Nee kan niet, onmogelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maareh. Ik heb ook van dat haar dat enorm kan variëren met het licht.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/auto/le(...)gaat-eruit~ae7a3ad5/
Zal eens tijd worden.
Dacht dat jij van dat Tavares haar hadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
k heb zulke blonde plukken dat mensne denken dat ik het verf
Ook dat. En het is gewoon een verkapt statussymbool.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Scheelt tevens een hoop ASO's op de weg
een afro?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij van dat Tavares haar had
Ik denk toch dat een hoop collega's van me zuur zijn nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook dat. En het is gewoon een verkapt statussymbool.
Die had eehhh, 3 leden?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik had daar een nuttige groep over chinese diesel kachels
Beetje salaris erbij vragen en private leasequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Scheelt tevens een hoop ASO's op de weg
Dat kan ook. Maar geloof me, die foto die hij toen van hem en buuf naar me stuurde en die foto die hij toen postte van hoe hij stiekem een foto maakte van een vrouw op die bruiloft, dat is niet een beetje verschil. Boeit ook verder niet maar vind het altijd jammer wanneer mensen dat soort dingen doen, snap ook de lol er niet van.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maareh. Ik heb ook van dat haar dat enorm kan variëren met het licht.
Een hoop van mijn collega’s ook. Die mogen hun dikke beemert inleveren. Ik stuur dit artikel morgen even door naar de OR.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat een hoop collega's van me zuur zijn nu.
eerder 30.000 of zoiets echt internationaal gebeurenquote:
Nu maar hopen dat je op tijd bentquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar geloof me, die foto die hij toen van hem en buuf naar me stuurde en die foto die hij toen postte van hoe hij stiekem een foto maakte van een vrouw op die bruiloft, dat is niet een beetje verschil. Boeit ook verder niet maar vind het altijd jammer wanneer mensen dat soort dingen doen, snap ook de lol er niet van.
In other news, ik vandaag gewoon een buskaartje kunnen bemachtigen naar mijn bijna laatste bestemming. Of najaa bijna, de bus stopt 4 kilometer daar vandaan. Kon het bijna niet geloven dat het kon.
En dan lopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar geloof me, die foto die hij toen van hem en buuf naar me stuurde en die foto die hij toen postte van hoe hij stiekem een foto maakte van een vrouw op die bruiloft, dat is niet een beetje verschil. Boeit ook verder niet maar vind het altijd jammer wanneer mensen dat soort dingen doen, snap ook de lol er niet van.
In other news, ik vandaag gewoon een buskaartje kunnen bemachtigen naar mijn bijna laatste bestemming. Of najaa bijna, de bus stopt 4 kilometer daar vandaan. Kon het bijna niet geloven dat het kon.
12 uur vlieg ik. om 8 vertrekt de bus hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Bal, morgen naar huis.Hoe laat vlieg je? Zin om weer naar huis te gaan of toch nog niet?
Vanochtend stond ik ruim voor 7 uur klaar, deze bus gaat om 9 uur. Ik vroeg wat de vroegste was want ik ken het reizen hier inmiddels wel. 5:45. Euhm nou ok, en de volgende?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je op tijd bent
Gewoon meteen met de tram door naar Zwartepadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
12 uur vlieg ik. om 8 vertrekt de bus hier.
ja nou ja nu ik hier zo in de kamer zit wel maar als k morgen weer naar het strand zou mogen zou ik ook niet erg vinden
mja zal wat fris zijn denk ik :pquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon meteen met de tram door naar Zwartepad
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanochtend stond ik ruim voor 7 uur klaar, deze bus gaat om 9 uur. Ik vroeg wat de vroegste was want ik ken het reizen hier inmiddels wel. 5:45. Euhm nou ok, en de volgende?
Is een optie als het vrij vlak en niet te heet is. Anders misschien een taxi. Ik wil zo snel mogelijk in de zee liggen eigenlijk.quote:
Heb je wel een beetje mensen ontmoet ook, dat scheelt ook in de avonden ontzettend. Vanavond echt hele tijd gepraat met een stel uit Portugal/Zwitserland (dont ask) en ik wil echt liever nog niet naar huis. Blij dat je genoten hebt van je strandmomentjes en als je eenmaal weer in NL bent denk je, was ik nog maar daar! Wedden?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
12 uur vlieg ik. om 8 vertrekt de bus hier.
ja nou ja nu ik hier zo in de kamer zit wel maar als k morgen weer naar het strand zou mogen zou ik ook niet erg vinden
dat denk ik nu alquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje mensen ontmoet ook, dat scheelt ook in de avonden ontzettend. Vanavond echt hele tijd gepraat met een stel uit Portugal/Zwitserland (dont ask) en ik wil echt liever nog niet naar huis. Blij dat je genoten hebt van je strandmomentjes en als je eenmaal weer in NL bent denk je, was ik nog maar daar! Wedden?
Neeeeheee niet mijn ootaux!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hoop van mijn collega’s ook. Die mogen hun dikke beemert inleveren. Ik stuur dit artikel morgen even door naar de OR.
Ja dat weet ikquote:
Volgende keer gewoon ander soort dorpje en ander soort hotel. Op zo'n resort is gewoon toch anders. Wel zelfde zee en zelfde zon.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik nu alhet strand dan
35 is toch ook wel lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is een optie als het vrij vlak en niet te heet is. Anders misschien een taxi. Ik wil zo snel mogelijk in de zee liggen eigenlijk.
Vrouw van het hotel zei dat het daar 35 graden is komende dagen, ik hoop dat ze 25 bedoelde.
Ja maar dan ren ik denk ik met koffer en al de zee in, en wil toch die dingen een beetje droog houden.quote:
nee niemandquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wel leuke mensen ontmoet Bal?
Boven en onder?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik twee voorbeelden van mijn haarkleur posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje? Denk dat bedrijven dan ineens fiks meer salaris gaan betalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje salaris erbij vragen en private lease
Mijn haar was van de zomer ook echt hysterisch zomerblondquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
k heb zulke blonde plukken dat mensne denken dat ik het verf
Oh. Vind je dat jammer of wel ok zo? Omdat we het er voor het boeken over hadden dat je het spannend vond omdat je alleen was maar je in Thailand gelijk mensen ontmoette. Ik ook wel minder dan normaal hoor, houdt toch een beetje afstand merk ik. Maar toch ook wel leuke vluchtige ontmoetingen gehad.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Boven en onder?Ben jij het Specularium?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond het prima wel eigenlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Vind je dat jammer of wel ok zo? Omdat we het er voor het boeken over hadden dat je het spannend vond omdat je alleen was maar je in Thailand gelijk mensen ontmoette. Ik ook wel minder dan normaal hoor, houdt toch een beetje afstand merk ik. Maar toch ook wel leuke vluchtige ontmoetingen gehad.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
is het nog leuk in Griekenland @:bitterbal ?
en zwart?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik twee voorbeelden van mijn haarkleur posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Bitterbal maakte zich zorgen om je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn haar was van de zomer ook echt hysterisch zomerblond
nou ja laatste nacht en vroege wekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
is het nog leuk in Griekenland @:bitterbal ?
Nooit zwart haar gehad.quote:
ik realiseerde me daarna pas dat jij ook in da house bentquote:
Dan helemaal top, en als je er wel behoefte aan had gehad had je het ook wel gevonden denk ik. Behalve de zee en de zon, wat vond je het leukste? Had jij ook dat je in de zee soms visjes zag?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Haar, wonderlijk spul.Die eerste is wel een beetje Kurt Cobain kapsel zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
was het zoals je verwachtte?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja laatste nacht en vroege wekker
ik ben hier alleen voor de zee en zon hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan helemaal top, en als je er wel behoefte aan had gehad had je het ook wel gevonden denk ik. Behalve de zee en de zon, wat vond je het leukste? Had jij ook dat je in de zee soms visjes zag?
Haar, wonderlijk spul.Mooi haar heb jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.![]()
Niks mee doen qua kapsel, klinkt accuraat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eerste is wel een beetje Kurt Cobain kapsel zo
Haar, wonderlijk spul.ik had serieus geen bril bij jou verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.
Same shit, different day
SC hopper present
Haar, wonderlijk spul.Mooie Wii daarzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.![]()
Haar, wonderlijk spul.niks geverfd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.![]()
Yep geweldig, had in het vorige topic nog foto's gepost van vandaag.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik realiseerde me daarna pas dat jij ook in da house bent
Nog leuk in Griekenland @:liesje1979 ?
wow, dan is het idd wel tijdquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd on te kooi te gaan.. 3.30 kraait de wekker weer
Ik poog die tweede weer terug te krijgen, maar middelbareschool-ik deed het beter geloof ik. Daarom ook zo'n rare crop, klasgenoten hoeven er niet bij.quote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd on te kooi te gaan.. 3.30 kraait de wekker weer
Slaap smiddags ook hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, dan is het idd wel tijd
Truste
gegeten en op het strand gelegenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan in Griekenland zoal?
Lol ja gelukkig maar kleintjes, anders was ik er zo weer uit gerend. Had jij al foto's van jouw strand gepost?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben hier alleen voor de zee en zon heDus die vond ik het leukste
visjes ook gezien, maar kleintjes
Ik vond die bloem die op haar gezicht groeit wel verrassendquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had serieus geen bril bij jou verwacht
dacht het wel? Niet dat ik veel fotos hebquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja gelukkig maar kleintjes, anders was ik er zo weer uit gerend. Had jij al foto's van jouw strand gepost?
Ik vind de tweede ook mooier.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik poog die tweede weer terug te krijgen, maar middelbareschool-ik deed het beter geloof ik. Daarom ook zo'n rare crop, klasgenoten hoeven er niet bij.
Ik had vroeger engelachtige krulletjes. Die zijn totaal verdwenenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de tweede ook mooier.Ook een beetje die bollere toet of misschien zeg ik het dan lullig. Maar super ooie slag in je haar en vol. Is die slag nu weg? Want dat kan natuurlijk.
Eh, m'n hoofd is gewoon wat vierkant, 't is wat het is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de tweede ook mooier.Ook een beetje die bollere toet of misschien zeg ik het dan lullig. Maar super ooie slag in je haar en vol. Is die slag nu weg? Want dat kan natuurlijk.
Heb ze niet gezien maar was afgelopen tijd ook niet zoveel online en te weinig tijd om terug alles terug te lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht het wel? Niet dat ik veel fotos heb
gezienquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep geweldig, had in het vorige topic nog foto's gepost van vandaag.
Jammer, krullen zijn tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger engelachtige krulletjes. Die zijn totaal verdwenen
Oh nee! Ik bedoelde helemaal niet vierkant? Maar op die onderste heb je van die soort van appelwangetjes en die zijn zo leuk. Of maak ik het nu alleen maar erger?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, m'n hoofd is gewoon wat vierkant, 't is wat het is.
Maar wel een mooi voorbeeld van wat hormonen kunnen doen.Zit nu nog wel slag in, maar het is nu echt veel breekbaarder, dus de lengte wil niet erg.
Ik stop gelijk met de pil.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Sinds ik gestopt ben met de pil is de slag dus weer terug.
Oh zo! Nee, da's logisch, op die tweede lach ik breeduit, die eerste niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer, krullen zijn tof.
[..]
Oh nee! Ik bedoelde helemaal niet vierkant? Maar op die onderste heb je van die soort van appelwangetjes en die zijn zo leuk. Of maak ik het nu alleen maar erger?
Ik heb ook slag, zegt de kapper altijd en ze willen dat na het knippen altijd graag er in masseren. Dat mag want kan me voorstellen dat dat leuk is voor een kapper. Maar dan fiets ik naar huis en ga ik douchen. Ik vind het gewoon niet zo bij me passen.
Radar Love.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Doen de eerste paar seconden van dit nummer van Queen jullie ook heel sterk denken aan een ander nummer?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Doen de eerste paar seconden van dit nummer van Queen jullie ook heel sterk denken aan een ander nummer?
Heb ik ook niet meer!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had serieus geen bril bij jou verwacht
Die popte in tweede instantie in mijn hoofd.quote:
Gelukkig, dan is dat het inderdaad, Lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo! Nee, da's logisch, op die tweede lach ik breeduit, die eerste niet.
Als ik het bij mij lang zou laten groeien heb ik ook wel krullen, maar zo lang heb ik het nooit gehadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:05 schreef Koen66 het volgende:
ik heb ook krullen zat, al zijn het meer grijze dan zwarte krullen tegenwoordig
Zit in de genen (die krullen, grijs is meer de leeftijd)
Die ken ik beter dan die van Queen denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook niet
Ik bedoelde deze. Vergelijk maar eens
quote:
Hoewel Queen-fan, ken ik Heartsbeats ook beter. Maar dat komt door die Sony-reclame met die gekleurde balletjesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ken ik beter dan die van Queen denk ikMoest bij die van Queen wel gelijk hier aan denken op de een of andere manier
Ik hoor het ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook niet
Ik bedoelde deze. Vergelijk maar eens
Zo kan ik niet tegen houten stokjes in ijsjes. Als ik daar per ongeluk aan zuig, krijg ik zwaar kippenvelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei over die autistische trekjes dat ik er meestal niet zo'n last van heb, er is echter wel een ding wat ik heel slecht trek en dat is wol aanraken met mijn vingertoppen. En dit hotel heeft de meest harige wollen deken die ooit heb aangeraakt, Bij het bed opmaken liepen de rillingen over mijn rug. Heb het laken zover mogelijk omgeslagen en daaronder nog mijn badhanddoek gelegd. Hoop zo dat ik het straks bij het draaien enzo niet aanraak.
Maar ga wel zo een poging doen tot slapen, eerst nog even lezen in mijn nieuwe boek. zoete, zoete wraak bv. Ben pas net begonnen en heb al een paar keer hardop gelachen, vond die van die 100 jarige en die van het bommenmeisje ook al zo leuk van deze schrijver,
owwwww da's wel heul lang geleden. Beetje zoals de foto's in m'n Foboquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tweede is van de 5e op de middelbare, dus zeg 2004, eerste zou 2013 zijn.
Ohja! Dat wist ik! Was volgens mij nog iemand die dat ook had. Zo vervelend zulke dingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kan ik niet houten stokjes in ijsjes. Als ik daar per ongeluk aan zuig, krijg ik zwaar kippenvel
Even gecheckt. Al had ik al weleens foto’s van je gezienquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww da's wel heul lang geleden. Beetje zoals de foto's in m'n Fobo
dat zijn wel foto's uit de tijd dat ik m'n account aanmaaktequote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gecheckt. Al had ik al weleens foto’s van je gezien
Vriendelijke uitstralingEn dat komt ook wel overeen met hoe je hier bent.
Die ken ik van Discord. Van je vakantie. Vorig jaar of het jaar ervoor. Tijd gaat zo snel dat ik dat niet meer weetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zijn wel foto's uit de tijd dat ik m'n account aanmaakte
Nooit recentere ingezet met grijs haar etc
Idemquote:
Ik zag het ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frantic (dacht ik) dacht ook al dat je zwart haar had. Dat heb ik ook steeds. Komt door je UI
Da’s Julesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een veelgeposte foto van me
Ik ben langzaam aan het veranderen naar een nieuwe haarkleurquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag het ja.![]()
Ik heb stukjes roze gehad, witblond (ja, nog blonder) en gehenna'd. Nooit zwart.
Ik ben nu al getriggered. Dat gevoel van dat hout. Schei uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kan ik niet tegen houten stokjes in ijsjes. Als ik daar per ongeluk aan zuig, krijg ik zwaar kippenvel
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu al getriggered. Dat gevoel van dat hout. Schei uit.
Voordeel van dat asblonde, het grijs zie je eigenlijk pas als ik al heul grijs ben.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben langzaam aan het veranderen naar een nieuwe haarkleur
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Wat doen al die Anonieme_Fokkers op m'n Fobo
Dat ziet er zelfs wel trendy uit, zo’n mix van asblond en grijsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van dat asblonde, het grijs zie je eigenlijk pas als ik al heul grijs ben.
Hier in het dorp loop er een vrouw met een volle bos grijze krullen met een kinderwagen. Dat ziet er best vreemd uitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van dat asblonde, het grijs zie je eigenlijk pas als ik al heul grijs ben.
somigen zijn met 25 al bagger grijsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp loop er een vrouw met een volle bos grijze krullen met een kinderwagen. Dat ziet er best vreemd uit
Oh ja, ik deed ooit mee met een spel hier, een soort Weerwolven van Wakkerdam, daarvoor was anoniem Fobo'en wel het handigst. Nooit aangepast.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Wat doen al die Anonieme_Fokkers op m'n Fobo
De laatste keer dat ik spinazie op heb was mijn achterkant rauwquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je spinazie hebt gegeten dat de achterkant van je voortanden dan helemaal ruw zijn?
Dat is net zo kut als die stokjes in ijsjes.
Bewust, heb ik eruit gevist.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik spinazie op heb was mijn achterkant rauw
Normaal komt die altijd heel snel voorbij gelopen en dan lijkt het best een aantrekkelijke vrouw, laatst stond ze een keertje ergens stil en toen schrok ik wel een beetjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
somigen zijn met 25 al bagger grijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruut dan, een recentere.Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
nee ik was druk bezig met een foto uploadenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen topickill met m'n hoofd, mooi is dat.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Opa met z'n grijze kop in Oostenrijk laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
aardig aangebrand door de Italiaanse en Oostenrijkse zonmomentjesquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Opa met z'n grijze kop in Oostenrijk laatstBeetje werkgever spammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een harig beest.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soms zie ik ook de UI's als users...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik lijk denk ik niet echt op mijn UIquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soms zie ik ook de UI's als users...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, niet oranje?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lijk denk ik niet echt op mijn UI
FAKE NEWSquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He’s the best LTVDK. Amazing.
En je buren je trakteren op een brandend kruis in je voortuin?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb tegenwoordig meer een tintje waarbij de politie even afremt als ze langs je rijden
Van de week liep ik over het industrieterrein en kwamen er wel een paar keer douaneauto's langzaam voorbij gereden, toen ik thuis was las ik dat ze een zoekactie daar hadden omdat er een roedel Eritreeërs uit een container was ontsnapt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je buren je trakteren op een brandend kruis in je voortuin?
Wat voor beeld dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had echt een totaal ander beeld van IJsdraakje
Gelukkig ben je ontsnapt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week liep ik over het industrieterrein en kwamen er wel een paar keer douaneauto's langzaam voorbij gereden, toen ik thuis was las ik dat ze een zoekactie daar hadden omdat er een roedel Eritreeërs uit een container was ontsnapt.
Mijn mental image van jou is gewoon die AD columniste.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een roze feetje. Ofzo. Elfje?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week liep ik over het industrieterrein en kwamen er wel een paar keer douaneauto's langzaam voorbij gereden, toen ik thuis was las ik dat ze een zoekactie daar hadden omdat er een roedel Eritreeërs uit een container was ontsnapt.
Welke?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn mental image van jou is gewoon die AD columniste.
Ik wilde eerstquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een roze feetje. Ofzo. Elfje?
Heb geluk blonde lokken waardoor ze weer doorredenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je bent wel erg ver doorgebakken dan.
Angela de Jongquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Ga ik voortaan vertellen over de shit die ik op tv heb gekeken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, een tab openen en meteen je eigen kop vol in beeld.
Die stond nog open.
En het is oktober dus alleen maar ranzigheid. Zal van het weekend vertellen over dat ranzige schoonmaakprogramma.quote:
Jij niet dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die kan best irritant zijn
Vind je @:cherrylips irritant?
Misschien is het iets voor de Frontpage?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is oktober dus alleen maar ranzigheid. Zal van het weekend vertellen over dat ranzige schoonmaakprogramma.
Vind d'r altijd wel grappig als ze bij talkshows zit, met af en toe wat gemopper en geklaag, dus komt aardig overeen tochquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die kan best irritant zijn
Vind je @:cherrylips irritant?
Meteen zo'n automatische reactie zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Okee, spotify speelt het nummer of wat ik als ringtone heb ingesteld af....![]()
![]()
![]()
kijk uit, ze luisteren meequote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Okee, spotify speelt het nummer wat ik als ringtone heb ingesteld af....![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
Okee, spotify speelt het nummer wat ik als ringtone heb ingesteld af....![]()
![]()
![]()
Met een beetje fantasie is dit ook een talkshowquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind d'r altijd wel grappig als ze bij talkshows zit, met af en toe wat gemopper en geklaag, dus komt aardig overeen toch
Tnx.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat als je bij Angela de Jong haar koekjestrommel verstopt voor zes maanden, haar stembanden vastlijmt, dat CDA truttenkapsel pornorood verft en een aansteker langs haar kruis haalt ze best nog wel te doen is met haar kop in een kussen en kont de lucht in.
Jezusquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat als je bij Angela de Jong haar koekjestrommel verstopt voor zes maanden, haar stembanden vastlijmt, dat CDA truttenkapsel pornorood verft en een aansteker langs haar kruis haalt ze best nog wel te doen is met haar kop in een kussen en kont de lucht in.
Yup. maar wel meteen, dat kan helemaal niet, want het geluid staat op dit tijdstip automatisch uit..quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meteen zo'n automatische reactie zekerIk had vroeger de tune van Sex and the City als ringtone. Als dat op tv was schoot ik ook meteen in actie.
Leuke serie was datquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nu al jaren de tune van Dead Like Me
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:16 schreef UitStraling het volgende:
Vroeger was ik er dus helemaal fan van, dus ik was helemaal blij dat het op Netflix stond. Maar toen vond ik er ineens niks aanquote:
bij mij zegt ie 90% van de tijd niks, heb veelal geluid uit staanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Mijn telefoon zegt gewoon rrrrring. Ik ben te autistisch voor iets anders.
Ik stiekem ook wel hoor. MIjn horloge gaat gewoon trillen als ik gebeld word.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij zegt ie 90% van de tijd niks, heb veelal geluid uit staan
Sinds mijn moeder ziek was en nu mijn oma kwakkelt, durf ik dat niet meer.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij zegt ie 90% van de tijd niks, heb veelal geluid uit staan
Maar lang voor dat ik dit horloge had, had ik net genoemde ringtoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel hoor. MIjn horloge gaat gewoon trillen als ik gebeld word.
M'n oma droeg zo'n knop om haar nek. Als ze daarop drukte werd er een contact gebeld. Ze kon drie contacten invoeren ofzo en ik was nummer drie. Doodeng.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds mijn moeder ziek was en nu mijn oma kwakkelt, durf ik dat niet meer.
ik moet ook maar eens een prive nummer nemen voor dergelijke zaken. Wordt zakelijk teveel gebeld door mensen waar ik op dat moment niet direct trek in heb. Als ze iets belangrijks hebben spreken ze voicemail maar in. En dat doen ze veelal niet, dus niet belangrijk genoeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sinds mijn moeder ziek was en nu mijn oma kwakkelt, durf ik dat niet meer.
Dat ben ik ook langs geweest. Maar nu gaat het telefoontje naar de verpleging goddank.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n oma droeg zo'n knop om haar nek. Als ze daarop drukte werd er een contact gebeld. Ze kon drie contacten invoeren ofzo en ik was nummer drie. Doodeng.
wtf waar keek ik naar?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CF0Jkcyjl84/?igshid=16wzueq7q63zi
Ik gebruikte tot vorig jaar mijn privé-telefoon ook zakelijk. Maar dan ging het appen en bellen gewoon vrolijk verder tijdens je vakantie. Dus nu heb ik een zakelijke telefoon die ik lekker uitzet als ik niet werkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik moet ook maar eens een prive nummer nemen voor dergelijke zaken. Wordt zakelijk teveel gebeld door mensen waar ik op dat moment niet direct trek in heb. Als ze iets belangrijks hebben spreken ze voicemail maar in. En dat doen ze veelal niet, dus niet belangrijk genoeg.
Je raadt het al, ik heb een gloeiende pesthekel aan bellen
Zo zie ik er ook uit momenteel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CF0Jkcyjl84/?igshid=16wzueq7q63zi
ik reageer hooguit op email buiten werktijd als ik mezelf in m'n voet schiet als ik het niet doequote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik gebruiket tot vorig jaar mijn privé-telefoon ook zakelijk. Maar dan ging het appen en bellen gewoon vrolijk verder tijdens je vakantie. Dus nu heb ik een zakelijke telefoon die ik lekker uitzet als ik niet werk
Meauleauxquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook uit momenteel.
Net even peeling enzo gedaan
Shiiiiinyquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo zie ik er ook uit momenteel.
Net even peeling enzo gedaan
Kreeg net nog een werkappje op mijn werktelefoon. Had die nog niet op stil gezet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik reageer hooguit op email buiten werktijd als ik mezelf in m'n voet schiet als ik het niet doe
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Kreeg net nog een werkappje op mijn werktelefoon. Had die nog niet op stil gezet.
En erachteraan een foto van een zuurdesembrood, mijn manager is door mij ook aan het bakken geslagen![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Kreeg net nog een werkappje op mijn werktelefoon. Had die nog niet op stil gezet.
En erachteraan een foto van een zuurdesembrood, mijn manager is door mij ook aan het bakken geslagen![]()
![]()
die loopt je mond in vannachtquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:30 schreef CherryLips het volgende:
Kak er zat een spin op het plafond en die is aan de wandel gegaan.
Slayyyyyquote:
Oh getver. Die maskers IRL, laat dat lekker in de studio.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Slayyyyy
Zag tijdje terug iemand op het terras zitten met zo'n Nikkie Tutorials laag en soort make up op.
Was écht geen porum 😅
Yes yes!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:30 schreef Koen66 het volgende:
Molo heeft weer een baby-billetjes huid
Zoveel te koele highlighter op haar jukbeenderen dat Miep vroeg waarom die mevrouw blauwe bulten onder haar ogen hadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh getver. Die maskers IRL, laat dat lekker in de studio.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoveel te koele highlighter op haar jukbeenderen dat Miep vroeg waarom die mevrouw blauwe bulten onder haar ogen had
Leuk joh, uit eten gaan voor lunch met een kleuter.quote:
Duidelijk niet van de melkboerin.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Leuk joh, uit eten gaan voor lunch met een kleuter.
Over vroeg wat ze wilde drinken. Wijst ze een plaatje van een gin tonic cocktail aan
Doe ik wel soms als ik belangrijke vergaderingen heb met externenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Zin om weer eens overdreven te makeuppen. Jammer dat dat zaterdag niet zo handig is, dan wast de kappert alles er af.
Daarom, soms zo leuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Doe ik wel soms als ik belangrijke vergaderingen heb met externen
Lekker even all the way![]()
Morgen ook, want etentje. Kan mooi ogen extra doen gezien mondmasker
Supermooiquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Duidelijk niet van de melkboerin.
Vast wel hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:38 schreef Koen66 het volgende:
morgenavond ook maar uit-eten met het gezinnetje, geen idee meer of dat nog lang kan dus maar ff snel doen
Ja was al voorbij gekomen in CUL zag ik. Compleet terecht.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:40 schreef Fogel het volgende:
De rechtbank in Ierland heeft geoordeeld dat Subway geen brood verkoopt (brood is laag/niet belast), maar dat ze als banketbakker beschouwd moeten worden (met de bijbehorende belastingen) omdat er 10% suiker in hun deeg zit, alwaar 2% de max is voor "brood".
Goed bezig
Ik ga niet heel FOK! af joh.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja was al voorbij gekomen in CUL zag ik. Compleet terecht.
Smerig spul.
Zoet, weeīg, veel te luchtig en toch droog en smakeloos. Ook knap, eetbaar purschuim
Weg met die troep, écht eten wil ik
morgen naar een van de favo restaurants van de heren. 'Tot zo' hier in Zoetermeer. AYCE maar aan tafel geserveerd en echt lekker. kleinschalig, geen vreetschuurquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast wel hoor
Als er afstand gehouden wordt, mondmaskers op tussendoor, dan zie ik niet in waarom dat dicht zou gaan
Wat is je favo tent?
Kan toch ook?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook weer eens wat eten wat ik niet zelf bij elkaar heb geflikkerd.
Dat gaat zondag gebeuren. Får-i-kål door schoonma gemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook weer eens wat eten wat ik niet zelf bij elkaar heb geflikkerd.
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga niet heel FOK! af joh.
Zoete meuk is niet mijn ding...
Is dat die toko aan het water?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen naar een van de favo restaurants van de heren. 'Tot zo' hier in Zoetermeer. AYCE maar aan tafel geserveerd en echt lekker. kleinschalig, geen vreetschuur
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat gaat zondag gebeuren. Får-i-kål door schoonma gemaakt.
Ik zou eigen morgen richting Singapore vertrekken... maar ga daarvoor in de plaats naar Chicago Rome Hammerfest...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet
Goeie taart, lekker, maar geen zoet brood. Goorrrr
Mag jij alweer iets reizen of ook nog steeds alles op.slot daar?
Het ziet er smerig uit maar is lekker.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik wil erg graag foto's als dat kan
Even iets andere bestemming maar tof dat dát wel kanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou eigen morgen richting Singapore vertrekken... maar ga daarvoor in de plaats naar Chicago Rome Hammerfest...
Gelukkig woon ik in een groot/lang land. Via Bodø en Tromsø erheen vliegen, laatste stuk met een klein propellorvliegtuig, toffe herriebakken.
Zou etenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ziet er smerig uit maar is lekker.
Ah!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, in winkelcentrum Oosterheem zit het
Ik zag mindere foto's voorbij komen jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:48 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet het er eigenlijk nog prima uit, normaal ziet het er meer jello-achtig uit die kool
Klinkt goed. Ik was vandaag bij de Ali Baba Falafel food truck. Falafel en pita met kaas, prima te eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag mindere foto's voorbij komen ja![]()
Ik ga morgenochtend ontbijten met Adana kebab (lamsgehakt), want dat was over van vanavond.
Nu al zin in
Falafel wordt weinig verkocht bij die shoarmazaken hier vind ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik was vandaag bij de Ali Baba Falafel food truck. Falafel en pita met kaas, prima te eten.
yep, ik trek dat thuis werken nog wel ff door.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Sowieso gezellig..en goed ook voor de mini Koens, zware tijd voor hen ook nu
Ja drama op die leeftijd joh, grijpt hard in in de ontwikkeling dan hoor...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik trek dat thuis werken nog wel ff door.
Maar de ene doet nu MBO Applicatieontwikkeling. En die zat tot nu maar 2 uur per week op de school, de rest thuis. Die 2 uur vervallen vanaf nu ook.
Andere doet VWO4, nog gewoon fulltime school maar voor hoelang nog. Geheid mondkapjes binnenkort en er waren er al 2 besmet in z'n klas
het wordt gewoon 100% digitaal. ik hoop dat ie het allemaal trekt, zeker met z'n diagnose laatst> (licht) autismequote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja drama op die leeftijd joh, grijpt hard in in de ontwikkeling dan hoor...
Meh
Wel beetje contact met klasgenoten beide?
En die uren vervallen??? Niet digitaal les?
Is dat het nog niet dan? Moet dat nog geregeld worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt gewoon 100% digitaal. ik hoop dat ie het allemaal trekt, zeker met z'n diagnose laatst> (licht) autisme
Die andere zou het het ergste vinde als ie weer niet mag tafeltennissen
wat moet nog geregeld worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat het nog niet dan? Moet dat nog geregeld worden?![]()
En ja, snap ik, dat zijn wel zorgen als ouders
Digitaal onderwijsquote:
nee doet ie al weken die andere 98%quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Digitaal onderwijs
Maar misschien lees ik gewoon verkeerd
Nu duf, dus tukken. Tjuus
Slapen en vanavond laatste nachtdienstquote:
Rustig dagje met bergen administratiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:29 schreef engine het volgende:
[..]
Slapen en vanavond laatste nachtdienst![]()
En voor u?
Dat zijn de ergste dagenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rustig dagje met bergen administratie
Lekker motiverendquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja.. idiootst ban al is dat er in mijn werk heel veel dubbele administratie is :’)
Mja bureaucratie dit dat..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:54 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker motiverend
Heeft het een reden?
Ik hoef niks dubbel te doen maar wel veel zaken waarvan ik weet dat er toch nooit iemand naar gaat kijken. Een rapport schrijven terwijl je ergens alleen een afdichtingsring vervangen hebt
Als ik het niet doe en er komt inspectie, kan ik in sommige landen met twee armbandjes om mee wegens t plegen van economische/milieu delicten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:54 schreef engine het volgende:
Vaak doe ik het ook gewoon niet tot iemand er naar vraagt
Goedemorgen weerquote:
Wel een uitstekende motivatie om toch maar die administratie te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik het niet doe en er komt inspectie, kan ik in sommige landen met twee armbandjes om mee wegens t plegen van economische/milieu delicten.
Mja.. heb nog tijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 05:01 schreef engine het volgende:
[..]
Wel een uitstekende motivatie om toch maar die administratie te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |