Ze hebben ook geen zaak, maar worden van hogerhand gedwongenquote:Op maandag 5 oktober 2020 13:05 schreef F.Sinatra het volgende:
Vind de OvJ (aanklager) wel erg zwak overkomen overigens.
Woensdagquote:Op maandag 5 oktober 2020 14:15 schreef BasEnAad het volgende:
Krijgen we morgen ook het spreekrecht van de nabestaandenDan is het circus echt compleet...
Nee, morgen geen zitting.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:15 schreef BasEnAad het volgende:
Krijgen we morgen ook het spreekrecht van de nabestaandenDan is het circus echt compleet...
Gelukkig heeft de rechtsstaat in z'n algemeen over het algemeen iets minder tunnelvisie.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:15 schreef ootjekatootje het volgende:
De media heeft pas bericht over de zaak Nicky op woensdag 12 Augustus.
Nicky was vermist op maandagmorgen 10 Augustus
Nicky werd gevonden op dinsdagavond 11 augustus
Klaar, leugen nummer twee. Geen leugen van dat weet ik niet meer, leugen van formaat xxl.
En Jos zou alleen verklaren over hetgeen hij zeker wist. En dit wist die dus zeker.
Lokale radio/TV Simpelveld.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Dus toch! Ik heb de laatste dagen alles nagekeken en gelezen maar de verdwijning van Nicky was helemaal niet in het nieuws die dinsdag! Er werd pas groot opgeschakeld in de middag. Toen was die allang thuis en kon geen kennis hebben van de zaak.
Haha,![]()
![]()
Goeie vraag van de rechter!
Hoe kan Jos, die naar eigen zeggen weer thuis was, op de hoogte zijn geweest van de zoektocht?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:20 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de rechtsstaat in z'n algemeen over het algemeen iets minder tunnelvisie.
- Brech heeft bij die 2 jongens die in het bos speelden 1tje beetgegrepen en betast en toen die 2 tegenspartelden zei hij op een norse manier: het kan ook anders hoor. Voor mij al een vorm van agressie. Mogelijk was het anders gelopen als zij niet met zijn 2en waren want 1tje liep vrij en die had hulp kunnen halen en dan was hij helemaal de sjaak.quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:26 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een aantal vraagtekens:
-Brech is in het verleden naar mijn weten nooit gewelddadig geweest,wat ik ook zo aan hem inschat is dat het eerder een pedofiel is dan een pedoseksueel.
-Als Brech hem seksueel misbruikt zou hebben, dan zouden daar andere sporen te zien zijn geweest.
-Het is niet de meest logische plek om een kind te lokken
-Ik vind het veel aannemelijker dat iemand van de kampleiding betrokken is, of in ieder geval iemand die de situatie ter plekke kende.
Je wilt dat Jos gaat hangen. Althans dat druipt in iedere post door.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoe kan Jos, die naar eigen zeggen weer thuis was, op de hoogte zijn geweest van de zoektocht?
Toen hij weer thuiskwam, zochten ze op het kamp nog naar een weglopertje. Was niet eens een officiële aangifte gedaan bij de politie. Maar Jos wist precies hoe het zat, ja nog ff.
En die rechter vroeg dit, zit die ook in een tunnel?
Welke punten maken hem niet verdacht?quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Je wilt dat Jos gaat hangen. Althans dat druipt in iedere post door.
Natuurlijk, er zijn punten die hem verdacht maken, maar ook punten die dat niet doen.
Het is ook een kwestie van hoe je die punten wilt zien. Ik heb de indruk dat je dat niet geheel met een kleurloze bril doet.
Dat is meer wat ik bedoelde.
Roethof laat hem dit verklaren en behoort tot 1 van de besten.quote:
Ik neem aan dat het DNA is afgenomen van de kampleiding? Zat dat DNA op de binnenkant van de onderbroek?quote:Op maandag 5 oktober 2020 13:26 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een aantal vraagtekens:
-Ik vind het veel aannemelijker dat iemand van de kampleiding betrokken is, of in ieder geval iemand die de situatie ter plekke kende.
quote:
Neem als voorbeeld de eerder geschetste situatie dat de situatie aldaar ideaal zou zijn voor Brech.quote:Op maandag 5 oktober 2020 14:34 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Welke punten maken hem niet verdacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |