Nee kan niet, onmogelijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maareh. Ik heb ook van dat haar dat enorm kan variëren met het licht.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/auto/le(...)gaat-eruit~ae7a3ad5/
Zal eens tijd worden.
Dacht dat jij van dat Tavares haar hadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
k heb zulke blonde plukken dat mensne denken dat ik het verf
Ook dat. En het is gewoon een verkapt statussymbool.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Scheelt tevens een hoop ASO's op de weg
een afro?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij van dat Tavares haar had
Ik denk toch dat een hoop collega's van me zuur zijn nu.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook dat. En het is gewoon een verkapt statussymbool.
Die had eehhh, 3 leden?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:01 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik had daar een nuttige groep over chinese diesel kachels
Beetje salaris erbij vragen en private leasequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
Scheelt tevens een hoop ASO's op de weg
Dat kan ook. Maar geloof me, die foto die hij toen van hem en buuf naar me stuurde en die foto die hij toen postte van hoe hij stiekem een foto maakte van een vrouw op die bruiloft, dat is niet een beetje verschil. Boeit ook verder niet maar vind het altijd jammer wanneer mensen dat soort dingen doen, snap ook de lol er niet van.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Maareh. Ik heb ook van dat haar dat enorm kan variëren met het licht.
Een hoop van mijn collega’s ook. Die mogen hun dikke beemert inleveren. Ik stuur dit artikel morgen even door naar de OR.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk toch dat een hoop collega's van me zuur zijn nu.
eerder 30.000 of zoiets echt internationaal gebeurenquote:
Nu maar hopen dat je op tijd bentquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar geloof me, die foto die hij toen van hem en buuf naar me stuurde en die foto die hij toen postte van hoe hij stiekem een foto maakte van een vrouw op die bruiloft, dat is niet een beetje verschil. Boeit ook verder niet maar vind het altijd jammer wanneer mensen dat soort dingen doen, snap ook de lol er niet van.
In other news, ik vandaag gewoon een buskaartje kunnen bemachtigen naar mijn bijna laatste bestemming. Of najaa bijna, de bus stopt 4 kilometer daar vandaan. Kon het bijna niet geloven dat het kon.
En dan lopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ook. Maar geloof me, die foto die hij toen van hem en buuf naar me stuurde en die foto die hij toen postte van hoe hij stiekem een foto maakte van een vrouw op die bruiloft, dat is niet een beetje verschil. Boeit ook verder niet maar vind het altijd jammer wanneer mensen dat soort dingen doen, snap ook de lol er niet van.
In other news, ik vandaag gewoon een buskaartje kunnen bemachtigen naar mijn bijna laatste bestemming. Of najaa bijna, de bus stopt 4 kilometer daar vandaan. Kon het bijna niet geloven dat het kon.
12 uur vlieg ik. om 8 vertrekt de bus hier.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
Bal, morgen naar huis.Hoe laat vlieg je? Zin om weer naar huis te gaan of toch nog niet?
Vanochtend stond ik ruim voor 7 uur klaar, deze bus gaat om 9 uur. Ik vroeg wat de vroegste was want ik ken het reizen hier inmiddels wel. 5:45. Euhm nou ok, en de volgende?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat je op tijd bent
Gewoon meteen met de tram door naar Zwartepadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
12 uur vlieg ik. om 8 vertrekt de bus hier.
ja nou ja nu ik hier zo in de kamer zit wel maar als k morgen weer naar het strand zou mogen zou ik ook niet erg vinden
mja zal wat fris zijn denk ik :pquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Gewoon meteen met de tram door naar Zwartepad
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vanochtend stond ik ruim voor 7 uur klaar, deze bus gaat om 9 uur. Ik vroeg wat de vroegste was want ik ken het reizen hier inmiddels wel. 5:45. Euhm nou ok, en de volgende?
Is een optie als het vrij vlak en niet te heet is. Anders misschien een taxi. Ik wil zo snel mogelijk in de zee liggen eigenlijk.quote:
Heb je wel een beetje mensen ontmoet ook, dat scheelt ook in de avonden ontzettend. Vanavond echt hele tijd gepraat met een stel uit Portugal/Zwitserland (dont ask) en ik wil echt liever nog niet naar huis. Blij dat je genoten hebt van je strandmomentjes en als je eenmaal weer in NL bent denk je, was ik nog maar daar! Wedden?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
12 uur vlieg ik. om 8 vertrekt de bus hier.
ja nou ja nu ik hier zo in de kamer zit wel maar als k morgen weer naar het strand zou mogen zou ik ook niet erg vinden
dat denk ik nu alquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje mensen ontmoet ook, dat scheelt ook in de avonden ontzettend. Vanavond echt hele tijd gepraat met een stel uit Portugal/Zwitserland (dont ask) en ik wil echt liever nog niet naar huis. Blij dat je genoten hebt van je strandmomentjes en als je eenmaal weer in NL bent denk je, was ik nog maar daar! Wedden?
Neeeeheee niet mijn ootaux!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een hoop van mijn collega’s ook. Die mogen hun dikke beemert inleveren. Ik stuur dit artikel morgen even door naar de OR.
Ja dat weet ikquote:
Volgende keer gewoon ander soort dorpje en ander soort hotel. Op zo'n resort is gewoon toch anders. Wel zelfde zee en zelfde zon.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik nu alhet strand dan
35 is toch ook wel lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is een optie als het vrij vlak en niet te heet is. Anders misschien een taxi. Ik wil zo snel mogelijk in de zee liggen eigenlijk.
Vrouw van het hotel zei dat het daar 35 graden is komende dagen, ik hoop dat ze 25 bedoelde.
Ja maar dan ren ik denk ik met koffer en al de zee in, en wil toch die dingen een beetje droog houden.quote:
nee niemandquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
Maar wel leuke mensen ontmoet Bal?
Boven en onder?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik twee voorbeelden van mijn haarkleur posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een beetje? Denk dat bedrijven dan ineens fiks meer salaris gaan betalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje salaris erbij vragen en private lease
Mijn haar was van de zomer ook echt hysterisch zomerblondquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:11 schreef bitterbal het volgende:
k heb zulke blonde plukken dat mensne denken dat ik het verf
Oh. Vind je dat jammer of wel ok zo? Omdat we het er voor het boeken over hadden dat je het spannend vond omdat je alleen was maar je in Thailand gelijk mensen ontmoette. Ik ook wel minder dan normaal hoor, houdt toch een beetje afstand merk ik. Maar toch ook wel leuke vluchtige ontmoetingen gehad.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Boven en onder?Ben jij het Specularium?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vond het prima wel eigenlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh. Vind je dat jammer of wel ok zo? Omdat we het er voor het boeken over hadden dat je het spannend vond omdat je alleen was maar je in Thailand gelijk mensen ontmoette. Ik ook wel minder dan normaal hoor, houdt toch een beetje afstand merk ik. Maar toch ook wel leuke vluchtige ontmoetingen gehad.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
is het nog leuk in Griekenland @:bitterbal ?
en zwart?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik twee voorbeelden van mijn haarkleur posten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Bitterbal maakte zich zorgen om je.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn haar was van de zomer ook echt hysterisch zomerblond
nou ja laatste nacht en vroege wekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
is het nog leuk in Griekenland @:bitterbal ?
Nooit zwart haar gehad.quote:
ik realiseerde me daarna pas dat jij ook in da house bentquote:
Dan helemaal top, en als je er wel behoefte aan had gehad had je het ook wel gevonden denk ik. Behalve de zee en de zon, wat vond je het leukste? Had jij ook dat je in de zee soms visjes zag?quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Haar, wonderlijk spul.Die eerste is wel een beetje Kurt Cobain kapsel zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
was het zoals je verwachtte?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja laatste nacht en vroege wekker
ik ben hier alleen voor de zee en zon hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan helemaal top, en als je er wel behoefte aan had gehad had je het ook wel gevonden denk ik. Behalve de zee en de zon, wat vond je het leukste? Had jij ook dat je in de zee soms visjes zag?
Haar, wonderlijk spul.Mooi haar heb jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.![]()
Niks mee doen qua kapsel, klinkt accuraat.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die eerste is wel een beetje Kurt Cobain kapsel zo
Haar, wonderlijk spul.ik had serieus geen bril bij jou verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.
Same shit, different day
SC hopper present
Haar, wonderlijk spul.Mooie Wii daarzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.![]()
Haar, wonderlijk spul.niks geverfd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's wel meteen op z'n lichtst ook, die eerste.![]()
Yep geweldig, had in het vorige topic nog foto's gepost van vandaag.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik realiseerde me daarna pas dat jij ook in da house bent
Nog leuk in Griekenland @:liesje1979 ?
wow, dan is het idd wel tijdquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd on te kooi te gaan.. 3.30 kraait de wekker weer
Ik poog die tweede weer terug te krijgen, maar middelbareschool-ik deed het beter geloof ik. Daarom ook zo'n rare crop, klasgenoten hoeven er niet bij.quote:
Slaap lekker.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:44 schreef FranticDJ het volgende:
Tijd on te kooi te gaan.. 3.30 kraait de wekker weer
Slaap smiddags ook hequote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wow, dan is het idd wel tijd
Truste
gegeten en op het strand gelegenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:45 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan in Griekenland zoal?
Lol ja gelukkig maar kleintjes, anders was ik er zo weer uit gerend. Had jij al foto's van jouw strand gepost?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben hier alleen voor de zee en zon heDus die vond ik het leukste
visjes ook gezien, maar kleintjes
Ik vond die bloem die op haar gezicht groeit wel verrassendquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had serieus geen bril bij jou verwacht
dacht het wel? Niet dat ik veel fotos hebquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol ja gelukkig maar kleintjes, anders was ik er zo weer uit gerend. Had jij al foto's van jouw strand gepost?
Ik vind de tweede ook mooier.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik poog die tweede weer terug te krijgen, maar middelbareschool-ik deed het beter geloof ik. Daarom ook zo'n rare crop, klasgenoten hoeven er niet bij.
Ik had vroeger engelachtige krulletjes. Die zijn totaal verdwenenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de tweede ook mooier.Ook een beetje die bollere toet of misschien zeg ik het dan lullig. Maar super ooie slag in je haar en vol. Is die slag nu weg? Want dat kan natuurlijk.
Eh, m'n hoofd is gewoon wat vierkant, 't is wat het is.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind de tweede ook mooier.Ook een beetje die bollere toet of misschien zeg ik het dan lullig. Maar super ooie slag in je haar en vol. Is die slag nu weg? Want dat kan natuurlijk.
Heb ze niet gezien maar was afgelopen tijd ook niet zoveel online en te weinig tijd om terug alles terug te lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht het wel? Niet dat ik veel fotos heb
gezienquote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep geweldig, had in het vorige topic nog foto's gepost van vandaag.
Jammer, krullen zijn tof.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vroeger engelachtige krulletjes. Die zijn totaal verdwenen
Oh nee! Ik bedoelde helemaal niet vierkant? Maar op die onderste heb je van die soort van appelwangetjes en die zijn zo leuk. Of maak ik het nu alleen maar erger?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, m'n hoofd is gewoon wat vierkant, 't is wat het is.
Maar wel een mooi voorbeeld van wat hormonen kunnen doen.Zit nu nog wel slag in, maar het is nu echt veel breekbaarder, dus de lengte wil niet erg.
Ik stop gelijk met de pil.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Sinds ik gestopt ben met de pil is de slag dus weer terug.
Oh zo! Nee, da's logisch, op die tweede lach ik breeduit, die eerste niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer, krullen zijn tof.
[..]
Oh nee! Ik bedoelde helemaal niet vierkant? Maar op die onderste heb je van die soort van appelwangetjes en die zijn zo leuk. Of maak ik het nu alleen maar erger?
Ik heb ook slag, zegt de kapper altijd en ze willen dat na het knippen altijd graag er in masseren. Dat mag want kan me voorstellen dat dat leuk is voor een kapper. Maar dan fiets ik naar huis en ga ik douchen. Ik vind het gewoon niet zo bij me passen.
Radar Love.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Doen de eerste paar seconden van dit nummer van Queen jullie ook heel sterk denken aan een ander nummer?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Doen de eerste paar seconden van dit nummer van Queen jullie ook heel sterk denken aan een ander nummer?
Heb ik ook niet meer!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had serieus geen bril bij jou verwacht
Die popte in tweede instantie in mijn hoofd.quote:
Gelukkig, dan is dat het inderdaad, Lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh zo! Nee, da's logisch, op die tweede lach ik breeduit, die eerste niet.
Als ik het bij mij lang zou laten groeien heb ik ook wel krullen, maar zo lang heb ik het nooit gehadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:05 schreef Koen66 het volgende:
ik heb ook krullen zat, al zijn het meer grijze dan zwarte krullen tegenwoordig
Zit in de genen (die krullen, grijs is meer de leeftijd)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |