wat moet nog geregeld worden?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat het nog niet dan? Moet dat nog geregeld worden?![]()
En ja, snap ik, dat zijn wel zorgen als ouders
Digitaal onderwijsquote:
nee doet ie al weken die andere 98%quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 00:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Digitaal onderwijs
Maar misschien lees ik gewoon verkeerd
Nu duf, dus tukken. Tjuus
Slapen en vanavond laatste nachtdienstquote:
Rustig dagje met bergen administratiequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:29 schreef engine het volgende:
[..]
Slapen en vanavond laatste nachtdienst![]()
En voor u?
Dat zijn de ergste dagenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Rustig dagje met bergen administratie
Lekker motiverendquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja.. idiootst ban al is dat er in mijn werk heel veel dubbele administratie is :’)
Mja bureaucratie dit dat..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:54 schreef engine het volgende:
[..]
Lekker motiverend
Heeft het een reden?
Ik hoef niks dubbel te doen maar wel veel zaken waarvan ik weet dat er toch nooit iemand naar gaat kijken. Een rapport schrijven terwijl je ergens alleen een afdichtingsring vervangen hebt
Als ik het niet doe en er komt inspectie, kan ik in sommige landen met twee armbandjes om mee wegens t plegen van economische/milieu delicten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:54 schreef engine het volgende:
Vaak doe ik het ook gewoon niet tot iemand er naar vraagt
Goedemorgen weerquote:
Wel een uitstekende motivatie om toch maar die administratie te doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 04:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als ik het niet doe en er komt inspectie, kan ik in sommige landen met twee armbandjes om mee wegens t plegen van economische/milieu delicten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |