:03 #37
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195385505
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is trouwens heerlijk weer, de was hangt fijn buiten en eind van de dag ga ik het snoeisel uit de voortuin maar eens in de kliko mikken zonder dat ik zeiknat word. Ik negeer maar even dat er dan nog zeker twee kliko-ladingen liggen en het snoeien sowieso nog niet klaar is. Ik wacht op een volgende droge dag
Ik vind het nog wat frisjes, maar de verwarming doet het niet en ik zit heel eigenwijs binnen met een polo aan. (ja en de rest van de kleren).
is nu 16 of 17 graden hier binnen. Maar hier wordt ik niet ziek, laat mijn lichaam maar weer iets extra doen, dan heb ik een goedkope winter :D
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:33:46 #38
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195385562
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:28 schreef Doedezemaar het volgende:

Even mopperen is ook wel leuk. Maar ik geloof je, maar het is zo zonde van mijn tijd. Wel goed voor de conditie wellicht, maar in totaal een uur fietsen voor alleen de griepprik is ook niet echt efficiënt voor mij. :@
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:38:43 #39
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195385692
Die quote ging fout, maar de lijn is wel duidelijk lijkt me :P
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:46:19 #40
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195385866
Aangeboden: 4 kaarten voor de Avond van de Filmmuziek.
Datum nader overeen te komen...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:47:33 #41
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195385888
quote:
83s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Balen voor je pik, weet dat jij en mevrouw er altijd van genoten.
pi_195385934
quote:
83s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:46 schreef MadMaster het volgende:
Ach, ik zit nog steeds te wachten dat ik geld terug krijg van concerten die zijn geannuleerd en ook niet verschoven worden, terwijl de terugbetaal termijn al lang en breed voorbij is.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:50:11 #43
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195385939
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:47 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Balen voor je pik, weet dat jij en mevrouw er altijd van genoten.
Komt wel weer, maar zoals ik al gelezen heb is er niet echt een onderbouwing.
Behalve dat er misschien veel reisbewegingen gemaakt moeten worden door 3.000 personen per concert.
Het was immers al van 1 evenement naar 4 uitvoeringen opgesplitst...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:51:16 #44
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195385954
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:49 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ach, ik zit nog steeds te wachten dat ik geld terug krijg van concerten die zijn geannuleerd en ook niet verschoven worden, terwijl de terugbetaal termijn al lang en breed voorbij is.
Via Ticketmaster?
Voor het definitief gecancelde concert van Lenny Kravitz heb ik onlangs van hen mijn betaling volledig terug ontvangen...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:53:22 #45
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195385982
pi_195385984
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:51 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Via Ticketmaster?
Voor het definitief gecancelde concert van Lenny Kravitz heb ik onlangs van hen mijn betaling volledig terug ontvangen...
Ticketmaster inderdaad. Volgens mij zitten we nu 2 weken voorbij de uiterste betaaltermijn.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:55:05 #47
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195386009
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:53 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ticketmaster inderdaad. Volgens mij zitten we nu 2 weken voorbij de uiterste betaaltermijn.
Hmmm, ze hebben 3 maanden de tijd en die hebben ze bij mij wel aangehouden.
Wel op bijna de uiterste datum, maar OK...

Ik heb nog ladingen kaarten liggen voor andere, verschoven concerten.
Die waarschijnlijk ook weer verschoven of gecanceld worden... :')
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:57:52 #48
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195386082
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Hmmm, ze hebben 3 maanden de tijd en die hebben ze bij mij wel aangehouden.
Wel op bijna de uiterste datum, maar OK...

Ik heb nog ladingen kaarten liggen voor andere, verschoven concerten.
Die waarschijnlijk ook weer verschoven of gecanceld worden... :')
Ja ze zullen er een behoorlijke kluif aan hebben. Ik merk het vanzelf wel.
pi_195386378
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:33 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Even mopperen is ook wel leuk. Maar ik geloof je, maar het is zo zonde van mijn tijd. Wel goed voor de conditie wellicht, maar in totaal een uur fietsen voor alleen de griepprik is ook niet echt efficiënt voor mij. :@
Ik kreeg eerder de griepprik via mijn werk, daar heb ik ook wel eens na een dienst voor een dicht loket gestaan en ik moest ook een keer naar een locatie op ruim een half uur rijden van mijn huis. Daarna maar eens bij mijn huisarts gevraagd of er daar een dosis over was, dat was er en ik kon meteen komen en vervolgens zat ik daar in het bestand voor de oproep, ideaal. Nu ik geen contact meer heb met de kwetsbare doelgroep haal ik de griepprik niet meer, maar eerder vond ik het vanzelfsprekend, in tegenstelling tot het gros van mijn collega’s
pi_195386400
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:57 schreef MadMaster het volgende:
@:Melting
Dit was 'm.... ;)

Ik heb hem gisteren nog even gezongen :D
Wilde niet antwoorden in het topic daar. Daar kom ik er gewoon veel te weinig voor.

En geweldige clip ook. Gewoon lekker door Amsterdam huppelen
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:45:33 #52
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195386830
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:23 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteren nog even gezongen :D
Wilde niet antwoorden in het topic daar. Daar kom ik er gewoon veel te weinig voor.
Je moet ook helemaal niks uiteraard...

quote:
En geweldige clip ook. Gewoon lekker door Amsterdam huppelen
De laatste keer dat ik daar was, was in december tijdens het kerstconcert in het Concertgebouw...
pi_195386996
Wel verhelderend, die pensioenoverzichten die je moet inleveren voor de hypotheekaanvraag, echt mooi dat dat gewoon op 1 website verzameld is
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:55:56 #54
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195386998
En aangezien ik zo langzamerhand wel weer eens toe ben aan wat live muziek, start ik nu de stream om wat live opnames te delen...

We beginnen met Moby - Live @ Glastonbury, 26-06-1998...

[ Bericht 5% gewijzigd door MadMaster op 02-10-2020 15:01:04 ]
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:06:58 #55
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:10:10 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195387281
*O* opruimen met het geluid aan *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:10:37 #57
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195387291
quote:
88s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:10 schreef just me het volgende:
*O* opruimen met het geluid aan *O*
Springen!!!

Ik stuiter de hele middag al... *O*
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:11:13 #58
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195387304
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:10 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Springen!!!

Ik stuiter de hele middag al... *O*
Ik had het niet eerder door :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:11:45 #59
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195387316
quote:
88s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:11 schreef just me het volgende:

[..]

Ik had het niet eerder door :D
Ik had eerst de stream ook nog niet aangezet... *)
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:12:46 #60
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195387340
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:11 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik had eerst de stream ook nog niet aangezet... *)
Dank voor het openstellen dan *)

Krijgt de kabouter morgen een opgeruimd kamertje

*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:13:56 #61
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195387363
quote:
88s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:12 schreef just me het volgende:

[..]

Dank voor het openstellen dan *)

Krijgt de kabouter morgen een opgeruimd kamertje

*O* *O*
Kan die er weer een puinhoop van maken... ;)

Heb nog ladingen live opnames liggen die ik soms maar deels beluisterd heb.
Kan er de komende tijd wel wat avonden mee vullen, als er niemand anders draait...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:17:48 #62
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195387425
Kom nog een zelf gemaakte opname van Het Goede Doel tegen, in het Patronaat uit 2011.
Nog niet eens ge-edit...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:18:00 #63
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195387428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:13 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Kan die er weer een puinhoop van maken... ;)

Heb nog ladingen live opnames liggen die ik soms maar deels beluisterd heb.
Kan er de komende tijd wel wat avonden mee vullen, als er niemand anders draait...
*O* geen bezwaar *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_195387446
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:45 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je moet ook helemaal niks uiteraard...
[..]

De laatste keer dat ik daar was, was in december tijdens het kerstconcert in het Concertgebouw...
I know, maar het is wel tof dat topic :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:29:35 #65
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:35:30 #66
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:37:11 #67
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195387792
Moby - Live @ Glastonbury, 26-06-1998...

quote:
14:57 : Moby - I Need You
15:00 : Moby - Drop A Beat
15:03 : Moby - Everytime You Touch Me (Pure Joy Mix)
15:07 : Moby - Why Can't It Stop
15:08 : Moby - One of These Mornings
15:11 : Moby - Trouble So Hard
15:15 : Moby - Go
15:19 : Moby - Porcelain
15:23 : Moby - Why Does My Heart Feel So Bad
15:27 : Moby - Honey
15:32 : Moby - Bodyrock
15:35 : Moby - Feeling So Real
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:37:31 #68
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:40:12 #69
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195387852
Foto's ook zelfgemaakt ?
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:41:13 #70
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195387878
quote:
88s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:40 schreef just me het volgende:
Foto's ook zelfgemaakt ?
Nee, dat dan weer niet.
In die tijd was dat nog niet allemaal zo geweldig geregeld als nu...

Maar het zijn wel foto's van die concerten...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:41:52 #71
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195387894
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:41 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Nee, dat dan weer niet.
In die tijd was dat nog niet allemaal zo geweldig geregeld als nu...
Wel lekkere muziek, ik krijg dorst van het springen, c_/ -tijd
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_195387906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:29 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Je leert er soms een hoop... :P
Ik ga wel een tijdje meelezen :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:50:02 #73
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:00:07 #74
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195388280
Ik ben er even vandoor, ik ga een pakje ophalen binnen Delft maar moet de route even goed plannen

_O- _O-
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:01:19 #75
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195388303
quote:
88s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:00 schreef just me het volgende:
Ik ben er even vandoor, ik ga een pakje ophalen binnen Delft maar moet de route even goed plannen

_O- _O-
Tot later, hoewel ik straks ook op pad ben...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:12:17 #76
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195388595
Faithless - Live @ Paradiso - 07-05-2010

quote:
15:40 : Faithless - Sun To Me-Amsterdam Paradiso-20100507
15:47 : Faithless - Feel Me-Amsterdam Paradiso-20100507
15:52 : Faithless - Tweak Your Nipple-Amsterdam Paradiso-20100507
15:58 : Faithless - Insomnia-Amsterdam Paradiso-20100507
16:04 : Faithless - Not Going Home-Amsterdam Paradiso-20100507
16:11 : Faithless - We Come One-Amsterdam Paradiso-20100507
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:12:40 #77
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195388608
Hierna:

Bronski Beat - Live @ Pandora's Box, De Doelen Rotterdam - 21-09-1984

[ Bericht 11% gewijzigd door MadMaster op 02-10-2020 16:18:04 ]
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:25:25 #78
37150 livelink
pi_195388874
Ik tune even in tot ik boodschappen ga doen. Weekend *O*
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:30:51 #79
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195388993
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:25 schreef livelink het volgende:
Ik tune even in tot ik boodschappen ga doen. Weekend *O*
Welkom bij muziek uit de oude doos...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:31:47 #80
37150 livelink
pi_195389011
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:30 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Welkom bij muziek uit de oude doos...
Ik ben ook een oude doos, dus dat komt goed uit.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:32:12 #81
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:33:48 #82
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195389053
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:31 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik ben ook een oude doos, dus dat komt goed uit.
Als je maar iets minder ruis hebt.
Wat je nu hoort is al weer 36 jaar oud... :@
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:36:37 #83
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195389114
Ik heb overigens een concert van Joe Jackson in Paradiso uit 2010 gevonden op mijn harde schijf.
Die zal ik binnenkort wel in z'n geheel voor je draaien, als je wilt...

Zal er zo, voordat ik weg ga, een track van draaien, geen idee hoe de kwaliteit is...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:40:42 #84
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195389220
Bronski Beat - Live @ Pandora's Box, De Doelen Rotterdam - 21-09-1984

quote:
16:18 : Bronski Beat - Small Town Boy
16:24 : Bronski Beat - Loving Money
16:28 : Bronski Beat - No More War
16:32 : Bronski Beat - It Ain't Necessarily So
16:35 : Bronski Beat - Why
16:39 : Bronski Beat - I Feel Love
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:45:13 #85
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389325
*O* *O*

pakketje opgehaald, het in elkaar zetten van het bedhekje laat ik aan Junior over, het is zijn kind :s)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:46:04 #86
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:48:54 #87
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389400
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:46 schreef MadMaster het volgende:
Nog 1 track van Joe Jackson in Paradiso en dan ben ík er vandoor...
Ik heb toch heel wat fijne muziek gehoord!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:50:01 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195389424
quote:
88s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:48 schreef just me het volgende:

[..]

Ik heb toch heel wat fijne muziek gehoord!
Ik doe nog 1 bonus song er achteraan, ook uit Paradiso
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:50:24 #89
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389428
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Ik doe nog 1 bonus song er achteraan, ook uit Paradiso
Thank you very much !!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:53:11 #90
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195389479
En omdat ik pas over 15 minuten weg moet, ook nog 1 uit de Heineken Music Hall uit 2008...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:53:42 #91
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:53 schreef MadMaster het volgende:
En omdat ik pas over 15 minuten weg moet, ook nog 1 uit de Heineken Music Hall uit 2008...
_O_
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:55:36 #92
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:56:15 #93
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389530
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:55 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Juan Luis Guerra, eigen opname... O+
zo gaaf dat zoveel mensen meezingen

*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:57:32 #94
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195389553
quote:
88s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:56 schreef just me het volgende:

[..]

zo gaaf dat zoveel mensen meezingen

*O* *O*
Er passen er 6000 in de hal.
En veel van de bezoekers waren toen Zuid-Amerikanen en Antillianen.
Was gaaf...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:58:11 #95
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:58:20 #96
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389562
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Er passen er 6000 in de hal.
En veel van de bezoekers waren toen Zuid-Amerikanen en Antillianen.
Was gaaf...
Kan het me voorstellen!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:00:34 #97
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389586
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:01:45 #98
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:02:24 #99
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:02:49 #100
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389607
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 17:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik maakte toen nog hoesjes bij de opnames:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gaaf *)
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:03:43 #101
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:04:29 #102
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389626
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Hierna nog eentje, die zal wel wat luider zijn, vrees ik...
Buren zijn weg, geen probleem :D
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:05:45 #103
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:07:32 #104
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:08:03 #105
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389674
*O* wat een leuke middag, dank je wel *O*

:W
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:08:09 #106
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  † In Memoriam † vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:09:09 #107
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195389688
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 17:08 schreef MadMaster het volgende:
Een fijne avond!
Jullie ook !
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:09:39 #108
37150 livelink
pi_195389695
Ik moest wat sneller boodschappen doen dan verwacht, want men had honger (ik niet overigens).
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:10:12 #109
37150 livelink
pi_195389703
Lekker nummer om weer bij binnen te vallen *O* *O*
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:13:28 #110
37150 livelink
pi_195389737
Oh wacht, de show is afgelopen. Ik val binnen in de herhaling. Maakt niet uit. Blijft lekker. Ik hoor Rainbow high in the sky
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:19:04 #111
37150 livelink
pi_195389794
Geen idee wiens show ik nu aan het terugluisteren ben. Net Mental Theo and Charly Lownoise met it didn't last en nu Aquarius in een of andere dancemix.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:20:58 #112
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195389817
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 17:19 schreef livelink het volgende:
Geen idee wiens show ik nu aan het terugluisteren ben. Net Mental Theo and Charly Lownoise met it didn't last en nu Aquarius in een of andere dancemix.
Dat was mijn draaibeurt van 29 september met de Happy Hardcore op het einde...

quote:
19:25 : Leonard Bernstein - West Side Story Prologue
19:32 : Katzenjammer - A Bar In Amsterdam
19:35 : Captain Sensible - Happy Talk
19:39 : Aerosmith - Dream On
19:43 : Sammy Davis Jr. - Mr. Bojangles
19:49 : Johnny Camaro - Don't Worry, Be Happy (Surinaamse Versie)
19:53 : R.E.M. - Losing My Religion
19:58 : R.E.M. - Losing My Religion (Major)
20:01 : Boney M. - Hooray! Hooray! It's a Holi-Holiday
20:05 : Evelyn Thomas - High Energy
20:13 : The Royal Philharmonic Orchestra conducted by Louis Clark - Hooked on America
20:17 : Vera Lynn - Land Of Hope And Glory
20:20 : Acda & De Munnik - Mooi Liedje
20:23 : Rudi Carrell - Een Muis In Een Molen
20:25 : Wilson Pickett - Land Of 1000 Dances
20:28 : Stevie Wonder - Master Blaster (Jammin')
20:33 : Housemartins - Happy Hour
20:35 : Original Soundtrack (Oliver) - Consider Yourself
20:39 : Catapult - Teeny Bopper Band
20:42 : Hank The Knife (ft. The Jets & The Crazy Cats) - Guitar King (original recording)
20:45 : Texas - Summer Son
20:49 : Dolly Dots - Only The Rain
20:53 : Jackpot - Is Everybody Happy
20:56 : Ike & Tina Turner - Nutbush City Limits
20:59 : Mud - Tigerfeet
21:03 : Erasure - Love To Hate You
21:06 : Duran Duran - Ordinary World [Single Version]
21:11 : Herman Finkers - De Elfstedentocht
21:16 : Andreas Dorau & Die Marinas - Fred vom Jupiter
21:19 : Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life (All Things Dull And Ugly)
21:22 : Dave 'Baby' Cortez - The Happy Organ
21:24 : Ramses Shaffy - We Zullen Doorgaan
21:27 : Starship - Nothing's Gonna Stop Me Now
21:28 : Starship - Nothing's Gonna Stop Us Now
21:32 : Otis Redding - Try A Little Tenderness
21:36 : The Kinks - Everybody's Gonna Be Happy
21:41 : Stevie Wonder - For Once In My Life
21:44 : Patrick Cowley - Do You Wanna Funk
21:49 : Critical Mass - Happy Generation (X-Tended Mix)
21:52 : Nakatomi - Sing (Happy Gabba Mix)
21:55 : Critical Mass - Believe In The Future (Extended Version)
21:59 : DJ Paul Elstak - Luv U More (DJ Paul's Forze Mix)
22:02 : DJ Paul Elstak - Rainbow In The Sky (Dj Paul Forze Mix)
22:05 : Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days (Rotterdam Mix)
22:09 : Party Animals - Aquarius
22:12 : Tavares - Don't Take Away The Music
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:24:29 #113
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:27:28 #114
37150 livelink
pi_195389927
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 17:20 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Dat was mijn draaibeurt van 29 september met de Happy Hardcore op het einde...
[..]

Check! Ik heb net Don't take away the music gehad en hoor nu de eindtune :D
Dus nogmaals dankjewel MadMaster/
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:44:18 #115
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195390228
Sprak straks 1 van de monteurs, en die zei dat de verwarming het vandaag weer zou doen.
Verder niks meer vernomen, maar heb hem nu maar stront eigenwijs aangezet.
Had wel geluid in de leidingen gehoord. En de verwarming is lekker warm aan het worden. Even paar graadjes erbij knallen in de woonkamer, 16-17 graden is gewoon niet chill, of juist wel, pun intended.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:54:45 #116
37150 livelink
pi_195390400
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 17:44 schreef Rafeiro het volgende:
Sprak straks 1 van de monteurs, en die zei dat de verwarming het vandaag weer zou doen.
Verder niks meer vernomen, maar heb hem nu maar stront eigenwijs aangezet.
Had wel geluid in de leidingen gehoord. En de verwarming is lekker warm aan het worden. Even paar graadjes erbij knallen in de woonkamer, 16-17 graden is gewoon niet chill, of juist wel, pun intended.
Lekker! Geniet van de warmte.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 17:58:37 #117
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195390450
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 17:54 schreef livelink het volgende:

[..]

Lekker! Geniet van de warmte.
Komt goed, al gaat ie als het rond de 20 is gewoon weer uit. Normaal restwarmte genoeg van de buren en de leidingen naar boven. Maar stond volledig uit dus nu even weer aangenaam maken.
pi_195390533
Die temperatuur is mij ook te laag ja, hier is het bijna 20 door de zon vanmiddag. In principe gaat de verwarming hier nog niet aan, maar als het volgende week kil en vochtig is dan toch echt wel
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 18:21:48 #119
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195390836
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 18:04 schreef Doedezemaar het volgende:
Die temperatuur is mij ook te laag ja, hier is het bijna 20 door de zon vanmiddag. In principe gaat de verwarming hier nog niet aan, maar als het volgende week kil en vochtig is dan toch echt wel
Ik heb hier de zon eigenlijk nooit op het appartement staan en dat is heerlijk.
In de zomer blijft het redelijk koel en op de koudere dagen restwarmte van de buren en de warmte uit de leidingen naar boven. Al zitten 2 daarvan helaas in de slaapkamer, die mag onverwarmd blijven. Maar de hele flat was afgesloten :P
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 20:42:53 #120
45833 crew  Fogel
pi_195393474
Vout, had je deze gouwe ouwe al in je collectie?
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:00:53 #121
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395290
Geen DJ nu toch Dan start ik wat in voor de random passant.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:02:13 #122
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395329
FF kijken waar ik alle linkjes enzo heb staan, tijdje geleden :D
pi_195395443
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:07:16 #124
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395452
Vond gewoon eerder de link naar de DJ lijst die Muis had gemaakt dan naar hoe ik de huidige server aan moest zetten, maar Britney nu.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:08:49 #125
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395484
Hey zorro. :W
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:10:36 #126
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395526
Zo meteen nu ik toch bezig ben schakel ik wel even over naar de headset. Kijken of dat ook nog werkt.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:18:25 #127
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395688
Er kwam een hallo door. :D
pi_195395695
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:18 schreef Rafeiro het volgende:
Er kwam een hallo door. :D
^O^
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:19:25 #129
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395707
Ik probeer nu dus weer even een keer wat. Verzoekjes kunnen derhalve ook hoor.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:23:57 #130
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395817
Ook het irritant doen ging wel goed.
pi_195395823
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:19 schreef Rafeiro het volgende:
Ik probeer nu dus weer even een keer wat. Verzoekjes kunnen derhalve ook hoor.
The Cure - Friday I'm In Love
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:24:53 #132
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395842
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:24 schreef zorro28 het volgende:

[..]

The Cure - Friday I'm In Love
Nieuw vriendje vandaag? :P :D
pi_195395887
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:24 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Nieuw vriendje vandaag? :P :D
Nee :+ Dacht laten we corona en vrijdag combineren :P
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:29:03 #134
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195395931
Kwamen mijn vogels er nou echt doorheen?
pi_195395946
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:29 schreef Rafeiro het volgende:
Kwamen mijn vogels er nou echt doorheen?
Geen idee
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:33:07 #136
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396020
Dacht dat ik er 1 hoorde op de stream, haha. Maar kan ook dat het wel "door de koptelefoon kwam".
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:42:12 #137
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396187
Hmm nu lijkt het hier weg te vallen.
pi_195396200
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:42 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm nu lijkt het hier weg te vallen.
Hier ook
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:43:26 #139
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396217
Komt de sleutel door nu?
pi_195396272
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:43 schreef Rafeiro het volgende:
Komt de sleutel door nu?
Na refreshen wel ja
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:48:46 #141
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396348
Beb je nog een verzoekje als solo luisteraar, dat moet immers in te plannen zijn. :D
pi_195396391
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Beb je nog een verzoekje als solo luisteraar, dat moet immers in te plannen zijn. :D
ABBA - Does Your Mother Know
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:55:48 #143
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396492
Dit is gemeen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:57:07 #144
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396519
Nu lijkt de server dood. En ik nog net zo'n plaagliedje voor de echte.
pi_195396531
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 22:57 schreef Rafeiro het volgende:
Nu lijkt de server dood. En ik nog net zo'n plaagliedje voor de echte.
Server :{w
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:59:20 #146
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396561
Oh werkt weer.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:02:29 #147
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396627
Echte verzoekje hierna :P
pi_195396628
Jemig :D :+
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:17:09 #149
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396907
Denk dat ik om 23:30 stop, heb al 2 nachten niet geslapen kak nu wel redelijk in. Proberen te profiteren dus.
pi_195396919
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:17 schreef Rafeiro het volgende:
Denk dat ik om 23:30 stop, heb al 2 nachten niet geslapen kak nu wel redelijk in. Proberen te profiteren dus.
Prima ^O^
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:21:16 #151
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195396986
Heb je nog een verzoekje? Past dan net.
pi_195397011
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:21 schreef Rafeiro het volgende:
Heb je nog een verzoekje? Past dan net.
Nee speel maar iets dat je denkt dat ik wil horen :+
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:27:29 #153
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397109
Oke even refreshen want knalde er weer uit.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:27:48 #154
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397115
Heb wel een idee na deze.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:29:42 #155
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397138
Komt zo dus.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:30:49 #156
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397162
Remember Efteling :P
pi_195397169
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:30 schreef Rafeiro het volgende:
Remember Efteling :P
_O-
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:31:46 #158
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397184
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:31 schreef zorro28 het volgende:

[..]

_O-
Je kreeg wel redelijk de volle laag :D
pi_195397201
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:31 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Je kreeg wel redelijk de volle laag :D
Anders is er ook niets aan :+
pi_195397226
Bedankt Raf voor de muziek speciaal voor mij :P
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:35:04 #161
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397250
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:33 schreef zorro28 het volgende:
Bedankt Raf voor de muziek speciaal voor mij :P
Jij bedankt voor het luisteren. Redelijk geslaagde test wel geloof ik. Maar er is maar 1 jurylid :X
pi_195397262
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:35 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Jij bedankt voor het luisteren. Redelijk geslaagde test wel geloof ik. Maar er is maar 1 jurylid :X
Je krijgt een 9. De -1 is te danken aan de server :+
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:35:54 #163
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397267
De disconnects waren uiteraard wel jammer.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:39:41 #164
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397374
Ik zoek de playlist nog wel even..
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:40:27 #165
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397399
22:06 : Britney Spears - ...Baby One More Time
22:09 : Take That - Back For Good (Radio Mix)
22:13 : Madonna - Vogue
22:18 : Oasis - Don't Look Back In Anger (Remastered)
22:23 : Blur - Parklife (2012 Remaster)
22:26 : Whigfield - Saturday Night (Radio Edit)
22:30 : The Cure - Friday I'm In Love (Strangelove Mix)
22:35 : Supergrass - Alright
22:38 : Toni Braxton - Breathe Again
22:43 : Urban Cookie Collective - The Key, The Secret
22:46 : Corona - The Rhythm Of The Night
22:50 : Westlife - Flying Without Wings
22:54 : Mark Morrison - Return Of The Mack
23:01 : black sabbath tribute - does your mother know-mbi
23:04 : Abba - Does Your Mother Know
23:08 : B'Witched - C'est la Vie
23:10 : Cornershop - Brimful Of Asha (Norman Cook Remix Single Version)
23:14 : All Saints - I Know Where It's At
23:19 : George Michael - Fastlove, Pt. 1
23:25 : Jamiroquai - Virtual Insanity (Remastered)
23:30 : Soul Mekanik - Wanna Get Wet
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:41:11 #166
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397416
En wanna get wet was dus een referentie aan de Efteling :D
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:42:50 #167
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397472
Verder 90's
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:45:15 #168
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397521
En bedankt voor het luisteren Zorro, zo was het nog leuk testen ook.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:48:15 #169
469185 DJ11
Radio 49
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:50:12 #170
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397626
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 23:48 schreef DJ11 het volgende:
Leuke 90s-show, zo te zien. Helaas ben ik net pas thuis.
Beetje pielen met een paar verzoukjes van zorro ook vooral uit de 90's.
ABBA was wat ouder geloof ik, dus Black Sabbath maar eerst :P
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:50:48 #171
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397639
En heb nu voor de 3e keer vandaag de hik. aan wie mag ik hem geven.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:56:48 #172
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397807
Hik spik spok
Ik kijk nu op de klok
Ik neem nu maar een gok
Gooi de knuppel in het hoenderhok

Danny de hik is voor jouw ;)
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 23:57:35 #173
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195397829
Zo werkt dat rijmpje toch ongeveer?
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:19:42 #175
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195398306
Ik ga toch kijken of dat gedoe met de verwarming er wat mee te doen kan hebben.
Drie keer de hik en debiele jeuk aan het ontblote deel van mijn armen en kop ineens vandaag.
Het zal wel niet, maar leuk is anders. Is iig geen Covid-19, haha.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:21:32 #176
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195398352
Maar eerst maar mandje in. Kijken of in na 2 nachten wakker liggen nog een beetje kan slapen.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:29:25 #177
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195398484
Nee dus.

[ Bericht 94% gewijzigd door Rafeiro op 03-10-2020 02:18:08 ]
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 05:12:52 #178
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195399715
Goedemorgen alvast voor ik zo toch maar weer ga proberen te slapen.
Warme douche hielp niet, rondje lopen hielp niet. Niet leuk niet. Zonder de daarin opgenomen tegenspreking.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 05:15:19 #179
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195399721
,

[ Bericht 100% gewijzigd door Rafeiro op 03-10-2020 05:45:25 ]
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 05:24:29 #180
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195399751
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Rafeiro op 03-10-2020 05:45:14 ]
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 05:45:44 #181
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195399791
Zeurde iets te veel imho
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 07:48:11 #182
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195400163
:O :O
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:17:17 #183
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195400315
c_/ goedemorgen c_/
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:28:10 #184
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195400384
quote:
88s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:17 schreef just me het volgende:
c_/ goedemorgen c_/
Goedemorgen just me. :W
Nog spannende plannen vandaag? Of blijf je met dit natte weer ook lekker binnen. :)
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:34:10 #185
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195400419
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:28 schreef Melting het volgende:

[..]

Goedemorgen just me. :W
Nog spannende plannen vandaag? Of blijf je met dit natte weer ook lekker binnen. :)
Kabouter komt logeren. Kan hij er alvast aan wennen om even bij oma te zijn. Als zijn broertje wordt geboren wordt hij ook hier naar toe gebracht. Ik ga zo maar boodschappen doen (met mondkapje) en ik ga misschien vanmiddag wel naar de kinderboerderij of zo.
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:35:16 #186
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195400429
quote:
88s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:34 schreef just me het volgende:

[..]

Kabouter komt logeren. Kan hij er alvast aan wennen om even bij oma te zijn. Als zijn broertje wordt geboren wordt hij ook hier naar toe gebracht. Ik ga zo maar boodschappen doen (met mondkapje) en ik ga misschien vanmiddag wel naar de kinderboerderij of zo.
Gezellige dag in het vooruitzicht dus. Heel veel plezier alvast. *O*
Ain't it funny how it is
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:35:47 #187
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195400438
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:35 schreef Melting het volgende:

[..]

Gezellige dag in het vooruitzicht dus. Heel veel plezier alvast. *O*
Dank je wel

*O* *O*
Godmother of Radio 49
How fragile we are
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:46:13 #188
20720 brother52
Dus..........
pi_195400525
Goedemorgen :W
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:48:48 #189
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_195400541
Make love, not war ☮
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 08:49:54 #190
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195400550
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:46 schreef brother52 het volgende:
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen. :W
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 09:16:21 #191
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195400821
Goedemorgen! c_/

Zo de polder weer in, de boer op.
Stoofperen, aardappelen, kaas en vlees inslaan bij de lokale ondernemers aan huis.
Ik hou er van...
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 09:17:05 #192
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195400832
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen! c_/

Stoofperen, aardappelen, kaas en vlees inslaan bij de lokale ondernemers aan huis.
Ik hou er van...
Goedemorgen.

Klinkt goed. :D
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 09:19:28 #193
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195400854
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 09:17 schreef Melting het volgende:

[..]

Goedemorgen.

Klinkt goed. :D
Smaakt vooral goed.
Zeker ook de chocolade truffels die we voor mw. MM daar moeten halen...
pi_195401008
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 09:16 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen! c_/

Ik hou er van...
Goed bezig ^O^
Juin uit Eigen Tuin!
  † In Memoriam † zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:05:12 #195
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_195401426
Rondje markt gedaan :s)

oh ja het is nat buiten :+
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_195401455
Symph bedacht net dat wij ook wel even de polder in kunnen gaan, oftewel even onze nieuwe woonplaats bekijken. Als hij dat nou even gisteren bedacht had dan was ik een beetje op tijd opgestaan
pi_195401512
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:24:35 #198
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195401750
quote:
88s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:05 schreef just me het volgende:
Rondje markt gedaan :s)

oh ja het is nat buiten :+
Lekker binnen blijven dus. :+
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:24:50 #199
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195401751
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph bedacht net dat wij ook wel even de polder in kunnen gaan, oftewel even onze nieuwe woonplaats bekijken. Als hij dat nou even gisteren bedacht had dan was ik een beetje op tijd opgestaan
Op het gemakje.... je hebt nog heel de dag. :s)
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:24:56 #200
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195401753
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:10 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedemorgen. :W
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:26:23 #201
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195401773
Ohja goedemorgen, kon me ook wel weer melden en een tijdje terug :D
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 10:29:12 #202
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195401816
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:26 schreef Rafeiro het volgende:
Ohja goedemorgen, kon me ook wel weer melden en een tijdje terug :D
Je bent pas net weer wakker. Geef het maar gewoon toe. :P
Ain't it funny how it is
pi_195403828
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 10:24 schreef Melting het volgende:

[..]

Op het gemakje.... je hebt nog heel de dag. :s)
Nah, ik wil vanmiddag wielrennen kijken en ik wilde op de terugweg meteen broodjes meenemen voor de lunch. Was leuk om er even te kijken, het blijkt dat er in eerdere fases van de wijk dezelfde huizen staan, dus we hebben ze in het echt gezien
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:44:07 #204
37150 livelink
pi_195403844
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nah, ik wil vanmiddag wielrennen kijken en ik wilde op de terugweg meteen broodjes meenemen voor de lunch. Was leuk om er even te kijken, het blijkt dat er in eerdere fases van de wijk dezelfde huizen staan, dus we hebben ze in het echt gezien
Wanneer is de verwachte opleverdatum van jullie huis?
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:48:57 #205
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_195403925
Hallo dames.
Ik ga zo weer ff AFK.
Maar spannend wel DDM.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:51:10 #206
37150 livelink
pi_195403969
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:48 schreef Rafeiro het volgende:
Hallo dames.
Ik ga zo weer ff AFK.
Maar spannend wel DDM.
Ik moest dus googelen wat AFK was. Amsterdams fonds voor de kunst leek niet logisch in de context.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:59:06 #207
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195404126
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:51 schreef livelink het volgende:

[..]

Ik moest dus googelen wat AFK was. Amsterdams fonds voor de kunst leek niet logisch in de context.
_O-
Ain't it funny how it is
pi_195404302
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:44 schreef livelink het volgende:

[..]

Wanneer is de verwachte opleverdatum van jullie huis?
Ik denk mei 2022, maar da’s puur mijn eigen inschatting. Eerst moet er 70% definitief verkocht zijn en dan start de bouw een paar maanden daarna en ik denk dat die start op zijn vroegst maart wordt. In het contract staat dat ze er dan maximaal 340 werkzame dagen over mogen doen, maar zo lang duurt het vast niet. Dus voorlopig nog alle tijd om hier op te ruimen enzo, ik denk dat we ons huis pas over minimaal een jaar te koop gaan zetten, want ik ga echt niet tijdelijk elders wonen
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 14:39:46 #209
37150 livelink
pi_195405704
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 13:10 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik denk mei 2022, maar da’s puur mijn eigen inschatting. Eerst moet er 70% definitief verkocht zijn en dan start de bouw een paar maanden daarna en ik denk dat die start op zijn vroegst maart wordt. In het contract staat dat ze er dan maximaal 340 werkzame dagen over mogen doen, maar zo lang duurt het vast niet. Dus voorlopig nog alle tijd om hier op te ruimen enzo, ik denk dat we ons huis pas over minimaal een jaar te koop gaan zetten, want ik ga echt niet tijdelijk elders wonen
Ah, dat is dan inderdaad nog behoorlijk onzeker allemaal. Die 70% definitief verkocht gaat sowieso wel lukken met de huidige krapte op de woningmarkt. Maar de afspraken voor de keuken is dan nu nog meer om de verwacht kosten in te schatten, denk ik?
pi_195405815
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:39 schreef livelink het volgende:

[..]

Ah, dat is dan inderdaad nog behoorlijk onzeker allemaal. Die 70% definitief verkocht gaat sowieso wel lukken met de huidige krapte op de woningmarkt. Maar de afspraken voor de keuken is dan nu nog meer om de verwacht kosten in te schatten, denk ik?
Nee, om de leidingen etc aan te laten passen op de bouwtekeningen: electrapunten, kookgroep, muurdoorvoer voor de afzuigkap, water en riolering, dat moet allemaal via officiele keukentekeningen doorgegeven worden aan de aannemer die dan weer zijn tekeningen aanpast en dat moet dan weer geaccordeerd worden enzo. Daar zit een sluitingstermijn op en die ligt ruim voor de start van de bouw. Woensdag hoop ik van de makelaar meer te horen qua termijnen

Er waren 100 inschrijvingen voor ruim 20 woningen, dus die 70% gaat wel redelijk vlot gehaald worden
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 15:47:53 #211
37150 livelink
pi_195406839
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 14:46 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nee, om de leidingen etc aan te laten passen op de bouwtekeningen: electrapunten, kookgroep, muurdoorvoer voor de afzuigkap, water en riolering, dat moet allemaal via officiele keukentekeningen doorgegeven worden aan de aannemer die dan weer zijn tekeningen aanpast en dat moet dan weer geaccordeerd worden enzo. Daar zit een sluitingstermijn op en die ligt ruim voor de start van de bouw. Woensdag hoop ik van de makelaar meer te horen qua termijnen

Er waren 100 inschrijvingen voor ruim 20 woningen, dus die 70% gaat wel redelijk vlot gehaald worden
Oh ja, dat is natuurlijk ook nog zo.
pi_195407012
Ik heb al twee opties uitgedacht, maar eens kijken waar Bruynzeel en Ikea mee komen. Bruynzeel heeft in elk geval mooie kleuren, zoals okergeel en een mooie roze kleur, maar zeker roze gaat Symph veel te ver. Dus waarschijnlijk wordt het gewoon wit (en Ikea).
Ik heb al voor veel mensen keukens helpen uitzoeken en tekenen, dat vind ik nog steeds leuk
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:07:07 #213
37150 livelink
pi_195407115
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb al twee opties uitgedacht, maar eens kijken waar Bruynzeel en Ikea mee komen. Bruynzeel heeft in elk geval mooie kleuren, zoals okergeel en een mooie roze kleur, maar zeker roze gaat Symph veel te ver. Dus waarschijnlijk wordt het gewoon wit (en Ikea).
Ik heb al voor veel mensen keukens helpen uitzoeken en tekenen, dat vind ik nog steeds leuk
okergeel vind ik mooi, maar kreeg ik er hier ook niet doorheen. Bij ons is het nu een hele lichte kleur geel geworden.
Zoiets

Alle kleur verdwijnt zo langzamerhand uit mijn huis sinds mijn man een medestander heeft in mijn dochter :'(
Als ik ooit weer een eigen kamer krijg, dan wordt die kleurig qua aankleding en inrichting.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 16:09:53 #214
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195407169
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Is de Piet Zwart keuken van Bruynzeel niks voor jullie? Wij hebben alleen het aanrechtblad er van genomen, de rest niet...
pi_195407266
Symph is gelukkig ook wel van de kleur, hij vond het idee van onze groene muren hier een beetje eng, maar was meteen overtuigd toen de verf er op zat. Deze groene verf (geordend van Histor) wordt het hoogstwaarschijnlijk in het nieuwe huis ook weer voor de woonkamer en keuken. Tzt nog iets verzinnen voor de gang en overloop, Symph kwam met de suggestie voor iets hysterisch met bloemen, ik ben nog niet overtuigd
pi_195407371
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 16:09 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Is de Piet Zwart keuken van Bruynzeel niks voor jullie? Wij hebben alleen het aanrechtblad er van genomen, de rest niet...
Nope, ik wil het strak en het liefst mat, evt greeploos, en dan een houtlook blad voor de warmte samen met de groene muren
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:02:44 #217
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195408104
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 16:20 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nope, ik wil het strak en het liefst mat, evt greeploos, en dan een houtlook blad voor de warmte samen met de groene muren
Op het aanrechtblad na is alles verder strak en mat hier... ;)
pi_195408850
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 17:02 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Op het aanrechtblad na is alles verder strak en mat hier... ;)
Jullie blad heb ik al een keer gehad. We hadden een mooi blad (walnootlook)bij Ikea op het oog, maar dat is uiteraard weer uit de collectie. Ach ja.
pi_195409912
Alvast wat geluid op de stream :)
Juin uit Eigen Tuin!
pi_195410039
w/
pi_195410129
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:06 schreef DJ11 het volgende:
Hoi :W Even een klein stukje meeluisteren. Helaas moet ik zo weg. ;(
Ola :W
Juin uit Eigen Tuin!
pi_195410210
Leuk baswerk dit :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:14:16 #226
45833 crew  Fogel
pi_195410228
R49 op de speakers geslingerd *G*
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_195410234
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:14 schreef Fogel het volgende:
R49 op de speakers geslingerd *G*
Tof *O*
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:18:01 #228
45833 crew  Fogel
pi_195410279
Mijn vriendin reageerde verbaasd met iets in de richting van "wat de neuk was dat!?"
pi_195410291
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:18 schreef Fogel het volgende:
Mijn vriendin reageerde verbaasd met iets in de richting van "wat de neuk was dat!?"
Dat was google translate :D
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:18:45 #230
20720 brother52
Dus..........
pi_195410293
pi_195410295
Hjertelig velkommen til våre norske lyttere
Juin uit Eigen Tuin!
pi_195410299
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:18 schreef brother52 het volgende:
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:22:24 #234
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410355
Ingetuned. :s)
Ain't it funny how it is
pi_195410356
Dit blijf ik een geweldig nummer vinden _O_
Juin uit Eigen Tuin!
pi_195410369
Helaas moet ik jullie verlaten; de muzikale plicht roept. ;(

Ik wens jullie een fijne avond. :W
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:23:25 #237
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410375
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:

Fijne avond. :W
Ain't it funny how it is
pi_195410381
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:23 schreef DJ11 het volgende:

Have fun! ^O^
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:24:01 #239
45833 crew  Fogel
pi_195410384
Ik ga even wat eten, maar de radio blijft aan. Tot zo een keer.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:24:43 #240
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410395
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:24 schreef Fogel het volgende:
Smakelijk. :W
Ain't it funny how it is
pi_195410400
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:24 schreef Fogel het volgende:
Eet smakelijk
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:30:12 #242
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410461
Dansen in de straat?
Ain't it funny how it is
pi_195410492
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:30 schreef Melting het volgende:
Dansen in de straat?
Uiteraard :Y
Het was dat het weer vanmiddag te slecht was ....
En nu is daar nog ruimte zat om te dansen :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:33:05 #244
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410500
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:32 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Uiteraard :Y
Het was dat het weer vanmiddag te slecht was ....
En nu is daar nog ruimte zat om te dansen :Y
Het was er inderdaad geen weer voor. :N
Misschien is just me wel met de kabouter in de regen gaan dansen.
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:33:36 #245
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410507
Tenzij het gebouwd is op een plek waar vroeger een kerkhof lag. Dan is de kans weer redelijk groot. :P
Ain't it funny how it is
pi_195410515
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:33 schreef Melting het volgende:
Tenzij het gebouwd is op een plek waar vroeger een kerkhof lag. Dan is de kans weer redelijk groot. :P
Die kans is bijzonder klein
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:35:27 #247
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410548
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:34 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Die kans is bijzonder klein
We hebben hier een heel eind buiten het dorp ook een plek, die Galgenveld heet.
Ik hoef natuurlijk niet te vertellen waarom dat zo is. :P
Ain't it funny how it is
pi_195410582
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:35 schreef Melting het volgende:

[..]

We hebben hier een heel eind buiten het dorp ook een plek, die Galgenveld heet.
Ik hoef natuurlijk niet te vertellen waarom dat zo is. :P
Ik ben er langs gereden ja :D
Als dat failliet gaat zou het een enorme strop zijn
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:38:43 #249
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410602
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:37 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Ik ben er langs gereden ja :D
Als dat failliet gaat zou het een enorme strop zijn
Whut? :o

Waar heb jij het nu over dan? :D
Als het goed is, ben je daar niet geweest, anders ben je helemaal verkeerd gereden. _O-
Ain't it funny how it is
pi_195410611
Kun je Tulpen uit Amsterdam draaien?
pi_195410629
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:38 schreef Melting het volgende:

[..]

Whut? :o

Waar heb jij het nu over dan? :D
Als het goed is, ben je daar niet geweest, anders ben je helemaal verkeerd gereden. _O-
Was dat niet die begraafplaats?
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:41:24 #252
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410635
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:40 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Was dat niet die begraafplaats?
Nee, dat is een natuurbegraafplaats. Wat ik bedoel ligt helemaal aan de andere kant van het dorp. ;)
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:41:37 #253
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410640
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Kun je Tulpen uit Amsterdam draaien?
Je bent in een voorjaarsbui? :D
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:42:42 #254
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410657
Dit nummer ken ik trouwens niet, Symph. :@
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:43:17 #255
20720 brother52
Dus..........
pi_195410664
De hamer valt *O*
pi_195410694
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:42 schreef Melting het volgende:
Dit nummer ken ik trouwens niet, Symph. :@
Ik kende het ook niet voor vandaag
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:45:19 #257
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410707
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:43 schreef brother52 het volgende:
De hamer valt *O*
Uitkijken voor je tenen dan. :P
Ain't it funny how it is
pi_195410710
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:41 schreef Melting het volgende:

[..]

:Y
Juin uit Eigen Tuin!
pi_195410726
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:41 schreef Melting het volgende:

[..]

We komen midden tussen de bollenvelden te wonen, vandaag ook nog tulpen gezien
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:47:17 #260
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410752
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

We komen midden tussen de bollenvelden te wonen, vandaag ook nog tulpen gezien
_O_
Ain't it funny how it is
pi_195410795
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:47 schreef Melting het volgende:

[..]

_O_
Dit wordt zo'n beetje ons uitzicht:

Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:50:03 #262
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410813
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:49 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Dit wordt zo'n beetje ons uitzicht:

[ afbeelding ]
:o

Gaaf! _O_
Ain't it funny how it is
pi_195410838
quote:
4s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:50 schreef Melting het volgende:

[..]

:o

Gaaf! _O_
Nou, daar moeten we wel de straat voor uitlopen volgens mij. Heel misschien kun je het vanuit het dakraam zien
pi_195410849
En dan nu een verbod op het draaien van dat nummer
pi_195410858
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
:D
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:53:35 #266
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410873
quote:
_O-
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:53:46 #267
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195410878
Gaan jullie ook 2 katten aanschaffen ja? :P
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 19:54:23 #268
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195410890
quote:
Tip Toe Thru The Tulips?
pi_195410932
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:54 schreef MadMaster het volgende:

[..]

Tip Toe Thru The Tulips?
Nee :D
Zegt me niets ook....

Goedenavond
Juin uit Eigen Tuin!
pi_195410974
quote:

[..]

Tip Toe Thru The Tulips?
Nee, een afgrijselijk nummer van Rob de Nijs dat onze nieuwe woonplaats bezingt. Het gaat nooit meer uit je hoofd
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:00:26 #271
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195410993
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:57 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Nee :D
Zegt me niets ook....

Goedenavond
YouTube is nu ook je beste vriend...

En uiteraard allemaal goedenavond!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:00:42 #272
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195410998
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Nee, een afgrijselijk nummer van Rob de Nijs dat onze nieuwe woonplaats bezingt. Het gaat nooit meer uit je hoofd
Ah, nee, da's niet best...
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:02:20 #273
37150 livelink
pi_195411028
Goedenavond :W
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:02:55 #274
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195411037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Goede avond. :W
Ain't it funny how it is
pi_195411041
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:02 schreef livelink het volgende:
Ola :W
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:03:12 #276
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195411067
Ah natuurlijk ken ik dit wel :D
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:04:51 #278
37150 livelink
pi_195411068
Kende je dit echt niet, Symponic?
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:04:51 #279
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195411069
quote:

[..]

Tip Toe Thru The Tulips?
Je hebt Symph op een idee gebracht. _O-
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:04:56 #280
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195411073
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Ah natuurlijk ken ik dit wel :D
Uiteraard
pi_195411091
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:04 schreef livelink het volgende:
Kende je dit echt niet, Symponic?
ik wist alleen niet dat het zo heette
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:06:43 #283
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195411105
Kom van dat dak af! }:|
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:10:13 #284
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195411172
_O- _O- :D
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:10:48 #286
45833 crew  Fogel
pi_195411177
Het thema van de show is alles omtrent het nieuwe huis?
pi_195411191
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:10 schreef Fogel het volgende:
Het thema van de show is alles omtrent het nieuwe huis?

Ik heb nog iets uit Noorwegen klaar staan met een oud huis :)
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:11:18 #288
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195411192
Wat hoor ik nou zeg?
pi_195411200
Dit is wel erg _O-
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:11:41 #290
37150 livelink
pi_195411202
Mijn hart huilt nu een beetje...
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:11:46 #291
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195411203
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:11 schreef BasEnAad het volgende:
Wat hoor ik nou zeg?
Geen idee. Omschrijf het eens. ;)
Ain't it funny how it is
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:11:59 #292
45833 crew  Fogel
pi_195411209
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:11 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Oeh, nice!
pi_195411212
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
Ik snap het helemaal :D
Juin uit Eigen Tuin!
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:12:18 #294
37150 livelink
pi_195411215
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:11 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Doe dan ook Shakin' Stevins maar.
pi_195411222
Een bedankje richting Amsterdam is wel op z’n plaats. U wordt bedankt
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:12:44 #296
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195411227
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:11 schreef livelink het volgende:
Tranen van plezier? O-)
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:12:52 #297
120423 Melting
on Radio 49!
pi_195411230
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Een bedankje richting Amsterdam is wel op z’n plaats. U wordt bedankt
_O-
Ain't it funny how it is
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:13:09 #298
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_195411238
Wieringerwaard (oorspronkelijk Wieringerwaerdt) is een polder en dorp in de gemeente Hollands Kroon in de Nederlandse provincie Noord-Holland. Tevens is Wieringerwaard een voormalige zelfstandige gemeente. In 1970 ging Wieringerwaard op in de gemeente Barsingerhorn. Toen gemeente Barsingerhorn op haar beurt in 1990 opging in de gemeente Niedorp werd Wieringerwaard overgeheveld naar de gemeente Anna Paulowna. Die gemeente ging op haar beurt in 2013 over in de gemeente Hollands Kroon.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:13:10 #299
37150 livelink
pi_195411239
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Een bedankje richting Amsterdam is wel op z’n plaats. U wordt bedankt :(
Fixed that for you
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:13:39 #300
81329 MadMaster
Schots en scheef...
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:14:01 #301
37150 livelink
pi_195411255
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Wieringerwaard (oorspronkelijk Wieringerwaerdt) is een polder en dorp in de gemeente Hollands Kroon in de Nederlandse provincie Noord-Holland. Tevens is Wieringerwaard een voormalige zelfstandige gemeente. In 1970 ging Wieringerwaard op in de gemeente Barsingerhorn. Toen gemeente Barsingerhorn op haar beurt in 1990 opging in de gemeente Niedorp werd Wieringerwaard overgeheveld naar de gemeente Anna Paulowna. Die gemeente ging op haar beurt in 2013 over in de gemeente Hollands Kroon.
Gemeente Hollands Kroon. Kunnen ze nou geen goede namen verzinnen voor al die nieuw samengestelde gemeentes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')