Ah zodoendequote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:08 schreef kree het volgende:
[..]
Owh dat is een leuke vraag. Eigenlijk waar het vandaan komt.
Was nog al fan van SG-sg1 En was die jaffa Die zei jaffa kree Daar komt het eigenlijk vandaan. Haha maar altijd gewoon aangehouden maar.
inderdaad. En als er dan teveel geluid nog uit komt prop je er gewoon nog eentje bijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu kan je tenminste een mondkapje in de mond proppen, dat houdt de klap toch ietsjes tegen.
Slashquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ah zodoende![]()
Is de oorsprong van mijn YouTube naam een stuk saaier![]()
Aangezien ik Bradley heet word dat vaak afgekort naar Brad. Ik ben U2 fan, gitarist daarvan heet The Edge, ik speel zelf ook gitaar, dus werd ik al gauw TheBradge.
*Leuk verhaal trouwens, was ooit eens bij een Slash concert in 2015 met een maatje, die had een beanie op dus ik riep "Hey kijk nou, het is The Edge" meteen 4 mensen die zich omdraaide en zoiets hadden van DOE FOTO
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:09 schreef Soulraven het volgende:
brrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kleintje wilde bij de fokker niet eten sinds de geboorte.
Deze eet net als de rest gewoon ontdooit, gelukkig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar nu wel?
Voer je ze levend of van die ingevroren
Mario is 100% echt, heeft het IQ overeenkomstig met de lengte van de gemiddelde userpenis en heeft een bijzonder kort lontje alhoewel hij wel vindt dat hijzelf alles en iedereen voor alles en nogwat mag uitmaken.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik dacht dat mario gewoon een theatrale kloon was
Ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Goede (alhoewel erg drukke) gitarist man
Internetpestenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef yvonne het volgende:
Topic is verwijderd en iedereen kan weer kalmeren.
Als een geintje niet meer kan.
Als mensen getreiterd worden.
Als mensen hier wegblijven.
Dan moet dáár iets aan gedaan worden.
Internetpesten is zooooooooooooooooooooooo 14/18
of heeft een aandoening waar hij niets aan kan doen maar goed ga daar niet over uitwijdenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Mario is 100% echt, heeft het IQ overeenkomstig met de lengte van de gemiddelde userpenis en heeft een bijzonder kort lontje alhoewel hij wel vindt dat hijzelf alles en iedereen voor alles en nogwat mag uitmaken.
Een soort deputy doofy in online formaat dus.
Bij voorkeur daar geen grappen over maken dus.
Zolang je de borstkast nog ziet bewegen is het prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
inderdaad. En als er dan teveel geluid nog uit komt prop je er gewoon nog eentje bij
Dat heb je treffend omschrevenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Mario is 100% echt, heeft het IQ overeenkomstig met de lengte van de gemiddelde userpenis en heeft een bijzonder kort lontje alhoewel hij wel vindt dat hijzelf alles en iedereen voor alles en nogwat mag uitmaken.
ik heb de mijne altijd levend gevoerd. Nooit een probleem mee gehad. Wel geprobeerd om ze dood te geven maar daar moest ze niks van hebben, dus daarna maar levend en voor de rest heb ik het toen niet eens geprobeerd. Gewoon levend. Enige nadeel daarvan was dat je eerst de rest er allemaal uit moest halen voordat je ging voeren en dan wisselenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Deze eet net als de rest gewoon ontdooit, gelukkig.
De meeste slangen krijg je prima op dood voer. Heb eigenlijk nog nooit 1 gehad die perse levend moest.
juist yvonnequote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef yvonne het volgende:
Geen probleem, @dud0r en ik zullen zo dadelijk een nieuwe voor je openen en de schuld op ons nemen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef yvonne het volgende:
Nou het is ook beetje user name verzinnen he en niet alle kunnen dan weer. Nou ok deze van mij kwam als eerste in mij op/ En heet gewoon emiel. Maar ok voor fok kree en op youtube e-m Heb nog een andere trouwens met hele naam. Maar staat niet echt wat op. Dacht slimmer om dat zo te doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:10 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ah zodoende![]()
Is de oorsprong van mijn YouTube naam een stuk saaier![]()
Aangezien ik Bradley heet word dat vaak afgekort naar Brad. Ik ben U2 fan, gitarist daarvan heet The Edge, ik speel zelf ook gitaar, dus werd ik al gauw TheBradge.
*Leuk verhaal trouwens, was ooit eens bij een Slash concert in 2015 met een maatje, die had een beanie op dus ik riep "Hey kijk nou, het is The Edge" meteen 4 mensen die zich omdraaide en zoiets hadden van DOE FOTO
Maar zo heeft iedereen ook wel iets toch? En je ontkomt er toch niet aan want je leest toch de posts van diegene.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of heeft een aandoening waar hij niets aan kan doen maar goed ga daar niet over uitwijden
Beter dan jaquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is ook beetje user name verzinnen he en niet alle kunnen dan weer. Nou ok deze van mij kwam als eerste in mij op/ En heet gewoon emiel. Maar ok voor fok kree en op youtube e-m Heb nog een andere trouwens met hele naam. Maar staat niet echt wat op. Dacht slimmer om dat zo te doen.
Een aandoening is geen excuus voor onbeholpen gedrag, het eerste wat je leert op de zorgboerderijquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of heeft een aandoening waar hij niets aan kan doen maar goed ga daar niet over uitwijden
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
eensquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Zolang je de borstkast nog ziet bewegen is het prima.
Ja klopt. Hier eet alles gewoon dood en er zitten maar 2 slangen bij elkaar in maar die hebben een giga bak dus die eten allebei aan een andere kant can het terrarium.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb de mijne altijd levend gevoerd. Nooit een probleem mee gehad. Wel geprobeerd om ze dood te geven maar daar moest ze niks van hebben, dus daarna maar levend en voor de rest heb ik het toen niet eens geprobeerd. Gewoon levend. Enige nadeel daarvan was dat je eerst de rest er allemaal uit moest halen voordat je ging voeren en dan wisselen
@Justin_Case deze is voor jou hoor, jij hebt hem geloktquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen probleem, @:dud0r en ik zullen zo dadelijk een nieuwe voor je openen en de schuld op ons nemen.
Ik heet zoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:15 schreef kree het volgende:
Dan is een leuke vraag. Hoe komt iedereen anders op zijn username zoals gemaakt hier?
Ja voor jou iig wel maar wist ik al natuurlijk. Maar ben wel benieuwd naar de rest.quote:
thnx askimquote:
Hier zaten ze met z'n allen bij elkaar. papa mama en de kinderen. alle 16 in een bak van 2x1x1,5 dus dan ging dat wat lastiger.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja klopt. Hier eet alles gewoon dood en er zitten maar 2 slangen bij elkaar in maar die hebben een giga bak dus die eten allebei aan een andere kant can het terrarium.
Diepvries is ook gewoon makkelijker voor me dan alles levend in huis te moeten hebben.
Die van moi komt van een platenlabel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:15 schreef kree het volgende:
Dan is een leuke vraag. Hoe komt iedereen anders op zijn username zoals gemaakt hier?
ik heet ook zo. ik had hele moderne oudersquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:16 schreef kree het volgende:
[..]
Ja voor jou iig wel maar wist ik al natuurlijk. Maar ben wel benieuwd naar de rest.
jipperdepipquote:
Gewoon zelf voermuizen fokken, is super simpel en scheelt geld.. en je kunt de muizen die je over hebt verkopenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:14 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja klopt. Hier eet alles gewoon dood en er zitten maar 2 slangen bij elkaar in maar die hebben een giga bak dus die eten allebei aan een andere kant can het terrarium.
Diepvries is ook gewoon makkelijker voor me dan alles levend in huis te moeten hebben.
Jipske.quote:
Hmmm link?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die van moi komt van een platenlabel.
Hihiquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef dud0r het volgende:
het is tering druk hier en dan alsnog een zelfbolk man3
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef dud0r het volgende:
Dudor dan neem ik aan? Die hoor je niet vaak?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heet ook zo. ik had hele moderne ouders
Ja maar daar moet je ook de ruimte voor hebben. Vrienden van me fokken grootschalig dus die brengen altijd voer, ook voor de fretten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:17 schreef madam-april het volgende:
[..]
Gewoon zelf voermuizen fokken, is super simpel en scheelt geld.. en je kunt de muizen die je over hebt verkopen
quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Dudor dan neem ik aan? Die hoor je niet vaak?
ja inderdaad, ik heb zelf de nul er in gezetquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef kree het volgende:
[..]
Dudor dan neem ik aan? Die hoor je niet vaak?
Ahh maar dan ga ik toch liever voor hem zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
ik las verkeerd oelala dacht je geeft je slang frettenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je ook de ruimte voor hebben. Vrienden van me fokken grootschalig dus die brengen altijd voer, ook voor de fretten.
topperquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahh maar dan ga ik toch liever voor hem zijn
kan prima als de slang groot genoeg isquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik las verkeerd oelala dacht je geeft je slang fretten![]()
![]()
Snel antwoord gevenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat zou eerder andersom gaan ben ik bang.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
Fretten horen alleen op een gitaarquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
![]()
Nouja creatief te noemen op zijn minst. Haha unieke naam welquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja inderdaad, ik heb zelf de nul er in gezet
Een ware DTS'er doet aan zelfbebolkingquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef dud0r het volgende:
Precies. Het was een grapje. Zo zou ik het ook zien. Maar anderen bepalen of dat wel of niet kan. Dat kan de persoon zelf toch ook wel aangeven? Maar het ligt er hier ook aan wie het grapje maakt of het wel of niet kan. Dat is mijn ervaring.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:11 schreef yvonne het volgende:
Beter dan de Kaspische Toornslang die ik eens in de tuin had (en één van de honden gebeten heeftquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hier zaten ze met z'n allen bij elkaar. papa mama en de kinderen. alle 16 in een bak van 2x1x1,5 dus dan ging dat wat lastiger.
En ik haalde eens in de 2 weken dus had het niet altijd in huis. die waren nog geen dag in huis en daarna was het wel weer op.
oh nou die slang is al eng die spinnen die jij hebt . jij weet wel hoe je mensen op afstand houd lolquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:20 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Hahaha, nee dat zou eerder andersom gaan ben ik bang.
Ik heb echt geen flauw idee wat ik nu ga horen hahaha ,maar ff luisteren 1-2-3-4 goquote:
ja het is een verbastering van dude. stomme tering hippiesquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:20 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja creatief te noemen op zijn minst. Haha unieke naam wel
De persoon zelf is er nietquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef shiitake het volgende:
[..]
Precies. Het was een grapje. Zo zou ik het ook zien. Maar anderen bepalen of dat wel of niet kan. Dat kan de persoon zelf toch ook wel aangeven? Maar het ligt er hier ook aan wie het grapje maakt of het wel of niet kan. Dat is mijn ervaring.
Die is zo een beetje giftig toch enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Beter dan de Kaspische Toornslang die ik eens in de tuin had (en één van de honden gebeten heeft)
De meeste mensen vinden ze achter glas nog wel heel interessant hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh nou die slang is al eng die spinnen die jij hebt . jij weet wel hoe je mensen op afstand houd lol
Oh! Dan ben ik een legendarische DTS’erquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een ware DTS'er doet aan zelfbebolking
Mensen achter glas. Met van die rode lichtjes ...quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden ze achter glas nog wel heel interessant hoor.
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef mario390 het volgende:
wat is dat vor en scheiß? vollhorst du![]()
https://forum.fok.nl/topic/2572391/1/25#p195363680
nou zelfs dan denk ik dat ik ga zweten van angst.. doe jij ze op je hand?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef Soulraven het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden ze achter glas nog wel heel interessant hoor.
Ja dat is wel zo idd.. dat is wel fijn!quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:18 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ja maar daar moet je ook de ruimte voor hebben. Vrienden van me fokken grootschalig dus die brengen altijd voer, ook voor de fretten.
Ruhig aberquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef mario390 het volgende:
wat is dat vor en scheiß? vollhorst du![]()
https://forum.fok.nl/topic/2572391/1/25#p195363680
Hippie oudersquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja het is een verbastering van dude. stomme tering hippies
Weet je toch ❤️quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Oh! Dan ben ik een legendarische DTS’er
Zo verzamelt hij zijn vriendjes om hem te beschermen en puntjes te gunnenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:19 schreef jerney het volgende:
[..]
Dit is leuk voor Mario om te lezen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal dude worden wss hahaha Naja iig ben je denk aardig uniek met die naam in alle namen register. Dat is ook wel weer leuk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 13:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |