Die ken ik beter dan die van Queen denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook niet
Ik bedoelde deze. Vergelijk maar eens
quote:
Hoewel Queen-fan, ken ik Heartsbeats ook beter. Maar dat komt door die Sony-reclame met die gekleurde balletjesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die ken ik beter dan die van Queen denk ikMoest bij die van Queen wel gelijk hier aan denken op de een of andere manier
Ik hoor het ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Ook niet
Ik bedoelde deze. Vergelijk maar eens
Zo kan ik niet tegen houten stokjes in ijsjes. Als ik daar per ongeluk aan zuig, krijg ik zwaar kippenvelquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zei over die autistische trekjes dat ik er meestal niet zo'n last van heb, er is echter wel een ding wat ik heel slecht trek en dat is wol aanraken met mijn vingertoppen. En dit hotel heeft de meest harige wollen deken die ooit heb aangeraakt, Bij het bed opmaken liepen de rillingen over mijn rug. Heb het laken zover mogelijk omgeslagen en daaronder nog mijn badhanddoek gelegd. Hoop zo dat ik het straks bij het draaien enzo niet aanraak.
Maar ga wel zo een poging doen tot slapen, eerst nog even lezen in mijn nieuwe boek. zoete, zoete wraak bv. Ben pas net begonnen en heb al een paar keer hardop gelachen, vond die van die 100 jarige en die van het bommenmeisje ook al zo leuk van deze schrijver,
owwwww da's wel heul lang geleden. Beetje zoals de foto's in m'n Foboquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tweede is van de 5e op de middelbare, dus zeg 2004, eerste zou 2013 zijn.
Ohja! Dat wist ik! Was volgens mij nog iemand die dat ook had. Zo vervelend zulke dingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kan ik niet houten stokjes in ijsjes. Als ik daar per ongeluk aan zuig, krijg ik zwaar kippenvel
Even gecheckt. Al had ik al weleens foto’s van je gezienquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owwwww da's wel heul lang geleden. Beetje zoals de foto's in m'n Fobo
dat zijn wel foto's uit de tijd dat ik m'n account aanmaaktequote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gecheckt. Al had ik al weleens foto’s van je gezien
Vriendelijke uitstralingEn dat komt ook wel overeen met hoe je hier bent.
Die ken ik van Discord. Van je vakantie. Vorig jaar of het jaar ervoor. Tijd gaat zo snel dat ik dat niet meer weetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat zijn wel foto's uit de tijd dat ik m'n account aanmaakte
Nooit recentere ingezet met grijs haar etc
Idemquote:
Ik zag het ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Frantic (dacht ik) dacht ook al dat je zwart haar had. Dat heb ik ook steeds. Komt door je UI
Da’s Julesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een veelgeposte foto van me
Ik ben langzaam aan het veranderen naar een nieuwe haarkleurquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag het ja.![]()
Ik heb stukjes roze gehad, witblond (ja, nog blonder) en gehenna'd. Nooit zwart.
Ik ben nu al getriggered. Dat gevoel van dat hout. Schei uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo kan ik niet tegen houten stokjes in ijsjes. Als ik daar per ongeluk aan zuig, krijg ik zwaar kippenvel
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nu al getriggered. Dat gevoel van dat hout. Schei uit.
Voordeel van dat asblonde, het grijs zie je eigenlijk pas als ik al heul grijs ben.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben langzaam aan het veranderen naar een nieuwe haarkleur
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Wat doen al die Anonieme_Fokkers op m'n Fobo
Dat ziet er zelfs wel trendy uit, zo’n mix van asblond en grijsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van dat asblonde, het grijs zie je eigenlijk pas als ik al heul grijs ben.
Hier in het dorp loop er een vrouw met een volle bos grijze krullen met een kinderwagen. Dat ziet er best vreemd uitquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Voordeel van dat asblonde, het grijs zie je eigenlijk pas als ik al heul grijs ben.
somigen zijn met 25 al bagger grijsquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier in het dorp loop er een vrouw met een volle bos grijze krullen met een kinderwagen. Dat ziet er best vreemd uit
Oh ja, ik deed ooit mee met een spel hier, een soort Weerwolven van Wakkerdam, daarvoor was anoniem Fobo'en wel het handigst. Nooit aangepast.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
Wat doen al die Anonieme_Fokkers op m'n Fobo
De laatste keer dat ik spinazie op heb was mijn achterkant rauwquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je spinazie hebt gegeten dat de achterkant van je voortanden dan helemaal ruw zijn?
Dat is net zo kut als die stokjes in ijsjes.
Bewust, heb ik eruit gevist.quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik spinazie op heb was mijn achterkant rauw
Normaal komt die altijd heel snel voorbij gelopen en dan lijkt het best een aantrekkelijke vrouw, laatst stond ze een keertje ergens stil en toen schrok ik wel een beetjequote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
somigen zijn met 25 al bagger grijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Vooruut dan, een recentere.Leuk hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |