Vast wel hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:38 schreef Koen66 het volgende:
morgenavond ook maar uit-eten met het gezinnetje, geen idee meer of dat nog lang kan dus maar ff snel doen
Ja was al voorbij gekomen in CUL zag ik. Compleet terecht.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:40 schreef Fogel het volgende:
De rechtbank in Ierland heeft geoordeeld dat Subway geen brood verkoopt (brood is laag/niet belast), maar dat ze als banketbakker beschouwd moeten worden (met de bijbehorende belastingen) omdat er 10% suiker in hun deeg zit, alwaar 2% de max is voor "brood".
Goed bezig
Ik ga niet heel FOK! af joh.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja was al voorbij gekomen in CUL zag ik. Compleet terecht.
Smerig spul.
Zoet, weeīg, veel te luchtig en toch droog en smakeloos. Ook knap, eetbaar purschuim
Weg met die troep, écht eten wil ik
morgen naar een van de favo restaurants van de heren. 'Tot zo' hier in Zoetermeer. AYCE maar aan tafel geserveerd en echt lekker. kleinschalig, geen vreetschuurquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Vast wel hoor
Als er afstand gehouden wordt, mondmaskers op tussendoor, dan zie ik niet in waarom dat dicht zou gaan
Wat is je favo tent?
Kan toch ook?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook weer eens wat eten wat ik niet zelf bij elkaar heb geflikkerd.
Dat gaat zondag gebeuren. Får-i-kål door schoonma gemaakt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ook weer eens wat eten wat ik niet zelf bij elkaar heb geflikkerd.
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga niet heel FOK! af joh.
Zoete meuk is niet mijn ding...
Is dat die toko aan het water?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
morgen naar een van de favo restaurants van de heren. 'Tot zo' hier in Zoetermeer. AYCE maar aan tafel geserveerd en echt lekker. kleinschalig, geen vreetschuur
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat gaat zondag gebeuren. Får-i-kål door schoonma gemaakt.
Ik zou eigen morgen richting Singapore vertrekken... maar ga daarvoor in de plaats naar Chicago Rome Hammerfest...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het ook niet
Goeie taart, lekker, maar geen zoet brood. Goorrrr
Mag jij alweer iets reizen of ook nog steeds alles op.slot daar?
Het ziet er smerig uit maar is lekker.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:44 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik wil erg graag foto's als dat kan
Even iets andere bestemming maar tof dat dát wel kanquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou eigen morgen richting Singapore vertrekken... maar ga daarvoor in de plaats naar Chicago Rome Hammerfest...
Gelukkig woon ik in een groot/lang land. Via Bodø en Tromsø erheen vliegen, laatste stuk met een klein propellorvliegtuig, toffe herriebakken.
Zou etenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het ziet er smerig uit maar is lekker.
Ah!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, in winkelcentrum Oosterheem zit het
Ik zag mindere foto's voorbij komen jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:48 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ziet het er eigenlijk nog prima uit, normaal ziet het er meer jello-achtig uit die kool
Klinkt goed. Ik was vandaag bij de Ali Baba Falafel food truck. Falafel en pita met kaas, prima te eten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag mindere foto's voorbij komen ja![]()
Ik ga morgenochtend ontbijten met Adana kebab (lamsgehakt), want dat was over van vanavond.
Nu al zin in
Falafel wordt weinig verkocht bij die shoarmazaken hier vind ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik was vandaag bij de Ali Baba Falafel food truck. Falafel en pita met kaas, prima te eten.
yep, ik trek dat thuis werken nog wel ff door.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah!
Sowieso gezellig..en goed ook voor de mini Koens, zware tijd voor hen ook nu
Ja drama op die leeftijd joh, grijpt hard in in de ontwikkeling dan hoor...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, ik trek dat thuis werken nog wel ff door.
Maar de ene doet nu MBO Applicatieontwikkeling. En die zat tot nu maar 2 uur per week op de school, de rest thuis. Die 2 uur vervallen vanaf nu ook.
Andere doet VWO4, nog gewoon fulltime school maar voor hoelang nog. Geheid mondkapjes binnenkort en er waren er al 2 besmet in z'n klas
het wordt gewoon 100% digitaal. ik hoop dat ie het allemaal trekt, zeker met z'n diagnose laatst> (licht) autismequote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja drama op die leeftijd joh, grijpt hard in in de ontwikkeling dan hoor...
Meh
Wel beetje contact met klasgenoten beide?
En die uren vervallen??? Niet digitaal les?
Is dat het nog niet dan? Moet dat nog geregeld worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het wordt gewoon 100% digitaal. ik hoop dat ie het allemaal trekt, zeker met z'n diagnose laatst> (licht) autisme
Die andere zou het het ergste vinde als ie weer niet mag tafeltennissen
wat moet nog geregeld worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat het nog niet dan? Moet dat nog geregeld worden?![]()
En ja, snap ik, dat zijn wel zorgen als ouders
Digitaal onderwijsquote:
nee doet ie al weken die andere 98%quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Digitaal onderwijs
Maar misschien lees ik gewoon verkeerd
Nu duf, dus tukken. Tjuus
Slapen en vanavond laatste nachtdienstquote:
Rustig dagje met bergen administratiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:29 schreef engine het volgende:
[..]
Slapen en vanavond laatste nachtdienst![]()
En voor u?
Dat zijn de ergste dagenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rustig dagje met bergen administratie
Lekker motiverendquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja.. idiootst ban al is dat er in mijn werk heel veel dubbele administratie is :’)
Mja bureaucratie dit dat..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:54 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker motiverend
Heeft het een reden?
Ik hoef niks dubbel te doen maar wel veel zaken waarvan ik weet dat er toch nooit iemand naar gaat kijken. Een rapport schrijven terwijl je ergens alleen een afdichtingsring vervangen hebt
Als ik het niet doe en er komt inspectie, kan ik in sommige landen met twee armbandjes om mee wegens t plegen van economische/milieu delicten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:54 schreef engine het volgende:
Vaak doe ik het ook gewoon niet tot iemand er naar vraagt
Goedemorgen weerquote:
Wel een uitstekende motivatie om toch maar die administratie te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik het niet doe en er komt inspectie, kan ik in sommige landen met twee armbandjes om mee wegens t plegen van economische/milieu delicten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |