SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
nee ik was druk bezig met een foto uploadenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Meteen topickill met m'n hoofd, mooi is dat.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Opa met z'n grijze kop in Oostenrijk laatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
aardig aangebrand door de Italiaanse en Oostenrijkse zonmomentjesquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:41 schreef Koen66 het volgende:
Opa met z'n grijze kop in Oostenrijk laatstBeetje werkgever spammenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben een harig beest.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soms zie ik ook de UI's als users...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik lijk denk ik niet echt op mijn UIquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soms zie ik ook de UI's als users...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, niet oranje?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik lijk denk ik niet echt op mijn UI
FAKE NEWSquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
He’s the best LTVDK. Amazing.
En je buren je trakteren op een brandend kruis in je voortuin?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:56 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb tegenwoordig meer een tintje waarbij de politie even afremt als ze langs je rijden
Van de week liep ik over het industrieterrein en kwamen er wel een paar keer douaneauto's langzaam voorbij gereden, toen ik thuis was las ik dat ze een zoekactie daar hadden omdat er een roedel Eritreeërs uit een container was ontsnapt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je buren je trakteren op een brandend kruis in je voortuin?
Wat voor beeld dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik had echt een totaal ander beeld van IJsdraakje
Gelukkig ben je ontsnapt.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week liep ik over het industrieterrein en kwamen er wel een paar keer douaneauto's langzaam voorbij gereden, toen ik thuis was las ik dat ze een zoekactie daar hadden omdat er een roedel Eritreeërs uit een container was ontsnapt.
Mijn mental image van jou is gewoon die AD columniste.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een roze feetje. Ofzo. Elfje?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week liep ik over het industrieterrein en kwamen er wel een paar keer douaneauto's langzaam voorbij gereden, toen ik thuis was las ik dat ze een zoekactie daar hadden omdat er een roedel Eritreeërs uit een container was ontsnapt.
Welke?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn mental image van jou is gewoon die AD columniste.
Ik wilde eerstquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een roze feetje. Ofzo. Elfje?
Heb geluk blonde lokken waardoor ze weer doorredenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Je bent wel erg ver doorgebakken dan.
Angela de Jongquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:11 schreef CherryLips het volgende:
Ga ik voortaan vertellen over de shit die ik op tv heb gekeken.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh god, een tab openen en meteen je eigen kop vol in beeld.
Die stond nog open.
En het is oktober dus alleen maar ranzigheid. Zal van het weekend vertellen over dat ranzige schoonmaakprogramma.quote:
Jij niet dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die kan best irritant zijn
Vind je @:cherrylips irritant?
Misschien is het iets voor de Frontpage?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En het is oktober dus alleen maar ranzigheid. Zal van het weekend vertellen over dat ranzige schoonmaakprogramma.
Vind d'r altijd wel grappig als ze bij talkshows zit, met af en toe wat gemopper en geklaag, dus komt aardig overeen tochquote:Op donderdag 1 oktober 2020 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die kan best irritant zijn
Vind je @:cherrylips irritant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |