abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 oktober 2020 @ 10:14:40 #51
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_195501777
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 19:00 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Blijkbaar vinden de werknemers die versoberde voorwaarden geen probleem, anders waren ze wel ander werk gaan doen.

Je mist het punt over verworven rechten.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 oktober 2020 @ 10:55:58 #52
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195502499
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

misschien speelt 't incident met de Buffel-explosie een rol dat die deuren er zo snel uit moeten?
in Nijmegen was vorig jaar een persoon om het leven gekomen door een explosie in een afgedankte Buffel.
't zal niet voor 't eerst zijn dat zwervers hun intrek doen in een oude trein. zonder deuren is dat een stuk minder aantrekkelijk.
Reserve onderdelen? Wel gek dat ze de boel niet dichtmaken eigenlijk. Spul wordt op Dijksgracht geparkeerd dat niet echt makkelijk toegankelijk is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_195502685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Reserve onderdelen? Wel gek dat ze de boel niet dichtmaken eigenlijk. Spul wordt op Dijksgracht geparkeerd dat niet echt makkelijk toegankelijk is.
Dat suggereert dat bij HKS Metals alles de shredder in gaat, wat altijd hardnekkig tegengesproken wordt.

Er is een lijst waar de te demonteren onderdelen van de Sprinter op staan. Men noemt het een oogstkaart.
https://www.ns.nl/binarie(...)ns-augustus-2019.pdf
https://nieuws.ns.nl/ns-verkoopt-losse-onderdelen-oude-sprinters/

Dichtmaken kan teveel tijd en geld vergen en is niet nodig. Een Sprinter plukken kan nu binnen een dag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 8 oktober 2020 @ 11:20:20 #54
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195502962
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Dat suggereert dat bij HKS Metals alles de shredder in gaat, wat altijd hardnekkig tegengesproken wordt.

Er is een lijst waar de te demonteren onderdelen van de Sprinter op staan. Men noemt het een oogstkaart.
https://www.ns.nl/binarie(...)ns-augustus-2019.pdf
https://nieuws.ns.nl/ns-verkoopt-losse-onderdelen-oude-sprinters/

Dichtmaken kan teveel tijd en geld vergen en is niet nodig. Een Sprinter plukken kan nu binnen een dag.
Duidelijk. Ik meen dat er wel sloopcontracten aanbesteed zijn de afgelopen tijd, alleen weet niet of het SGMm daar bij zat.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_195502985
Tweetjes worden gestript voor reserveondelen om drietjes rijvaardig te houden. Die blijven ook nog even achter de hand heb ik begrepen als backup mocht door weersomstandigheden materieel uitvallen.

Sommige onderdelen zouden ook nog al dan niet met kleine aanpassingen voor icm gebruikt kunnen worden.
  Redactie Sport donderdag 8 oktober 2020 @ 13:56:43 #56
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_195505505
quote:
Komt erop neer dat het oorspronkelijke model voor SAAL (Schiphol-Amsterdam-Almere-Lelystad) niet uitgevoerd kan worden door gebrek aan ERTMS/ETCS en het niet (op papier) verdwijnen van goederentreinen.

Als alternatief zijn er nu eigenlijk twee modellen: eentje waarbij de sprinters de voorkeur krijgen met een korte stop in Weesp (en de IC's daarbij soms fors uitgebogen moeten worden) en eentje met voorkeur voor de IC's (met lange stops voor de sprinters die soms juist ook stations over moeten slaan).

https://www.locov.nl/Actu(...)odellen-ov-saal.aspx

https://www.regiogv.nl/wp(...)ooilijn-20200803.pdf
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_195506468
er is een aanbesteding voor het verplaatsen van materieel wat voor sloop bestemd is. Het lijkt mij dat Volkerrail daar op inschrijft. weet niet of dit werk is wat de nieuwe partij 'dc tractie' kan en wil uitvoeren.
dit betreft specifiek het verplaatsen van sloop materieel en conditieritten. de opdrachtnemer dient in het bezit te zijn van een locomotief en machinist.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport donderdag 8 oktober 2020 @ 23:29:07 #58
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_195518173
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 13:56 schreef dennistd het volgende:

[..]

Komt erop neer dat het oorspronkelijke model voor SAAL (Schiphol-Amsterdam-Almere-Lelystad) niet uitgevoerd kan worden door gebrek aan ERTMS/ETCS en het niet (op papier) verdwijnen van goederentreinen.

Als alternatief zijn er nu eigenlijk twee modellen: eentje waarbij de sprinters de voorkeur krijgen met een korte stop in Weesp (en de IC's daarbij soms fors uitgebogen moeten worden) en eentje met voorkeur voor de IC's (met lange stops voor de sprinters die soms juist ook stations over moeten slaan).

https://www.locov.nl/Actu(...)odellen-ov-saal.aspx

https://www.regiogv.nl/wp(...)ooilijn-20200803.pdf
Inmiddels heeft het Locov nog een extra document online gezet: het volledige onderzoek naar alle modellen, te vinden op https://www.locov.nl/bina(...)eningsmodel%202.0%20(A)_tcm118-467012.pdf

Ik zie eigenlijk vooral nadelen in Model II. Het meest zie ik in Model IB of IA spits.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:49:24 #59
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_195522428
Buiten kijf staat dat het eerder bedachte model F' wat niet bleek te passen het beste is. Mooie tijdliggingen, alle verbindingen, ook nog frequentieverhogingen. Het nadeel is, dat daar extra infra voor nodig bleek te zijn waarvoor geen geld beschikbaar is, we hebben het dan over grote viersporigheden in Almere, tussen Weesp en Amsterdam Centraal en bij Diemen Zuid.

Wat de modellen I(A of B of A-spits) doen is eigenlijk de huidige dienstregeling over een andere infra in Weesp duwen, de volgorde wisselen van de IC's uit Flevoland en het Gooi en daar weer wat extra treinen in proppen. Dat heeft een paar gevolgen: Alle sprinters van/naar Flevoland worden door 2 IC's ingehaald terwijl er nu maximaal 2 minuten stilstand is voor de relatie Flevoland-Amsterdam Centraal en dat ook twee van de vier keer het geval is voor de reizigers uit het Gooi naar Amsterdam Centraal. De sprinterreizigers gaan er dus op achteruit in welke vorm van I dan ook.

De 5e en 6e IC Almere-Amsterdam Zuid zou daarnaast uit Almere 3 minuten na de voorgaande IC naar Amsterdam Zuid gaan vertrekken. Nu stopt de eerste niet meer in Duivendrecht en de tweede nog wel maar ze zitten allebei in het kwartier waar de drukste trein niet zit: De intercity van NoordNL naar Zuid. Want drie minuten na die drukste trein vertrekt de IC naar Amsterdam Centraal. Die drukste trein knalt in alle prognoses door het dak. De 5e en 6e trein zullen daarentegen vrijwel altijd leeg rondrijden. Dat kost geld maar levert weinig op. Dat geldt nog sterker voor de 7e en 8e IC in de spitsvariant.

Verder heeft elke variant van model I een probleem: De geprognosticeerde groei van de verbinding Amersfoort-Amsterdam Zuid past niet in twee treinen per uur. Volgens de modellen was dat pas ver in de toekomst met ICNG maar in de praktijk van 2019 pasten de drukste treinen eigenlijk al niet meer in 12 bakken DDZ tussen Duivendrecht en Hilversum.

Model II lost al deze problemen op maar heeft wel nadelen: Sprinters staan kort stil, betere spreiding van de drukte op Almere-Amsterdam Zuid, extra treinen Amersfoort-Amsterdam Zuid maar daarvoor vervallen wel de IC Amersfoort-Amsterdam Centraal (die is écht wel vervelend) en de IC Almere-Amsterdam Centraal (maar hogere frequenties en qua reistijd valt het wel mee).
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:13:49 #60
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_195525847
Worden dit soort studies nou door ProRail zelf uitgevoerd, of zit daar één van de bekende IB's achter?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 13:30:21 #61
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_195526107
Spoorcapaciteit, dienstregelingsmodellen en vervoerprognoses zijn van ProRail zelf die daarvoor afstemt met diverse partijen waaronder ook vervoerders. Voor infraontwerp, kostenramingen en milieustudies is ProRail wel afhankelijk van de bekende vier IB's die dat ingtegraal kunnen oppakken. ProRail is voor het geheel opdrachtnemer van het ministerie van I&W.
  Redactie Sport vrijdag 9 oktober 2020 @ 14:07:23 #62
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_195526833
Is verdubbeling van Duivendrecht/Muiderpoort-Gaasperdammerweg aansluiting eigenlijk al eens besproken? IC's kunnen dan al bij Diemen (Zuid) de sprinters voorbij rijden waardoor Weesp minder een knelpunt wordt. Ook een ongelijkvloerse aansluiting vanaf de Watergraafsmeer zou flink kunnen schelen.

Overigens snap ik ook niet waarom men steeds stations in Almere over wil slaan met de trein naar Utrecht: ik zou eerder gaan voor het schrappen van Naarden-Bussum dat al een trein naar Utrecht heeft. Mocht het reizigersaantal vanaf Naarden-Bussum dusdanig groot zijn dat het niet in die 2 sprinters per uur past zou je eventueel de IC Amsterdam C-Amersfoort er extra kunnen laten stoppen.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_195526855
Het is weer zo’n dat... militairen langs het spoor met volledige camo kleding en een geel hesje.... willen ze nou gezien worden of niet..
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 16:00:04 #64
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_195528908
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 14:07 schreef dennistd het volgende:
Is verdubbeling van Duivendrecht/Muiderpoort-Gaasperdammerweg aansluiting eigenlijk al eens besproken? IC's kunnen dan al bij Diemen (Zuid) de sprinters voorbij rijden waardoor Weesp minder een knelpunt wordt. Ook een ongelijkvloerse aansluiting vanaf de Watergraafsmeer zou flink kunnen schelen.
Dit is in het verleden allemaal onderzocht: https://www.rijksoverheid(...)2013-versie-2-lr.pdf

quote:
Overigens snap ik ook niet waarom men steeds stations in Almere over wil slaan met de trein naar Utrecht: ik zou eerder gaan voor het schrappen van Naarden-Bussum dat al een trein naar Utrecht heeft. Mocht het reizigersaantal vanaf Naarden-Bussum dusdanig groot zijn dat het niet in die 2 sprinters per uur past zou je eventueel de IC Amsterdam C-Amersfoort er extra kunnen laten stoppen.
Nou.. Ze slaan Muziekwijk over omdat er tussen een IC en sneltrein te weinig tijd zit om met alle treinen twee keer te stoppen. Het past maar anderhalf keer per trein. Op acht treinen (zes naar Weesp, twee naar Hilversum) stoppen er vier wel op Muziekwijk, vier niet. De verdeling wordt dan 7 om 8 minuten tussen Weesp en Almere Centrum voor de IC's en sneltreinen onderling. Naarden-Bussum overslaan lost verkeerskundig niets op hoewel dat vervoerkundig waarschijnlijk beter zou zijn.
pi_195535466
Heej lieve mensen, de komende 2 weken moet ik dagelijks om 17:00 van amsterdam centraal naar den haag centraal. En natuurlijk moet dit zo goedkoop mogelijk :)

Ik heb een Dal vrij abbo en een bahncard25. Heb nu een route voor ¤5 waar ik naar amsterdam zuid/schiphol reis op saldo en dan met een intl ticket van weener naar Den Haag CS reis.

Nu is mijn vraag, zijn er nog andere routes die ik kan gebruiken? Zat ook nog te denken om een kaartje van amsterdam centraal naar Essen(Belgie) te nemen, maar dan vraag ik me af of je de route die niet over de HSL gaat mag gebruiken. Dit zou me de stuk op saldo bespraren tussen zuid en CS :^)
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_195535506
Tegen je baas zeggen dat je moet thuiswerken is nog goedkoper
pi_195537749
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 21:33 schreef ikweetnietwat het volgende:
Heej lieve mensen, de komende 2 weken moet ik dagelijks om 17:00 van amsterdam centraal naar den haag centraal. En natuurlijk moet dit zo goedkoop mogelijk :)
Blijf thuis. Grote kans dat je dat sowieso moet vanaf dinsdag.
So we just called him Fred too
  Moderator zaterdag 10 oktober 2020 @ 00:11:41 #68
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195539108
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2020 23:09 schreef Fred2 het volgende:

[..]

Blijf thuis. Grote kans dat je dat sowieso moet vanaf dinsdag.
Niet iedereen heeft werk dat je vanaf een laptopje thuis kunt doen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_195539455
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:06 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Dat suggereert dat bij HKS Metals alles de shredder in gaat, wat altijd hardnekkig tegengesproken wordt.

Er is een lijst waar de te demonteren onderdelen van de Sprinter op staan. Men noemt het een oogstkaart.
https://www.ns.nl/binarie(...)ns-augustus-2019.pdf
https://nieuws.ns.nl/ns-verkoopt-losse-onderdelen-oude-sprinters/

Dichtmaken kan teveel tijd en geld vergen en is niet nodig. Een Sprinter plukken kan nu binnen een dag.
Altijd gedacht dat de stoelen 1e klasse buiten een ander stofje precies herhezelfde waren als de 2e klasse. Of zou er sprake zijn van meetfouten.
pi_195539614
Nope, de stoelen zijn daadwerkelijk ietsjes anders. Niet dat je er ook maar iets van merkt overigens.
pi_195540849
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 00:11 schreef derLudolf het volgende:
Niet iedereen heeft werk dat je vanaf een laptopje thuis kunt doen.
Ik lees nergens dat het voor werk is en zeg ook niet dat er thuis gewerkt moet worden...
So we just called him Fred too
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 08:33:19 #72
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_195541848
Begin je reis na 18:25 of voor 16:05.. Dal Vrij...
pi_195549984
Nvm, heb het al gevonden. De IC Amsterdam-Roosendaal komt gelukkig uit de internationale reisplanner rollen met een prijskaartje van ¤2,60. Dat icm het ontbreken van de middagspits zorgt er toch nog voor dat ik lekker goedkoop met mijn dal vrij naar den haag kan :)
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_195584732
Er is een overweg op het traject Alkmaar - Uitgeest die met spoed hersteld moet worden.
Vanaf dinsdagmiddag 12:00 tot woensdagochtend 05:00 geen treinverkeer tussen Alkmaar en Uitgeest.
Er worden bussen ingezet.
weer een breuk in de spoorstaaf zoals in Castricum enige tijd geleden?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport maandag 12 oktober 2020 @ 16:36:06 #75
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_195590441
quote:
Bij het controleren van een Italiaanse F-35 zijn afwijkingen gevonden in de lengte van bouten. Hiermee worden panelen aan het toestel bevestigd. Een steekproef op de andere toestellen van de Italiaanse productielocatie bracht dezelfde afwijkingen aan het licht.
Productieprobleem vertraagt levering F-35‘s

Dit werk wordt blijkbaar gedaan door Leonardo Aircraft, een dochterbedrijf van Finmeccanica dat weer het moederbedrijf was van AnsaldoBreda..... Ze leren het ook nooit daar
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Moderator maandag 12 oktober 2020 @ 20:19:33 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195595413
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 16:36 schreef dennistd het volgende:

[..]

Productieprobleem vertraagt levering F-35‘s

Dit werk wordt blijkbaar gedaan door Leonardo Aircraft, een dochterbedrijf van Finmeccanica dat weer het moederbedrijf was van AnsaldoBreda..... Ze leren het ook nooit daar
Prutsers :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 14 oktober 2020 @ 19:56:35 #77
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_195640309
quote:
1s.gif Op maandag 12 oktober 2020 20:19 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Prutsers :')
Wel consistent blijkbaar. :') De Fyra had toch bij ieder treinstel andere mankementen? :X

Overigens, ik zag dat er vanaf komende vrijdag werkzaamheden zijn tussen Weert en Sittard. Maar wat een armoe: in plaats van een directe bus via de snelweg A2 zonder tussenstop in Roermond ben je in het weekend dus als doorgaande reiziger een uur en dertien minuten onderweg. 8)7
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 oktober 2020 @ 19:58:38 #78
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_195640356
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2020 19:56 schreef Eix het volgende:

[..]

Wel consistent blijkbaar. :') De Fyra had toch bij ieder treinstel andere mankementen? :X
het waren 19 verschillende deelseries
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 14 oktober 2020 @ 20:04:53 #79
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_195640519
Betekent de sluiting van horeca nou trouwens ook dat de BordBistro in de pimpel en ICE dicht is?
  Redactie Sport woensdag 14 oktober 2020 @ 20:27:26 #80
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_195641076
Horeca achter de paspoortcontrole op Schiphol blijft ook open, waarom horeca in de trein (waarvoor je ook een ticket moet hebben) niet dan?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_195643801
Omdat een ticket blijkbaar niet het criterium is
  donderdag 15 oktober 2020 @ 08:32:20 #82
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_195649630
Het alternatief is het criterium. Je mag bijna geen drinken door de security meenemen op het vliegveld.
pi_195660591
Spinter Apeldoorn - Enschede blijft bij de NS. https://www.treinreiziger(...)chede-blijft-bij-ns/
pi_195661439
Uit de berichten over SGMm begrijp ik dat er even geen SNG bij CAF uit de fabriek is gekomen. Daardoor is het uit dienst gaan van SGMm ook even uitgesteld. In December verwacht men weer door te gaan met het uitfaseren van SGMm.

bron:
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195662102
Er staan nog meer dan genoeg SNGs te wachten op inzet, maar door corona (en andere dingen) hebben de afnameritten van NS zelf vertraging opgelopen.
Inmiddels is CAF al begonnen met de aflevering van de tweede serie SNG en zijn de eerste 118 treinstellen daarmee afgeleverd, maar door wijzigingen aan die serie moeten er opnieuw een aantal testritten gereden worden voordat ook die tweede serie voor de reizigersdienst gebruikt mag worden..
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:36:20 #87
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_195675133
Volgens de eerste berichten op Drehscheibe zou de machinist door rood zijn gereden.
pi_195675168
Ongelukkige situatie zo, is het normaal dat een trein na roodpassage zo naast de baan eindigt?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 14:55:19 #89
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_195675437
DB Netze meldt overigens ook dat het om een roodseinpassage gaat:
quote:
Vorbeifahrt am Haltbegriff im Bf. Dreileben-Drackenstedt. Zug ist an mehreren haltzeigenden Signalen unzulässig vorbeigefahren.
Nmg verständigt. BPol verständigt.
Oberleitung wurde beschädigt, Zugverkehr im Bf. Dreileben aktuell bis zur abgeschlossenen Lageerkundung eingestellt
Triebfahrzeug entgleist und umgestürzt und ein weiteres Fahrzeug entgleist.
Oberleitung und 1 OL-Mast beschädigt.

betriebl. Maßnahmen:
SPNV: RB 40 wendet in LEI und LNR
SPFV: L55 + 56 Umleitung über LS
SGV: über geeignete Strecken, vorrangig über HGV und HEBG
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:38 schreef b2py het volgende:
Ongelukkige situatie zo, is het normaal dat een trein na roodpassage zo naast de baan eindigt?
Het lijkt erop dat de trein een stootjuk aan gort heeft gereden.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:12:34 #90
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_195675640
Ik vroeg me al af waar de loc was :X

pi_195675652
De ICNG werd getrokken door de loc die je nu op de foto ziet liggen. De ICNG reed dus niet zelfstandig.

Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:18:32 #92
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_195675704
Op die eerste foto's herkende ik het niet als loc...

Zelfstandig rijden had ik niet verwacht, ICNG lust geen 15 kV.
  Redactie Sport vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:18:58 #93
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_195675707
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:55 schreef James1988 het volgende:
DB Netze meldt overigens ook dat het om een roodseinpassage gaat:
[..]

[..]

Het lijkt erop dat de trein een stootjuk aan gort heeft gereden.
Zo te zien wel: https://www.google.com/ma(...)9,175m/data=!3m1!1e3
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:42:37 #94
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_195676110
Drehscheibe:
quote:
Den Gerüchten nach, hat das Gefährt nicht gebremst, die Hähne waren wohl zu.
"Volgens de geruchten reed het konvooi ongeremd, omdat de afsluitkranen waren gesloten."
  Redactie Sport vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:44:57 #95
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_195676157
:X
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_195676180
Het betreft twee ICNGs. Op de foto zie je het tweede stel nog wel op het spoor staan. Het tweede stel is volgens een woordvoerder van NS onbeschadigd.

bron: https://www.spoorpro.nl/m(...)poring-in-duitsland/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195676191
Duur geintje voor Alstom zo
pi_195676594
De machinist van die loc mag echt van geluk spreken! Ben benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek naar de toedracht. Ik lees hierboven al diverse mogelijkheden en speculatie, maar op dit moment weet Alstom (en NS) nog niks over de exacte toedracht.
pi_195677359
Maakt niet uit bestellen ze maar weer een nieuwe
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_195677505
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:05 schreef MTL het volgende:
De machinist van die loc mag echt van geluk spreken! Ben benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek naar de toedracht. Ik lees hierboven al diverse mogelijkheden en speculatie, maar op dit moment weet Alstom (en NS) nog niks over de exacte toedracht.
We zullen voortaan niets meer suggereren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')